Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Zdar Citróni (o: Posudek na Berlingo
Sháněl jsem dlouho nějakýho pěknýho Espace ale teď se místo něj naskytl Citroen Berlingo (doufám, že nekomolím to jméno). Je prej pěknej ve výbavě, nějaká ta "lamelová(?)" stahovací střecha atd... Rád bych poprosil o nějaké reference na tuhle káru (o: Nějaké neduhy? Něco co se se**?! Na co bych měl dát pozor něco proč to auto nechtít? A nějaké extra klady? Co díly, drahý? A co spotřeba? Díky KaZaN -
matuS 19.06.01 23:13
« bojim
ja sa to sem aj bojim napisat :-) ale takmer hned ako to auto vyslo z predajne, tak zacalo svietit ze je nieco s katalyzatorom. A este nemaju v pocitaci soft na C5, zajtra im to instaluju, tak asi popozajtra pojde na test. oni predpokladaju, ze blbne nejake cidlo kvoli zmene paliva. hm, mne sa to zda *, ale snad to je ozaj len nejaka blbost a zly zaciatok bude znamenat dobry koniec :) -
matuS 19.06.01 21:19
« C5 - moje prve dojmy.
najazdil som 50km, na zeleznej studnicke som bol a krizom cez mesto. prierna spotreba 19.5l ;-)) jazdil som troska ako prasa :-)
ale poporiadku: klucik - je velmi dobre spraveny, ale je strasne velky!!! ma 4 tlacitka - odomknut, zaknut, zavriet okna, " vyhod" klucik (klucik je zatoceny vo vnutri). Ta funkcia zavriet okna je zaujimava, stlacite raz - okna sa zavru, stlacite druhy krat - okna sa pootvoria, treti krat okna sa este viac pootvoria, stvrty krat - zavru sa. fajn funkcia ked mate pri firme zaparkovane auto v lete.
Ta svetlozelena metaliza je krasna! Odomkol som, otvoril som dvere - nadhera. Opat prahy z lesteneho kovu. Vona noveho auta, vsetko krasne svetle a ciste (hm, ale bude to pohroma cistit) ta svetla koza s drevom ide velmi dokopy, vyzera to velmi luxusne. Sadol som do kresla (inak sa to neda povedat) super pocity. Zatocil som klucikom, zrkadielka sa otvorili (pri zamknuti sa vzdy sklopia) zaplo sa radio - je tam JBL so zosilnovacom a hra naozaj velmi dobre. Mal som strach, ze to nebude cool, lebo sa mnozia nazory, ze originalne aparatury od automobiliek nebyvaju OK. Hra to rozhodne lepsie ako hral v alfe becker. Nastartoval som - dost problem, pri zapnutom radiu nebolo nic pocut. Svetla, Dcko a islo sa. Dost dlho mi trvalo, kym som si nasiel polohu, ale potom super. vyhlad dopredu a do stran super, akurat nieje vidno nos auta. Tah - heh, no, nic moc zatial. Akoze slo to pekne, nemozem sa stazovat, ale alfa kopala viacej. no ale treba si uvedomit, ze ked som to auto bral tak malo tusim 22km najazdene :-) Pri sportovom rezime to ide pekne, svizne....nechapem, preco je prepinatko sport na prevodovke aj na pruzeni...kludne to mohli dat na jedno tlacitko, ved nepojdem sportovo na makkom podvozku? Dalej mi vadilo, ze su 4 packy - 2 vlavo a 2 vpravo. vlavo je klasika smerovky a pod tym tempomat, vpravo klasika stierace a autoradio. Je to ovladanie, na ktore si treba zvyknut, nepadne to automaticky do ruky. casto sa mi stavalo, ze som chcel zapnut smerovky tempomatom...
Dalsia vec, ktora mi vadila bolo ako radila prevodovka - teda neviem, ci to tak ma byt, mozno sa mylim, ale ja by som chcel aby mi auto podradilo v zakrute...jednoducho ako zatocim volantom a spomalujem, tak by automat mohol vediet, ze som v zakrute, tak podradi, a ked ja na konci zakruty uz pridam plyn, tak to plynule ide. teraz je to tak, ze v zakrute klesnu otacky na 1200, na konci zakruty stlacim plyn a ono to az vtedy podradi...to sa mi nepaci. ale zasa moze niekto povedat, ze podradenie v zakrute by to auto mohlo rozhodit, takze pravda moze byt niekde uprostred. inac automat radi pekne, plynule, ale strasne pomaly... :-( motor taha slusne cca od 2000, od troch to ide pekne, od 4 je to delo. uz sa tesim, ako to bude kopat, ked to bude zabehnute.
podvozok - parada, ako inak. sedi velmi dobre, velmi tichy (ale macacie hlavy bolo riadne pocut) nezaludny, gumy sa ozvu vopred. hm, ale stale som mal pocit, ze mi uteka zadok. neviem. esp som vyskusal iba raz, v jednej zakrute, ale to bolo take onicom, lebo som sa zvrtol, a ked som zastavil, tak mi isli vystrazne smerovky...asi som moc prudko stlacil brzdu, neviem :-) este to musim viac vyskusat, nebol cas.
do interieru od 3500 trocha bruci motor, ale je to pocut len ked je vypnute radio. staci mat zapnute radio naozaj len troska, a nic nieje pocut. hm, pri vypnutom radio je aj pocut praskanie z pravej strany palubovky - je to naozaj velmi tiche ale sere ma to, a zozadu je pocut take klopkanie, mozno aj ako buchaju pasy o kozu - neviem, musim zistit. kazdopadne uz pri ticho pustenom radiu nieje nic pocut.
sranda bola, ze od vyroby boli zapnute na zadnych dverach detske poistky (informuje o tom aj palubny pocitac) takze co som viezol ludi, a zle zavreli dvere (zatial to ide tazko, treba s nimi trocha buchnut) tak som musel vzdy vystupit a otvorit ich :-) No ale uz som to odomkol (vypina sa to klucikom od zapalovania) Dvojite clony vpredu su super, odkladacia skrinka pred spolujazdcom je obrovska a chladena. je tam vela drobnych suflikov na odkladanie. cele auto je velmi siroke a velmi priestranne, obrovsky batozinovy priestor. Brzdy su ucinne a maju velmi prijemny nabeh, presne taky, ako sa ocakava.absko berie pomerne neskoro, takze to brzdi aj na suchu velmi ucinne.
doplnkove funkcie palubneho pocitaca sa strasne nesikovne ovladaju, a neviem na autoradiu zapnut RDS. som z toho jelen. -
pallas 19.06.01 01:57
« Picasso - to yyyy
yyy, mal by som pre teba jedno velmi malo jazdene Picasso, ktore som mal v plane zobrat ja (ale nakoniec beriem Berlingo, dovody som uz vysvetloval). Je to strieborne HDi rocnik 12/2000, najazdenych asi 10 tkm, s klimou, radiom + CD, 4 airbagmi, ABS atd., a cena je myslim celkom zaujimava. Ozaj, a je s odpoctom DPH.
zaruka je standartne rok, a da sa predlzit kedykolvek priplatkom na 3 roky.
RDSko uz ide, bolo to treba aktivovat v servise, a aj tu kontrolku katalyzatora spravili - zevraj to bol rozpojeny kablik. takze zatial vsetko OK.