Honda CR-V (2014)
5.1.2016Jedenáct let jsem naší šestičlennou rodinu vozil ve starší verzi MPV Fiat Ulysse , což je totéž jako Peugeot 806 nebo Citroen Evasion. Sedmimístné auto,…
Honda CR-V (barabnl)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pajas111 13.02.16 12:06
« Drobnosti, které mě vadí
Také bych chtěl pochválit recenzi a se vším, co zde bylo napsáno souhlasím. Mám CR-V r.v.2013 2,0 manuál s pohonem předních kol. Jsem s autem spokojený, jen by mne zajímalo, jestli následující nedostatky vadí i jiným majitelům: nízko se zvedající 5. dveře, hlučný motorek stěračů (Jazz i Civic měl motorek stěračů tichý), po ostříknutí čelního skla musím po chvíli ještě několikrát setřít, protože od stěrače se dostává voda zpět na sklo, nemožnost sklopit přední sedadlo dopředu pro převoz dlouhých předmětů. -
FZ1Fazer 12.02.16 19:11
« Re: Re: racionalita
Tak to měl asi lakovanou kapotu. Na Accordu 2009 jsem najel 270 000km bez sebemenší známky koroze, i výfuk byl netknutý. FRV je jak píšeš trochu horší, mám 2007, najeto 110 000 a na podvozku je již koroze trochu znát, navíc se začíná nepatrně projevovat na zadních podbězích. Ale jinak jsou obě auta absolutně bezporuchové, a to jak benzínová 2,4 v Accu, tak 2,2cdti v FRV. Teď mám Acco 2,4 po faceliftu 2015 a opět super, mám najeto 55 000km, poruchy nula. ;-) -
CommonUser 11.02.16 11:28
« Re: racionalita
pre gmk7
"Honda ma jednu z najlepsich ochran proti hrdzi", jaj aha, tak preto mala FRV zaruku len 6 rokov ...Mal som pozicaneho Accorda 2009 17tkm , kapota po kamienkoch chytala "rysavu farbu".
Ked ti ukazem mojho Aviensisa so 100 tkm, tak sa budes pri tej Honde hanbit. Bez urazky.
Neviem ako to je dnes, ale CRV z 2008 mala tak debilny rozmer pneu, ze to vyrabali len 2 vyrobcovia a cena brutalna 180 euro kus. -
-
barabnl 16.01.16 18:42
« Re: Recenze na úrovni
Volání po fotkách interiéru vyslyšeno, přidal jsem je. Na dvou z nich je vidět, kam se směstnají nohy člověka sedícího vzadu uprostřed - v pohodě kolem boků schránky mezi předními sedadly. Na nohy krajních lidí zase zůstává prostor pod předními sedadly. Tihle tři tedy spolu nemusí bojovat :-)
Díky za pochvalu na recenzi, potěší to. -
woody-alien 15.01.16 20:13
« Recenze na úrovni
Když už si s chutí přečtu recenzi na auto, které je vlastně mimo můj zájem, tak na ní musí něco být. A na té tvojí rozhodně je. Pěkně sepsáno, nechybí detaily z reálného provozu ...zkrátka hezké čtení. :yes:
Přimlouvám se za více fotek, i z interiéru. -
Jaros71 14.01.16 23:05
« Re: Re: Re: racionalita
Moc pěkná recenze , v tomto autě jsme absolvovali jen předváděcí jízdu , a bylo to příjemné svezení. :yes:
Je to spíš zvýšený kombík než plnohodnotné SUV , proti starší generaci , kterou máme ve firmě.
Protože jezdíme do terénu a na chatu na Vysočině , nevybrali jsme ho , navíc již nemá sklopná zadní sedadla 35-30-35 jako dříve .
Kdo má jiné preference , je jistě spokojený.
Ale poměr výkon / cena má Honda výborný.
Přeji spoustu najetých kilometrů bez nehody.. ;-) -
barabnl 13.01.16 07:37
« Re: Re: racionalita
Při mém nájezdu cca 25 000 ročně právě na tu matematiku, kterou zmínil gmk7, tak trochu spoléhám :-) Uvidíme, jestli vyjde... A užívám si vůně benzínu místo naftového smradu a sazí :-) A navíc to na tu trojku (i čtyřku) tak krásně táhne, jak to už psal někdo nahoře...
Ještě jedna věc mě vedla k benzínu: zimní starty. Dost často v zimě jezdím na jedno z nejstudenějších míst republiky: Horskou Kvildu. Před 3 roky jsem tam zažil - 36 v noci..., pětadvacítky jsou tam každou zimu. Můj naftový Fiat Ulysse nenastartoval. Já vím, je starý, žhavičky slabé apod., moderní nafťáky co stály vedle celkem startovaly, ale taky ne všechny... Benzíny startovaly všechny. -
barabnl 12.01.16 22:21
« Re: MPV
Tyhle MPV jsem nesondoval, právě proto že se k nám nedováží.
Z těch velkých MPV se mi moc líbí nový Seat Alhambra, ale je hodně drahý (stejně jako nový Sharan) a i ojetiny zatím cenově moc nepoklesly. No a nové auto jsem opravdu hodně chtěl, po všech těch bazaráčích... -
Banditus 09.01.16 11:45
« Ještě doplněk
I já mám výbavu elegance doplněnou o zatemnění oken , nášlapy pod prahy,střešní křídlo a hagusy s příčníky na střešní box
V prodejně mi tvrdili ,že střešní box na to v podstatě není a je problém s otevřením kufru když je namontováno křídlo.Ano v podstatě pravda je to špatně vyřešeno od Hondy ale našel jsem řešení ,mám střešní box od Škody Auto viz jejich eshop nebo pošlu fotku
jen nevím jak se tady fotka vkládá
-
camco 09.01.16 08:57
« diky za recenzi
opravdu detailně a pravdivě popsaná.
koukám, že spotřeba oproti trojkové CR-V poklesla, ja jezdil 8,5-9,5 litru, Německo 10,5-12 l. Dynamicky naprosto postačovalo provozu, zařazená trojka byla takový turbo od 60 do 140. se 4x4 mám v obou generacích jen dobré zkušenosti, nestalo by se mi, že bych někdy hrabal jen předníma nebo zůstal někde viset.
bohužel kvůli loňské ceně benzínu čtyřicet korun a vysoké spotřebě na dálnicích, jsem vyměnil za nový model v dieselu. nižší spotřeba 6-7 l vykoupena logicky hlukem hlavně při stání, za jízdy je tu už lepší. na každou nádrž to minimálně jednou regeneruje, není na to kontrolka, prostě se zvedne okamžitá spotřeba o 5 l/100. (průměr dálnice 7,5 l)
jen ještě dvě pozn. hlídání defektu u 4. gen je opravdu horší, už jsem s tím chtěl i do servisu, startstop zapínám jen před stáním u závor nebo semaforů u oprav silnic.
-
barabnl 07.01.16 19:05
« Re: Re: příjemnosti a bezpečnost
V popisu stahování okýnek jsem udělal chybku, tak napravuji: prvním stlačením se odemknou dveře u řidiče, druhým ostatní dveře a kufr, třetím (musí se to chvíli podržet) se stáhnou okna.
Nevím ale, zda je tahle funkce dostupná ve všech typech výbavy. V té mojí (Elegance) je.
A ještě jedno - facelift pro rok 2015 byl docela výrazný, takže Honda CR-V, která se teď prodává, je od starší verze 4. generace (tzn. i té mojí, kterou v recenzi popisuji) v mnoha detailech změněná. Přehled těch změn je třeba tady:
[odkaz] -
TomasPT 07.01.16 10:28
« Re: Re: Re: 2014 vs 2015
Moc rád čtu tyhle příspěvky. Tohle auto se mi celkem líbí a zrovna v benzínové verzi. Naftu doma nechci.
Taky budu potřebovat převážet vzadu 3 lidi. Jen by mě zajímalo, zda jste třeba někdo neporovnávali prostor vzadu u CRV a nového Mondea? Taky nemá vzadu tunel a je celkem široké. Jen teda pro CRV hraje i v mém případě ten nárazník vysoko nad zemí, protože před domem máme dost vysoký obrubník a s octávkou vždycky drhnu.
K té dynamice atmosférického dvoulitru v CRV - máte někdo srovnání proti Octavii 1.6 benzín? Je na tom CRV trochu líp?
Díky za veškeré možné info. Recenze je za poslední dobu fakt jedna z těch nejpovedenějších. :yes:
- ostříknutí. Ano, chová se to tak. Ručně ještě 2-3x setřu, neobtěžuje mě to.
- hlučný motorek - toho jsem si kupodivu nikdy nevšiml. Že bych měl jiný?
K autu nejsem nekritický, co mě vadí jsem v recenzi popsal, ale už jsem jezdil hodně auty a žádné nebylo bez much. Jen jich asi nesmí být moc, ale mé CR-V takto nevnímám.
Ty dlouhé předměty: ano, 3-metrová prkna dovnitř nedám (do mého Fiatu Ulysse ano). Ale za nedostatek už to dneska nepovažuju. Když jsem je ve Fiatu vozil, sahala od předního po zadní sklo, nedejbože, abych s tím musel prudce brzdit, to by mi vylítla předkem... Dost dlouho jsem je podkládal dekou, pak auto čistil od bordelu. Na stěhování se hodí stěhovák, ne CR-V (Compact Recreational Vehicle). Tam jde hlavně o lidi. Ani bych nechtěl, aby mi vnitřek porýpaly věci opírající se o palubku.
Stejně tak lyže uvnitř. Jeden člověk ni napsal, ať je uvnitř auta nevozím, že nás při případné havárii pořežou nebo pomlátí, ať si je dám na střechu. Dávám mu za pravdu.