Volkswagen Polo (2010)
7.8.2011Ahoj všem, kteří si čtou tuto recenzi. Původně jsem neměl v úmyslu představovat své auto, ale jak naznal Mathes25, žluté Polo zde chybí. Určitě mi…
Volkswagen Polo (Typhoon)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Pěkné 07.08.2011 19:02 Patriot
- rada 07.08.2011 19:05 kornel
-
focus 07.08.2011 20:13
peterka85
-
Re: focus 07.08.2011 21:15
Typhoon
- Re: Re: focus 07.08.2011 21:34 Nicco
-
Re: focus 07.08.2011 21:15
Typhoon
- ´gratulujem 07.08.2011 20:19 Brandon Walsh
- Teplota chladící kapaliny 07.08.2011 23:31 Nerez
- brýle 08.08.2011 11:14
- Prcek 08.08.2011 11:30 Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
- Filkovo hodnocení 08.08.2011 15:49 filko
- Parááááda... 10.08.2011 07:46 Gangrel
- Kuře 10.08.2011 13:33 Guttalax
- Drnčení 24.11.2011 02:55 Nerez
- bluetooth? 06.12.2011 22:22 pacific
- automaticke zamykanie a svietenie 07.12.2011 23:18 pacific
-
vw polo 2012 1,2 tsi dsg 16.12.2011 21:07
pacific
- Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg 16.12.2011 21:24 white label
- Hlas ad můžu hlasovat 18.12.2011 21:46 Stenly77
- palubny pc 18.12.2011 23:08 pacific
- rozmer pneu 31.12.2011 19:12 pacific
- polo 23.02.2012 11:28 random
- Volkswagen auto Vysočina 30.08.2016 11:01 john2000
- Konec 13.01.2021 19:31 Typhoon
-
-
-
-
-
Frantizsekk 07.08.2011 23:26
« Re: Re: Re: Re: Pěkné
Tez pridavam pochvalu. Pro me je to auto maly, ale nemit rodinku, byl by v hledacku. Ta tajna schranka je i u ridice? Ma to i docela dobre umisteny pojistky- oproti napriklad favoritu.. tam to bylo o prasklou cevku v mozku. Nekdo si tu stezoval na zlutou a hmyzaky- jak jses na tom ty?
Pripojuju se k tomu motoru. Sice tahne v nizkych, ale jizda v nizkych je pozvanka do servisu(a cesta, jak splnit eu normy)- to zvladaj bez uhony az objemnejsi motory. Ja napr. s tdi nelezu pod 1700 a nad 3000 a nesahnul jsem na to zatim 50 tisic km.-
Typhoon 08.08.2011 16:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné
Ta "tajná" schránka (přišel jsem na ni až po půl roce) je u spolujezdce. Je ale malinká, tak akorát pro bezpečnostní vestu.
Ke žluté barvě: kupodivu na ní není příliš vidět špína, ale je fakt, že krvavých flíčků na předním nárazníku a insektích hovínek na aute je dost. Aby auto vypadalo hezky, jezdím s ním v průměru jednou za 3 týdny na mytí (ruční). Většinou se ale stává, že nejpozději druhý den prší. Rekord mám, když začalo pršel 15 vteřin poté, co jsem vyjel z podzemní garáže od myčky.
S otáčkama je to těžký, občas je potřeba ignorovat ekorady palubního počítače. Je to velký šetřílek.-
Mathes25 08.08.2011 21:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pěkné
no tak vitaj >:D pekná recenzia....to s tými svetlami asi bude problém trošku väčší pretože už som to počul od viacerých a aj mne sa zdá že v tme na okreskách mi to svieti až moc krátko prakticky nič nevidím a musím stále prepínať na dialkové takže pri najbližšej návšteve ich na to asi aj ja upozorním...tú sieťku do kufra som chcel aj ja ale ked som pozrel kolko stojí skoro som odpadol oni za to chcú 50 eur :DD
-
-
-
-
-
-
-
kornel 07.08.2011 19:05
rada
dovolim si jednu malu radu..odporucam ti motor moc nepodtacat a hlavne neakcelerovat, ak mas otacky nizsie ako 2000ot/min (len preto, ze mas pocit, ze ono to este taha a motor nejak moc neprotestuje..) a uz vobec nie dupat do podlahy, tzn. potreba rychlej akceleracie. Radsej podrad, dopraj motoru vyssie otacky pri zrychlovani ( aspon tych 2000-2200) a ser na o malicko vyssiu spotrebu ;-) ..tomu TSI to prospeje viac ako ho dusit v nizkych ot.
P.S a pocas zabehu motora, je to o to viac dolezite.-
Typhoon 07.08.2011 19:09
« Re: rada
Motor má nejvyšší krouťák už od 1550 ot./min. Takže to zvládá celkem dobře. Ale je fakt, že opravdu použitelnej pro zrychlování je od 2000 ot/min.
Na záběh motoru jsem se ptal v autosalonu. Není třeba motor šetřit, jan pozor na turbo - je třeba ho nechat po dojezdu chvilku "vydýchat" na volnoběh. No a je jasný, že dud není motor zahřátý, tak mu nebudu nakládat.-
kornel 07.08.2011 19:33
« Re: Re: rada
ano, dnes uz vole v motoroch su take, ze dovoluju pomerne skore zatazovanie bez problemov, ale urcita obozretnost prvych par tisic km, je urcite na mieste aj u modernych motorov. Zaklad je pri zabehu nepodtacat a casto menit otacky.
Co sa tyka turba..ano nechat ho trochu vydychnut po jazde.. Inak zivotnost turba sa tiez znacne znizuje, ak sa casto dupe do podlahy (rychlo akceleruje) uz z nizkych otacok.
-
-
-
peterka85 07.08.2011 20:13
focus
nechapem ako mozes porovnavat focus a polo je to uplne ina trieda aut
nepoznam sice servisnu siet ford v cechah, ale na zaklade tohto parametra by som focusa urcite nevylucil-
Typhoon 07.08.2011 21:15
« Re: focus
V recenzi jsem se o tom moc nerozepisoval, ale výběr byl následující: autosalon v Jihlavě, vyloučil jsem Korejce, Francouze, Japonce, Brity, dle sympatií a peněženky mi zůstal Focus, Fabie, Polo. Focuse jsem vyřadil na základě ceny, starší konstrukce a servisu, který ve městě opravdu nemá dobrou pověst. Fabii jsem vyřadil na základě pověsti (třeba na zdejších diskuzích), vzhledu (z některých úhlů se tohle auto příliš nevyjímá) a především kvůli financování pouze s navýšením. Celková cena by byla stejná jako u lépe vybaveného Pola.-
Nicco 07.08.2011 21:34
« Re: Re: focus
Dnes som videl cerveno-ciernu Fabiu Monte Carlo. Je to uz skoro ine auto, nez ta obycajna.
Sam mam Focus, ktory bol o nieco lacnejsi nez koncern, ale aj na tvojich fotkach z kabiny a kufra vidno tych 10% o ktore su koncernove auta napred - rozne ukladacie policky, otvory na PET, sietky a haciky v kufri a calunenie zadnych operadiel, atd. Proste sa tam niekto zaobera aj takymito detailami, tak ma clovek dobry pocit, ze ked riesili taketo detaily, tak dolezitejsie veci musia byt este lepsie. Ludia to vidia a preto je cely VW na cele v EU.-
peterka85 09.08.2011 17:30
« Re: Re: Re: focus
nechapem prečo ľudia dnes už nechcú jednoduché atmosferické motory
všetko musí mať turbo a milion kurvitok
tie 1,2 TSI sa robia už dosť dlho takže čakám kedy sa začnú po forach objavovať témy TSI problem
ďalšia vec ktorá sa mi nepáči na dnešných recenziách aut je hodnotenie konfortnej výbavy kadejaké odkladacie serepetičky a priehradky v autach do mesta (typy ako polo, fabia, yaris, ) ja nabeham po meste tyzdenne asi 150 km ale fľaska vody mi ešte v aute nechýbala a priehradku na odloženie mobilu využívam asi tak často že vždy keď tam dám mobil tak sa po neho vraciam do auta lebo ho tam zabudnem
a AUX a USB a pod
za original radio s USB a AUX vstupom napr škoda (a nielen škoda orig) zaplatiš min 300 e pričom ak si tam necham dieru a pichnem Alpine za 300 tak to skoda symphony si môže šúchať nohy
chápem že výrobca musí tu vyslednu cenu do niečoho schovať, ale kupa auta by mala byť o motore, podvozku a ten zbytok je len prijemny doplnok
dáfam že autičko ti bude slúžiť bez porúch ale ja by som si vybral určite focusa-
white label 09.08.2011 20:39
« Re: focus
Vidíš, to kdybych si měl mezi Polem a Focusem pro změnu vybrat třeba já, určitě skončím u Golfa. :-O >:-[] -
-
Nicco 10.08.2011 14:14
« Re: Re: Re: Re: focus
Co sa mesta tyka, tak tam ti je podvozok nanic a co sa tyka kurvitok, tak Focusov multilink je presne take kurvitko oproti tuhej zadnej naprave, ako turbo oproti atmosfere. Takze mozeme vsetko zjednodusit na praveku uroven, alebo chceme mat najmodernejsie veci, ktore sa sice kazia, ale davaju nam tych 10-20% viac radosti, nez obycajne.
U noveho Focusa v benzine mas na vyber bud Tivct alebo Ecoboost. Ten prvy ma vacku s chybou mazania (teda aspon MkII), takze odide aj po 40tkm a oprava jednej (alebo oboch?) vyjde na 10tKc a ten druhy ma turbo, ktore bude mozno stat 20tKc...
-
Typhoon 10.08.2011 17:57
« Re: Re: Re: Re: focus
Vím, že se na zdejších diskuzích hodně probírá turbo u benzínových motorů. Osobně si myslím, že z principu (nižší tlaky) bude spolehlivější, než u dieslu. A výhoda turba je jasná: vyšší kroutící moment v nižších otáčkách a nižší spotřeba při klidné jízdě.-
Mates81 10.08.2011 18:20
« Re: Re: Re: Re: Re: focus
S tou spotřebou máš pravdu, proto se ty motory taky dělají, aby jeli ale za málo...ale ohledně toho krouťáku je to složitější, auto jede určitě líp od spodu když má turbo, ale podle mě u krouťáku platí že objem turbem nenahradíš ;-) u výkonu je to naprosto v pohodě :yes: >:-[]
-
-
Typhoon 10.08.2011 20:34
« Re: Re: Re: Re: focus
Ještě k Tvému "nepáčeniu" hodnocení výbavy auta. To je stejné, jako by Tě zajímalo u baráku, jaké má základy, zdi, jestli má dobrou střechu a čím se vytápí. A uvnitř to už může být holobyt? Interiér je nezbytná a nedílná součást auta a je to koneckonců v podstatě to jediné, na co celou dobu, co jedeš, koukáš a co taky užíváš. Je například moc fajn, mít kam odložit PET flašku. Do Pola odložíš do dveří i dvoulitrovku. (akorát ji nedopiješ až do konce, to bys musel mít Opla Agilu).
Mně osobně není jedno, jak se uvnitř cítím. Za ty prachy chci, aby to bylo tak, abych byl spokojený a nemusel se rozčilovat nad nějakými nedotaženostmi nebo něčím odfláknutým.
Výhoda dnešní doby je v tom, že i v malých autech lze mít téměř všechny vymoženosti, jako ve větších autech. To dřív nebylo. Ale je fakt, že to stojí hodně peněz a automobilky si na nich nahánějí zisk. Například tempomat: to chce jen jinou páčku a nahrát jiný program. O kolik to může být dražší - o 20 kč? Nebo se mýlím?
-
-
-
-
Brandon Walsh 07.08.2011 20:19
´gratulujem
spravna farba, spravna znacka kolies, spravna znacka pneu, spravne radio, no proste :yes: >:D -
Nerez 07.08.2011 23:31
Teplota chladící kapaliny
Nevím proč, ale čím dál více výrobců vynechává ukazatel teploty chladící kapaliny. U mojí Astry také chybí, kamarádčina Corsa ji také nemá a aut s tímto řešením ubývá. Copak to u dnešních aut není potřeba hlídat nebo co? ;-\ :no:-
Frantizsekk 07.08.2011 23:33
« Re: Teplota chladící kapaliny
Nevim, o kolik je diky tomu vyroba levnejsi. Spis mi pripada, ze se vyrobci snazi nezkusene ridice/ky zahnat do servisu s kazdou prkotinou. -
Vladdo 08.08.2011 15:34
« Re: Teplota chladící kapaliny
na astre to ale nie je problem zistit. Staci pri zapnutom radiu podrzat tlacitko Settings az kym z reprakov nezazni "beep" a pak uz sa precvakavat stlacenim tlacidla BC medzi jednotlivymi polozkami, kde je mimo ineho aj teplota chladiacej kvapaliny-
-
Vladdo 09.08.2011 12:42
« Re: Re: Re: Teplota chladící kapaliny
nemas pravdu
staci stlacit BC tlacitko este tusim dva razy od teploty a dostanes sa na menu palubneho PC,kde mas tie dve trate a stopky. Odtial vybehnes sipkami(alebo ak mas ovladanie na volante) von a si v zakladnej obrazovke kde ti pise okamzitu spotrebu+radio a ostatne volovinky :-)
-
-
-
-
"-- skrytý --" 08.08.2011 11:14
brýle
Ahoj,
pěkné auto, mám stejné :-) Chci se zeptat, zda ten držák brýlí ve schránce před spolujezdcem je už z výroby? Já ho tam nemám :-( -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 08.08.2011 11:30
Prcek
Na malou chvilku jsem se zaradovala, že vidím v takto perfektním stavu svoji bývalou lásku....Prcek byl prodán právě někam do tvého kraje.Není to on...Jdu smutnit. :'-(
Ať slouží, já s ním byla nadmíru spokojená! ;-) -
filko 08.08.2011 15:49
Filkovo hodnocení
Typhoonovo polo je velmi povedené auto. Aktuální generace je výrazně designově nejpovedenější, pro Polo je lichotivé i to, že se může nazývat pologolfem. Pokud není třeba jako hlavní vůz pro rodinu, je zcela opodstatnitelné.
Tato motorizace, která pochází z Mladé Boleslavi se k vozu perfektně hodí. Auto je svižné, lehké, úsporné, má 6 rychlostí.
Vraťmě se ještě k designu. Aktuální flotila volkswagenů se více než kdy jindy přibližuje podstatě a jejich až vyprecizovaný a čistě oholený design navazuje na design minulé generace vozů Audi. Pokud se k tomu přidají řidičem citlivě zvolená kola (na léto) a velmi vhodná pozitivní barva, je vyhráno.
Toto je jedno z nejlepších aut dané třídy. Vozu by velmi prospěly nějaké dataily v barvě karosérie i v nyní silně nudném interiéru, které již dnes nejsou ničím neobvyklým.
Filkovo hodnocení: :yes:
Podívejte se také na stejně barevnou octavii RS: [odkaz]
-
Nerez 24.11.2011 02:55
Drnčení
Zdravím tě,
kamarád má Fabii Monte Carlo s 1.2 TSI 63kW a objevil se u něj před dvěma dyn stejný problém, jak popisuješ ty. Na volnoběh mu drnčí v pravé přední části auta, zvuk vychází také jakoby z přístrojovky. V servise vyřešeno, šlo údajně o povolené šroubky, které drží výfukové potrubí. Jeden šroubek měl prý vypadený, druhý povolený. Alespoň mu to takhle řekli v servisu. Vyřešeno prý za dvě hodiny na počkání. -
pacific 06.12.2011 22:22
bluetooth?
nazdar, nevidim co som napisal predchvilou, tak este raz dobra volba auta :yes: nech ti sluzi bez problemov. prosim ta ten knoflik na multifunkcnom volante na prijem hovoru je funkcny? divne sa pytam, len ci ta fuknciu bluetooth alebo len mute? dik za odpoved. -
pacific 16.12.2011 21:07
vw polo 2012 1,2 tsi dsg
hello, tak som zadal do vyroby vw polo 1,2 tsi dsg s vybavou ktoru sme chceli a velmi sa tesime.
bude to highline premium, naviac ako tato standard bude
panoramaticke okno
winter paket
design white paket
light vison paket
alarm
velmi tazko sa mi zhanali fotky aj nete ako moze vyzerat vnutorna strecha v ciernom, pokial zasahuje panoramiticke okno resp pokial je priehladne zvnutra pod.
ale ten pre koho som to objednal sa velmi tesi, a asi hodim sem aj mensiu recenziu lebo ako pisem vyssie som bol sklamany z nedostupnosti zopar bud technickych alebo inych odpovedi z vw a mozno to niekomu bude uzitocne.
tak zdar za 3 mesiace
;-)-
white label 16.12.2011 21:24
« Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
design white paket?
Tak to já mám potom asi na G5GTI tzv. "design white label paket"! :-O >:D
[odkaz]-
pacific 16.12.2011 22:12
« Re: Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
cau, design white paket pri vw polo terajsi rocnik ma znacit ze to ma:
vnutorne tapacirovanie strechy v ciernom
koreny volant+rucka+radicka+koberce presite bielov nitov
nejake al pedale
panomara strechu sme tiez objednali, a myslim ze to bude fajn fitovat...-
white label 16.12.2011 22:26
« Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
čalounění stropu v tmavé barvě je super, bez něho už bych auto snad ani nechtěl, obligátní světle šedou v interiéru fakt nemusím.
"fitovat" znamená co? To je od slova FIT?
A jakou barvu jste objednali?-
pacific 17.12.2011 09:38
« Re: Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
fitovat som myslel tym ze to bude spolu dobre ladit, ako to tu niekto napisal, farba bude candy biela, inac fakt je funny ze vw dava nazov white packt na nieco co je viac cierne ako biele, jedina biela vec v tomto pakete by mala byt biela nit s ktorou je presity volant+radicka+rucka+koberce
-
-
Brandon Walsh 17.12.2011 06:34
« Re: Re: Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
prečo vw ma označenie pre vnutorne tapacirovanie strechy v ciernom ako white packet? >:D to už mi vážne pripadá ako konexie white labela >:D
wl: fajn fitovať myslené zrejme ako bude to dobre vyzerať (ladiť) ;-)-
white label 17.12.2011 09:38
« Re: vw polo 2012 1,2 tsi dsg
BW
Jo, asi to udělali podle mě, já mám taky střechu tmavou/černou (zevnitř i z venku) a taky tomu říkám white label paket. >:-[]
Tak to bude jak jsem si mylsel z angl. FIT/FITTING. Já jsem se jenom "lekl", že to je nějaký slovenský spisovný výraz, který neznám. ;-)
-
-
-
-
-
pacific 18.12.2011 23:08
palubny pc
prosim ta co sa tyka palubneho pc, ako su tam znacene jednotlive info? su jazykovymi popismi napr. dojezd xxx km, alebo nejake ikona namiesto toho dojazdu?-
-
Typhoon 10.01.2012 20:59
« Re: Re: palubny pc
Dneska jsem dojížděl nádrž, takže upřesňuji: na palubní PC (normálně tam mám venkovní teplotu) naskočí ikonka stojanu s dojezdem 70 km, to vydrželo asi 50 m a pak naskočil dojezd 65 km. To se po 5 km odečítá. Zároveň je v ciferníku rychloměru rozsvícená žlutá ikona stojanu.
-
-
-
pacific 31.12.2011 19:12
rozmer pneu
tie rozmery pneu ktore pises su aj v technicaku od auta, pytam sa preto ze idu dat na auto, len ci potom napr pri STK nebude problem. ake su povolene pneu rozmery pre polo podla technicaku? pisem z vlastnej skusenosti s inym autom kde som mal trable na STK kvoli rozmeru pneu ktore neboli zapisane v technickom preukaze. dik za odpoved-
-
zip2016 11.01.2012 09:41
« Re: Re: rozmer pneu
Pokud není daný rozměr pneu a disku zapsaný v TP, tak nesmí být na vozidle užity. Tak je to v ČR. Nevím jak na Slovensku, ale asi to bude stejné. A není to jen o tom, že by tě mohli vyhodit na STK, ale v případě nehody za tebe pojišťovna nemusí zaplatit škodu, protože si užil na vozidle rozměr pneu, který tam výt nesmí a tudíž bylo vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích.
-
-
-
random 23.02.2012 11:28
polo
Pekne auto, pekna farba ( moje sucasne cervene to je hroza byt "priemer" ...), pekne napisana recenzia a dost foto...., takze nie je dovod preco by som nemal hodnotit na 10. -
john2000 30.08.2016 11:01
Volkswagen auto Vysočina
Dobrý den, chci přispět svojí zkušeností s firmou Volkswagen auto Vysočina.
Byl jsem tam s autem ( také Polo 1,2 Tsi ) asi 6x. Jednou na servise, 1x na opravu po bouračce ( paní mi při parkování odřela levý blatník ) + znovu 2x se slícováním opraveného blatníku. 1x na záruční opravu ( uvolněné madlo ruční brzdy, a samovolné sjíždění bočních okýnek ) + 3x!!! znovu v jednom týdnu s tím samým problémem.
Naposledy při 60 tis. km na garanční prohlídce, kterou jsem ale odmítl a jel jinam. Bylo řečeno, že cena za výměnu oleje, svíček a filtrů bude kolem 8 000,-. A tím jsem s nimi skončil. Arogance a namyšlenost pracovníků této firmy je příšerná. Už mě tam nikdy nikdo neuvidí. ( kromě reklamace )
Vrátím se ještě k opravě auta, kdy mi bylo poskytnuto náhradní vozidlo. Dostal jsen VW Golf +. Bylo to auto servisáků a podle toho vypadalo. Špína, smrad po celém autě z venku i zevnitř. Nejdřív jsem si ho musel vykydat, aby se v něm dalo aspoň trochu jezdit. A to nemluvím o tom, že jsem se špatně slícovaným blatníkem musel do servisu ještě 2x, protože servisáci z auto Vysočina prostě neumí dělat svou práci.
Totéž platí o reklamaci. Měl jsem problém s okýnkama. když jsem chtěl okýnko zavřít sjelo mi dolů. Dělalo to nepravidelně, ale dalo se to vypozorovat během 1/2 hod. První reklamace - neopraveno ( servisákům se prý závada neprojevila ) Zkusil jsem to u nich na parkovišti a samozřejmě okna sjela hned dolů. Auto jsem tam nechal.
Druhá reklamace - neopraveno ( přeprogramování řídící jednotky ) Závada se znovu projevila do druhého dne. Třetí reklamace ( konzultace s VW v německu výměna některých dílů ) Hurá konečně opraveno.
Hlavně při převzetí vozu ze servisu jsem byl panem Žatečkou upozorněn, abych až mi budou volat z linky VW jak jsem byl se servisem spokojený, ať je vychvaluji až do nebe. Bohužel mi nikdo z linky VW nevolal. Jistě bych je pochválil.
-
Typhoon 31.10.2017 19:36
« Volkswagen auto Vysočina
Hi John,
omlouvám se za pozdní reakci. Musím s tebou v podstatě souhlasit. Poslední dva, tři roky se autosalon Vysočina zhoršil. Myslím si, že vzhledem k tomu, že jsou jediný folksvágenský salon široko daleko, mají toho moc a přerostlo jim to přes hlavu. Navíc tam musí být nějaký problém po personální stránce, protože jakoby ztratili zájem o zákazníka.
Jinak ohledně samotných servisů či oprav s nimi mám zatím dobrou zkušenost. Co bylo třeba, to zvládli. Cenově jsou posazeni výš, ale nevím, komu bych to dával jinému. Navíc jsou 10 minut pěšky od domova. Znáš někoho šikovného a spolehlivého?
-