Citroën Club

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën

  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.01  21:30

    « Re: Testy

    no HDi je taky jeden motor v moc variantach, takze ma vykon umele nastaven od 66kW po cca 104kW. Jestli se teda seredne nepletu. A hadel bych, ze idealni pro chipovani je prave ta verze 66kW ...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.05.01  21:14

    « Re: Testy

    jeste neco pro pallase:
    tohle psali v testu ktery jsi zminil (www.autotesty.cz)


    "...Cena 500 000 Kč odpovídá použití technicky vyspělé pohonné jednotky"


    Nepochopil jsem v cem je ta jednotka technicky vyspela? Pry ticha, ale vykon 66kW z obsahu 2.0 s preplnovanim je dost malo, ne? (jedna se samo o Xsaru)
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.05.01  23:02

    « Re: Testy

    matus presne tak, imidz je na nic, ako vravi sprajt :-) BTW, vitam ta s5, bdx!
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.05.01  22:48

    « Re: Testy

    presne tak, ide o kompromisy. niekto vyvali za golfa 600tisic, ako ten kokotko co ma dneska predbiehal a paril sa v tom aute bez klimy so stiahnutymi oknami (naco mu je potom odhlucnenie?) a tie okna stahoval ofkoz rucne, a niekto iny kupi xsaru a za 500tisic tam ma vsetko vratane klimy...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  21:37

    « Re: Testy

    Vy jste se tady rozjeli.
    Pár připomínek k testům: když testovali moje Saxo VTS, tak po první verzi testu bych si ho nekoupil. Teprve, když jsme některé věci probrali, tak upravili výsledky tak, že už bych si ho zase koupil. Je to jen o přístupu. Já kupoval auto, které má dobrý sportovní podvozek, ostrý motor. Přitom jsem si byl vědom, že část interiéru je z auta za 230 tisíc, protože jinak by to nemohlo stát necelých 500, ale třeba jako Civic VTI přes 600.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  15:03

    « Re: to Jarda

    :)
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.05.01  14:37

    « Re: to Jarda

    mna si Jardo nerozculil, neber to tak. ja len ze tie novinarske testy , najma slovenske a ceske... vies, preco je napriklad novinar lenivy zobrat meter a pomerat miesto v aute a napisat: o 3 cm menej ako v Oktavke, o 7 cm viac nez v Tolede... kazdy pise len subjektivne pocity. Raz odvezie manzelku vysoku 1,65m, a ta mu povie ako je tu vela miesta - druhy raz dvojmetroveho kolegu, ktory zahlasi ze si nema kam dat nohy. to je prave ta subjektivita.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.05.01  14:33

    « Re: to pallas

    ta pripomienka k tomu testu a ovladaniu okien bola myslena skor tak, ze ani raz som necital test na mercedesa, kde by mu vycitali umiestnenie ovladacov na okna.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.05.01  14:31

    « Re: to pallas

    matus ano, to som zabudol napisat, tiez mam radsej ovladanie okien priamo na dverach. Idealne to bolo na ZX-e, tam sa ovladali okna palcom, ani si nemusel dat dolu ruku z laktovej opierky na dverach. Ked som potom presadal do xsary, tiez som sa divil, preco to nenechali tak ako to bolo v ZX-e.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  12:51

    « Re: to pallas

    Ja te nechtel rozcilit, ale dokud to auto neprojedu sam, musim si vyztacit s testy ostatnich a bohuzel jsem cetl testy, ktere Xsaru spise kritizovali. Podivej se na hodnoceni motoru a podvozku (stupnice). Kazdopadne, pokud budu mit moznost, rad se s tim autem svezu.
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.05.01  12:26

    « Re: to pallas

    to ze su ovladace okien v stredovom paneli je naozaj * a to ze to tam ma mercedes nic neznamena, je to proste neprakticke
    prevodovka> neviem ako v xsare, ale v c5tke bola prevodovka uplne najsuper.
    interier a pod - to vyhovuje kazdemu nieco ine, ja zasa nemozem ani citit tie idiotske seatovske plasty.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 14.05.01  11:39

    « Re: to pallas

    Jarda, tak zopár pripomienok k tomu testu:

    „Xsara přesto zůstává vozem, který si nelze na ulici
    splést. V době víceméně unifikovaných designových šablon
    tak francouzské vozy zůstávají nadále své.“; - to je
    ok, nie?

    „Interiér - spíše levněji působící černé plasty“
    - v porovnaní s akým autom tejto triedy? S gumou v Civicu?
    Alebo s Oktavkou?

    „...velmi měkké sedačky, které někdo ocení, jiný zase
    zkritizuje“; - ocení ich práve ten, kto už má dosť
    nemeckých tvrdých lavíc.

    „Je také potřeba si zvyknout na ovládání spouštěčů
    skel umístěných na středovém panelu“ - to sa asi pán
    novinár ešte neviezol v mercedese, ten ich má tiež na
    stredovom paneli. Alebo má v žiguláku na oknách klučky.

    „občas se ale podaří zařadit místo třetího pátý
    rychlostní stupeň“ - hmm, možno tak žiakovi autoškoly.
    Oveľa častejšie si pletú vodiči jednotku so spiatočkou v
    autách, kde je treba pri spiatočke stlačiť páku smerom dole
    (nedávno mi taký jeden s fabiou pristál v kufri).

    „Cestujícím vzadu nechybí prostor pro kolena, místa nad
    hlavou se však příliš nedostává“ - to taká Oktávka (krátka),
    Bora, Toledo, tam sa nedostáva miesta ani na kolená, ani na
    hlavu.

    „Naopak při předjíždění či náhlých změnách směru
    bylo znát, že podvozku by prospěla větší tuhost“ -
    väčšia tuhosť? zadná náprava robí presne to čo má. Alebo
    tuhosť v zmysle tvrdosť?

    „Příplatková automatická klimatizace je sice výkonná,
    pokud ale řidič nechává ovladač dejme tomu na 20 stupních,
    trvá řídící jednotce dost dlouho, než rozezná, že by stáním
    rozehřátý automobil měla zpočátku ochlazovat s vyšší
    intenzitou...“ - a prečo si nezapnúť na začiatku klímu
    na MAX? Jasné, že automatika nepustí klímu naplno hneď po
    naštartovaní, keď ešte motor nemá svoju optimálnu teplotu.


    Celkovo sa mi zdá, že pán Šuch ešte príliš veľa áut
    netestoval, celý test je totiž veľmi opatrný: "spíše
    ... někdo ocení, jiný zase zkritizuje ... ". Znovu sa
    budem opakovať, takýto test môžem napísať aj ja, alebo
    Jarda, alebo hocikto čo má vodičák. BTW, na www.autotesty.cz som čítal
    test Xsary HDi a tam ju zase vychválili.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.05.01  09:57

    « to pallas

    Zminil jsem jednou spatny test v MFDnes (Xsara), ted se podobne objevilo na auto.cz. Stale si myslis, ze je to spatnymi novinari?!
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 14.05.01  00:00

    « Bez nadpisu

    :-) az dneska som si vsimol, ze C5tka vyzera ako sedan, a pritom je to hatchback :-) pozeral som na nu v poluse, tam je vystavena
  • 00 Reagovat !

    foto

    13.05.01  15:02

    « Prestige

    Ja jsem Ti prece psal, ze co se tyce te Prestige, tak to vubec nejde preze mne, jen o ni neco vim, a ze ta cena mi pripada vysoka jsem Ti taky psal... :-), takze pokud budes chtit, skontaktuju Te s tim clovekem, co ji prodava a pak uz to bude na tobe. Ja bych za to ty penize taky nedal a on ji za ne urcite neproda! A pokud jde o tu moji, pochopil jsem spravne, ze ta te nezajima, vid? Jakou mas CX?
    Ta moje Prestige v benzinu je suprova, je to zase krucek vys oproti normalni seriovce :-). Ted ji davam trochu dohromady mechanicky a uz mam domluveny lak, takze az ji zuslechtim, poslu Vam panove nejake fotky :-).
  • « 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 12.05.01  11:39

    « Re: AMS

    nojo nojo, ale ved sami v uvode pisali, ze toto cislo je vynimocne a viacej takych nebude :-) takze sa netes vopred :)
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 12.05.01  11:37

    « Re: AMS

    matus, no nove v tom AMS su minimalne dve veci: prva ze slovensky novinar urobil EXKLUZIVNY rozhovor s riaditelom svetovej automobilky ( a nie na tlacovke, kde je jeden odpovedajuci a 50 novinarov), aj to mozno svedci o tom ze Citroen zacal brat slovensky trh vazne. A ta druha novinka: ze konecne nie je AMS plny Skodovky, VW, Audi, dobrosrdecneho a obetaveho Studenica a podobne...
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 12.05.01  11:21

    « Re: to matuS

    matus, ten mail som ti preposlal, Cx, teraz ti neviem hned z voleja povedat, ale 70 tis. ceskych sa mi zda dost vela za ten Prestige. Ozvem sa hned ako budem vediet.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.05.01  13:52

    « Re: to matuS

    Ten mail je v podstate totozny s tim, ktery jsem posilal pallasovi - at Ti ho zkusi poslat on, treba to vyjde. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto matuS

    matuS 11.05.01  09:15

    « Bez nadpisu

    tak mam ten automotor a sport, v podstate nic nove pre mna, ale zaraza ma, ze este v ziadnom casaku som necital nic o tom, ze c5 ma typ kabiny cab-forward...podla mna to stoji za zmienku.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…