Chiptuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Supercharger
Jo tak o kompresoru jsem diskutoval v německu s jedním úpravcem, a má jednu hroznou nevýhodu oproti turbu. 1) je mnohem dražší 2) je mnohem poruchovější ale taky mi řekli, že pokud to zrovna frčí tak je to třikrát lepší než-li turbo.
Radši mi ale sežeň kontakt na firmu, která v malých sériích odleje kvalitní svody od turba tak v sérii zatím 10-20ks? Pro motor 1,8 turbo 20v je to pro němce super artikl. -
« Re: OZZY
Neee, supercharger je po česky kompresor. Jde o klasické přeplňování kompresorem (třeba Eaton) který je poháněný řemenicí přímo od motoru - sériově třeba u MB 230 SLK Kompressor. Výhody: okamžitá reakce na sešlápnutí plynu, trochu jednodušší konstrukce. Nevýhody: samotný kompresor spotřebovává výkon (někdy až desítky kW). To se qůli spotřebě řeší tak, že se na řemenici dává emg. spojka, kterou řídí ECU. Jo a taky to víc váží a je to větší.
-
« Re: OZZY
very good,kdybysi potreboval nejake informace ohledne supercharge jsem k dispozici.tady ted vede cesta od turba k supercharge.(podle mych informaci
se dost zacinaji delat ni v namecku.jedna z nejvetsich vyhod je kdyz prodavas auto tak proste
vymontujes supercharge i s sacim potrubim a vratis
tam puvodni.takze auto je v puvodnim stavu. -
« OTAZKA PRO RSD
Mam Punto 55 Ed s tezkym prevodem (to je to ED je to benzin klasicka 55), ta prevodovka se dava do 90-ky (90 koni 1.6 MPI) a tak bych mel dotaz jestli lze tu 55-ku taky precipovat a jestli bys tu uvadl cenu tak bych se nezlobil (adresa by se taky sikla, treba jenom telefon).
MARCEL -
« Re: OZZY
Se superchargerem bohužel ještě nemáme zkušenosti, ale co se týče laděného výfuku, prodáváme laděné výfukové svody pro motory VW od Hartmann Motorsport, které skutečně o něco zvýší výkon. S našimi zkušenostmi samotný konec výfuku např, od renomované firmy REMUS přidá na 90PS cca 2PS, tudíž je téměř neměřitelný. Výkon lze zvýšit také záměnou katu za Z-Flow nebo ho úplně vykmitnout, ale pozor, nejde tam dát jenom normální trubku ale na ústí se musí implantovat difuzor! Je toho spousta co zvyuje výkon, ale každá sranda něco stojí... -
« Re: OZZY
v tom pripade to beru,diky za vysvetleni.
meli byjste take zkusit supercharger,vyrovna se
turbu a zabira uz od spodu.tim padem nemusis zvysovat tlak a take tesneni pod hlavou vydrzi.
velice dobre se zvysi vykon ladenym vyfukem,
svyckami a take cabely od svicek tu hraji roli.
pouzivate turbo casovac?
-
« Re: OZZY
Tak ještě jednou a polopaticky-speciálně pro tebe, jestli jsis to pořádně nepřečetl (neuraž se)
Na Fáčko-tj. ŠKODA FAVORIT - starý model s karburátorem model 136 -46Kw se nedá udělat čip - to zaprvé. Zadruhé upravujeme vozy nejen chip-tuningem (pokud to lze , ale u F136-nikoliv) ale dáváme vačky s jiným úhlem a stejným klínováním, tvrdší pružiny ventiů, kalibrujeme jejich sedla, leštíme sací potrubí a kanály, implantujeme vzduchový filtr, pokud je potřeba , zaronáme hlavu, popř. zvýšíme kompresní poměr, u turbo-motorů (prosím to není Škoda F136) např. u 1,8 20V turbo, dáme jiné svody od "kamen" a větší turbodmychadlo, změníme program řídící jednotky, zavedeme Turbo PopOff ventil, který udržuje při přeřazení otáčky turbodmychadla a další a další úpravy jejihž výčet by zabral možná celou stranu.
Co se týče rychlosti vzduchu - tak ta se reguluje natočením klapek a tak jsem se možná špatně vyjádřil - myšleno průtok ( sorry ).
ahoj RSD -
« Re: chiptuning
myli RSD jeste nez zacneme diskuzi co je to facko?take bych rad vedel jak upravujete auta?
to vymenite cip na pocitaci a tim to skoncilo?
ne dekuji.a vis proc je to tvoje facko v beznem provozu *?asi ne ale to nevadi prides na to casem, mozna.take jestli by jsi my vasvetlil
jak ten vas cip ridi rychlost vzduchu?
v jednom vsak se musim omluvit,nevedel jsem o cem byle rec ze to byla 120000km skodovka sorry. -
« Re: chiptuning
dear Ozzy
Jistě že se dá upravit i karburátorová Skouda, ale v diskuzi byla poptávka na chiptuning, a tak mi nechceš tvrdit že na starým Fáčku se dá něco načipovat. Existují úpravy pro motor 136, a dokonce až na 87Kw(měřeno na brzdě..) ale pak to Fáčko žere třicet litrů, a zajezdíš si od 4.500 ot/min, a to je do běžného provozu *! Ta úprava však není čipem, který řídí délku vstřiku, poměry směsi, rychlost a objemy vzduchu a další veličiny natoř pak 3-D diagram zapalovacích procesů víme? Pak už se jedná o těžkou úpravu která rapidně snižuje životnost motoru (o které se nebudeme bavit u motoru se 120 000 km který byl dotazován) a také spotřeba ,takže mi vysvětli milý ozzy jak načipuješ takové karburátorové Fáčko. díky.... -
« chiptuning
muze mi nekdo vysvetlit o co tu jde?vse se da upravit i carburatova skodovka.tady nezalezi jen na cipu v computeru ktery se jmenuje(memcal)
calibrovana pamet,take je znamo ze vsechny firmy
maji misto zlepseni.ale to nani vse.je to otazka na majiteli auta jak daleko se chce dostat,a co je lepsi reseni.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!