Citroën C4 (2011)
24.6.2012Po dvoch jazdenych autach, ktore som vlastnil pocas mojho pobytu v USA ( Toyota Tercel 1992, Hyundai Scoupe 1994) som sa konecne stal hrdym vlastnikom…
Citroen C4 (dino77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
dino77 10.10.12 22:27
« Re: Re: Re: prevodovy olej
no aj mne logicky vychadza ako problemovy najviac ten olej. i ked je to standard, ktory pouziva citroen vo vsetkych autach....kazdopadne, by mi vobec nevadilo, mat v tom cez zimu iny olej ako v lete. len nech to nezadrha. na par forach myslim celkom ospevovali jeden druh a za vyskusanie skoro nic nedam. cesta spat tu stale existuje keby nieco :-! -
dino77 10.10.12 22:23
« Re: Re: prevodovy olej
mam najazdene skoro 38k a zaruku mam zakladnu ako dava Citroen teda 2roky alebo 40k myslim, takze ten mesiac ma uz nezachrani :-)
v servise som uz s tym bol, ale dokopy mi s tym nic nespravili. myslim, ze by boli aktivnejsi, keby bolo auto uz mimo zaruky, alebo boli len komplet lenivi... -
Ronault. 10.10.12 21:16
« Re: Re: prevodovy olej
Tohle je vysoce pravděpodobné, že dělá olej. Mě tak jednou na Favoritu otec vyměnil olej za jiný a v zimě šlo řazení fakt ztuha až jsme museli měnit znova. A dělá to většina aut. Když bude zase při nízkých teplotác moc řídký, tka při vysokých nebude moc mazat. -
dino77 10.10.12 18:55
« prevodovy olej
Nevie mi niekto poradit daky dobry prevodovy olej, ktory dobre pracuje aj pri nizsich teplotach? Doslova mi to tam bucha hlavne z 1 do 2 stupna, ked je auto nezahriate resp. su vonka nizke teploty. Po takych 10-15 minutach je to uz relativne v poho, ale doslova mi to trha srdce ked to ide "na studeno". Nepocul som este nikoho sa na toto stazovat, ale mechanicky problem by to nemal byt, ked to slape relativne v pohode pri dostatocnom zahriati. ?!?! -
-
sotomaior 08.09.12 17:01
« stretavacie svetla
nechci ti kazit radost, ale ty nightbreaker plus sice svítí perfektně, ale výdrž... těch +50% navíc je míněno oproti prvním nightbreaker a na těch byla psaná životnost poloviční oproti standartním. Pokud by odcházely žárovky častěji tak mám osobně dobrou zkušenost s žárovkami philips, nebo i osram dělá řadu s údajně cca 3x delší výdrží -
dino77 31.08.12 16:26
« cena servisnych kontrol
ak su udaje v clanku pravdive, tak ta nasa C4ka vychadza poriadne draho na servisovanie....to je za tie prijatelne nakupne ceny, PSA?? 8-s
[odkaz]
dava si niekto servisovat auto aj niekde inde ako u dilera s tym ze zaruka stale plati, resp. kupuje niekto olej, filtre atd pred kontrolou?
ja budem mat priemer asi 25k / rok to mi vychadza platit 200e/rok a to su len servisne. tak uz len asi dufat, ze citron bude slapat bezporuchovo dalsich par rokov >:D >:D I donno, I donno... -
ZPablo 29.08.12 22:17
« Re: Potahy na zadní sedačky
Bully,díky moc za info, cením jakoukoliv technickou radu popř. fakta (hlavně ohledně setrvačníku..), já prostě citróna chladím déle (1 min a víc) asi už ze zvyku, měl jsem Passaty 1,9 TDI 96kW i 2,0 TDI 103kW a tam se mi to vyloženě nabízelo samo (dlouhé denní nájezdy km)..Tak jsem se choval vždy i ke služebákům (Opel - motory Isuzu 1,7 CDTi) - ve finále jsem skoro nikdy neměl s auty vážnější problémy, jen běžné údržby a výměny.. Mimochodem, máš moc pěkný japonečky - kolegyně z práce si koupila teď nového Civika 2,2 a tam už mi ten diesel 110kW přijde už jako hodně výkonný - baví mě, jak ona s ním jezdí sotva 100km/h - měla si spíš koupit ten novej diesel 1,6 >:D -
dino77 23.08.12 20:03
« Re: Re: Re: Prd X-files!
tak ta posledna veta mozno aj bude davat zmysel....detsku sedacku mam totiz za sedadlom vodica a niekedy sa prcek vzpiera ako keby som ho vkladal do horucej vody. Mohlo sa stat ze pri otvorenych dverach kus naprsalo na spinac a odvtedy to blbne.
stale to ale nevysvetluje preco to aurat v servise zacne fungovat... do pr..ele aj s Murphym :-) -
Ronault. 23.08.12 19:05
« Re: Re: Prd X-files!
Tak to sorry, většina místních si totiž ten F***ing manual nepřečte ;-)
Ty řídící jednotky jsou zakleté. Mě se už taky občas stalo, že zcela nepochopitelně vymazala krajní polohy a nic, co by k jejich vymazání vedlo se nestalo.
Auto v servisu většinou funguje, to je Murphyho zákon >:D
Jo a taky se mi to párkrát stalo, když mi na ovládání oken napršelo... -
dino77 23.08.12 18:12
« Re: Prd X-files!
cau Ronault, s tym buzerovanim si si mohol fakt dat DELAY, aspon dovtedy, kym si nezistis, ci som tie kroky podla F***ing Manual uz spravil ;-)
1. o probleme s anti-pinch na auto/elektrickych oknach som cital a skusal som reset dlho predtym ako som isiel do servisu....hold nezabralo.
2. s bateriou nebolo manipulovane, akurat ze mi do dveri vbehol cucak co drzi sunshade na okne. prestalo to fungovat sice o nieco pozdejsie, ale je to jedine comu mozem prisudit "malfunction"
X-files bolo tiez mierene nie na to preco mi nefunguje okno ako ma, ale preco sa bez zasahu servisakov zrazu spamata a funguje ;-)
a to mi ver, ze som to skusal sam fixnut uz par krat...a oni ze to skusali "20 krat" a okno bez problemov behalo dnu a von ako nadrzany porno herec >:D >:D
...mozno len spravili daky soft reset, ale sa im to nechcelo davat do papierov -
Bully_ 22.08.12 20:37
« Re: Potahy na zadní sedačky
Dochlazovat minutu a vic je IMHO nesmysl. Vetsina vyrobcu aut dneska neuvadi nutnost dochlazovani v navodu vubec, jini treba 10 sec. . Kdyby se tim mel vylozene znicit motor nebo nejaka jeho soucast, urcite by to nezapomneli zminit kvuli reklamacim. Zdravy rozum radi nechat motor (jakykoli, i bez turba) po "zahulu" stejne chvili nechat bezet na volnobeh, ale tezko bude v motoru teplota ze by zapekala lopatky turba ;-) Spis jde proste o cirkulaci oleje bez zateze, aby se rovnomerneji ochladil blok motoru spolecne s jeho pohyblivymi a teplotne mnohem vic namahanymi soucastmi. A selsky rozum potom rika ze doba jizdy bez plneho plynu pri dobrzdovani, parkovani atd. tech potrebnych sekund na dochlazeni da vic nez dostatek :yes: Co ma dvouhmotak spolecneho s dochlazovanim netusim, stejne tak jako variabilni nataceni lopatek turba. Tyhle 2 veci trpi typicky na jizdu s podtacenim motoru, jde o jine problemy.
Ignoranti co dojedou na plny plyn po dalnici k cerpaci stanici a hned vypnou motor se o auta nezajimaji a urcite ani nectou MACZ, tak tuhle moznost rozebirat nebudeme :-) -
Ronault. 22.08.12 19:28
« Prd X-files!
Milej zlatej, to není žádný X files, ale je to takový typický problém drtivé většiny uživatelů veškeré techniky včetně aut - nečteme návod. Pravidlo první při odstraňování problémů je:
RTFM - Read The F***ing Manual
když nezabere to, tak druhé:
UTFG - Use The F***ing Google... >:-[]
Ale abych tě přestal buzerovat, sám jsem měl stejný problém a nevěděl jsem, co s ním, pak mi poradili v servisu... jen mě omlouvá, že k Laguně mám jen Holandský návod >:D
Jelikož máš beztak automatické stahování oken s ochranou proti skřípnutí, tak toto se občas stává. Nejčastěji, když se odpojí baterka nebo se s ním něco dělá. Ten systém má svou paměť, kde jsou ony krajní polohy okna. V tom případě je nutné sjet s oknem až do max. dolní polohy, nechat jej tam chvíli a pak vyjet do max.horní polohy a nechat tam okno opět nějakou chvíli, systém si tak načte krajní polohy a je to ;-) Má to tak většina aut (nejen francouzských) :-! -
ZPablo 21.07.12 16:13
« Potahy na zadní sedačky
Čau Dino, tak příští týden budu mít od Citroenu ty potahy na zadní sedadla - kvůli prckovi - přidám ty fotky abys viděl akože to vyzerá :-) Jinak já to turbo chladím taky tak cca 1minutu - myslím, že to stačí, i když já mám jednodušší motor - mám turbo s pevnou geometrií lopatek - ty máš sofistikovanější proměnnou a navíc máš dvouhmoťák setrvačník, tak možná doporučuju po delší cestě vrčet minutu a půl, aby olej zchladnul a nezapekl lopatky turba... ;-)
"Castrol Syntrax 75W90 (Taf-X)"
alebo
"Redline MT-90W"
ozvite sa...original olej do mojej C4 ma byt "Total Transmission Bv 75w80" tak by som chcel vediet ci je v plnej miere nahraditelny s horepopisanymi olejmi....resp. ci sa niekomu z vas zlepsilo radenie a nie su problemy ani v studenom pocasi...dik moc