Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: to matuS
Tak to je fakt divne, protoze pallasovi to doslo normalne a maily mi take chodi. Dnes jsem zkousel kopirovat tvou adresu primo z motorcafe do kolonky "komu" a stejne se mi to vratilo :-(. Zkontroluj prosim, jestli ve Tve adrese neni chyba... nebo si zaloz jiny mail :-) -
« to matuS
Ja vim, mail se mi vratil, zkusim to jeste jednou, jinak muj mail je ALZI@atlas.cz, tak mi napis a ja to hodim jako odpovedet, uvidime...
pallas: jen mi napis, jak to asi vidis casove, protoze ja ted mam dve CX a mozna budu kupovat dalsi auto a potrebuju to prodat, tak jen abych vedel.
Zatim se mejte, panove. -
« Re: predaje na slovensku - spolu
Ahoj, cist si vase prispevky tady mne opravdu tesi a zajima, mate hodne dobry prehled o tom, co se deje noveho. Mrzi me, ze se nemam moc s cim zapojit :-).
Pallas: mam pro Tebe dve nabidky na CX, bud muj kratky TD2 nebo Prestige TD - hodne dobry. Napis mi mail a ja Ti poslu podrobnosti. Muj mail je ALZI@atlas.cz. Citroenum zdar panove. -
pallas 02.05.01 19:40
« Re: predaje na slovensku - spolu
Zaujimavejsia pre mna je tabulka predaja OA + MNA, pretoze viem ze napriklad picassa sa predavaju hlavne s odpoctom DPH...
ŠKODA 8 233 ks,
VW 1 032 ks,
PEUGEOT 893 ks,
RENAULT 892 ks,
CITROEN 599 ks,
DAEWOO 586 ks,
FIAT 526 ks,
OPEL 511 ks,
SEAT 459 ks,
TOYOTA 392 ks,
MERCEDES 240 ks,
NISSAN 233 ks,
MAZDA 198 ks,
HONDA 139 ks,
MITSUBISHI 123 ks,
FORD 113 ks,
SUZUKI 79 ks,
AUDI 61 ks,
BMW 57 ks,
LADA-VAZ 45 ks,
KIA 39 ks,
ALFA - R 37 ks,
IVECO 30 ks,
VOLVO 25 ks,
LAND ROVER 12 ks,
CHRYSLER 10 ks,
JEEP 8 ks,
SUBARU 8 ks,
SAAB 6 ks,
PORSCHE 5 ks,
ROVER 3 ks,
DAIHATSU 0 ks,
HYUNDAI 0 ks,
JAGUAR 0 ks,
LANCIA 0 ks,
PROTON 0 ks,
TATRA 0 ks, Total 15 594 ks. Citroen je na 5 mieste v predajoch, to tu este nebolo.
-
pallas 02.05.01 19:36
« predaje na slovensku - osobne auta
polistoval som si server ZAP-u, a nasiel som taketo predaje za 1-3/2001: Osobne auta: ŠKODA 7 954 ks,
VW 980 ks,
RENAULT 865 ks,
OPEL 493 ks,
PEUGEOT 481 ks,
DAEWOO 476 ks,
FIAT 402 ks,
SEAT 379 ks,
TOYOTA 352 ks,
CITROEN 302 ks,
NISSAN 204 ks,
MAZDA 186 ks,
MERCEDES 175 ks,
HONDA 139 ks,
MITSUBISHI 96 ks,
FORD 87 ks,
SUZUKI 77 ks,
AUDI 61 ks,
BMW 57 ks,
LADA-VAZ 45 ks,
ALFA - R 37 ks,
VOLVO 25 ks,
KIA 22 ks,
SAAB 6 ks,
PORSCHE 5 ks,
CHRYSLER 4 ks,
LAND ROVER 4 ks,
SUBARU 4 ks,
ROVER 3 ks,
DAIHATSU 0 ks,
HYUNDAI 0 ks,
IVECO 0 ks,
JAGUAR 0 ks,
JEEP 0 ks,
LANCIA 0 ks,
PROTON 0 ks,
TATRA 0 ks,
Total 13 921 ks.
-
pallas 02.05.01 19:22
« Re: to pallas
precital som si v Trende: "Francúzsky automobilový koncern PSA Peugeot Citroen zaznamenal v prvom štvrťroku 13,1-percentný medziročný nárast konsolidovaného obratu na 13,16 mld. eur (vyše pol bilióna korún). Odbyt koncernu sa v sledovanom období zvýšil o 2,8 % na 771 200 automobilov. Informovalo o tom vedenie spoločnosti. V západnej Európe vzrástol počet predaných automobilov o 4,3 %. Trhový podiel druhého najväčšieho európskeho automobilového koncernu vzrástol na 14,6 percenta. Mimo západnej Európy sa počet predaných automobilov zvýšil o 16,7 % na 118 200 kusov. V uplynulom roku predala francúzska automobilka celkovo 2,816 milióna automobilov. V roku 2000 dosiahol koncern PSA Peugeot Citroen obrat vo výške 44,18 mld. eur." -
matuS 02.05.01 10:13
« Re: to pallas
pallas> podla mna je hdi take ucinne, ze mu trva 1/2hod kym sa zahreje. aspon to hovorili majitelia
TDIcok, ze dost dlho trva kym sa chladiaca kvapalina zahreje.
aditiva-ja viem co si myslel.
tak ver tomu, ze aj zimna nafta pri -15 -20 zmrzne. a to su bezne teploty vo vysokych tatrach.
opravy-neviem
direktor> a to trhnutie unavuje? :-)) to potom asi direktor nesiel lietadlom :-)
alpina - no jo :-) ale to je auto za viac ako 5 melonov, nie?
autokomplex> 6000ot, imho taky motor 4.2 z audi ma dostatocny vykon posunuty daleko nizsie. ad 400CDI -
v akom zmysle je to auto lepsie? je pohodlnejsie, tichsie, lahsie sa ovlada...co na tom vsetkom ma zasluhu
CDI? ako som pisal nizsie, staci aby si lepsie sedel, menej ta bude boliet chrbat a hned je to lepsie auto, to
je pochopitelne. -
« to pallas
1.Dobře, ale vem si kolik se těch aut prodalo. Tohle není nějaká všeobecná fáma. Znám spoustu majitelů aut, soustu značek aut a u každého se někdy něco stalo. To se rozhodně nedá takto shrnout a říct: VW TURBO - problémy. Většinou turbo odejde, jakožto zmetek, hned v záruce. A pokud drží, má olej, vydrží víc než motor.
2.U benzinových motorů už není co dohánět, neboť jsou již dávno dotaženější na "vyšší úroveň". To přímé vstřikování benzinu je spíše o ekologii než o výkonu a spotřebě. Rozhodně vyvstává fakt, že i benzinový motor pro hodnotný průběh a maximální hodnotu kroutícího momentu potřebuje turbodmychadlo. Celkem zajímavá se mi zdá myšlenka SAABu s tím jejich motorem s variabilním kompresním poměrem. No uvidíme. -
pallas 01.05.01 16:16
« Re: Novy turbodiesel PSA + Ford
ATX, jeden jediny konkretny priklad sem napisem, aj ked som povodne nechcel... spytaj sa pana Samohyla v Zline na zakaznika s 3 passatmi... ja sem nechcem pisat konkretne pripady, prave preto ze to neboli moje auta, ale auta znamych, ktori s tymi autami do tych istych servisov nadalej dochadzaju. Konkretne Oktavky 110k a Passaty. -
« Re: Novy turbodiesel PSA + Ford
1.VAG a problémy s turbem? To slyším poprvé a řekl bych, že se kolem těch aut celkem točím.
2. K té vaší debatě: v současné době diesely velice rapidně vytlačují benzinové motory i v segmentu top luxusních aut. Proč? Protože se s nimi pohodlně jezdí a tatam jsou doby kdy se diesel spojoval s těžkým, hlučným a nevýkoným motorem. Výhodou moderních dieselů je strašná síla v nízkých otáčkách, oproti benzinovým variantám, obrovská pružnost motoru a relativně malá spotřeba. Představte si šedesátiletého majitele MB S. Takový člověk si nebude libovat s motorem, který musí vytáčet na 6000 1/min, aby měl výkon. Takový člověk jezdí řádově rychle, ale zrychluje velice, velice pomalu. Osobně znám člověka, který měl x MB S, rozhodně se nedá řící, že by mu záleželo na financích a starý dědek taky není. Teď má nového MB S 400CDI a dal se slyšet, že je to nejlepší Mercedes, jakého kdy měl. A velice ho těší, že jezdí zhruba za poloviční spotřebu než se stejným autem s benzinovým motorem.