Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.02  14:18

    « Re: japonec alebo mercedes

    no japonec, ale aky??? mazda 6? sak tam ni ine rozumne tiez clovek nedostane
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 16.12.02  00:00

    « japonec alebo mercedes

    tak som mal vcera pokec s ocinom ohladom aut, prislo aj na c5, a iba mavol rukou.

    pytam sa ho co sa deje, tak len zapindal, ze je to srot a ze najblizsie auto ktore kupuje je bud japonec alebo mercedes :-)

    konkretne sa vyjadril, ze furt sa mu na c5tke seru take blbosti ako nejde otvorit dvere, palivomer atd...

    tak to len aby ste vedeli. co ostatni c5tkari?
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 15.12.02  19:52

    « Re: pallas

    yyyy, digitalna palubovka mi absolutne neprekaza. A to jazdim vselicim, ved vies - aj rucicky aj digital.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.12.02  23:58

    « Re: pallas

    o picasso vobec neslo, ani o C3, digitalna palubovka bola zavrhnuta hned od zaciatku ... takze v hre bola od citroena jedine xsara
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.12.02  11:52

    « Re: pallas

    zijem, aj som si cital tvoj mail. Takze Renault? Noo, ked bola dobra cena... Inac ja nerozumiem Citroenu v jednej veci: preco nerobia Picasso HDi v 110k verzii ?!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.12.02  08:18

    « Re: pallas

    pallas> zijes? neuveritelne, zena teraz kupovala firemne auto tak som sa skusal domailovat ale neuspesne, tak skusim este raz ...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 10.12.02  22:43

    « Re: pallas

    yyyyy, tak sa mi domailuj na copy@post.sk , ta urcite funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.11.02  15:38

    « C5 detaily

    1. Tak mi vcera nejakej idiot ukrad' antenu. Nejdriv jsem si zoufal, co bude stat nova, ale pak jsem si pujcil antenu z feldy a heureka - ona tam pasuje. Takze to spravilo 170,-Kc a mam novou. Pocitam, ze original by stal pres pet stovek. No a ze prej Citroen dela vsecko jinak nej ostatni.
    2. Shodou okolnosti taky vcera jsem prezouval na zimni gumy. Auto jsem kupoval na elektronech 16", ale sehnal jsem si je sam, takze jsem mel original plechovy 15" disky. Me to nejdriv nedoslo, ale az v pneuservisu zasly nad tim, ze jsou hlinikovy. (pravdepodobne stejny jsou na P307) Je zajimavy, ze ty zimaky jsou vlastne lehci nez letni. Jedina dan za tu vahu jsou specificky srouby bez kuzelu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  22:42

    « Re: Hydractive

    Prave to, aky je obrovsky mi na nom vadi asi najviac. Proste mi to pripada ako dodavka a ked vidim sedan, tak stale mam pred ocami dodavku. Mne citroenacke predky moc nepasuju - vynimkou je iba Saxo pred faceliftom, to ma smrnc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  20:00

    « Re: Hydractive

    Zrovna C5 mi moc pro fotry nepripada. Ja se aspon za fotra nepocitam. Designove je trosku jinde nez konkurence, to je pravda, ale usedly design rozhodne nema. Draha taky neni, ale vzhledem k vybave. Za tech 900 000,- bys o moc vic vybaveny auto nekoupil. Ja jsem se svoji C5 break 2.0i maximalne spokojeny. Jede svizne, podvozek zehli nerovnosti, spotrebu ma priznivou. Zpracovani, alespon na mym aute je vyborny. Interier mi kupodivu nevrze ani na kocicich hlavach. A je to obrovsky auto, do kteryho se toho spousta vejde.
    Ode me fakt maximalni spokojenost.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  08:15

    « 14˝ disky Xsara I

    Nemáte niekto zbytočné štrnásťpalcové plechové disky na Xsaru I ? Zháňam také. Vďaka za info.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:46

    « Re: Hydractive

    to Sedrik: no on ten C5 neni zas takovej zazrak. Je to takovy auto pro fotry. Sportovne si v tom nezajezdis. Zkousel jsem ho - taky se mi libil, ale nevzal jsem ho. Taky je relativne drahej. Trochu slusna vybava stoji 900 000. Ale vyzkousej a uvidis. Jinak u citroena maji otevreno i v sobotu. Citroeny nejsou spatny. Do prace jsem kupoval nejaky Berlingo a i kdyz s tim obcas jedu, tak je velmi pohodlny a prijemny.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.10.02  07:06

    « Re: Hydractive

    MatuS, řekls mi vše, co jsem chtěl vědět. Dík.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 30.10.02  01:01

    « Re: Hydractive

    sedrik> tlmi to dobre. ale nie dokonalo. podla mna vacsie nerovnosti zvlada lepsie ako tie mensie - tj tvrde razy niesu ale jazda nieje plavna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  16:42

    « Re: Hydractive

    >Nejideálnější ze všech rodinných kombi< :-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  15:36

    « Re: Hydractive

    to Luf: Máš samozřejmě pravdu. Já si jen neumím udělat čas. V pracovní dny to absolutně nepřipadá v úvahu (aspoň mi to tak připadá) a v sobotu nemají v salonech otevřeno (pokud vím). Pokud jde o design C5, tak já jsem úplně unešenej. Jen to auto vidím a zvedá se mi tep. No a Break to je úplná bomba. Nejideálnější ze všech rodinných kombi.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:57

    « Re: Hydractive

    BTW: viete ze to malo mat povodne splyvajuci zadok? ale prerobili to - mozno ked vybehla nova laguna, asi by sa prilis podobali :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  11:55

    « Re: Hydractive

    >designovo moc neoslovilo< to chce stravit to trosku; ked som to videl prvy krat na zivo, skoro som sa pogrcal, ale teraz sa mi zacina celkom pacit, aj to vidiet po uliciach stale castejsie ... ale kombi sa mi pacilo hned od zaciatku :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  10:10

    « Re: Hydractive

    Sedric - a nebolo by jednoduchsie sa v tom aute previezt, aby si zistil, ako sa to sprava? Ja som sa s matuSom previezol - dojmy uz vyprchali, ale pamatam si z toho, ze C5 je velmi fajnove auto. Bohuzial ma designovo moc neoslovilo, ale jazda s nim bola velmi fajn.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.10.02  07:44

    « Re: Hydractive

    to matuS: Pokusím se tedy přeformulovat druhou otázku. Jedeš-li jakýmkoli autem a přejedeš-li nějakou díru či vypouklinu v silnici, je v interiéru cítit náraz - prostě podvozek neutlumí celou energii toho nárazu kol na nerovnost a ten náraz je cítit i v kabině. Někdy jen málo, někdy se otřese celá kabina, záleží na konkrétní nerovnosti, rychlosti a na autě. Některá auta mají podvozek od kabiny dobře odizolován a rázy se přenášejí jen málo, jiná naopak. Chtěl jsem vědět, jestli podvozek hydractive se dá z tohoto hlediska nějak charakterizovat. Doufám, že to není úplně nesmyslný dotaz.
    Díky moc za informace.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…