Chiptuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.99  19:39

    « Re: Felda 1.3 58kW

    Tahle teorie nemusí fungovat vľdycky, protoľe ne u kaľdého auta dává motor maximální výkon při maximální rychlosti. Například moje Probe mělo max. výkon asi při 200 km/h (4500rpm na 5ku), ale maximálku 240km/h. Kdybych měl chiptuning, kterej mimochodem zvedal krouticí moment o 30%(!), tak by se mi maximálka zvedla tak moľná o 10-15 km/h, protoľe ten motor uľ v týhle fázi byl v podstatě přetočenej.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.05.99  14:43

    « Re: Felda 1.3 58kW

    Staci merat pri rovnakej teplote, s rovnako nahustenymi pneu na rovnej trati 2-3 krat v oboch smeroch.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 01.05.99  22:19

    « Re: Felda 1.3 58kW

    Teoreticky by to byl správný postup, ale max. rychlost je dosti ovlivněna vnějšími vlivy (vítr, teplota a tlak vzduchu atd.), takže se může při každém pokusu dosti lišit. Alespoň u mích aut to tak funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    01.05.99  16:25

    « Re: Felda 1.3 58kW

    Zvysenie vykonu by sa malo dat lahko zistit zvysenim max. rychlosti. Ak predpokladame, ze max. rychost pri tom istom aute zavisi v urcitom rozsahu iba od odporu vzduchu, tak potom sa da zistit rozdiel vykonu tak, ze odcitame staru max. rychlost od novej, z toho spravime odmocninu a tymto cislom vynasobime povodny vykon a mali by sme dostat vykon po chiptunningu. (Ak sa nezvysila max. rychlost, tak sa asi nezvysil ani vykon).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  23:22

    « Re: Felda 1.3 58kW

    No, a je to tady! Konečně to někdo prokouk ;-)))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  22:56

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Blade

    Ahoj.Vela stastia pri zhanani $$.:))).Rad so ti pomohol.
  • 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 30.04.99  22:36

    « Felda 1.3 58kW

    V posledním čísle AutoTIPu testovali čerstvě koupenou Felici 1.3GLXi na brzdě (údajně bez úprav) a naměřili jí 58kW. Jestli jsou možné takové úlety při výrobě, pak se u chiptuningu těžko dají ověřovat nějaké výsledky. Většinou nabízejí úpravy u atmosférických motorů +max 10%, což je ve výrobních mezích.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  12:48

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    OK, v principu není problém, aľ to bude funkční tak to tady rozhlásím. Ale je třeba si uvědomit, ľe je to koncipovaný do závodního auta a ľe to taky něco bude stát. Kaľdopádně aľ budu vědět víc tak se sem ozvu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.04.99  09:16

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Blade

    Diky za vsechny tipy. Uz jsem nasel, co jsem chtel. Uz jsem i kontaktoval 2 firmy a zjistil potrebne udaje. Ted uz jen vyresit malickost: kde na to vzit :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.99  19:39

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Blade:to Fitipaldi

    Ahoj.Ak chces mozem ti napisat email na mojho znameho vo fy Wetterauer, oni maju aj pobocku v Rakusku,Grazi co by si mal blizsie myslim a s nim sa da aj dohodnut na cene.Tam su parametre po uprave 250PS a myslim 350Nm.oficialna cena 1690DM+montaz.Ak nenajdes nic na tich adresach co som ti dal napis a uvediem ti dalsie.Ziaden problem.Ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 29.04.99  14:24

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    Konkurence ne, jen bych se rád taky zůčastnil. Ctěl bych něco podobného podniknout i se svým autem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.99  12:14

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    Jinak to ladění probíhá "on-line", tzn. ľe v reálném čase můľeą nastavovat jednotlivé hodnoty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.04.99  12:12

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    Jako základ poslouľí asi originál mapy (spíą jen orientačně), dál nastupuje to nejpracnějąí a to je
    "naladění" hodnot délky vstřiku a doby záľehu pro kaľdý bod mapy (otáčky/poloha klapky). U prvních kousků to budeme dělat společně s ladičskou firmou ale potom by měli být sami schopni. Ty mapy jsou samozřejmě pro kaľdej motor jiný, můľe se liąit i stejný typ kus od kusu.
    BTW: proč tak vyzvídáą? ľe by konkurence ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 28.04.99  12:26

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    Datové mapy Vám do té jednotky dá ta ladičská firma, nebo si je budete ladit sami ? Je to docela problém.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.99  10:31

    « Re: Re:

    Tiez sa mi tych 12 kW z 1.6 zda podozrivych, ale vraj to ta firma v Cechach mma aj odmerane na brzde; tie grafy by mi mali poslat faxom, tak uvidim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.99  09:42

    « Re:

    Ha ha ha 12 kW chipem na 1,6. To si schválně nech změřit, a když tam bude víc jak 6 kW a na 95 oktanový benzín, tak sním svoje boty.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.99  08:10

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Blade

    Diky za tipy! Toho Riegera jsem vcera nahodou nasel. Dela opravdu pekne veci. Zatim se mi ale nepovedlo najit nikoho, kdo by na webu nabizel chipy. Zkusim prohledat to, co jsi mi napsal. Jeste jednou diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.04.99  01:41

    « Re: Rychlejsi Calibra:to Fitipaldi

    Ahoj.Takze nejake tie adresy.Lotec firmu som spominal preto lebo brat v roku 96 doniesol s NL jednu buchnutu Calibru Turbo a ta mala chip od nich,to bolo +55PS,aspon tak to mal vo fahrzeug papieroch.Vyborne auto.Inac www adresu na nich nemam ale mam telefon ak chces Nemecko-08061/36666 a fax 36655,skus aj LEXMAUL Opel Tuning,Senefelder Strasse,Industriegebiet,D-63322 Rodemark-Ober-Roden(bei Frankfurt/Main),tel.06074 98081-82,fax 06074 94288, dalej www.tuning-magazin.de ,dobre veci su na www.tunertreff.de,www.rieger-tuning.de, www.digi-tec.de,www.wetterauer.de a ak chces nejake ine prestavby motora,:))),napisem ti aj na nich adresy.Zatial ahoj.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.04.99  20:11

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    No, zatím je to jen ve stádiu příprav. Z naąí strany je uľ vąechno hotovo, ale ta ladičská firma co s ní spolupracujem má teď nějaký problémy s brzdou, takľe se to trochu zdrľelo. Zatím to budeme zkouąet na dvoulitru peugeot. Principielně by to mělo umět obslouľit jakejkoliv benzinovej čtyřválec, je to včetně koncovejch zesilovačů na trysky a nízkonapě»ový části zapalování. Ale prakticky jakákoliv modifikace je moľná.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 27.04.99  15:01

    « Re: Vlastní ECU pro Hopa

    Vidím, že jsi zřejmě už experimentoval s alternativní řídící jednotkou. Na jakém motoru ? Můžeš mi o tom něco napsat ?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…