Chiptuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Opravdu chiptuning staci
A uz je to tu zase. Uz zase plno lidi bez rozumu vcetne RSD a sportmotoru tvrdi, ze se chiptuningem zvysi vykon a snizi spotreba. Proboha zamyslete se!!!!!!!!!!!! Jak se muze chiptuningem u atmosfericky plnenych motoru zvysit ucinnost bez zasahu do mechanicke casti motoru???? U motoru s turbem je to jasne > zvysi se plnici tlak turba {to, ze tomu neni motor prispusoben je vec druha}. Ale chip tuning u atmosferic. motoru je jako ziskat kone ze S120 jen pretriskovanim karburatoru a natocenim rozdelovace. No, ted musim koncit, cau za chvili. -
« novice
Zdravim forum ! Panove jen k te fotce dole..hop a sopl. to na levo je prutokomer vzduchu, pak redukce na sport. filtr a samotny filtr vzduchu. chci se zeptat na ladeni vyfuku, mam orig. Remus pro Mazdu 323 ale posledni prepazka pred vystupem ven mi vyrezla, deje se neco ?? musim vyfuk otvirat a prepazku delat novou ? -
« SPORTMOTOR
Zdravim vsechny fandy tuningu.
Tak mně včera napadla úžasná věc. Neměl jsem večer co dělat a tak jsem si vytiskl celé toto forum a dal se do čtení. No úžasný věci. Já osobně nemám rád, když se někdo do někoho naváží, ale taky nemám rád, pokud někdo na net dává buďto nesmysly, nebo alespoň polopravdy.
Proto jsem se rozhodl, že přiložím i svůj názor.
1. Sportmotore, v dubnu jsi psal, že se na vývoji Vámi nabízených úprav podílel p. Vodseďálek. Pokud mi je známo p.Vodseďálek tuto sadu (myslíš-li SPRINT) po motorové stránce vyvíjel sám, ne ve spolupráci s nějakým tunerem a už vůbec ne s Vámi. On totiž s nikým z tunerů nespolupracuje. Navíc tato sada byla dána do zcela volného oběhu a svého času ji nabízelo i spousta Škodováckých prodejců.
2. Jedno malé vysvětlení. Na svém webu uvádíš sportmotor.sro.cz, ale ať jsem hledal v obch. rejstříku jak jsem chtěl (sportmotor, sport motor apod.), žádnou takovou s.r.o. jsem nenašel, a ani žádného člověka Tvého příjmění, takže jste skutečně s.r.o., nebo si na to jen hrajete?
Prosím o odpověď.
Tunerům zdar. Pete. -
« Re: SPORTMOTOR : kompletni kit K & N
Ta krabice vlevo na obrazku neni ridici jednotka, je v ni jen umisteno cidlo mnozstvi a teploty nasavaneho vzduchu (MAF senzor). Proto to ma tan konektor na boku. Cili vyhodis svoje stary cidlo a das tam tohle novy a pokud je vse v poradku tak uz nemusis nikde nic serizovat, o to se prave postara tohle jinak zkalibrovany cidlo. -
« Re: SPORTMOTOR : kompletni kit K & N
Stejne mi uplne nedochazi, jak to s tim motorem bude, kdyz je sani i vyfuk ladene na nejake optimalni otacky, potom si tam nekdo da bud sportovni koncovku nebo filtr, podle meho by to melo byt od jedne firmy, na presny typ auta a oboje dohromady. Mimochodem krabice k sani by taky neco (asi neznatelne) mela pridat, protoze je to k filtru namiru. -
« SPORTMOTOR : kompletni kit K & N
Chtel bych se zeptat co vsechno obsahuje kompletni kit K & N ?
Podle obrazku na vasi strance je tam i ( asi to nazvu blbe )"ridici jednotka" ? Je lepsi ji vymenit nebo ponechat stavajici a proc ?
Kolik by stal kompletni kit na BMW 320i V6 r.v.86 vim ze nemate bmw v nabidce ale urcite mate prehled v cenach. -
« Re: vzduchový filtr K&N
jak uz jsem psal zalezi na aplikaci.tady nemluvime
o vymene filtru v boxu,tady mluvime o vymene za filtr typu ram,za air flowmetrem na priklad u mazdy mx5,vsechny firmy;apex,unifilter,trust,
finer filter,K&n,bmc,king dragon,ram-flo,a'pexi,
jamex,tfi racing,hks,jr.delaji obe verze.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Tuningová firma může opravdu přenastavit hodnoty v e větším rozpětí než si to dovolí fabrika a třeba tak, že auto bude méně brát a více pojede, ale i obráceně. Ovlivní jistě i životnost a exhalace ale zase může na obě strany. Dokonce může ošálit i tvoje smysly ubrat na výkonu a tobě bude připadat, že auto pěkně jede. Je pravda, že u atmosférického motoru to nebude tolik znát jako u turba, kde je vice možností.
I v té fabrice mají pro každý motor spoustu variant nastavení a ta která se vybere nakonec se někdy téměr losuje dle pocitu jezdců, názoru techniků a přání managementu. A ty varianty které zbydou a jsou taky dobré mnohdy poslouží třeba tuningovým firmám, které se třeba i podílely na vývoji.