Citroën Club
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Citroën
-
« Bez nadpisu
V me Xsare neni na elektriku lauter nic. Absolutne zakladni model 1.4. Jenom 700 watu sinus v muzice. Takze pohudka. Uz jsem se tady ptal, ale zkusim to jeste jednou. Kdyz bezi motor, tak u praveho zadniho kola jakoby neco bzuci, nebo syci. Co to muze byt? A jeste jedna vec, po vypnuti motoru se asi po peti sekundach ozve z tehoz mista takove tiche bzzzzz. Jako by nejake servo, nebo co. Co to je? -
"-- skrytý --" 06.03.03 10:25
« Re: novinka: picasso
Jo to znám.Xsara se vypíná postupně asi do 40 minut(přesněji jsem to nesledoval).
Pak už jenom svítí "Economy mode active" a musí se znova NASTARTOVAT aby se vše aktivovalo.Jenom klíček nepomáhá.Co mi na tom vadí že se takhle vypne i radio (OEM firemní) a když tam sedím a čekám tak je to naprd.Zase si ale musíš představit že spousta těch procesorů "žije" i když je auto v klidu a vypnuté(aby to vůbec na tom multiplexu pak šlo zapnout) a nějaký odběr proudu (velmi malý)je proto pořád - navíc máte HDi - že? a ten při startování žere taky dost a elektroniky je na něm skoro víc než na benzínu.K tomu zimní starty - krátké trasy - pořád světla,topení atd. Všechny procesorové systémy jsou poměrně slušně ošetřeny proti různým chybám a poruchám komunikace a provozních dat.Co je ale spolehlivě odstřelí jsou výpadky a poklesy v napájení(i v řádu ms).No a v autě je pro počítačové systémy přímo vražedné prostředí. (třeba takové prosolené kabely mívají pěkné svody).Potom opravdu stačí 2 roky a baterka je na vyhození.A co jsem tak čet tak je to problém všech.Viz BMW 7** a problémy s řídícími systémy. Osobně mám z toho přecpávání elektronikou dost nedobrý pocit i když to umí spoustu pěkných věcí.
Něco jiného - když už jsi na drátě -jak vám zamyká Picasso_ - viz můj předchozí dotaz.
Dík. -
« Re: novinka: picasso
Origos baterky, co idu do francuzskych aut maju velmi kolisavu kvalitu. Niektore vydrzia neuveritelne dlho, ine zomieraju aj za niekolko mesiacov. Netusim, co moze byt pricina, ale casto som uz o tom pocul.
Alebo mohol zostat niektory CPU v nejakom nedefinovanom stave a nevypnut nejaky spotrebic. Klasicke mechanicke spinace tieto problemy nemali a na mojom starom Renaulte sa po vytiahnuti klucika vypla elektrika v celom aute okrem svetiel. Dnes vytiahnutim klucika iba date CPU vediet, ze uz nebudete auto pouzivat, ci vsetko vypne ale zostava iba na nom :-( BTW na jednom skoleni o debugovani nam ukazovali statistiku, podla ktorej 10tis riadkov kodu softveru pre auto obsahuje 100 chyb, softveru pre jadrovu elektraren 10 chyb a softu pre raketoplan 1 chybu. Ale netusim, kolko riadkov kodu ma soft v aute :-) -
matuS 06.03.03 00:00
« Re: novinka: picasso
pekoz> spravne, bola to baterka. ale nechapem ako sa to mohlo stat. ja som raz v aute sedel asi hodinu a zodpovedne mozem povedat, ze do hodiny sa ti automaticky kompletne vypne vsetko! za prvych 15-20min radio, pri polhodine sa vypne ventilator a casom sa vypne aj kontrolka zapalovanie (klucik v prvej polohe)
potom ked chces ist, musis klucik vybrat, a zasa ho dat spat. ak sa dobre pamatam.
jedine mohlo vybit bateriu nezavisle kurenie, ale to potom musela byt baterka strasne oslabena. -
"-- skrytý --" 05.03.03 07:29
« automat zamykání Xsara ?
Postup aktivace Picasso
Zapnout zapalování
stisknout tlačítko centrálního zámku na pal.desce a držet 5 sec.
zobrazí se"Automatic doors locking enable" - zatroubí to a zamyká to dveře nad cca 10km/h
pro deaktivaci je stejný postup(bez zobrazení)
To jenom pro osvětlení dotazu (určitě to majitelé Picassa znají - mělo by to fungovat alespoň u novějších verzí SW - doufám že ne jen u verzí aut pro PL)
Mně spíš zajímá jestli to náhodou někomu nefunguje i u Xsary (u těch novějších z konce roku 2002 nebo později)přes ovladač centrálu podobně jako programování zamykání kufru. Mám pře d garančkou a možná bych měl důvod loudit nový softík. (v manuálu k autu samozřejmě nic!)
-
« XSARA - jakási výzva od dealera
Nazdar vespolek, dnes mi bylo oznámeno že na mě doma čeká dopis kde jsem vyzýván dealerem (mám
nedávno novou Xsaru) abych se dostavil na kontrolu
palivové soustavy. Co vy, tykalo se to už i někoho
z vás? Co tam po vás chtěli a jak to odůvodnili?
Díky... -
« Re: Originál svíčky - interval výměny
Uff..Těsnění pod hlavou? Tak to se mi naštěstí vyhnulo. Ale jinak máš pravdu, jeden rozměr pneu v TP, s tím jsem se ještě nesetkal! Nechápu co je k tomu vedlo.. No nic, naštěstí je to firemní auto, takže na zimu jsme obul Dunlop Wintersport M3 a jsem spokojen. Kryt pod motorem by se hodil.. je zvláštní, že kolega co má Xsaru 2.0 HDi tak tam ten kryt má. A taky oproti mně má navíc na vnitřní straně víka motoru takovou tu odhlučňovací a izolační "deku".. Nechápu proč to nedali i na ten můj model, když má celkem slušnou výbavu 6x airbag, aut. klimatizace, pal.PC atd... To nějak nechápu. Ale s motorem jsem spokojen.. Díky za ty odkazy, mrknu na to... Měj se. -
"-- skrytý --" 27.02.03 14:02
« Re: Originál svíčky - interval výměny
Tak to jsme asi stejně. Zatím necelých 20kkm.
Z větších jenom motor - těsnění pod hlavou od novoty a hvízdají brzdy (přední) -ale to začalo dělat až v zimě - asi sůl.Blbá homologace pneumatik - jenom jeden rozměr - nízkoprofil - sedí perfektně ale zimní jsou bohužel drahé jak čert.Celkově je to dost nízké - doufám že sis jako já chytře koupil originál zadní zástěrky. Trochu mi chybí kryt pod motorem, hlavně teď v zimě se to více špiní.Jinak je uživatelský test na Autorevue.cz v sekci Citroen.
Mám z toho testu dost rozporuplné pocity - podobné problémy neznám - je místama dobrý a mistama dost podivný a hlavně reakce některých pitomců v diskuzi. Podle jejich vystupování nemají ani Trabanta a tak aspoň otravujou.
Já jsem jinak velmi spokojený uživatel.
Ještě asi nějaké drobnosti ale to jsou spíše už konstrukční chybičky které mají všichni (pardon kromě "božsky dokonalého VW")
Jinak se koukni kolem 767 v sekci Peugeot nechce se mi to přepisovat - je to něco o motoru - doporučuji taky stránky polského Citroen klubu. je tam dost informací.
Break 1,6/16 - Gris Quartz. -
"-- skrytý --" 19.02.03 13:32
« Re:
Jo jo o 1,4 jsem taky uvažoval, ale měl jsem před tím Formana Stříbrňáka v úpravě Sprint (56 kW/asi 115Nm - jezdil docela fajn - takový Fabiožrout to byl) a měl jsem obavu že to bude lenivé (Break). Sice ta 1,6 je na motoru dost dražší ale kupodivu spotřeba je menší než ten Forman no a pěkně to tahá.(200 jsem ale ještě neprubnul - na českých cestách to snad ani bez rozbití podvozku nejde a navíc to není firemní auto!!! už se těším na nějakej autobahn) Akorát jsem se musel chvilu učit jezdit s 16v motorem.Jinak cca 16000-1/2roku v pohodě (akorát drobné blbiny jako všude a piští brzdy) -
"-- skrytý --" 19.02.03 13:10
« Re:
Nechával jsem na skla vyleptávat CZ + VIN. Je to podobné jako pískování ale ne tak do hloubky a trochu levnější . Prodejce (Meteorcar) objednal sadu - viz www.aaahero.cz a udělali to ještě před předáním. Bylo to sice dražžší o tu jejich práci ale představ si to - děláš to poprvé - nové autko - ruky se ti třepou a potom několik let čumíš na křivé písmenka nebo fleky. Znám to, mám
na předním skle jednu dírku (malou - takové naklepnutí - kámen asi při 5kkm - zuřil jsem jako čert )a pořád mi na ni tahá očima.Dostal jsem potom i registrační kartu. Jinak to nabízí samozřejmě více firem co dělají alarmy atd..
Citroen má svoji databázi VIN (Laser) - tam se jedná hlavně o náhradní díly a výbavu konkrétního auta - potom existuje ještě stíratelná kartička k autu (CarPas?)s kódem např pro autoradio atd.-(zapsání se ale provádí přes servisní komp při výměně příslušného komponentu).Prý třeba firemní OEM autorádia nějak nehrajou když si ho ukradneš a nacpeš třeba do jiného Citroena. -
« Bez nadpisu
No ty pricniky na petidverovou Xsaru stoji u nas 3,5k. Jinak Sara jezdi dobre. Ta ctrnactistovka je ve vyssich rychlostech trochu hlucna. Mel jsem nove Punto a to ve 160 bylo tiche jako o dve tridy vetsi limo. Pristi tyden se bude delat hudba a je to komplet. Jo, jeste MedvedBlock. Jezis ty prachy leti.