Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
"-- skrytý --" 04.01.00 07:00
« Re: XM a hydro
XM a hydroaktiv. Ten výkonový tranzistor vyměňuji i kamošovi (má ve firmě také 3 XM a na jedné to pravidelně odchází).Také v servisu nic nenašli, po prohlídce vedení také nic, ventil vyměnil a nic. Podle mého názoru se jedná o tvrdý zkrat, protože na tišťáku jsou vypálené spoje. Doporučuji překabelovat vedení od ventilu k počítači.Koroze vlivem solí je hnusná věc a vodiče mohou být načaté. Nestává se ti to po jízdě v mokru? (auto hned ztvrdne). Není prosím Vás někde k dispozici schema elektriky? -
« XM a hydro
Mame ve firme 3x XM a dostavam pocit, ze jich bude postreba aspon 5, aby byl aspon jeden pojizdny. Nejhorsi problem mam s elektronikou perovani. Je tam vykonovy tranzistor a ten spina ventil hydrauliky. No a tento tranzistor pravidelne odchazi. Uz jsem ho nekolikrat vymenil, vymenil jsem i cely pocitac. Vymenil jsem i ventil a stejne zase odesel. Byl jsem s tim i v nekolika servisech a stejne neprisli na nic. Nema nekdo tuseni cim to muze byt ?
Diky. -
« blba otazka
nemejte mi to za zle, Citroena nemam, ale uvazuju o BX. Takze ta blba otazka zni:
Jakou mam sanci, kdyz zaparkuju, spustim auto do nejnizsi polohy, koule treba pres noc ztrati tlak a pak z nejakeho duvodu nenastartuju? Odtahnout to asi nepujde, nalozit taky ne, takze co s tim?
Diky -
« Citroen DS 19
to tecnic: som z Bratislavy. O tej bratovej DS-ke sa žiaľ nedá povedať, že by bola dokonale zreštaurovaná, má od toho dosť ďaleko ... všetko je ale len otázka času a peňazí.
DS-ka je vďaka Fantomasovi u nás tak populárne auto, že sa s ním prakticky ani nedá jazdiť. Keď vidíš na ceste veterána, trebárs predvojnového, otočíš sa za ním, ale nevieš, ak nie si odborník, čo je to za typ. DS je ale auto, o ktorom vedia absolútne všetci, že je to Citroen, všetci s tebou chcú pokecať, odfotiť sa pri aute a tak. Je to na dlhšie rozprávanie, ale zájsť z DS kom natankovať, to je tak na 2 hodnky :-))) -
« Citroen SM
to tecnic: SM-ko sme boli s kamarátom osobne kupovať až v USA. Perlička: zohnali sme ho cez internet, pretože v Európe sa nedá zohnať pod cca 35.000 DM + clo. Zohnali sme ho nakoniec až v Minneapolise, a má jedinú vadu: americké svetlá, teda reflektory nie sú prekryté spoločným sklom. Mám ho na fotkách, takže keď ich naskenujem, ukážem ti ho.
BTW: keby si videl ako ťažko sa s ním lúčil bývalý majiteľ ... Najprv sme to všetko dohodli cez internet a telefón, a keď už sme potom boli v USA, zrazu si to rozmyslel a nechcel ho dať! Že vraj mu to došlo, že keď sa niekomu oplatí doletieť až z Európy, tak to auto má zrejme cenu ... ale nakoniec povolil, takže sme sa neprehnali naprázdno. -
« Re: citroen XM
to Pallas : Podle toho že píšeš slovensky tak předpokládám že asi nejsi z Čech.Je to škoda protože DS jsem nedávno viděl ve velice pěkně zrestaurovaném stavu. Měl ho jeden kluk z Prahy co
se přijel podívat na BX co sem prodával.Moc se mě líbylo.Předtím jsem ho viděl vždy jen zdálky.
Ale SM 3.0 jsem viděl akorát na internetu.Určitě
bych ho někdy chtěl vidět.Asi tomá dost velkou cenu protože se jich moc nevyrobilo.Zjišťiju že na Slovensku je víc příznivců citroenů než v Čechách.Dokladem jsou i internetové stránky.Zatim
čau tecnic -
« Re: citroen XM
to matuS : Já vim že XM je dost nabitý elektrikou,ale záleží samozřejmě také na kusu.Osobně už mám třetí a z elektrikou jem neměl problémy,když pominu špatný kontakt na zadním světle.To jsem odstranil velice snadno rozpojil jsem konektory, očistil, nastříkal kontaktolem a od té doby pokoj.Jinak u citroenů a peugeotů je známo že kontakty oxidují.Proto to chce občas údržbu.Z tvého příspěvku je jasné že asi nejsi domácí kutil a na autě si toho asi moc neuděláš.
Pro takového člověka asi zejména starší XM není.