Chiptuning

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning

  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.99  17:19

    « Re: Supercharger

    Na ty svody se ti zeptám, ale v takhle malý sérii to bude asi ranec. Forma je vľdycky nejdraľąí. Co ti vadí na sériovejch?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.99  16:16

    « Re: OZZY

    BOHUZEL NE RAM SE POUZIVA U MOTOREK CIM RYCHLEJI JEDES TIM VICE A RYCHLEJI VZDUCH PROUDI DO POTRUBI
    SUPERCHARGE MA REMENICI A KOMPRESOR TAKZE STLACUJE VZDUCH PODOBNE JAKO TURBO,ALE MA RADU VYHOD OPROTI
    TURBU.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    02.08.99  07:02

    « Re: OTAZKA PRO RSD

    Tak ta ridici jednotka na 55 ce Puntu je magnetti marelli. Diky za odpoved
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  20:44

    « Re: Punto 1.2 16v

    On je to zatím docela nový motor (mimochodem super!)tak mi alspoň zde napiš typ řídící jednotky.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  20:42

    « Supercharger

    Jo tak o kompresoru jsem diskutoval v německu s jedním úpravcem, a má jednu hroznou nevýhodu oproti turbu. 1) je mnohem dražší 2) je mnohem poruchovější ale taky mi řekli, že pokud to zrovna frčí tak je to třikrát lepší než-li turbo.
    Radši mi ale sežeň kontakt na firmu, která v malých sériích odleje kvalitní svody od turba tak v sérii zatím 10-20ks? Pro motor 1,8 turbo 20v je to pro němce super artikl.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  10:13

    « Punto

    Je možné udělat chiptuning na Fiat Punto Sporting 85 16V ? O kolik by se zvýšil výkon a spotřeba a kolik by to asi tak stálo ? Díky moc za odpověď !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  00:00

    « Re: OZZY

    Neee, supercharger je po česky kompresor. Jde o klasické přeplňování kompresorem (třeba Eaton) který je poháněný řemenicí přímo od motoru - sériově třeba u MB 230 SLK Kompressor. Výhody: okamžitá reakce na sešlápnutí plynu, trochu jednodušší konstrukce. Nevýhody: samotný kompresor spotřebovává výkon (někdy až desítky kW). To se qůli spotřebě řeší tak, že se na řemenici dává emg. spojka, kterou řídí ECU. Jo a taky to víc váží a je to větší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  19:52

    « Re: OZZY

    Jestli je to to co si myslím tak mě kopni...
    Firma Lexmaul vyrábí systém náporového sání s názvem RAM INDUCTION, který při vysokých rychlostech zlepšuje plnící vlastnosti... je to ono?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  19:49

    « Re: OTAZKA PRO RSD

    napiš mi prosímtě značku tvé řídící jednotky (magnetti marelli, nebo siemens nebo ....)
    S motorem 55 je to těžké, protože je to maloobjemový motor a tak je chiptuning málo...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  14:53

    « Re: OZZY

    very good,kdybysi potreboval nejake informace ohledne supercharge jsem k dispozici.tady ted vede cesta od turba k supercharge.(podle mych informaci
    se dost zacinaji delat ni v namecku.jedna z nejvetsich vyhod je kdyz prodavas auto tak proste
    vymontujes supercharge i s sacim potrubim a vratis
    tam puvodni.takze auto je v puvodnim stavu.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  10:30

    « Re: Tuning motoru od Cimbu sport

    Jestli upravujete auta, aby "pocitově" jela lépe, tak to stačí trošku odstranit materiály, tlumící pronikání hluku do kabiny a je hotovo.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.07.99  12:14

    « OTAZKA PRO RSD

    Mam Punto 55 Ed s tezkym prevodem (to je to ED je to benzin klasicka 55), ta prevodovka se dava do 90-ky (90 koni 1.6 MPI) a tak bych mel dotaz jestli lze tu 55-ku taky precipovat a jestli bys tu uvadl cenu tak bych se nezlobil (adresa by se taky sikla, treba jenom telefon).
    MARCEL
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.99  09:57

    « Re: To RSD

    Zajímalo by mě, jaký vliv mají tvrdąí pruľiny ventilů, leątěné sání a jiné vzduchové filtry (K&N). Jaký je vliv jednotlivých úprav na ľivotnost motoru. Je moľné také uvést ceny úprav.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.99  08:49

    « To RSD

    o tom "vykmitnutí" katu bych se rád dozvěděl trochu víc, uvažuju o tom už delší čas a opravdu jsem tam chtěl dát jenom obyčejnej kus trubky.
    Jak to teda je ve skutečnosti? dá se někde ten mezikus sehnat? dík
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.99  19:57

    « Re: OZZY

    Se superchargerem bohužel ještě nemáme zkušenosti, ale co se týče laděného výfuku, prodáváme laděné výfukové svody pro motory VW od Hartmann Motorsport, které skutečně o něco zvýší výkon. S našimi zkušenostmi samotný konec výfuku např, od renomované firmy REMUS přidá na 90PS cca 2PS, tudíž je téměř neměřitelný. Výkon lze zvýšit také záměnou katu za Z-Flow nebo ho úplně vykmitnout, ale pozor, nejde tam dát jenom normální trubku ale na ústí se musí implantovat difuzor! Je toho spousta co zvyuje výkon, ale každá sranda něco stojí...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    27.07.99  14:14

    « Re: OZZY

    v tom pripade to beru,diky za vysvetleni.
    meli byjste take zkusit supercharger,vyrovna se
    turbu a zabira uz od spodu.tim padem nemusis zvysovat tlak a take tesneni pod hlavou vydrzi.
    velice dobre se zvysi vykon ladenym vyfukem,
    svyckami a take cabely od svicek tu hraji roli.
    pouzivate turbo casovac?
  • 00 Reagovat !

    foto

    26.07.99  23:55

    « Re: OZZY

    Tak ještě jednou a polopaticky-speciálně pro tebe, jestli jsis to pořádně nepřečetl (neuraž se)
    Na Fáčko-tj. ŠKODA FAVORIT - starý model s karburátorem model 136 -46Kw se nedá udělat čip - to zaprvé. Zadruhé upravujeme vozy nejen chip-tuningem (pokud to lze , ale u F136-nikoliv) ale dáváme vačky s jiným úhlem a stejným klínováním, tvrdší pružiny ventiů, kalibrujeme jejich sedla, leštíme sací potrubí a kanály, implantujeme vzduchový filtr, pokud je potřeba , zaronáme hlavu, popř. zvýšíme kompresní poměr, u turbo-motorů (prosím to není Škoda F136) např. u 1,8 20V turbo, dáme jiné svody od "kamen" a větší turbodmychadlo, změníme program řídící jednotky, zavedeme Turbo PopOff ventil, který udržuje při přeřazení otáčky turbodmychadla a další a další úpravy jejihž výčet by zabral možná celou stranu.
    Co se týče rychlosti vzduchu - tak ta se reguluje natočením klapek a tak jsem se možná špatně vyjádřil - myšleno průtok ( sorry ).
    ahoj RSD
  • « 00 Reagovat !

    foto

    26.07.99  12:10

    « Re: chiptuning

    myli RSD jeste nez zacneme diskuzi co je to facko?take bych rad vedel jak upravujete auta?
    to vymenite cip na pocitaci a tim to skoncilo?
    ne dekuji.a vis proc je to tvoje facko v beznem provozu *?asi ne ale to nevadi prides na to casem, mozna.take jestli by jsi my vasvetlil
    jak ten vas cip ridi rychlost vzduchu?
    v jednom vsak se musim omluvit,nevedel jsem o cem byle rec ze to byla 120000km skodovka sorry.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    24.07.99  19:42

    « Re: chiptuning

    dear Ozzy
    Jistě že se dá upravit i karburátorová Skouda, ale v diskuzi byla poptávka na chiptuning, a tak mi nechceš tvrdit že na starým Fáčku se dá něco načipovat. Existují úpravy pro motor 136, a dokonce až na 87Kw(měřeno na brzdě..) ale pak to Fáčko žere třicet litrů, a zajezdíš si od 4.500 ot/min, a to je do běžného provozu *! Ta úprava však není čipem, který řídí délku vstřiku, poměry směsi, rychlost a objemy vzduchu a další veličiny natoř pak 3-D diagram zapalovacích procesů víme? Pak už se jedná o těžkou úpravu která rapidně snižuje životnost motoru (o které se nebudeme bavit u motoru se 120 000 km který byl dotazován) a také spotřeba ,takže mi vysvětli milý ozzy jak načipuješ takové karburátorové Fáčko. díky....
  • 00 Reagovat !

    foto

    24.07.99  11:26

    « chiptuning

    muze mi nekdo vysvetlit o co tu jde?vse se da upravit i carburatova skodovka.tady nezalezi jen na cipu v computeru ktery se jmenuje(memcal)
    calibrovana pamet,take je znamo ze vsechny firmy
    maji misto zlepseni.ale to nani vse.je to otazka na majiteli auta jak daleko se chce dostat,a co je lepsi reseni.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…