Peugeot 307 (2003)
3.3.2014vozidlo bylo moji ženy,možna že pravě to je příčina ale neda se to prokazat na 100% :) auticko zakoupeno v roce 2011 z autobazar trotina.k autu byli 4…
Peugeot 307 (certzhor)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Đawson 04.03.14 11:31
« Re: Re: 307
Pak nechápu, co děláš na českém serveru, když máš s místní komunitou a jejími názory problém. Nemám nic proti dyslektikům ani Slovákům. Ale proti negramotnýmu agresivnímu tupci, co si žije ve vile, jezdí BMW ( což podle výběru aut ( P307- FordE ) silně pochybuju ) a průměrným platem asi 3000e (o čem taki pochibuju abi jsy vjeděl :-) No nic, du si dát dát polívku z pytlíku a pojedu na odpolední za 12. tis. jen škoda, že sem se líp neučil matematiku :-( -
idam.i 04.03.14 10:53
« recenzia
Gramatiku neriešim ,zvlášť pokial má pán zdravotné problémy.Čo ma viacej upútalo je filozofia prístupu k autám.Chápem,že nie pre každého je auto objekt vhodný obdivu a venovanie mu určitý čas na servis.No očákavať,že staršie auta budú jazdiť praktický bez údržby sú hódne optimistické. 8-s Čo už,každý sme nejaký a každopádne to bolo zábavné čítanie.Pokial bude ďalší diel o Escorte rád si ho prečítam. :yes: -
Ronault. 03.03.14 23:25
« Re: 307
Já bych řekl, že chyba je v majiteli. Pokud ignoruji varovné nápisy na palubní desce, odmítám investice do oprav, tak prostě nemůžu čekat od 10 let starého auta kupovaného v bazaru, že bude bez poruch a dopadne jinak. Takže dobře mu tak. A jelikož lajdácky napsal i recenzi, kde nezvládá gramatiku, interpunkci, věty, odstavce, tak to lajdáctví kolem auta jen podněcuje... a co je to za rozum dát folie na okna za tisícovky, ale nevyměnit čepy nebo stabilizátory za stokoruny. -
radekoo 06.03.14 02:16
« Re: Re: recenzia
Já Vám všem moc děkuji... Po přečteni komentářů jsem vzbudil v půl druhé ráno manželku a psa. Ten smích jsem prostě nedokázal potlačit...
A teď k tématu certzhor- pokud autu za za 70000km nedopřejete servis tak prostě nejste normální. Nééé, vy jste úplný blázen. Něco Vám praskne na nápravě a vy si pokračujete dál? Pokud "nechcete" mít peníze na servis tak se pak nedivte, že auto je šrot a je úplně jedno jestli je to Peugeot, Dacie nebo Toyota...
Spíš bych udělal následujicí- auta prodejte( budete si muset najít jiný ohníček na grilovačku) a jezděte mhd aby jste někoho nezabil!
-
-
reznaluki 09.03.14 22:23
« Auto na podnikání
Sám mám 307 a na něm nalítaných poctivých 170000km. Mám ho pro služební účely a auto jsem kupoval nové. Interiér je vizuálně jako nový. A auto mě ani jednou nenechalo ve štychu. Zato ovšem dostává servis Peugeot, nikoliv servis od Franty co to umí s francouzákem. Tady se docela nabízí to, že auto nemělo nalítáno 180000, ale daleko víc. A požár vozu asi taky nebude souviset s kvalitou vozu, ale nejspíš od zásahu toho machra, který to tak dobře opravil. A jen tak mimochodem, žádné auto vám nenajezdí 180000 km bez toho aby bylo nutno něco měnit na podvozku. Životnost podvozku na českých cestách je cca 120000 . :-) -
Amater 04.03.14 12:45
« Re: Re: Reakce na "Pežot" 307 ...
Samozrejme se nemusíte omlouvat za zdravotní problémy. Toto jsem nevěděl a tak bych se měl oluvit snad já :-) . Moderní auta jsou velice komplexní stroje kvůli snižování spotřeby paliva a množství emisí. Proto může docházet k častým poruchám v souvislostí se stylem používání vozu od prvního majitele k tomu poslednímu.
Vůz se však stále více stává spotřebním zbožím. Výrobce již nepotřebuje vyrábět vozy, které vydrží 30 let, ze kterého dále již skoro nic nemá. Naopak potřebuje zákazníka, kterému vydrží vůz tak 10 let a potom se rozbije tak, aby již oprava nebyla rentabilní. Jelikož byl zákazník po většinu doby užívání s vozem spokojen, zajde opět ke stejnému prodejci pro nový vůz.
O Vaších zkušenostech s Escortem bych si též rád přečetl, protože jsme bohužel taktéž jednoho vlastnil. Nebyl jsem tenkrát zastáncem Fordu, ale od té doby bych se mu již vyhnul obloukem. Vůz jsem totiž zakoupil za 8 000,- s "potkaným" motorem, který jsem celý opravil. Zjistil jsem, že je vůz celý v dezolátním stavu a tak jsem ho musel nechat vyvařit a připravil jsem ho k "celo-laku". Po "celo-laku" jsem ručně několikrát natřel spodek karoserie bitumenovým nátěrem. Vůz jsem opravoval ve volných chvílích a tak byl připraven na STK až téměř po 2 letech od nákupu. Na STK jsem šel snad 3x. Nevšimnul jsem si totiž, že jsou na zadní nápravě prasklé pružiny atd. Po 2 letech jsem musel motor stejně vyměnit celý, protože píst na 4. válci přestal utěsňovat spalovací prostor a motor tak běžel pouze na 3 válce.
Celková bilance: Náklady okolo 65 000,- ; prodáno nakonec mladé slečně snad již v naprosto perfektním stavu za 15 000,- :-) -
Amater 03.03.14 22:46
« Reakce na "Pežot" 307 ...
Dobrý den,
chtěl bych Vás upozornit na Váš pravopis v článku o Peugeotu 307. Nejsem žádný jazykovědec a též dělám pravopisné chyby, taková je čeština, ale ve Vašem textu snad není věta bez chyb či překlepů.
Dále by mě zajímalo, co je podle Vás ANTIPOLUTION FAULT? Proč myslíte, že se "kvalitní" auto vyrobené v roce 2003 rozpadne (samo vzplane) po nějákých 11-ti (resp. méně) letech? Nemyslíte, že ignorování rány z přední nápravy, kterou v článku popisujete, může někoho stát život?
Přeji hezký den a spoustu úspěšných článků nejen na serveru auto.cz -
Nicco 03.03.14 22:28
« 307
Stretli ta asi vsetky chronicke zavady 307cky. Malokedy sa objavia na jednom aute, kazdopadne nie je to auto, na ktore by mohli byt v PSA hrdi a to vyhrali Auto roka 2002 a svojho casu to bol s 2.0HDI velky hit. Prihovaram sa za recenziu aj toho Escorta, na ktoreho asi nebudu hrdi vo Forde, ale nastastie ho uspesne nahradili Focusom. -
certzhor 04.03.14 00:49
« Re: 307
čau brate slovenský.Mám rád slováky.Protože vy nejste tak nabubřelí jak češi,jste skromný a i pobavit se ještě dokažete...to se o čechačcích říct nedá...průměněrný čech chodí do práce za hrubou mzdu přibližně 12 000kč bydlí v garsonce 1+1 a ženu mu v lepším případě nabírá soused.pak příjde večer k pc zapne si nějakej informačnědiskuzní server udělá poléévku z pitlíku za 5,50kč a začne všechny poučovat z gramatikou aby bylo jasno kdo je na serveru pán.ta hrdost...určitě je to dobrý pocit ale gramatika ještě nikdy nikoho nenakrmila....matematika ta živí lidi...ale tu oni neznají protože to by jinak nechodili do práce za 12000kč hrubého a tím pádem by nebydleli v 1+1.na mě nemusíte dělat ramena..seru vám na ty vaše vzdělaní který stejně nepotřebujete..ste jen ovce a upřímě je mi vás lito.ste vandraci
a pro tebe nicco recenzi rád na escort udělám ikdyž to bude story :-) ALE JEN PRO TEBE.!! :yes: vo gramatiky nestojím -
Nicco 04.03.14 10:49
« Re: Re: 307
Problem je ze u 307cky prvy krat nasadili multiplexnu siet a v nie najlepsom stave,takze su tam bezne fantomove poruchy, ze sa rozsvieti nejaka kontrolka napriklad tlaku oleja, pritom tlak je ok a aj snimac tlaku, len RJ ma nejaky bludny signal. Po case to samo zhasne ale nikto nevie, ci je o skutocna porucha, alebo vazny problem. Pri poklesu tlaku oleja sa musi okamzite zastavit, aj to uz byva niekedy neskoro. No a potom su tam konstrukcne problemy v dieloch, napriklad zadne tlmice, menene niekolkokrat vo vyrobe, spominana vodna pumpa, krehke packy pod volantom, odpadavajuce plasty v interiery, slabe poloosy, loziska,... jednoducho diera na peniaze ak by si sa to snazil vsetko opravit, mozes mat nove auto a aj tak by sa to zase zacalo znova po kratkom case kazit, takze suhlasim s majitelovym rozhodnutim sa toho zbavit.