Chiptuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.99  00:00

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Fitipaldi

    Ahoj.Hned zajtra ti napisem adresy vsetkeho o com viem ze upravuje Opel.:)).Velmi dobry su Lexmaul a Steinmetz ale adries na chiptuning Opla mam viacej a su tam dobre ceny napr.+40Kw za nejakych 1200DM.Hned zajtra ti pisem.:).Ahoj.
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.04.99  17:56

    « Bez nadpisu

    V Bratislave jedna firma(Vepos tunning) ponuka chiptuning na 1.6 55 kW;parametre:vykon +12 kW; kr.moment: + 11 - 14 % za 6 800 Sk +DPH(23%). Cipy vraj programuje nejaka firma v Mladej Boleslavi, ktora spolupracuje so Skodovkou. Vie niekto o tom nieco ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.99  17:42

    « Re: Rychlejsi Calibra

    Blade, diky za rady! Obavam se, ze na vic jak vymenu cipu mit nebudu. Zkousel jsem najit firmu LOTEC na Webu, ale zatim jsem nasel jen nejakou chemickou firmu. Muzes nejak upresnit, jak je kontaktovat? Nejake dalsi odkazy by take nevadily. S tim svezenim by to snad slo, ale to zalezi na tom, jestli na ty upravy budu mit :-) Zatim nemam predstavu, kolik takovy zert stoji :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.04.99  01:36

    « Re: Vlastní ECU

    Ale zkuąenosti s čím? Se stavbou? Nebo s provozem? Nebo s laděním? Taky si musíą uvědomit, ľe kdyľ někdo takovouhle věc vyvine, tak ho to asi stálo dost úsilí a pěněz, takľe se o ty pracně nabyté zkuąenosti nebude moľná chtít jen tak dělit. A pokud jde o provoz, tak tam je situace vcelku jednoduchá. Pokud uľ věc naistalujeą (někdy tomu musíą přizpůsobit čidla a snímače), tak tu věc musíą naladit. Coľ třeba u závodního motoru nebývá moc jednoduché, protoľe má poměrně malou toleranci na to aby se vůbec točil. Na to naladění samozřejmě potřebujeą brzdu. Takľe jedna věc je ECU postavit a druhá oľivit.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 25.04.99  23:12

    « Re: Vlastní ECU

    pardon . odkazy
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 25.04.99  23:11

    « Re: Vlastní ECU

    Zajímají mně spíš Vaše zkušenosti, než odkazi na firmy či konkrétní použití.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  23:14

    « Re: Rychlejsi Calibra

    AHOJ,tak co 204PS uz nestaci?:))))Najlacnejsia uprava je vymena chipu,zalezi na firme aky prirastok vykonu slubuju.Doporucujem LOTEC.Dalsie kroky zavisia na tebe: vymena zberneho potrubia spolu s celym vyfukovym potrubim a stredoveho a koncoveho tlmica za vacsie s lepsou priepustnostou,vacsie turbo a intercooler,sacie potrubie s open air filtrom,alebo drahsie prestavby motora napr.ine vacky,piesty , ojnice.Vsetko je na tebe kam az chces zajst.Adresy firem aj na www ti rad napisem ak mas zaujem.Ale musis slubit za ma potom v tom lietadle prevezies.:)))))Cau.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  17:50

    « Re: Vlastní ECU

    Pro jakou to chceą aplikaci? Závody nebo tuning? Pro jakej motor (benzin/diesel)? Rozepią se víc, zkus zauvaľovat nad tím kolik do toho chceą dát a jakej by to mělo mít komfort obsluhy, případně jaké funkce. Na základě toho můľu doporučit několik zahraničních a asi dvě tuzemské firmy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    23.04.99  16:54

    « Rychlejsi Calibra

    Nemate nekdo poneti, jak by se dala "urychlit" Calibra 2.0i 16V Turbo??? Neni pomala, ale mohlo by to byt jeste lepsi :-)
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 21.04.99  22:13

    « Vlastní ECU

    Máte někdo zkušenost s náhradou řídící jednotky za jiný, výkonnější typ. Na západě do toho dělá mnoho firem, existují i stránky typu "Postavte si vlastní ECU na koleně". U nás nabíyí jedna firma alternativní řídící jednotky do škodovek. Jestli jste se s ní setkali, napište mi vaše zkušenosti.
    S pozdravem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.04.99  08:02

    « Re: To Sportmotor 2,3,4

    2 - ano děláme
    3 - ano bude
    4 - ano, ale protože se upravují stránky, a překvapivě o to není moc zájem, tak to tam momentálně není uvedeno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  13:13

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Asi jste nepochopil můj článek tak úplně dobře. Já jsem se neotíral o všechny úpravce-ladiče. Samozřejmě vím moc dobře, že v Čechách je více brzd a že některé jsou hodně dobrý. Na Jarově jsem si, díky tomu, že tam mám známý, nechal brzdit vlastní auto a taky vím, že kvalitní naladění není zrovna jednoduchá a na čas nenáročná práce. Vím taky, kolik si účtují firma vlastnící hodně kvalitní brzdy za pronájem. To je taky důvod proč jsem vyjádřil myšlenku, že kvalitní úpravce, který chce dosáhnout slušnýho renomé, by měl mít vlastní brzdu. Za tímhle názorem si prostě stojím.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  10:53

    « Re: Opatrně pánové, opatrně

    Nekdo tady psal, ze nase ceske firmy zabyvajici se tuningem to neumi je lepsi si chip koupit od nemcu. A ze firma, ktera nema brzdu neni dost vybavena.
    Tak za prve: myslim si ze kvalita a odbornost nasich programatoru je urcite stejne vysoka jako tech nemeckych.
    za druhe: v nasi republice je nekolik velmi kvalitnich a dobre vybavenych motorovych brzd, a pro upravce neni problem si takovou brzdu pronajmout a nechat si u nich upravu nejen naladit, ale i zmerit. Pak uz jde jenom o to upraveny program prekopirovat na epromku upravovane ridici jednotky, coz je otazkou chvilky.
    Co vim, tak dobrou brzdu ma pan Rajtr v Ciste u Mlade Boleslavi, pan Michl v Kurime {ten ma dokonce dve - jednu primo na kola a druhou na samotny motor}. Ostatne kdyz se podivate na www stranky firmy Michl Motorsport, zjistite, ze v upravach a dokonce navrhovani ridici elektroniky pro automobily je opravdu daleko. Dalsi brzdu ma pan Muck ve Studence {nekde na severni Morave} nebo Auto Jarov v Praze. A to jsou brzdy, o kterych vim Ja. Urcite by se ale jeste nejaka nasla.Takze to je muj nazor na ceske upravy chipu. Jinak je pravda ze tuning je u nas oproti zapadu opravdu v zacatcich, ale nasi upravci to jiste rychle dozenou.
    Ja bych vsak chtel nadhodit dalsi tema, a to je zpusobilost uprav pro silnicni provoz.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    15.04.99  08:42

    « To Sportmotor 4

    Upravy motoru G60 uz nedelate?? Vlasta.
  • 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  18:32

    « To Sportmotor 3

    Budu na vasej WWW priebehy vykonu a kr.momentu aj 1.6 60 kW?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:59

    « Re: To sportmotor 2

    Omlouvam se, chtel jsem jen trosicku zarejpat, aby to bylo zajimavejsi. Takze jak to chapu, tak ty grafy plati pro jednobodove vstrikovani, tzn. ze upravou dostanete puvodni motor na uroven dnesniho MPI. Delate i takove upravy pro MPI ?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:45

    « Re: To sportmotor 2

    Jestli se někomu nelíbilo, že nebrzdíme, tak jsem dal na net grafy z brzdy a pak někdo začne tvrdit, že je to podivný, tak už vážně nevím. Za to, že se to podobá oficiálním grafům já nemůžu, to jsou grafy, který jsou naměřený na jednom motoru před a po úpravě, víc k tomu nemám co dodat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.04.99  13:39

    « Re: To sportmotor

    Ano 1,3 BMM znamená motor se vstřikováním Bosch Monomotronic tj. jednobodovým v střikováním, vyráběným do 8/96.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  15:16

    « To sportmotor

    Podival jsem se na Vase stranky a nasel jsem nejake nesrovnalosti. Pri chiptuningu 50 kW motoru u Felicie uvadite, ze kroutici moment se z puvodnich 100 Nm/3750 ot/min zmeni na 106 Nm/3000 ot/min. Jenze podle tech. udaju jiz seriovy motor ma 106 Nm pri dokonce 2600 ot/min. Takze mam to chapat tak, ze ty udaje jsou pro starsi motory jeste bez MPI ? Jenze potom grafy, ktere uvadite jsou taktez dost divny, protoze pri zahajeni vyroby 1,3 50 kW MPI byli publikovany grafy a byli dost podobne tem Vasim. Takze nevidim duvod upravy hlavne pro motory MPI. Zvyseni vykonu o 5 kW pouhym zvysenim otacek o 400 nepovazuji za podstatne, protoze bezne se do tech otacek vubec nedostanu jiz pro hluk. A i kdyby, nevim co to udela s motorem za nejaky cas, i kdyz nabizite 3 letou zaruku. Zrejme pocitate s tim, ze do tech otacek to stejne malokdo bude tocit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    13.04.99  13:32

    « Záruky, záruky, záruky

    Ještě k zárukám, já myslím, že záruka 3 roky na chiptuning (ne jen na chip, ale na celou řídící jednotku motoru!!!) není tak špatná. Jsou sice nejmenované české firmy, které dávají i delší, ale pouze na chip... Jinak za příplatek můžete mít záruku 3 roky i na celý motor (příplatek za záruku na celý motor je v Německu běžná věc, aby zase někdo náhodou vtipně nereagoval...)
    Zdravím všechny přátele i nepřátele úprav automobilů.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…