Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Re: citroen
Sportovni francozske auto neni ani jedno o kterem se tu bavime! Nejlepsi je si ty auta vsechny vyzkouset, urcite jsou pohodlny a tichy. S tim Scenicem jsem jel po postkach a nebylo to skoro vubec znat, asi je to tim, ze ma dvojitou podlahu a ten zvuk nepronikne do kabiny! -
« Re: citroen
Sportovni francozske neni ani jedno o kterem se tu bavime! Nejlepsi je si ty auta vsechny vyzkouset, urcite jsou pohodlny a tichy. S tim Scenicem jsem jel po postkach a nebylo to skoro vubec znat, asi je to tim, ze ma dvojitou podlahu a ten zvuk nepronikne do kabiny! -
matuS 17.06.01 10:43
« Re: citroen
v nizsich otackach je samozrejme tichsi benzin. ale naftak je na tom ajtak velmi dobre. oni tam maju nejake super vyvazovacie hriadele plus nejako super ulozeny motor, takze vibracie su aj u dizla nulove. (ziadne trasenie volantu na volnobehu aleboco)
motory su oba velmi dobre odhlucnene takze pri vyssich rychlostiach je pocut obtekanie vzduchu okolo auta, ale musim poznanemat, ze je to prijemny zvuk, ziadne svistanie...mna len prekvapil skaredy zvuk 2.0 16v pri 130km/h, mozno to bolo tym, ze ten motor mal cca 1000km najazdenych, pri 140tke a viac sa uz ten zvuk len zmenil na prijemny brukot. takze len pri specifickych otackach mal ten motor neprijemny zvuk.
intervaly vymeny neviem, ale tento tyzden ma otec dostat to auto, a v servisnej knizke by to malo byt napisane. -
« Re: citroen
U tej 2.0 16V je vyssia cena + vyssia spotreba = nic pozitivne. Aj tak ked sa pozriem do svojej penazenky tak na tych papierikoch furt pisu nieco o megan a xsara a nie o laguna a c5. BTW ak sa to tejto kategorie aut dam jednou z priorit bude ticho a klud v aute. Mam pocit ze tie nove CR dizle su vo vyssich rychlostiach dost tichsie ako benzinaky (aspon z toho co si pamatan z xsary) ako je to s tou 2.0 16V v C5? Chodim 10hodinove jazdy, tak kazdy usetreny dB je vitany. spojenie "prijemny sportovy zvuk motora" mi vobec nic nehovori. BTW 2 nevies ake su servisne intervaly? Prave som zistil ze renault ma tych 30 000 aj na dizle a aj na vsetky megany. Ja s autom nenajazdim viac ako 100 000 a mat za zivotnost auta len 2x vymeneny olej mi pripada dost pozitivna zalezitost. -
« Re: citroen
No hadam som neosprostel, 1.8 16V stoji 706 900 a 2.0 HDI 845 900. Nech pocitam ako chcem, rozdiel je 140 000 minus klimatizacia. ... a aby to slak trafil plus priplatok za kombi, som zvedavy kolko to bude :-( ... ale na rozdiel od laguny vyzera ako auto, nie ako ford ... no proste laska na prvy pohlad ... vyrastene skarede kacatko C5 hedzbeg na kombi, co si budeme navravat :-) ... chcelo by to tu 2.2HDI, ale nekradnem, tak asi zostaneme u tej 1.8 -
« citroen
Aby sme nekecali o vsetkom len o subj. nie, tak jedna otazka, vie mi niekto vysvetlit preco je rozdiel nejakych 140 000 medzi 1.8 benzinovou a 2.0 HDI C5kou? Ak som to dobre pochopil vybava je rovnaka az na klimatizaciu za 40 000. Moze byt rozdiel v motore 100 000? To sa predsa nema sancu vratit v spotrebe ani v nicom inom ... som slepy alebo v citroene vedia ze by som uz chcel dizla? -
« Re: Re:
O tom lepidle mi nieco hovorte ... Pozeral som Audi A2 a ako obycajne neobisiel som ani kufor, lebo na take auto ma prekvapila jeho papierova velkost. Tak som si to nechal otvorit, pozeram a prekvapenie sa nekonalo. Tak som sa pytal predajcu ze to asi sranduju stymi litrami v techninckych udajoch, a dozvedel som sa, to je obkreslovane z originalnych nemeckych papierov a tam sa nedodava ziadna rezerva ale len to lepidlo v spreji cim sa zalepi/nafuka derave koleso, no a este ze u nas podla predpisov nahrada MUSI byt - teda aspon ta dojazdova, no ta oni proste do toho kufra dodavaju druhu podlahu, pod nou je dojazdove koleso a kufor je v haji. Tak ja len ze ak je v tom scenicu namiesto kolesa nadrz, tak ci to koleso nie je niekde namiesto jednej sedacky alebo tak nieco :-) -
matuS 16.06.01 09:50
« Re: Re:
yyy>system nadrze v tvare rezervy vyuziva viacero vyrobcov automobilov. rezervu potom nahradza bud system lepidla a maleho kompresora (like mercedes slk) alebo pouzitie specialnych gum s dojazdom aj bez tlaku - pri urcitej rychlosti zvacsa max 80km/h (drahsie riesenie) -
« Re: Re:
Na Renault.sk je cenik, u nas se na plyn Scenic neprodava! Ta 1,4 16V je dobry motor, ted na autobildu srovnavali cabrio, Megane 1,4 16V, Peugeot 1,6 a Opel Astra 1,6, Megane jim stacil, v max. byl rychlejsi! Ja uz mam objednany Scenic 1,6 16V Privilege, ten se na slovensku neprodava, ve verzi Privilege je jen 2,0 16V! Jel jsem s nim a ta 1,6 je docela dost ziva, krasne tahne prakticky uz od 1000 otacek, cim vic jsem se blizil k 4000 tim byl narust jeste vetsi, motor vydaval fakt pekny zvuk, vic nez 4500 jsem to netocil, ale pri tech otackach uz otackomet jen letel a z auta se stal pekny dravec! 1,4 16V jsem nezkousil, ale prijde mi na Scenica docela slaba, 2,0 16v je sice vykonnejsi, ale 1,6 je zivejsi odspodu a ma nizkou spotrebu! -
« Re: Re:
Na Renault.sk je cenik, u nas se na plyn Scenic neprodava! Ta 1,4 16V je dobry motor, ted na autobildu srovnavali cabrio, Megane 1,4 16V, Peugeot 1,6 a Opel Astra 1,6, Megane jim stacil, v max. byl rychlejsi! Ja uz mam objednany Scenic 1,6 16V Privilege, ten se na slovensku neprodava, ve verzi Privilege je jen 2,0 16V! Jel jsem s nim a ta 1,6 je docela dost ziva, krasne tahne prakticky uz od 1000 otacek, cim vic jsem se blizil k 4000 tim byl narust jeste vetsi, motor vydaval fakt pekny zvuk, vic nez 4500 jsem to netocil, ale pri tech otackach uz otackomet jen letel a z auta se stal pekny dravec! 1,4 16V jsem nezkousil, ale prijde mi na Scenica docela slaba, 2,0 16v je sice vykonejsi, ale 1,6 je zivejsi odspodu a ma nizkou spotrebu! -
« Re: Re:
Ta renaultova 1.6 16v ma vcelku serie. Ked som megana kupoval, chcel som 1.6 ale manik v renaulte ma zlavou ukecal na tu 1.4 16V. Vykonom nestaci len vynimocne, lebo megan je lahke auto, ale je hlucnejsi. Siel som 1.6 scenicom (bohuzial som ho neriadil) ale bolo to poznat - tichsie a silnejsie - aj ked nie v maximalnej rychlosti. Aj ked sa teda priznam po skusenostial s dejvami (nexia,espero,leganza) ma ta 1.4 prekvapila ochotou tahat medzi 2000 a 3000 otackami. Aby dejvo chodilo bolo treba urobit chip tuning. Ale mal som tolko poruch ze mi tu kolega povedal - no ked si kupil take auto? (je to nemec - auta zacinaju u BMW a koncia fordom - nezamestnani si vynimocne kupuju skodu). Tvrdi ze ked chcem u nich (teda v nemecku) jazdit na dialniciach tak s 1.4 to mam skusat iba v kamionovom pruhu - inak ze sa mi auto rozsype. ... Ja som si tachometer premeral, ukazuje ako pamboh prikazal presne 5% viac. Na rovinke v bezvetri to urobi podla tachometra v pohode 195. Verim ze ten scenic bude rovnaky. Nerozmyslal si o pohone na plyn? Ja som to vdedy chcel kupit (kym som si teda nezmeral ten kufor) ale nevedeli mi este povedat cenu.