Diskuse

Gordon Gordon (2001)

8.5.2007

Gordon je velmi nezvyklý retro automobil, který by se dal asi nejvíce přirovnat Morganu, či jakési replice Aerovek. Tento relativně neznámý vůz je…

 

Gordon Roadster (Twinsen)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2007  06:02

    10 b.

    pěkný autíčko,tenhle styl se mi líbí.Výborná recenze!
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 08.05.2007  08:19

    klasik

    Zrovna včera jsem se koukal na mobile.de na Gordony. V létě to musí být požitek, pán je labužník... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [81.25.16.XXX] 08.05.2007  08:54

      « Re: klasik

      Jakápak klasika? Vždyť je to umělá napodobenina!
      Auto si hraje na něco, co není - na veterána! :no:
      I když uznávám, že někomu se to líbit může. ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto Twinsen

        Twinsen 08.05.2007  14:45

        « Re: Re: klasik

        Ano veteran to opravdu neni, ale to pak nejsou ani Morgany, ktere se stale vyrabeji. To me osobne u Gordona nevadi, ac mam rad historii, tak preci jenom je to vic soucasnejsi auto, takze ocenuji lepsi dynamiku, jednodussi udrzbu atd. Kazdopadne ta cena je opravdu mimo. Soucasny model stoji zhruba 2 mil. Kc, coz se priznam bych za nej nikdy nedal. To uz bych si radsi koupil za stejne penize moje oblibene TVR Sagaris :). Ale ty mesice s Gordonem i tak staly za to.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2007  08:27

    10b

    :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 08.05.2007  09:03

    4x4 turbo sport

    nechci tě zklamat ale jseš duchem v minulém století do muzea ano ale na silnice ted vážně nerozlišuješ originál od předražených replik nemáš jasno jestli chceš jezdit rychle v autě které disaignem patří do muzea můj názor bud veterán ale origo nebo sportak ale s disaignem na ůrovni moderních aut ale spojování starého vzhledu s moderní technikou mi přijde trabant s motorem od ferarri sám uznej pořád je to trabant oko neošálíš
    • 00 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 08.05.2007  10:52

      « Re: 4x4 turbo sport

      ty voe... zkus nekdy pouzivat interpunkci >:D >:D >:D Tve prispevky sem cetl uz pod vice auty a skoro nikdy jsem nepochopil co jimi chtel basnik rici..
      • 00 Reagovat !

        foto

        "anonym" [85.119.88.XXX] 08.05.2007  12:53

        « Re: Re: 4x4 turbo sport

        moc se omlouvám za chyby můžu se přestat ůplně vyjadřovat
        ale jestli tě můj názor zajímá rád ti ho napíšu ale pořád ještě umím rozlišit bláto od hlíny skus si představit dvě auta jedno originál a vedle toho naprostě stejnou kopii co si vybereš nemám nic proti replikám jen vyjadřuji svůj názor jízda v replice s nabušeným motorem múže být super pokouší se o to dost firem Kaipan asi znáš má prý připomínat Lotus ale to je vše v německu pro lidi vyvynuli
        polo formuli pro volné chvíle ale nesnaží se nám vnutit názor že je to historický skvost tot vše
        • 00 Reagovat !

          foto Enthusiastic-driver

          Enthusiastic.driver 08.05.2007  13:16

          « Re: Re: Re: 4x4 turbo sport

          Jasne, taky to tak citim. a k tomu pravopisu, stacilo by delat carky a tecky ve vetach, pak by se v tom clovek vyznal... ;)
        • 00 Reagovat !

          foto petrzel1

          petrzel1 28.05.2007  05:53

          « Re: Re: Re: 4x4 turbo sport

          Naprostý souhlas!!! Paskvil!!
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 08.05.2007  14:47

      « Re: 4x4 turbo sport

      Me to neprijde jako spatne reseni. Spouste lidi se libi veterani, ale nechteji se v aute neustale "hrabat" a neco opravovat, shanet slozite nahradni dily atd. Takze urcite takove auto svoji cilovou skupinu ma.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 08.05.2007  09:34

    standa

    po přečtení trochu naivně napsané recense vždyt to co píšeš přesně vyjadřuje proč repliku ne dřív tento vůz za deště v dešti nevyjel z garáže a když pršet začalo majitel měl dost času aby vše vyčistil nemá to nic společného s dnešní dobou odjet na irský ostrov na venkov kde čas tak neletí nikam nespěcháš jezdi na romantické vyjíždky navodíš pocit blaženosti ale tím to končí to ti potom budu věřit ale udivovat
    již tak překvapený lidi mi přijde dost málo vzdát hold těmto retro vozům lidé tvořící tyto vozy zkouší jak na to budeme reagovat a le jde jim i o zisky tam jde stranou původní myšlenka auto=pohyb vzhled=krása technický pokrok=vpřed
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 08.05.2007  15:07

      « Re: standa

      Me ta recenze v nicem naivni neprijde, skoro bych rekl spise naopak mozna jsem hodne lidi z Gordona vylecil :). Jinak zbytek Tveho prispevku jsem tak uplne nepochopil, dost spatne se to bez carek a tecek za vetami cte. Co se tyce prekvapenych lidi, tak to jsem moc neresil, jen je prijemne, ze narozdil od jinych aut, ktera jsem mel, tak tohle vam nikdo nezavidi prave protoze vypada jako veteran a lide zrejme maji dojem, ze mafiani, kteri si nakradli, si asi veteran zrovna nekoupi. Takze se nemusi clovek bat nechat nekde auto stat, protoze ho sice kazdy obdivuje, ale neda se primo rict, ze by ho zavidel. Nejvic me pobavil asi osmdesatilety pan, ktery sel sotva o holi a jakmile Gordona uvidel, odhodil hul a ukazoval vztycenym palcem, ze se mu auto libi :)
  • 00 Reagovat !

    foto Beersheva

    Beersheva 08.05.2007  10:44

    6b

    Napodobenina neceho, co uz prinesl nekdo jiny a mnoho let zpet - vozitko jen pro opravdove fandy historicke myslenky, kterym nevadi ani ze ta napodobenina je technicky nekde mezi "tehdy" a "ted". Pokud tomu nekdo prijde na chut, musi byt nadsen - uzitna hodnota je ale rovna motorce. Ale i tak se rad ohlidnu, az ho na cestach uvidim ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.05.2007  07:23

      « Re: 6b

      souhlasím :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2007  10:45

    10b

    Tohle se mi opravdu líbí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Enthusiastic-driver

    Enthusiastic.driver 08.05.2007  10:56

    Wow

    Tak tuhle recnezi jsem skutecne zhltnul !!! O vetsine vyjimecnych aut, ktere jsou na tomto serveru, se clovek prece jenom neco docte, ale o Gordonu se skoro nepise a tudiz jsou tve informace velmi cenne..
    Do vlastnictvi podobneho auta bych zcela jiste nesel, ale svezt se v nem by stalo za to !!! 10b !
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 08.05.2007  14:48

      « Re: Wow

      Diky. Jinak mi mluvis z duse. Auto uzasne, tak jsem si rikal, ze kdyz jsem s nim najel tisice kilometru, mozna to bude nekoho zajimat. Osobne bych si ho sice mozna koupil, ale tak v cene do pul milionu, za vic bych do toho nesel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.05.2007  12:12

    Ryba nebo rak :-)

    Ani ryba, ani rak. Být to nějaký původní kousek ve špičkovém stavu, stupnice by nestačila. Dal bych 50 bodů, ale tohle je tak něco mezi. Ale jestli ti to dá co si od toho chtěl, tak přeju krásné zážitky a mnoho štastných km. U mě 7b, převážně za originalitu a schopnost vystoupit z davu.
  • 00 Reagovat !

    foto Focusman

    Focusman 08.05.2007  12:20

    body

    hezké vozítko.Celkově dávám 9B!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 08.05.2007  13:03

    4x4 turbo sport

    a další příspěvky mi dávají za pravdu já si lidí kteří to na koleně udělají si moc vážím můžu poradit jak tento vůz prezentovat ale nevdechujte jim něco co jim vůbec nenáleží plivete tím na všechny kteří to nedělali pro peníze ani pro slávu ale z lásky k něčemu tak krásnýmu jako jsou auta Lotus Porsche FERARRI běžte do muzeii a nestačíte se divit ty vozy mají duši nikdy nezemřou ale co repliky můžeš to cítit taky tak čínani dělají totéž okopčí kde co a ani se nestydí ale historii nepřepíší mercedes je mercedes a ne sang yong a bůh ví co ještě dík že jsem zde mohl vyjádřit svůj názor
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 08.05.2007  14:53

      « Re: 4x4 turbo sport

      Ja to auto nevyrobil, jak trochu z tveho prispevku vyplyva :-). Taky si tech lidi, kteri neco podobneho dokazi vazim, znam primo s vyrobcem a vim, ze to nebyla jednoducha cesta. On jich take u nas moc neproda, vetsina jde na vyvoz. Rekl bych, ze Kaipan je u nas mnohem uspesnejsi, ale ono to bude i dost podstatne nizsi cenou a prodejem jako stavebnice. Me osobne ale daleko vic ucaroval Gordon.
    • 00 Reagovat !

      foto Ricardo

      Ricardo 08.05.2007  22:51

      « Re: 4x4 turbo sport

      s pozdravem Ladislav Sedláček z Brna ;-) >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Charger

    Charger 08.05.2007  15:50

    má to vsetínskou značku, tak se chci zeptat kde přesněji taková věc jezdí? :-O ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 08.05.2007  16:33

      « Re: jé

      Registrovane je ve Vsetine, tam sidlil vyrobce, od ktereho jsem to mel pujcene. Jinak v Praze a Plzni uz jsem tri Gordony take potkal. Nedavno byl jeden na prodej na Tipcars.
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 08.05.2007  19:01

    gordon

    moc cenim nadsenie pre extremne auto, gordon sa mi paci, vzdy som ich na vystavach obdivoval, ale aby mi zatekalo aj pri zatiahnutej streche a nebol kufor aspon na jeden ruksak, tak to je uz ine kafe. na mna je az moc extremne. :-) 9b.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 08.05.2007  20:43

    4x4 turbo sport

    nech si svého Gordona ja si zas nechám svoji octávku nemohu si stejně pomoct mě se prostě nelíbí na autě když tam něco nepatří a tím myslím vše co není původní ale nejsem proti tomu aby se to vyrábělo pro lidi kterým nevadí když je nezajímá v čem jedou ale hlavně že jedou příliš často dáváme přednost kompromisům před tím skutečným souhlasím že je to pro lidi kterým nevadí že motor nastavili pro někoho jiného a už je to kompromis protože jít vlastní cestou něco stojí čas peníze nervy ale o tom to je nic není zadarmo ani přepychový auto
  • 00 Reagovat !

    foto Simcisko

    Simcisko 08.05.2007  23:56

    Moc pekne...

    Pjekne, inak sa ospravedlnujem za omylom klik na Fake...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 09.05.2007  11:44

    4x4 turbo sport

    po zhlédnutí snímku musím přiznat že tento vůz disaignem je hezký i barva je pěkná a určitě se spousta lidí ohlídne pokud jsem byl kritický za tvar vozu musím uznat že tyto vozy mají své opodstatnění a že při přimhouření oka si časem svoje místo najdou i vsrdci těch nejzarytějších odpůrců replik starých aut které vzhledem k rokům kdy byli vyrobeny dnešní silnice vyžadují přísnější technické parametry a to jistě repliky mají já bych jim dal šanci at ukáží co v nich opravdu je jestli je to výstřelek několika lidí a nebo dobře promyšlená strategie jak dostat čistou krásu spět na silnice a zahanbit ten dnešní market levných ale hnusných aut bez nápadu jen aby se prodali
  • 00 Reagovat !

    foto Pribina

    Pribina 09.05.2007  13:45

    za 10

    tohle je bomba!
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.05.2007  16:49

    hodnocení

    paráda. Dávám jednoznačně za 10 bodů !!! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [88.102.194.XXX] 09.05.2007  22:32

    krasa

    Krasny vuz... design super... odkud jste? Vidim VS znacku, ale podle fotek sem nepoznal, kde to je. :-) Ani sem to auto nikdy v okoli zel bohu nepotkal..
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 10.05.2007  09:59

    FAKE

    Twinsene, recenze je sice hezká, ale sám v ní píšeš, že auto nevlastníš, že jsi ho měl jen půjčený. Já jsem si od Nissana 6x půjčil 350Z Roadster... Tady nastává otázka, jestli zachovat původní název MOJE.AUTO.CZ. Tohle je totiž doslova brána pro vstup všem co sem chtějí dát nějaké auto. Prostě napíšou, že si ho někde půjčili. Recenze je kvalitní, ale je proti "pravidlům" MOJE.AUTO.CZ. Bohužel... ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Chaotik

      Chaotik 10.05.2007  11:18

      « Re: FAKE

      Tak takovejch aut je tady povíc... většinou spíš auta někoho z rodiny, ale i tak. Já bych to neřešil. Tenhle web má dle mýho sloužit hlavně k tomu, že když člověk chce kupovat nějaký auto, prostě zajde sem a ví, aniž by musel trávit hodiny a hodiny brouzdáním všude možně a shánění starejch časopisů.

      Btw. na kolik zhruba tahle sranda přijde, jestli to není tajný?? (jestli je to tady napsáno, omlouvám se, nemám moc času)
      • 00 Reagovat !

        foto Twinsen

        Twinsen 10.05.2007  11:50

        « Re: Re: FAKE

        Ten Gordon se dal take pujcit kolem 10 tis na den v te dobe. Pocitam, ze to Zetko vyjde cenove podobne kdyz se za 10 tis na den da pujcit i Porsche 911. Jinak v CR uz jsou celkem dobre moznosti pujcit si podobne exoty jako Lamborghini Gallardo, Ferrari Modena a podobne. Tam to ale stoji 35 tis. na den + kauce asi 200-500 tis. podle auta.
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 10.05.2007  11:43

      « Re: FAKE

      No ja to prave bral spis jako zkusenosti s autem a neni podstatne jestli ho clovek zrovna ma, nebo ho uz prodal a podobne. Jezdil jsem s Gordonem dva roky, tak jsem si rikal, ze ty zkusenosti urcite budou nekoho zajimat. Jak se to pak resi u aut, ktera uz clovek prodal? Ma je odtud smazat? To me prijde skoda. Chtel jsem napsat i o par dalsich autech, ktera jsem vlastnil - napr. Toyota Supra Turbo, Pontiac Fiero, ale zase bych nerad porusoval nejaka pravidla i kdyz me prijdou zbytecna. Podle me skutecne faky se daji poznat dost rychle vetsinou o tom vypovida jedna fotka z netu a skoro nulovy popis auta.
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 10.05.2007  11:53

        « Re: Re: FAKE

        Já tvoji recenzi chválím, jen je trochu inspirací pro Rogery a spol...
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 12.05.2007  21:12

      « Re: FAKE

      To píše ten pravý, co tvůj Renault Avantime :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Dylan-McKay

        Dylan McKay 18.05.2007  20:31

        « Re: Re: FAKE

        Správně si použil slovo "tvůj"...
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 18.05.2007  20:33

          « Re: Re: Re: FAKE

          Správně jsi použil uvozovky... >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto DanieliDesign

    DanieliDesign 10.05.2007  14:49

    TAK TOTO !!!

    [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
    • 00 Reagovat !

      foto Dylan-McKay

      Dylan McKay 10.05.2007  15:05

      « Re: TAK TOTO !!!

      Čti, Danieli, to není majitel... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto DanieliDesign

        DanieliDesign 18.05.2007  15:42

        « Re: Re: TAK TOTO !!!

        [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.2007  16:12

    hodnocení

    Nádherné auto. Taková auta se mi vždy líbila. Dávám deset bodů!!! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto supersoul

    supersoul 10.05.2007  19:43

    skvele auto, skvela recenze

    Diky za tuto recenzi. O Gordonech se toho clovek na internetu moc nedozvi, takze kazdou informaci vitam. Nechapu proc se zde snesla takova vlna kritiky, osobne se domnivam, ze tady to auto patri, i kdyz nebylo Tvoje. A nenech se odradit jednim zakomplexovanym clovekem. Nezda se mi, ze by tahle sluzba byla zrizena proto, aby se tady uzivatele vytahovali, jaka maji auta a honili si ego tim, ze jim da nekdo 10 b. Podle meho nazoru ma sluzba moje.auto.cz zcela opacny ucel, a to prinaset informace, ktere v oficiálnich testech ziskat nelze. Tvoje recenze toto maximalne splnuje (ostatne i letme zkusenosti, ktere behem 3 dnu s Q7 nasbiral xdrive mohou byt nekomu prinosne, ale jak zde v diskuzi pises o "hodinovych" setkanich, tak to uz by samozrejme bylo na uvazenou). Btw kdysi jsem v jednom polskem automagazinu cetl test Irmschera Seventy7, a autor popisoval uplne podobne problemy, ktere popisujes Ty u Gordona - zatekani, problemy s natahovanim strechy ap. Presto po precteni toho testu jsem mel sto chuti do toho auta naskocit a projet se, a podobne je to s tim Gordonem. Proste cista radost z jizdy, ze zivota, z lasky k automobilum. Myslim si, ze tyhle "repliky" (i kdyz Gordon za repliku nepovazuji) maji maximalni pravo na existenci. Nevidim duvod, proc by tomu melo byt jinak. Zajimalo by mne, co si osoby, ktere tady vykrikuji neco o veteranech mysli o autech jako np. Wiesmann (replika, nove auto, predelane BMW 3?), Timmis (replika Fordu A, nove auto nebo klasik?), soucasna Shelby Cobra (replika nebo original?) vs. soucasna AC Cobra. A co rikate na aktualni retro trend - Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Dodge Challenger, ale take Mini, New Beetle, PT Cruiser ap.
    • 00 Reagovat !

      foto Twinsen

      Twinsen 10.05.2007  23:40

      « Re: skvele auto, skvela recenze

      Presne tak, treba Wiesmann je uzasne auto a za repliku ho take nepovazuji. Kazdy ma dojem, ze kdyz auto vypada trochu oldschool, tak ze je to hned nejaka replika. Co se tyce aktualniho retro trendu, tak to je presne ten pripad. Me osobne se to libi, napr. Ford GT je dokonaly a momentalne je to muj "dreamcar", protoze puvodni GT40 uz patri mezi auta, ktera se nedaji normalne provozovat stejne jako vetsina veteranu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 11.05.2007  18:21

    hodnocení

    pěkné a zajímavé auto. dávám 10 bodů ;-) todle se jen tak nevidí ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.119.88.XXX] 13.05.2007  15:52

    4x4 turbo sport

    to se nám ty názory na gordona krásně rozrostli tím jasně dáváne najevo že nás tohle auto zajímá že asi nebude tak špatný a že se občas názory liší tím je diskuze zajímavější nebylo by od věci se v něm svýst a potom ho zhodnotit znova a trošku si poopravit naše názory k lepšímu nebo k horšímu fotka je jedna věc a jízda a zkušenost věc druhá díky za recenzi ta mě přišla vpořádku jestli auto není majitele na tom se nic nemění díky za fakta ale kdo mě v tom sveze najde se někdo předem dík
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 21.05.2007  12:12

    zaujimave, ale...

    Recenzia je dobre napisana, ale auto ma bohu zial vobec nepresvedcilo. Zlatanina, ktora nema poriadne prakticke vyuzitie a este aby sa vnej bal clovek vyrazit za dazda :no: ...
    U mna ma recenzia 7 bodov, auto 1 bod..., ale celkovo ako vysledok zhodnotim za 3 ( tak pre nejaku vyssiu triedu na prehananie v peknom pocasi )
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Twinsen" [213.151.76.XXX] 22.05.2007  16:07

      « Re: zaujimave, ale...

      Tak Citroen AX to sice neni, ale zase tak prisne bych to nehodnotil :-). Podle me je Gordon super auto. Neni sice dokonaly, ale ma svoje kouzlo.
      • 00 Reagovat !

        foto random

        random 22.05.2007  16:45

        « Re: Re: zaujimave, ale...

        Zatekanie v dazdy, vyraznejsie chyby v konstrukcii..., jedine co zaujme je dizajn ( aj to je vec nazoru ).
        Investicia naozaj len pre niekoho co to ma ako niekolke auto tj. na obcasne prebehnutie.
        Pre mna ma auto skor prakticky vyznam a toto sa teda k tomu vobec nepriblizuje :-(.
        To ze vsak ma svoje caro nepopieram, mna vsak nejak nevie zaujat.
        ( ale mas pravdu hodnotenie zlepsujem na 5 ...,najme vdaka peknej recenzii+ foto )
        • 00 Reagovat !

          foto

          neregistrovaný: "Twinsen" [213.151.76.XXX] 23.05.2007  16:36

          « Re: Re: Re: zaujimave, ale...

          Podle me Gordon je stoprocentne jen pro nekoho, kdo ho ma jako nekolikate auto na obcasne svezeni. Neumim si predstavit mit ho jako jedine auto :). Prakticky Gordon neni vubec, ale podle me nejsou auta jen o prakticnosti, to by pak stacilo kdyz se bude vyrabet na celem svete jen Octavia TDI :))
  • 00 Reagovat !

    foto random

    random 22.05.2007  16:44

  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "SpeedyRam" [88.101.122.XXX] 27.05.2007  13:55

    Kéž bych zde mohl ukázat něco podobného

    Vůbec nevadí žes to měl jenom půjčené, podle mě je úplně jedno jestli auta zde prezentovaná jsou přímo od těch, kteří o nich píší, nebo jestli jsou od jejich rodinných příslušníků, služební (de facto taky půjčené) atd. Hlavní je, jestli o nich dokáží z dlouhodobé zkušenosti něco objektivního napsat, a tím předat ostatním cenné informace. A to se Ti opravdu povedlo.
    Ke Gordonu: Být multimilionářem s velkou garáží, tak by se v ní jeden Gordon určitě vyskytoval! Já Gordon neberu jako repliku, ani jako veterána, ale jako nové auto postavené ve starém stylu. Jasně, má své mouchy, ale to je právě to, co k němu patří. A ti, kteří se tu do něj navážejí, jsou akorát ignoranti, kteří tohle nedokáží, nebo nechtějí pochopit a nejlépe sami jezdí ve "veteránech" a na nic podobného by se nikdy nezmohli, nebo neuznávají nic jiného než maximálně rok staré auto s armádou elektronických pomocníčků u kterých se už ani neuvádí výkon, ale jenom množství vypouštěných emisí.
    Jsem rád, že ještě existují lidé, kteří se na auta dokáží podívat i jiným pohledem a ne jen tím "jaký to má kufr, kolik to žere a jestli to má ESP". Tímto Ti gratuluji ke Speedsteru. Jednou jsem si v něm poseděl v autosalonu. Sice jsem si nejdřív udělal trapas při nastupování, než jsem přišel na to, že je tam třeba nejprve strčit zadek a až potom nohy, ale byla to paráda! Všechno tak jednoduché a funkční, vlastně tam nebylo ani rádio (což celkem chápu) a ten posaz pár (možná) cm nad zemí! Prostě kouzelné. Taky bych si rád pořídil něco pro volný čas, ale bude to muset být trochu umírněnější, páč okruh je daleko a díry naopak hned co vyjedu z baráku ;-\ Viděl bych to asi na nějaké větší čtyřmístné cabrio, ale s plátěnou střechou, neboť kabriolety a holky s velkým zadkem nemusím >:D Ale zatím musím zůstat věrný již zmiňované Octavii TDI, která naštěstí není jediným vyráběným autem, i když na ní nedám dopustit a jsem s ní naprosto spokojený. ;-)
    Takže autům s nápadem a důší a Oktávkám zdar! >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 01.06.2007  10:11

    užasne

    Jedním slovem NÁDHERA
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: ":-)" [88.102.44.XXX] 02.06.2007  17:36

    OT

    Nezlob se na mě že nepíšu o autu, ale tohle mě prostě rozsekalo: spolujezdkyně měla většinu zavazadel před nohami (naštěstí je tam poměrně dlouhý tunel, kam se leccos vejde)

    Já vím, sorry. Auto pěkné, bohužel nejsem registrovaný, jinak bych dal 10. A jěště jednou sorry
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 09.01.2008  23:44

    Sice se tady furt řeší, jestli je to košer, nebo ne, ale za exkluzivitu tohoto auta

    dávám plný počet! Já bych si ho nepořídil, ale na romantické rande jako dělané.... :-) :-) :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Martin-Happy

    Martin_Happy 19.05.2010  14:11

    wow....

    při svém bloumání MACZ nacházím nestále další a další skvosty, které zde upadají v zapomnění a usedá na nich prach. Ale jsou nádherné :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto ZonixX

      ZonixX 19.05.2010  16:04

      « Re: wow....

      Martine, nebyt tveho prispevku, tak na tento Gordon nikdy nenarazim... z to jsem zrovna prochazel jejich web, kdyz jsem psal k Subaru4ever >:D

      ...nadherny kousek, 3,0l a prevodovka co do tohoto skvostu montuji je z Mondea ST220 ;) ...tady je jeden za silenych 2,2mil Kc [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-Happy

        Martin_Happy 19.05.2010  17:10

        « Re: Re: wow....

        a je to věčná škoda viď? Já třeba až dnes zjistil, že tu je nový Focus RS, tohle, Kaipan a včera sem objevil Caterham a 2 Camara druhé generace. Čekám, co bude dál
        • 00 Reagovat !

          foto ZonixX

          ZonixX 19.05.2010  19:32

          « Re: wow....

          no jo :-) kdyby si "redakce" mohla nejak zviditelnit vyjimecne vozy a ty by se stridali nekde na hlavni strance mezi "top" recenzemi... tahle se podilis na zaslouzile macz-archeologii ;)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…