Porsche Cayenne (2004)
30.4.2011Porsche se po vyhrabaní z krize v 90.letech díky modelu Boxster rozhlíželo, jakým směrem se vydat, aby nový model vytáhl automobilku to černých čísel a…
Porsche Cayenne Turbo (Tomstone)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Poršák 30.04.2011 10:50 d.a.m.
- Vyvážené hodnocení 30.04.2011 12:06 levap.kesip
- brzdy 30.04.2011 12:39 kuncik
- Okreska 30.04.2011 23:07 marcel.s
- žíznivé Porsche na plyn 01.05.2011 09:23 zip2016
- brzdy 01.05.2011 14:30 Dylan McKay
- Moc pěknej kousek! 02.05.2011 07:33 gagarin_cccp
- Ze ty nemas rad Mitsubishi??? :) 02.05.2011 17:10 Kolík80
- LPG a žárovky 17.05.2011 18:51 Ronault.
- To bude asi tvoje auto ne? 13.02.2012 13:08 Mireon
-
levap.kesip 30.04.2011 12:06
Vyvážené hodnocení
Máte to velmi pěkně a vyvážaně popsané. Ať vám auto slouží. Gratuluji. -
kuncik 30.04.2011 12:39
brzdy
S vložením brzd do silných stránek musím nesouhlasit. Mám možnost s tímto vozem jezdit v motorizaci 4.5S 250kw a ty brzdy jsou žalostné jak účinnost tak nástup. Poprvé jsem myslel že je něco špatně opotřebení apod. ale ne dle mých zkušeností to auto neumí brzdit. Další nedostatek byl že to bylo první auto kam se do kufru napříč nevešly golfové hole. Jinak to auto mám rád je to porsche. :yes:-
Tomstone 30.04.2011 16:06
« Re: brzdy
Zdravím. Pochybnosti okolo brzd chápu.. Aktuálně Kája brzdí stejně, jak popisuješ, jenže máme sjeté destičky a ani nevím, jak jsou na tom kotouče. Brzdy jsem dal do silných stránek, protože když jsme to kupovali, tak jsem brzdy zkoušel a po silném brzdění jsem je zadupl ještě víc a nebýt pásů, tak se kolega zahryzne do palubovky.. Navíc beru v potaz, že brzdím větší hmotu, než třeba v oktávce a často i z mnohem větších rychlostí ;-) V kufru (a na složených zadních sedačkách) jsem vezl skládací postel a nic většího jsem do toho nepotřeboval dát.. Jinak o menším prostoru vevnitř tady píšu..
-
-
marcel.s 30.04.2011 23:07
Okreska
Ocenuju objektivitu pri popisu. Auto musi byt brutalni :-) Tise zavidim.... Ale tou okreskou jsi mi dal do hlavy brouka jako prase:D, alespon bych byl vdecny za naznaceni polohy (sever, jih). Jedno nebo druhe to bude :-)
Jinak preju hodne radosti a zdaru za volantem :) -
zip2016 01.05.2011 09:23
žíznivé Porsche na plyn
Já si nemyslím, že je to nějak extra žíznivý motor. Znám člověka a určitě tu na servru nejsem sám, který dokázal s PCT jezdit v průměru za 14 litrů a někdy i méně a při tom určitě nebýval žádnou brzdou provozu. ;-) A co se týče naftového motoru, tak mám pocit, že si ho dnes můžeš do Cayenne klidně koupit. Dokonce ten motor velice chválejí!!-
Tomstone 01.05.2011 14:06
« Re: žíznivé Porsche na plyn
Taky jsem slyšel zkazky o jízdě pod 12l/100km v eSkovém provedení. Motor má 4,5l objem, což logicky znamená větší množství směsi k jeho naplnění.. Takže jde o to, jak vnímáš spotřebu. Na to, co to předvádí je to fajn, obecně podprůměr- míněno, že jsou auta, co jezdí za 5l/100km atd. Jinak rád věřím v tyhle nízké spotřeby, ale když chci auto, co nežere, tak jdu do jiného auta, nebo aspoň motoru..
Tím se dostávám k motoru.. Porsche tam montuje ten stejný jako do Touaregu ([odkaz] vs. [odkaz] a když započítám poslední zprávu, tak zvedli výkon v Porsche o 5k a snížili spotřebu o 0,2l/100km (teď 7,2). Ale druhým naftovým motorem jsem měl na mysli úpravu stejného agregátu na vyšší výkon spolu s jeho dodávkou. Jestli na ten článek někdy natrefím, tak ti ho pošlu, ale už si opravdu nepamatuju, kde jsem to četl..
-
-
gagarin_cccp 02.05.2011 07:33
Moc pěknej kousek!
čoveče dobrej kočár s tím bumbrlíkem po kapotou to musí bejt , jak když Tě kopne někdo do * :-) Moc pěkný..3x10 ohodnoť rudé prase ;-) -
Kolík80 02.05.2011 17:10
Ze ty nemas rad Mitsubishi??? :)
Vazne nevim co se ti nezdalo na prostoru v Outlanderovi, myslim ze bych tezko hledal male SUV s vetsim vnitrnim protorem... A ty casy, Pajero 11min., Caynne 3.5 min, tzn 3x vetsi ne maximalni, ale prumernou rychlost, nezlob se na me, ale to by jsi s tim Pajerem musel couvat...-
Tomstone 02.05.2011 22:57
« Re: Ze ty nemas rad Mitsubishi??? :)
Prostě jsem tam čekal víc prostoru. Nic hlubšího v tom nehledej ;-)
K těm časům.. Musíš si uvědomit, že než se Pajero dostane na 100 km/h, tak je Kája někde okolo 180, možná víc (změřím to >:D ). A značná část úseku byla do kopce. Takže Pajero té rychlosti ani moc nedosahovalo, oproti Kájovi. Což ti udělá výrazný rozdíl. Nevím, jaké máš zkušenosti s Pajerem, já v něm jezdil 2 roky, ale prostě to žádný rychlík není. Btw. otec jezdí s novým Pajerem stejný úsek za 20 min >:D a toho podezřívám, že couvá.. >:D
-
-
Ronault. 17.05.2011 18:51
LPG a žárovky
Tak jsem tu recenzi přelétl a ačkoliv nejsem automechanik, tak mě zaráží tohle spojení.
Jaký vliv má LPG na žárovky? Popravdě ani mi nejde dohromady jaký vliv má na držák motoru a dokonce ani na palivové čerpadlo, které se ve slušných systémech vypíná po přepnutí na LPG.
Tohle vše je spíše důkaz, že auto před koupí bylo již 5 let staré a za těch 5 let ujelo minimálně těch 180 tis.km, což po Praze není zrovinka málo.
Ono bychom za chvíli mohli spojovat to, že když si doliješ vodu do ostřikovačů, tak ti upadne koncovka výfuku ;-)-
Tomstone 25.05.2011 11:04
« Re: LPG a žárovky
Nemá to žádné spojení, špatně jsem se vyjádřil, už jsem to upravil. Nicméně čerpadlo se sice přechodem na LPG asi vyplo, ale nikdo se neobtěžoval s čištěním těch hadiček, takže si to tam žilo svým životem a po zapnutí čerpadel do nich všechna ta hmota šla.. A kilometry píšu aktuální, ne v kolika to bylo koupeno, což bylo nějakých 160tis km.
-
-
Jsem rád, že jsou i u nás lidi, kteří se nebojí podobné auto koupit (a následně živit) :yes:
Tak nějak to zkrášluje naše silnice a já za to děkuju!
Ať slouží! :yes: