Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« První příspěvek
Ahoj lidi, trošku jsem si početl ve Vašem dialogu, snad Vám to nevadí. Jsem fanda Citroenů a měli jsme už skoro všechny modely, ale já jezdím už pátý rok CX TD2, no a před včerem jsem pořídil Prestige Turbo benzín, pánové, to je nádhera, takže jestli Vám nevadí, že mluvím česky :-), tak se těším na odpověď. -
-
-
pallas 21.04.01 12:52
« Re: C5 - to matus
matus to hdi co tam bolo malo najazdenych len par km... diesle vzdy stichnu az tak po 3-5 tis. km. A je rozdiel, ked to pocujes zvnutra, tam ten motor takmer nepocujes (aj ked s V6 benzinom sa to porovnavat neda, to je fakt). Idete aj na tie VIP predvadzacky? -
pallas 20.04.01 22:30
« Re: C5 - to matus
matus problem je skor v tom ze je to novy model ... neviem ako to maju s homologizaciou, vzdy sa davaju na schvalenie najskor tie co sa maju najviac predavat (predpokladam ze najlacnejsi benzin a 2.2 Hdi). Inac ta XMa bola urcite maksia, ale to si este neskusal CX... ten je na morsku nemoc skoro :-)) -
matuS 20.04.01 20:57
« Re: C5 - to matus
problem v dodani? ziaden, akurat ze to dlho trva :-( neviem preco, asi je velky zaujem, alebo co.
perovanie - ano, xmko malo asi najlepsie perovanie zo vsetkych aut, otec si to nevedel vynachvalit, preto bol trocha sklamany z C5, lebo vsetci o nej hovoria ako o nastupcovi XM -
pallas 20.04.01 18:34
« Re: C5 - to matus
matus a s tou hydraulikou... vies, mozno to ani nepostrehnes na prvy dojem, ale ver tomu ze to otec pociti na chrbtici. dokonca pred 3 rokmi, ked na nejakom berlinskom vedeckom pracovisku testovali vsetky mozne auta a to, ako zatazuju ludsky organizmus a hlavne chrbticu vibracie, vyhral XM pred xantiou a mercedesom S (to s-ko malo hydraulicke nastavovanie svetlej vysky). -
pallas 20.04.01 16:55
« Re: C5 - to matus
matus no ano, ale v tej vysokej rychlosti, pokial netocis volantom do stran alebo neposobi odstrediva sila, je podvozok maksi ako ked je na sport. Ked to rozbehnes na 200 a prepnes zo sportu na komfort, pocitis ze auto menej kopiruje cestu, resp. menej prenasa nerovnosti cesty na cestujucich vnutri. ozaj a v com je problem s tym dodanim?