Chiptuning
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Tuning
-
« Re: CLIO tuning
Cau, no ja jsem ho koupil v Áčkách za 55000 taky na jaře a doteď jsem do něj jenom sypal prachy. Jinak nebudeš chtít příští rok na nějaky BMW srazy? Nemam moc s kym jezdit, jelikoz znam skoro jen VW nadsence.
Jinak ja mam zas na rozdil od tebe upraveny skoro vsechno mimo motoru.
Jinak Peugeot sedel jako pribitej, jelikoz byl fakt v profi uprave - Guttman je v Peugeotech dost velky pojem. A hlavne mel kola 8x15 a nizkoprofilovy gumy. Ale je pravda, ze pri 200 na dalnici jsem moc dobry dojem nemel. Ne au tak z jizdnich vlastnosti - ty byly super, ale hlavne z toho, ze je pred tebou jen 1m plechu (a to mozna jeste min) a ze pri jakemkoliv narazu je.... konec.
Tak zatim cus, jo jinak odkud jsi, fakt bych docela rad tvoje auto shlednul. Ja jsem z Prahy, ale obcas dost cestuji, takze bych se nekde stavil. Kdyztak mi napis na fabex@autotuning.cz
Ahojda a BMW zdar... -
« Re: CLIO tuning
Jo jo mam stejnou "pastiku" jako ty akorat 4 dvere. Upravenej mam jenom motor a podvozek jinak vypada uplne seriove. O uprave motoru ti toho moc nereknu nejsu odbornik ( je tam nejakej kit od hamanna - jina vacka, vstrikovani, klika, sani ) na podvozku jsou pruziny eibach predek a tlumice koni. Na jare jsem ho dovezl z CH je to r.89 a pisu tady jen to co me rekl prodejce.
Mimochodem rad bych videl jak se chova takovy malinky auto jakyje Pug 106 v rychlostech kolem 200kmh. Kamos ma fiata uno 1.4 turbo a pri 140ti jsem mel docela strach ( to jsem jel jako splujezdec ). Jinak je fakt ze na rozjezd by mel Pug asi navrch. -
« Re: CLIO tuning
Tak to jsi narazil na špatný kus, já měl chvíli (asi 20000km) Rendla 21 a ta šlapala jako hodinky. Jinak to je super že máš BMW 320. Podle základního výkonu usuzuji, že je to E30, je to tak? Tu mám taky a docela by mě zajímal tvůj tuning, jelikož já auto teprve stavím (foto na www.autotuning.cz). Jinak s klidným svědomím můžu říct, že 106 by i takovýmu BMW napráskala ve sprintu, ale horší by to bylo na maximálce. Za kolik máš 100. Peugeot jí měl něco kolem 7s. A hlavně je cca o 300kg lehčí a přeci jenom kompresor umí svý. No jinak pokud máš BMW tak to bych se s tebou rád viděl a vyměnil zkušenosti. No toť asi vše. Čau Ondra -
« CLIO tuning
OZZY: clio ma moje pritelkyne je to r.v. 98 najeto cca 20tis. a neni tyden kdy by to nebylo v servisu! To mam proti CLIU.
ONDRA_K: skoda ze uz ho nemas mohli jsme dat RACE :-) Jinak ja mam bmw 320i V6 v uprave od hamanna kolik PS ma to nevim v serii jich je 130 ten clovek od kteryho jsem ho kupoval rikal neco pres 200 :-) btw: neobjevi se nekdo z vas 28.10 na Brnenskym okruhu na dnu otevrenych dveri ? -
« Re: CLIO tuning
Jen tak mimochodem, to bych s 1.4 Cliem určitě nedělal. A nevím co máš za auto DRINGu, ale já měl Peugeot 106 XSi, 1.4 a mám takový dojem že bych ti s ním napráskal. Měl jsem ho v kompletní úpravě od Gutmanu, kompresor, elektronika, komplet výfuk i se svody, filtr,... a na brzdě měl 140PS a celý auto vážilo cca 900kg. Na dálnici se to rozkutálelo "jen" na 230km/h, ale v zatáčkách a ve městě na to měl jen málokdo. Naprosto dokonalý zrychlení, sedělo to jako přibitý a vůbec to byla bomba. Jediná nevýhoda bylo málo místa a hlavně poté při crachtestu o strom to moc nevydrželo. Malý auta jsou na tuning naprosto super, ale pro bezpečnost nic moc. No a jinak pro to Clio bude opravdu nejlepší Elia, ale taky nevím kdo jí u nás dělá. Čau Ondra a malým autíčkům zdar..... Jo jinak v jednom Autotuningu jsem viděl Renault Twingo s 1500PS, ale ze zádě mu koukal raketový motor. -
« To :Smisak
No to co tu stojí podemnou rozhodně není ten správný postup. Někdo bohužel preferuje vyšší obsah, na který zaplatí spoustu peněz za povinné ručení, pojistku a i provoz a údržbu. Někdo zase preferuje tuning pro nižší obsah, kterým vyrovná hendykep ve výkonu ale většinou už ne v kroutícím momentu. A tak pokud jste sportovněji založený řidič pohybující se neustále před červeným polem tak vám maloobjemový nadupaný trpaslík bude plně vyhovovat. Pokud preferujete klidnou a pohodovou jízdu, tak objem ničím nenahradíš jak zní jedna skvělá automobilová moudrost. Pro Renaulty všeobecně nic nenabízíme, protože mají řídící jednotky většinou v silikonu. Poradím ti ale alspoň. Někde v Brně je nějaký prodejce Renaultů, který má zastoupení ELIA Motorsport. Ten montuje třeba do 1,2motoru Twinga kompresor a má v nabídce i jiné lahůdky. Ovšem náležitě oceněné a tak skus trochu hledat..... Ahoj a dík RSD
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
0) Powerbox - zcela určitě nebrat.
1) Jednotka Kompakt2 (Sportmotor) - nezasáhnou do motoru, mají menší kouřivost, jednotku lze odpojit.
2) Přeprogramování chipu (Autokomplex) - zásah do motoru, naopak datové mapy "na míru".
U obou metod je uvedeno, že používají součástky německých výrobců (originály).
Existuje někde (nezávislé) porovnání obou metod ?