Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Testy
jeste neco pro pallase:
tohle psali v testu ktery jsi zminil (www.autotesty.cz)
"...Cena 500 000 Kč odpovídá použití technicky vyspělé pohonné jednotky"
Nepochopil jsem v cem je ta jednotka technicky vyspela? Pry ticha, ale vykon 66kW z obsahu 2.0 s preplnovanim je dost malo, ne? (jedna se samo o Xsaru) -
matuS 14.05.01 22:48
« Re: Testy
presne tak, ide o kompromisy. niekto vyvali za golfa 600tisic, ako ten kokotko co ma dneska predbiehal a paril sa v tom aute bez klimy so stiahnutymi oknami (naco mu je potom odhlucnenie?) a tie okna stahoval ofkoz rucne, a niekto iny kupi xsaru a za 500tisic tam ma vsetko vratane klimy... -
« Re: Testy
Vy jste se tady rozjeli.
Pár připomínek k testům: když testovali moje Saxo VTS, tak po první verzi testu bych si ho nekoupil. Teprve, když jsme některé věci probrali, tak upravili výsledky tak, že už bych si ho zase koupil. Je to jen o přístupu. Já kupoval auto, které má dobrý sportovní podvozek, ostrý motor. Přitom jsem si byl vědom, že část interiéru je z auta za 230 tisíc, protože jinak by to nemohlo stát necelých 500, ale třeba jako Civic VTI přes 600. -
pallas 14.05.01 14:37
« Re: to Jarda
mna si Jardo nerozculil, neber to tak. ja len ze tie novinarske testy , najma slovenske a ceske... vies, preco je napriklad novinar lenivy zobrat meter a pomerat miesto v aute a napisat: o 3 cm menej ako v Oktavke, o 7 cm viac nez v Tolede... kazdy pise len subjektivne pocity. Raz odvezie manzelku vysoku 1,65m, a ta mu povie ako je tu vela miesta - druhy raz dvojmetroveho kolegu, ktory zahlasi ze si nema kam dat nohy. to je prave ta subjektivita. -
pallas 14.05.01 14:31
« Re: to pallas
matus ano, to som zabudol napisat, tiez mam radsej ovladanie okien priamo na dverach. Idealne to bolo na ZX-e, tam sa ovladali okna palcom, ani si nemusel dat dolu ruku z laktovej opierky na dverach. Ked som potom presadal do xsary, tiez som sa divil, preco to nenechali tak ako to bolo v ZX-e. -
« Re: to pallas
Ja te nechtel rozcilit, ale dokud to auto neprojedu sam, musim si vyztacit s testy ostatnich a bohuzel jsem cetl testy, ktere Xsaru spise kritizovali. Podivej se na hodnoceni motoru a podvozku (stupnice). Kazdopadne, pokud budu mit moznost, rad se s tim autem svezu. -
matuS 14.05.01 12:26
« Re: to pallas
to ze su ovladace okien v stredovom paneli je naozaj * a to ze to tam ma mercedes nic neznamena, je to proste neprakticke
prevodovka> neviem ako v xsare, ale v c5tke bola prevodovka uplne najsuper.
interier a pod - to vyhovuje kazdemu nieco ine, ja zasa nemozem ani citit tie idiotske seatovske plasty. -
pallas 14.05.01 11:39
« Re: to pallas
Jarda, tak zopár pripomienok k tomu testu:
„Xsara přesto zůstává vozem, který si nelze na ulici
splést. V době víceméně unifikovaných designových šablon
tak francouzské vozy zůstávají nadále své.“; - to je
ok, nie?
„Interiér - spíše levněji působící černé plasty“
- v porovnaní s akým autom tejto triedy? S gumou v Civicu?
Alebo s Oktavkou?
„...velmi měkké sedačky, které někdo ocení, jiný zase
zkritizuje“; - ocení ich práve ten, kto už má dosť
nemeckých tvrdých lavíc.
„Je také potřeba si zvyknout na ovládání spouštěčů
skel umístěných na středovém panelu“ - to sa asi pán
novinár ešte neviezol v mercedese, ten ich má tiež na
stredovom paneli. Alebo má v žiguláku na oknách klučky.
„občas se ale podaří zařadit místo třetího pátý
rychlostní stupeň“ - hmm, možno tak žiakovi autoškoly.
Oveľa častejšie si pletú vodiči jednotku so spiatočkou v
autách, kde je treba pri spiatočke stlačiť páku smerom dole
(nedávno mi taký jeden s fabiou pristál v kufri).
„Cestujícím vzadu nechybí prostor pro kolena, místa nad
hlavou se však příliš nedostává“ - to taká Oktávka (krátka),
Bora, Toledo, tam sa nedostáva miesta ani na kolená, ani na
hlavu.
„Naopak při předjíždění či náhlých změnách směru
bylo znát, že podvozku by prospěla větší tuhost“ -
väčšia tuhosť? zadná náprava robí presne to čo má. Alebo
tuhosť v zmysle tvrdosť?
„Příplatková automatická klimatizace je sice výkonná,
pokud ale řidič nechává ovladač dejme tomu na 20 stupních,
trvá řídící jednotce dost dlouho, než rozezná, že by stáním
rozehřátý automobil měla zpočátku ochlazovat s vyšší
intenzitou...“ - a prečo si nezapnúť na začiatku klímu
na MAX? Jasné, že automatika nepustí klímu naplno hneď po
naštartovaní, keď ešte motor nemá svoju optimálnu teplotu.
Celkovo sa mi zdá, že pán Šuch ešte príliš veľa áut
netestoval, celý test je totiž veľmi opatrný: "spíše
... někdo ocení, jiný zase zkritizuje ... ". Znovu sa
budem opakovať, takýto test môžem napísať aj ja, alebo
Jarda, alebo hocikto čo má vodičák. BTW, na www.autotesty.cz som čítal
test Xsary HDi a tam ju zase vychválili.
-
« Prestige
Ja jsem Ti prece psal, ze co se tyce te Prestige, tak to vubec nejde preze mne, jen o ni neco vim, a ze ta cena mi pripada vysoka jsem Ti taky psal... :-), takze pokud budes chtit, skontaktuju Te s tim clovekem, co ji prodava a pak uz to bude na tobe. Ja bych za to ty penize taky nedal a on ji za ne urcite neproda! A pokud jde o tu moji, pochopil jsem spravne, ze ta te nezajima, vid? Jakou mas CX?
Ta moje Prestige v benzinu je suprova, je to zase krucek vys oproti normalni seriovce :-). Ted ji davam trochu dohromady mechanicky a uz mam domluveny lak, takze az ji zuslechtim, poslu Vam panove nejake fotky :-). -
pallas 12.05.01 11:37
« Re: AMS
matus, no nove v tom AMS su minimalne dve veci: prva ze slovensky novinar urobil EXKLUZIVNY rozhovor s riaditelom svetovej automobilky ( a nie na tlacovke, kde je jeden odpovedajuci a 50 novinarov), aj to mozno svedci o tom ze Citroen zacal brat slovensky trh vazne. A ta druha novinka: ze konecne nie je AMS plny Skodovky, VW, Audi, dobrosrdecneho a obetaveho Studenica a podobne...