Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
matuS 16.12.02 00:00
« japonec alebo mercedes
tak som mal vcera pokec s ocinom ohladom aut, prislo aj na c5, a iba mavol rukou.
pytam sa ho co sa deje, tak len zapindal, ze je to srot a ze najblizsie auto ktore kupuje je bud japonec alebo mercedes :-)
konkretne sa vyjadril, ze furt sa mu na c5tke seru take blbosti ako nejde otvorit dvere, palivomer atd...
tak to len aby ste vedeli. co ostatni c5tkari? -
« C5 detaily
1. Tak mi vcera nejakej idiot ukrad' antenu. Nejdriv jsem si zoufal, co bude stat nova, ale pak jsem si pujcil antenu z feldy a heureka - ona tam pasuje. Takze to spravilo 170,-Kc a mam novou. Pocitam, ze original by stal pres pet stovek. No a ze prej Citroen dela vsecko jinak nej ostatni.
2. Shodou okolnosti taky vcera jsem prezouval na zimni gumy. Auto jsem kupoval na elektronech 16", ale sehnal jsem si je sam, takze jsem mel original plechovy 15" disky. Me to nejdriv nedoslo, ale az v pneuservisu zasly nad tim, ze jsou hlinikovy. (pravdepodobne stejny jsou na P307) Je zajimavy, ze ty zimaky jsou vlastne lehci nez letni. Jedina dan za tu vahu jsou specificky srouby bez kuzelu. -
« Re: Hydractive
Zrovna C5 mi moc pro fotry nepripada. Ja se aspon za fotra nepocitam. Designove je trosku jinde nez konkurence, to je pravda, ale usedly design rozhodne nema. Draha taky neni, ale vzhledem k vybave. Za tech 900 000,- bys o moc vic vybaveny auto nekoupil. Ja jsem se svoji C5 break 2.0i maximalne spokojeny. Jede svizne, podvozek zehli nerovnosti, spotrebu ma priznivou. Zpracovani, alespon na mym aute je vyborny. Interier mi kupodivu nevrze ani na kocicich hlavach. A je to obrovsky auto, do kteryho se toho spousta vejde.
Ode me fakt maximalni spokojenost.
-
« Re: Hydractive
to Sedrik: no on ten C5 neni zas takovej zazrak. Je to takovy auto pro fotry. Sportovne si v tom nezajezdis. Zkousel jsem ho - taky se mi libil, ale nevzal jsem ho. Taky je relativne drahej. Trochu slusna vybava stoji 900 000. Ale vyzkousej a uvidis. Jinak u citroena maji otevreno i v sobotu. Citroeny nejsou spatny. Do prace jsem kupoval nejaky Berlingo a i kdyz s tim obcas jedu, tak je velmi pohodlny a prijemny. -
« Re: Hydractive
to Luf: Máš samozřejmě pravdu. Já si jen neumím udělat čas. V pracovní dny to absolutně nepřipadá v úvahu (aspoň mi to tak připadá) a v sobotu nemají v salonech otevřeno (pokud vím). Pokud jde o design C5, tak já jsem úplně unešenej. Jen to auto vidím a zvedá se mi tep. No a Break to je úplná bomba. Nejideálnější ze všech rodinných kombi. -
« Re: Hydractive
Sedric - a nebolo by jednoduchsie sa v tom aute previezt, aby si zistil, ako sa to sprava? Ja som sa s matuSom previezol - dojmy uz vyprchali, ale pamatam si z toho, ze C5 je velmi fajnove auto. Bohuzial ma designovo moc neoslovilo, ale jazda s nim bola velmi fajn. -
« Re: Hydractive
to matuS: Pokusím se tedy přeformulovat druhou otázku. Jedeš-li jakýmkoli autem a přejedeš-li nějakou díru či vypouklinu v silnici, je v interiéru cítit náraz - prostě podvozek neutlumí celou energii toho nárazu kol na nerovnost a ten náraz je cítit i v kabině. Někdy jen málo, někdy se otřese celá kabina, záleží na konkrétní nerovnosti, rychlosti a na autě. Některá auta mají podvozek od kabiny dobře odizolován a rázy se přenášejí jen málo, jiná naopak. Chtěl jsem vědět, jestli podvozek hydractive se dá z tohoto hlediska nějak charakterizovat. Doufám, že to není úplně nesmyslný dotaz.
Díky moc za informace.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!