Seat Tarraco (2019)
17.1.2020Asi by bylo dobrý pár měsíců počkat a pak až něco vyplodit, jendže to nejde, musí to být teď, dokud má v sobě člověk ty emoce, to rozčílení a především…
Seat Tarraco (creatine)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Verny_2013 17.01.2020 16:32
« Re: recenze
Přidávám s k Zetrovi, Perfektní i když místy negativní recenze, ale určitě potenciálním zájemcům o Tarroka napoví. Přitlač fotky ať tě můžu ohodnotit.-
popet11 17.01.2020 18:01
« Re: Re: recenze
Nechci moc rýpat, ale ona to vlastně není moc recenze, ale spíš óda na to, jak jsi si vybral auto, který ti vůbec nesedí :-)
Nejde asi moc očekávat, že výkon 110 kW bude mít stejný efekt v sedanu (tvůj B8 Passat) a v SUV (Tarraco), které je o hodně těžší a vyšší.
Máš pravdu v tom, že 5 km dlouhá testovací jízda neprozradí skoro nic a je prakticky k ničemu. Mě se osvědčilo si auto vypůjčit alespoň přes noc a klidně vrátit druhý den ráno. Právě z důvodu vyzkoušení osvětlení interiéru, svítivosti světel atd. Rozumný dealer ti toto umožní. Ikdyž, pokud jsi jdeš pro seata v Brně, tak to ani nepotřebuješ - tam tě prodejce znechutí již po 5 minutách na salonu a radši odejdeš sám a koupíš úplně jinou značku :-)
Z vlastní zkušenosti z loňského roku mohu potvrdit, že i kvalita Volkswagenu není ani zdaleko co bývala. Koupil jsem nového Tourana a má taky "trochu" mezery v kvalitě zpracování :-( Třeba se k tomu jednou dokopu a napíšu recenzi.-
wakantanka 22.01.2020 11:06
« Re: Re: Re: recenze
Ono u toho motora bude najväčší problém emisná norma. Teda triedu ktorú plní. Z vlastnej skúsenosti máš potom u toho novšieho pocit, že tie kW tam asi nie sú, resp. dlho čakáš na reakciu, tak ako to popísal majiteľ. Vyššia stavba a jazdné odpory sa ukážu potom hlavne v spotrebe. -
palix 28.01.2020 11:05
« Re: Re: Re: recenze
Je naozaj ťažké posúdiť auto po krátkej testovacej jazde, ktorá často vedie cestou, kde človek auto vôbec nedokáže posúdiť. Je možné spoliehať na testy, recenzie, ale aj tie sú väčšinou dosť pozitívne.
Požičať si auto od dealera nie je často možné, lebo to nerobí - dá sa, pokiaľ sa človek s predajcom pozná, alebo už mal auto danej značky.
Autá ako Škoda, VW... je často možné požičať si niekde v autopožičovni. Ak chcem iné značky - napr Mazda, Honda... - tie sa v požičovniach bežne nevyskytujú.
Čo sa recenzie týka - sadnúť do SUV potom, čo človek jazdil Mondeom, Passatom = autami so špičkovými jazdnými vlastnosťami, je tak trochu krok späť.
Držím palce, aby sa auto stíšilo a majiteľ sa s ním zžil a bol spokojný :yes:
-
-
-
-
velitel mesta bugulmy 18.01.2020 16:46
Dobrá recenze
Chválím upřímnou recenzi, která není zatížená obvyklou slepotou majitele k chybám!
Přeju ti, ať si motor sedne a ztiší se. Určitě se s tarracem časem ještě víc sžiješ! -
jhamil 18.01.2020 22:16
Dobrá recenze
Gratuluji ke koupi auta, i když nevím zda mám či nemám. Tarraco by se mělo montovat na stejné lince jako Tiguan, takže je to jeho dvojče. Dost by mě zajímalo přímé srovnání těchto aut, zda se liší třeba hlukovou izolací apod. Dnešní auta prostě pípají a dost lidí na to nadává. Snad časem na autě najdeš víc pozitiv. Značku Seat mám rád a docela mi padla do oka Ibiza. Jen se koukám po nějaké mírně jeté, protože jak píšeš cenová politika jaksi neladí s mými financemi. Dej víc fotek a časem recenzi doplň. Do budoucna přeji jen pozitivní zkušenosti. -
Kask 19.01.2020 10:10
Recenze + doplnění
Ahoj, za mě dobrá recenze (byť trochu negativní) , dobře vím, o čem píšeš, protože jsem majitelem téhož auta, ale v úplně jiné motorizaci a to 2,0 TSI s výbavou podobnou tvé + nezávislé topení. Před koupí jsem si důkladně vyzkoušel obě nejsilnější motorizace TDI i TSI obě 140 kW a o slabší D verzi 110 kW jsem vzhledem k hmotnosti neuvažoval a podle tvé zkušenosti jsem dobře udělal. Nakonec zvítězil benzín, který jede opravdu skvěle, motor téměř neslyším a pokud potřebuji předjet, nemusím mít strach a auto vystřelí jako raketa. Cenově je benzín při stejné výbavě levnější o cca 60 tisíc než silný diesel a o 20 tisíc levnější než tvůj 110 kW diesel. Ani spotřeba není úplně tragická a je v průměru o litr vyšší než u 140 kW dieselu. Úplně čerstvá čísla z cesty do Rakouska na lyže v plném naložení: cesta tam do Scheffau přes Vysočinu, Č. Budějovice, Salzburg, Lofer - 560 km s průměrem 8,1 l (dálnice pouze od hranic CZ po Salzburg). Zpátky včera za husté chumelenice celou cestu po dálnicích na Mnichov, Rozvadov, Prahu na východ Čech nějakých 650 km s průměrem 9,2 l (550 km dálnice). Za sebe mám jedinou zásadnější připomínku a to na opravdu otravné asistenty, o kterých píšeš. Ale předpokládám, že na koncernových sourozencích to je úplně stejné.-
palix 28.01.2020 11:17
« Re: Recenze + doplnění
Dnes už nie je možné kúpiť auto bez asistentov. Človek si musí zvyknúť. Možno skúsiť iné značky a porovnať, či aj tam sú asistenti takí otravní :).
Tak sa spýtam - v čom je lepšie SUV oproti strednej triede? Cena podobná, spotreba vyššia, pohodlie - záleží na konkrétnom aute...
-
-
přezdívka (nick) 21.01.2020 12:19
...
Ahoj, pridám tiež pár "koncernových" postrehov ;-)
Motor: neporovnávaš s Passatom 110kw diesel Euro 6 a Euro 6d? Kolega má ten najnovší 110kw, je to Euro 6d a oproti predchádzajúcemu "rovnakému" motoru má z toho výrazne horší pocit...
Ja som mal teraz ten 110kw v Karoqu a bolo tam podľa mňa presne to hučanie, ako popisuješ... bolo to cca v rozmedzí 2200-2500 otáčok. Ináč ticho. Veľmi otravné. Neviem, ako to môžu pustiť do výroby...
K spotrebe - na Karoqu som mal na 110kw automate 4x4x priemer 7,6, na Superbe 140kw 4x4 som mal priemer 6,4.. ono to je asi fakt tou výškou...
Adaptívny podvozok je nutnosť v koncerne...
Infotainment - áno, všetko sa znova po naštartovaní zapína. Neskutočne otravné a hlúpe!
Vypínanie obrazovky - ono to vypíname preto, pretože koncern ušetril 3€ a odstránil kolečko na nastavenie podsvietenia prístrojov - neskutočne debilné šerenie!! A keď už si človek chce vypnúť obrazovku, tak musí klikať cez 5 úrovní menu a po štarte je všetko zase na začiatku - áno, tragédia!!
PS: Áno, tiež v kupované všetko v rámci firmy, takže nemáme na výbere. Ináč vozenie fajn len tieto detaily neskutočne znepríjemňujú život!
-
M.A.T.O. 26.01.2020 13:44
Passat vs Tarraco
Pekne zábavne napísané, ale na druhej strane mi chýba trochu logika onoho očakávania, že výkonovo rovnaký motor bude rovnako dynamický v iných autách s inou výbavou. Veď to ani technické dáta bežne neslubujú.
Nielenže je váha a dizajn auta iný, čo by stačilo k rozdielom, ale predpokladám, že sa porovnáva aj dvojkolka so štvorkolkou a možno aj manuál s automatom? To spôsobuje rozdiely aj pri rovnakej kategórii áut. Až potom je tu porovnanie inej generácie motorov a v neposlednom rade aj zabehnutého motora s novým.
Zvláštne je aj vybrať si top výbavu a potom nadávať na to, čo to auto v sebe má. Veď to predsa vidím v každej predvadzacke..
Nezastávam všetky moderné systémy v aute, zo sluzobakov mám odskúšané, že mi väčšina nevyhovuje a v aute chcem len pár vecí, lebo šoférovať ešte dokážem aj sám a spoľahlivo. Na to je predsa riešenie. Sám som si vybral súkromne kodiaq s benzínom, doplatil za veci, ktoré v aute chcem mať a nerozčulujú ma potom hlúposti a ani nezmyselne veľké kolesá, ktoré sú len o dizajne. No a podobne vybavených kodiaqov je na našich cestách menej a paradoxne vynikne ;)
Mám taky přímé srovnání Seatu a VW v mém případe Leonu a Golfu.
Můžu souhlasit že v některých detailech je VW dotaženější, například páčky světel nebo blinkrů jsou stejné, ale nefungují úplně stejně. V Golfu stačilo lehce tuknout u Leonu se občas stane že nezafungují tak přesně. Je to blbost, maličkost, ale ten rozdíl tam je. :-)
Tak at časem najdeš na Tarracu víc pozitiv!