Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: Re:
O tom lepidle mi nieco hovorte ... Pozeral som Audi A2 a ako obycajne neobisiel som ani kufor, lebo na take auto ma prekvapila jeho papierova velkost. Tak som si to nechal otvorit, pozeram a prekvapenie sa nekonalo. Tak som sa pytal predajcu ze to asi sranduju stymi litrami v techninckych udajoch, a dozvedel som sa, to je obkreslovane z originalnych nemeckych papierov a tam sa nedodava ziadna rezerva ale len to lepidlo v spreji cim sa zalepi/nafuka derave koleso, no a este ze u nas podla predpisov nahrada MUSI byt - teda aspon ta dojazdova, no ta oni proste do toho kufra dodavaju druhu podlahu, pod nou je dojazdove koleso a kufor je v haji. Tak ja len ze ak je v tom scenicu namiesto kolesa nadrz, tak ci to koleso nie je niekde namiesto jednej sedacky alebo tak nieco :-) -
matuS 16.06.01 09:50
« Re: Re:
yyy>system nadrze v tvare rezervy vyuziva viacero vyrobcov automobilov. rezervu potom nahradza bud system lepidla a maleho kompresora (like mercedes slk) alebo pouzitie specialnych gum s dojazdom aj bez tlaku - pri urcitej rychlosti zvacsa max 80km/h (drahsie riesenie) -
« Re: Re:
Na Renault.sk je cenik, u nas se na plyn Scenic neprodava! Ta 1,4 16V je dobry motor, ted na autobildu srovnavali cabrio, Megane 1,4 16V, Peugeot 1,6 a Opel Astra 1,6, Megane jim stacil, v max. byl rychlejsi! Ja uz mam objednany Scenic 1,6 16V Privilege, ten se na slovensku neprodava, ve verzi Privilege je jen 2,0 16V! Jel jsem s nim a ta 1,6 je docela dost ziva, krasne tahne prakticky uz od 1000 otacek, cim vic jsem se blizil k 4000 tim byl narust jeste vetsi, motor vydaval fakt pekny zvuk, vic nez 4500 jsem to netocil, ale pri tech otackach uz otackomet jen letel a z auta se stal pekny dravec! 1,4 16V jsem nezkousil, ale prijde mi na Scenica docela slaba, 2,0 16v je sice vykonnejsi, ale 1,6 je zivejsi odspodu a ma nizkou spotrebu! -
« Re: Re:
Na Renault.sk je cenik, u nas se na plyn Scenic neprodava! Ta 1,4 16V je dobry motor, ted na autobildu srovnavali cabrio, Megane 1,4 16V, Peugeot 1,6 a Opel Astra 1,6, Megane jim stacil, v max. byl rychlejsi! Ja uz mam objednany Scenic 1,6 16V Privilege, ten se na slovensku neprodava, ve verzi Privilege je jen 2,0 16V! Jel jsem s nim a ta 1,6 je docela dost ziva, krasne tahne prakticky uz od 1000 otacek, cim vic jsem se blizil k 4000 tim byl narust jeste vetsi, motor vydaval fakt pekny zvuk, vic nez 4500 jsem to netocil, ale pri tech otackach uz otackomet jen letel a z auta se stal pekny dravec! 1,4 16V jsem nezkousil, ale prijde mi na Scenica docela slaba, 2,0 16v je sice vykonejsi, ale 1,6 je zivejsi odspodu a ma nizkou spotrebu! -
« Re: Re:
Ta renaultova 1.6 16v ma vcelku serie. Ked som megana kupoval, chcel som 1.6 ale manik v renaulte ma zlavou ukecal na tu 1.4 16V. Vykonom nestaci len vynimocne, lebo megan je lahke auto, ale je hlucnejsi. Siel som 1.6 scenicom (bohuzial som ho neriadil) ale bolo to poznat - tichsie a silnejsie - aj ked nie v maximalnej rychlosti. Aj ked sa teda priznam po skusenostial s dejvami (nexia,espero,leganza) ma ta 1.4 prekvapila ochotou tahat medzi 2000 a 3000 otackami. Aby dejvo chodilo bolo treba urobit chip tuning. Ale mal som tolko poruch ze mi tu kolega povedal - no ked si kupil take auto? (je to nemec - auta zacinaju u BMW a koncia fordom - nezamestnani si vynimocne kupuju skodu). Tvrdi ze ked chcem u nich (teda v nemecku) jazdit na dialniciach tak s 1.4 to mam skusat iba v kamionovom pruhu - inak ze sa mi auto rozsype. ... Ja som si tachometer premeral, ukazuje ako pamboh prikazal presne 5% viac. Na rovinke v bezvetri to urobi podla tachometra v pohode 195. Verim ze ten scenic bude rovnaky. Nerozmyslal si o pohone na plyn? Ja som to vdedy chcel kupit (kym som si teda nezmeral ten kufor) ale nevedeli mi este povedat cenu. -
« Re: Re:
Ja sem napisu, kolik mi ukaze tacho, ted v cervenci bude ten muj Scenic s motorem 1,6 16V, coz je ůepsi nez 1,4 16V, uvidime! S Feldou se dostanu na 180 a 170 udrzi i do mirneho kopecka! Ale "Octavie" se svoji 1,6 55KW predjede i porsche, tak se bude rusit 1,8T, protoze jede stejne jako 1,6 55KW!:-) -
« Re: Re:
A k tomu tachometru - ano, suhlasim ze niektore auta s maximalkou 180 to dotiahnu vo vhodnych podmienkach (= s vertrom v chrbte + dole kopcekom) na tych 200, ale dost to zalezi na prevodovke. Skusal som to na golfe 1.6 16V a ani si neprdol - skorej mal problem na papierovych 190 a volaco u takych aut sa kryje maximalny vykon motora s maximalnou rychlostou a take auto proste nema sancu. Zatial co stary 1.6 8V ford s tazko sprevodovanym motorom a maximalkou 177 (papierovo ju dosahoval na 4 rychlost, 5 bola na "udrzovanie rychlosti na dialnici" = rychlobezka) ten sa z kopceka s prehladom na tych 200 rozbehol a potom aj na rovinke udrzal. Ale to sprevodovanie bolo take tazke, ze na 5 nebolo pri zoslapnuti plynu na zem citit skoro ziadne zrychlovanie - zatial co megan 1.4 16V ked sa dostane s otackami na 5000 sa ide na plny plyn na 5 roztrhat. Clovek by citil ze uz by mal zvadnut ale taha bez myhnutia oka az cez 6000 otacok a potom si nabijes nos o predne sklo ked obmedzovac vypne zapalovanie - na rovine ale viac ako 195 na tachometri neudrzi ani ked ho pred tym rozbehnem. No a formana som na papierovych 150 alebo kolko to malo nikdy nedostal (kym mi ho neukradli ... tak im treba mamlasom). -
« Re: Re:
To je presne dovod preco som Scenica nekupil. Megan kombi ma ten isty povozok a teda aj tu istu sirku medzi podbehmi, ale je dobry kus dlhsi, a tam naberie najviac objemu - za podbehmi je kufor siroky 130cm. Ale tie podbehy su vysoke len nejakych 20cm, takze nad nimi je tiez sirka 130cm. Ja viem rovne bocne steny su prakticke, ale v kazdom pripade je lepsie mat neprakticky kufor s najmensou sirkou 110 a niekde aj 130 ako len tych praktickych 110. Kombi ma navyse 100cm dlhy kufor, zatial co scenic iba nejakych 70cm - ale je zase o 5cm vyssie - to sme ale stale na mile daleko od picassa - dobre, vec pohladu, takze zakoncil by som to takto: v kombiku sa pohodlne vyspia dvaja ludia :-) (no dobre, ak nemaju cez 190cm - niekolko krat vyskusane) -
« Re: Re:
Ja vim, ze Picasso ma vetsi kufr, ale Scenic mi prijde praktictejsi, vozim hodne veci a Scenic je hodne variabilni(muze posouvat jednotlive sedacky sklapet, vyndat treba jenom jednu atd). Picasso se mi libi, ale Scenic ja fakt vic vybavenej! Pro zajimavost nejmensi sirka mezi podbehy zadnich kol na podlaze zavazadloveho prostoru Picasso 1150mm, Scenic 1090, coz neni az tak moc velky rozdil! Jinak nesmis zapomenout, ze Scenic je mensi(dokonce i nez Fabie combi), ma 4169mm, Picasso 4276mm! -
« Re: Re:
To MatuS: Dik za ceny ale mna zaujimaju len kombi. Ale na slovensku si na to asi bude este treba pockat. Keby stal tolko co laguna, tak ho berem :-) K tej rychlosti - normalne tachac ukazuje +5% co je pri takej rychlosti skoro 10km. Takze ak to mne ukazovalo 180, siel som asi 172 a ak on siel na plne gule, teda tych 190, tak rozdiel okolo 20km/h je pri 180km/h dost nasierajuci, aj ked si ho on nepochybne zaplatil lepsie - teda aspon myslim ze tlacit taku kasnu vzduchom 190 musi nieco stat nech ma aky chce dobry koeficient odporu (niekde sa s tym dost vytahovali). -
« Re: Re:
To Mracek: Asi to bude subjektivna zalezitost. J osobne preferujem nizsi ale sirsi a dlhsi kufor. Mozno je to tym ze dost jazdim a nosim so sebou rozna tasky a kufre a nevozim skrine. Je lepsie naplacat tasky do kufra na sirku ako ich skladat na vysku - a eventualne zbierat po zemi ked sa po otvoreni vysokeho kufra vysypu. Scenic ma kufor o dobrych 30cm kratsi ako megan kombi. Fakticky kufor neprecnieva cez zadne kolesa (skoro), zatial co megan kombi je vzadu dost dlhsi a Picasso ma pri rovnakej hlbke kufra vacsi razvor a tym zarobi na dlzke. BTW: bocne steny su rovnako dobre urobene na vsetkych megan/scenicoch lebo tie auta vzadu nemaju pruziny, takze to nie je len vyhoda scenica - len tak medzi nami dievcatami, keby tuto vec neboli posrali u novej laguny, uz by som ju asi kupil. -
« Re: Re:
Videl jsi kufr u Scenica? je hodne prakticke, ale proc je mensi nez u Picassa? Je to tim, ze bocni steny jsou rovne, coz je prakticke, k tem litrum, kdyz narovnas az po strechu, tak dostanes 800l, navic prepazka je posunovatelna, takze behem chvilky mas 1800l! Jo a Scenic ma posouvatelny sedadla, takze kdyz posunes sedadla dopredu, ziskas zase vetsi prostor. My v M 626 mame kufer asi 455l, ale neni tak dobre prakticky jako u Scenica a vejde se tam fakt hodne! -
« Re: Re:
No a ked sa uz bavime o tych litroch tak jasna hviezda je C5 kombi s 560l kufrom, zrovna som ho vcera videl, bohuzial bol za sklom, ale ten kufor je skorej taka mensia spalna. Nevie niekto kolko budu stat penazi? Pomaly uz rozmyslam za co vymenim mojho megana, a xsara kombi to vzhladom na velkost kufra nebude - papierovo ma 520 ale ked som pouzil meter, zistil som ze je to menej ako mojich 480l u megana -
« Re:
To MatuS: ked to Picasso mate tak sa rozpis, ta stena sa da podla potreby posuvat nie (alebo len 2 polohy)? Cladnicka sa da vyhodit a dat na jej miesto to povodne sedadlo ... ??? Aky mate motor, niekde som videl test a pisali tam ze benzinak je slaby v porovnanim s dizlom, nechce sa mi verit ze 66KW motor na to moze stacit, papierovo by to malo byt opacne. Okrem ineho som minule siel s pedalom na zemi okolo 180 a predbehlo ma benzinove picasso takou rychlostou ze keby ma chcel oplut, tak musel zacat zbierat sliny este ked ma nevidel ... :-)
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!