Chiptuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  16:54

    « Rychlejsi Calibra

    Nemate nekdo poneti, jak by se dala "urychlit" Calibra 2.0i 16V Turbo??? Neni pomala, ale mohlo by to byt jeste lepsi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 21.04.99  22:13

    « Vlastní ECU

    Máte někdo zkušenost s náhradou řídící jednotky za jiný, výkonnější typ. Na západě do toho dělá mnoho firem, existují i stránky typu "Postavte si vlastní ECU na koleně". U nás nabíyí jedna firma alternativní řídící jednotky do škodovek. Jestli jste se s ní setkali, napište mi vaše zkušenosti.
    S pozdravem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.99  08:02

    « Re: To Sportmotor 2,3,4

    2 - ano děláme
    3 - ano bude
    4 - ano, ale protože se upravují stránky, a překvapivě o to není moc zájem, tak to tam momentálně není uvedeno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  13:13

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Asi jste nepochopil můj článek tak úplně dobře. Já jsem se neotíral o všechny úpravce-ladiče. Samozřejmě vím moc dobře, že v Čechách je více brzd a že některé jsou hodně dobrý. Na Jarově jsem si, díky tomu, že tam mám známý, nechal brzdit vlastní auto a taky vím, že kvalitní naladění není zrovna jednoduchá a na čas nenáročná práce. Vím taky, kolik si účtují firma vlastnící hodně kvalitní brzdy za pronájem. To je taky důvod proč jsem vyjádřil myšlenku, že kvalitní úpravce, který chce dosáhnout slušnýho renomé, by měl mít vlastní brzdu. Za tímhle názorem si prostě stojím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  10:53

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Nekdo tady psal, ze nase ceske firmy zabyvajici se tuningem to neumi je lepsi si chip koupit od nemcu. A ze firma, ktera nema brzdu neni dost vybavena.
    Tak za prve: myslim si ze kvalita a odbornost nasich programatoru je urcite stejne vysoka jako tech nemeckych.
    za druhe: v nasi republice je nekolik velmi kvalitnich a dobre vybavenych motorovych brzd, a pro upravce neni problem si takovou brzdu pronajmout a nechat si u nich upravu nejen naladit, ale i zmerit. Pak uz jde jenom o to upraveny program prekopirovat na epromku upravovane ridici jednotky, coz je otazkou chvilky.
    Co vim, tak dobrou brzdu ma pan Rajtr v Ciste u Mlade Boleslavi, pan Michl v Kurime {ten ma dokonce dve - jednu primo na kola a druhou na samotny motor}. Ostatne kdyz se podivate na www stranky firmy Michl Motorsport, zjistite, ze v upravach a dokonce navrhovani ridici elektroniky pro automobily je opravdu daleko. Dalsi brzdu ma pan Muck ve Studence {nekde na severni Morave} nebo Auto Jarov v Praze. A to jsou brzdy, o kterych vim Ja. Urcite by se ale jeste nejaka nasla.Takze to je muj nazor na ceske upravy chipu. Jinak je pravda ze tuning je u nas oproti zapadu opravdu v zacatcich, ale nasi upravci to jiste rychle dozenou.
    Ja bych vsak chtel nadhodit dalsi tema, a to je zpusobilost uprav pro silnicni provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  08:42

    « To Sportmotor 4

    Upravy motoru G60 uz nedelate?? Vlasta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  18:32

    « To Sportmotor 3

    Budu na vasej WWW priebehy vykonu a kr.momentu aj 1.6 60 kW?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:59

    « Re: To sportmotor 2

    Omlouvam se, chtel jsem jen trosicku zarejpat, aby to bylo zajimavejsi. Takze jak to chapu, tak ty grafy plati pro jednobodove vstrikovani, tzn. ze upravou dostanete puvodni motor na uroven dnesniho MPI. Delate i takove upravy pro MPI ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:45

    « Re: To sportmotor 2

    Jestli se někomu nelíbilo, že nebrzdíme, tak jsem dal na net grafy z brzdy a pak někdo začne tvrdit, že je to podivný, tak už vážně nevím. Za to, že se to podobá oficiálním grafům já nemůžu, to jsou grafy, který jsou naměřený na jednom motoru před a po úpravě, víc k tomu nemám co dodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:39

    « Re: To sportmotor

    Ano 1,3 BMM znamená motor se vstřikováním Bosch Monomotronic tj. jednobodovým v střikováním, vyráběným do 8/96.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  15:16

    « To sportmotor

    Podival jsem se na Vase stranky a nasel jsem nejake nesrovnalosti. Pri chiptuningu 50 kW motoru u Felicie uvadite, ze kroutici moment se z puvodnich 100 Nm/3750 ot/min zmeni na 106 Nm/3000 ot/min. Jenze podle tech. udaju jiz seriovy motor ma 106 Nm pri dokonce 2600 ot/min. Takze mam to chapat tak, ze ty udaje jsou pro starsi motory jeste bez MPI ? Jenze potom grafy, ktere uvadite jsou taktez dost divny, protoze pri zahajeni vyroby 1,3 50 kW MPI byli publikovany grafy a byli dost podobne tem Vasim. Takze nevidim duvod upravy hlavne pro motory MPI. Zvyseni vykonu o 5 kW pouhym zvysenim otacek o 400 nepovazuji za podstatne, protoze bezne se do tech otacek vubec nedostanu jiz pro hluk. A i kdyby, nevim co to udela s motorem za nejaky cas, i kdyz nabizite 3 letou zaruku. Zrejme pocitate s tim, ze do tech otacek to stejne malokdo bude tocit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  13:32

    « Záruky, záruky, záruky

    Ještě k zárukám, já myslím, že záruka 3 roky na chiptuning (ne jen na chip, ale na celou řídící jednotku motoru!!!) není tak špatná. Jsou sice nejmenované české firmy, které dávají i delší, ale pouze na chip... Jinak za příplatek můžete mít záruku 3 roky i na celý motor (příplatek za záruku na celý motor je v Německu běžná věc, aby zase někdo náhodou vtipně nereagoval...)
    Zdravím všechny přátele i nepřátele úprav automobilů.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  13:23

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Je vidět, že chip tuning a vůbec tuning je stále, nebo spíše už konečně trochu středem zájmu. Nechtěl jsem se do toho už míchat, ale když vidím jak do nás zase tak hezky šijete ... Rozhodl jsem se proto pro velký zájem dát na na naše stránky i grafy naměřené na brzdě. Jsem zvědav kdo z konkurence udělá totéž... Je mi jasný, že to vzbudí další, a jak koukám po téhle rubrice, zřejmě negativní ohlasy, ale co už s tím, dětma nezatopíš.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.99  08:11

    « Re: chiptuning

    GX tuning je profi firma, ktera ti nabidne cip od renomovanych firem. Sam mam motor 1.8T, a kdybych se rozhodnul ho cipovat, pujdu k nim. U nas sice je spoustu jinych firem na cipy(2-3x levnejsich), ale zadne z nich (co znam) bych motor nesveril.
    Vlasta.(Jde o muj nazor, takze to neberte, ze tu chci nekomu neco vnucovat).
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.04.99  20:37

    « chiptuning

    Má někdo upravené TDI nebo 1.8T od GX TUNNING?
    Slyšel někdo, že by se poškodil někomu motor po jejich úpravě? Změřil někdo výkon motoru před a po úpravě?
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  18:46

    « Chiptuning

    RENOCAR nabizi podobne upravy jako Sportmotor se stejnymi parametry (vykon, kr. moment). Vite o nich neco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.04.99  08:59

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Nevim, jestli sledujete motoristicky porad na DSF Motorvision. Dost casto tam davaji reportaze z tuningovych firem a i testy jejich upravenych aut. A musim rict, ze i mala nemecka tuningova firma v jedne garazi je perfektne vybavena a ma vlastni vyvoj. V Nemecku je konkurence tuningovych firem velika a ty nejsilnejsi podporuji i automobilky. U nas je situace jeste jen v plenkach. Tuningem se spis zabivaj jen nadsenci, kteri to i snad mysli dobre, ale - bez urazky - bez patricneho vybaveni a vyvoje jde jen o bastleni bez jakekoliv zaruky a nekdy to vypada tak, jak v nekterych tzv. znackovych servisech.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  18:32

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Důvěru to budí jako tranzistorové zápalko před
    10 lety.Ostatně naněm taky něco bylo,úplně jiného než inzerovaly
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  18:10

    « Opatrně pánové, opatrně

    Z toho jak tady tlučou hubou maníci ze sportmotoru, se zdá, že vokecávat uměj docela slušně. Věřím tomu, že (možná) spoustě lidí natlačej do hlavy myšlenku, že když si do svýho fáčka nebo féčka nechaj nasadit tu krabičku poskládanou z pár vietnamskejch součástek, tak že jim to bude ujíždět pod zadkem a ještě jim to bude vracet benzín. Bohužel kde docházejí rozumné argumenty nastupují od těchto pánů slova jako soudní dohry, pomluvy, lži apod. Jak jsem si stačil všimnout tak to není poprvé co se tady nějakej šašek ze sportmotoru kasá podobnými výrazy. Osobně bych jim radil aby poněkud přibrzdili a místo svých sáhodlouhých výlevů se radši zamysleli nad tím, proč dělaj z lidí blbce. Osobně si myslím, že firma která se chce vážně zabývat tuningem si pořídí kvalitní brzdu. Pokud ovšem je pro ní problém cena kolem dvou milionů a ještě k tomu neschopnost (patrně finanční) si zřídit alespoň trochu reprezentativní prostory a dílny, pak si nedovedu představit s jak nesmírným amatérismem tady diskutujeme. Otázka pro ostatní: Co myslíte, už nějaký auto na nějaký cizí brzdě vůbec testovali? Nebo jedou jenom podle grafů a oháněj se jménama slavných tunerů? Přečetli jste si určitě, že jedno testování na brzdě stojí celých tisíc korun!!! Jinak jen tak na okraj: Tento článek vyjadřuje můj osobní názor!
    P.S. znáte to o té potrefené huse ? ... tak scválně jestli zabere.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.99  15:57

    « Re: Pozor na SPRASMOTOR !!!!!

    Vazeny sprasmotore,
    prosim neodvadej pozornost od tematu k tomu, kde ja beru svoje nazory. A mimochodem se tuningem, a uľ vůbec ne TDi, nezabývám komerčne, ale pouze jako zamestnanec v jedné konstrukční kanceláře v Praze. Kde ovąem neděláme tuning, ale zabýváme se konstrukcí seriových motorů. Tedy tuning je moje záliba.
    Jinak pro méně vnimavé jsem kritizoval pouze ty upravy, kde se upravuje pouze a jenom elektronika. Tedy pokud si někdo nechal dělat níľe zmíněné Fačko ze 40 kW na 55(či kolik)kW a kromě čipu se dělala i hlava, popř. vačka, pak proti takovéto upravě nic nemám a veřím, ľe zvýąený výkon je poznat. Polemika o tom, kolik v tom motoru opravdu je koní je pak bezpředmětná. Jak jiľ zde bylo někým řečeno, je třeba na stejné brzdě změřit výkon před a po úpravě.
    Co se tyče úprav TDi, pak jsem jen čerpal z rozhovorů se zkuąenějąími kolegy, jejichľ specializací jsou diesely. Tedy zde nějaký nárůst výkonu je vlivem zvyąeného tlaku turba, ale motor mírně trpí. Jak moc trpí asi nejsem schopen určit, ale jiľ pár motorů na tom skončilo.
    Jinak doufám, ľe se ozvou skuteční zákazníci sprasmotoru a podělí se s námi o záľitky.
    P.S.: Jak víą sprasmotore, ľe jsem si u Vás ľádnou upravu nenechal dělat!!???
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…