Toyota Corolla (2013)
22.10.2013Ako začať? Neviem, či má nejaký zmysel písať, prečo som si vybral práve toto auto. Stále keď čítam na tomto servri recenzie tak sa divím načo to tu kto…
Toyota Corolla (Toky1)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Toky1 24.10.13 09:14
« Valve
Jo, na to oživenie si počkám, vytočiť ho vytočím, neboj nič.
Je fakt, že mimo únie do nových Coroll tú 1,8 l motorizáciu montujú, nie celkom rozumiem tomu prečo u nás v únii nie. S ťažkým srdcom môžme u bežných značiek áut zabudnúť na vyššie objemy, zlaté benzínové dvojlitre... To zostane doménou tzv. prémiových značiek... O chvíľu tu budeme mať už len litrové motorčeky s pätnásťkilovými turbami ale pozor - z komplet recyklovateľných materiálov.... -
CommonUser 23.10.13 22:14
« Valve
Pekna kara, skoda, ze tento design nepriniesli uz na moj 1,8 Valve 8-s
Takze v podstate mas pravdu s radenim, pretoze hlavny dovod je prevodovka. Tazky prevod ma svoje pre aj proti, ale dobra spotreba a ticho sa oplati.
Nechapem celkom debilnu politiku TTT, taketo kombi s 1,8 by bol totalny vypal ...
Spotrebu uz velmi nezrazis, ale ved aj tak je viac nez slusna.
Valve ma zabeh, asi cez ECU. Teda prve ozivenie motora je po 5 tkm dalsi po 10tkm.
Citit to hlavne v hornom pasme. Odporucam to po zabehu obcas vyhnat po obmedzovac otacok.(aj tu funguje remapping)
:yes: -
Toky1 23.10.13 12:58
« Re: T!
Dík.
Výbavu mám Active, s paketom Exclusive, ktorý pridáva tempomat s obmedzovačom rýchlosti, 16" hliníky, inteligentný parkovací asistent, parkovacie senzory, vyhrievanie sedadiel, senzory šera a dažďa, elektrické sklopné zrkadlá, vnútorné zrkadlo spätné s clonou, a ešte alarm.
USB naformátované bolo, nepomohlo to, náhodné prehrávanie zapnuté nieje.
Viem, že sa dá nastaviť jas obrazu cuúvacej kamerky, ale toto mám od prevzatia auta tak ako to je a nevŕtam sa v tom, keďže vidno super.
Spotrebu som meral od natakonkovania po natankovanie a ukazuje presne, čo ma prekvapuje.
Inak dnes som mal defekt, skrutka zarezaná v pneumatike a to som prezúval na zimné pred týždňom. -
KLingO.KE 23.10.13 10:26
« sklapanie zrkadiel
mam noveho Aurisa TS Hybrid a v manuale som sa docital ze automaticke sklapanie zrkadiel sa da aktivovat a deaktivovat sucasnym stlacenim sipky dohora (na posun zrkadla) a gombika na sklopenie na nejaky cas (tusim 2 sekundy) ... skus si to pohladat v manuale - predpokladam ze to bude v tychto novych modeloch rovnake -
Toky1 31.07.14 15:05
« Re: Re: Re: Pisat, ako-tak, uz vies ...
No takto s tymi fotkami. Nedas pokoj. Dal by som si na nich viac zalezat, keby som stal o body. Ale nestojim o nich. O auticku pisem lebo chcem informovat o svojich pocitoch z neho, o skusenostiach s nim. Ak o nich niekto stoji, tak si ich precita, fotky sa daju najst hocikde, recenzia nezaujateho a znackou nesponzorovaneho uzivatela tak lahko nie. To je cele.
Inak momentalne sme v Chorvatsku, cesta z Kosic do Zadaru takmer full po dialnici 130 podla navi, alebo v zapchach pri Lučku a za Budapestou krokom, spotreba merana metodou dotankovania 6,58 palubny pc ukazoval 6,6. V aute dvaja dospeli a 10rocny kolohnat vzadu, kufor natrieskany. Kdesi padli poznamky ze 1,6ka nevladze v dialnicnych stupaniach v 130ke na sestku. No na take stupanie som nenatrafil za cely cas. Stale sestka. -
Ronault. 29.10.13 11:10
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Môžeš porovnať Valvematic s turbobenzínmi?
Já jezdím s turbomotory několik let a asi 2 roky vybíral auto, které nejlépe bude odpovídá mým potřebám a trasám, takže na dálnici jsem si dyýchavičné atmosférické 1,6 už opravdu užil dost.
A než jsem se tak rozhodl, trvalo to 2 roky, krom snad jené jediné vyjímky jsem si projel veškeré zástupce nižší střední a několik aut střední třídy, vč. i40, věřím, že při výběru auta jsi tak učinil i ty, když tady mluvíš o chvilkovém nadšení¨.
Nikde nepíšu, že poslední atmo benzín byl 1,6 od Renaultu, čti pořádně. Ale na jeho příkladu ukazuji, kde se díky euronormám a měření spotřeby dle pochybných metod podepsalo na charakteru motorů.
1,6 GDI, což je v podstatě převlečený motor od Mitsu, stejně jako naprosto tragický motor od Toyoty, který domrvili díky zdvihu, takže se mu ani do otáček nechce, stačí se zeptat těch, co motor jeli a zkoumali (1,8 od Toyoty jede lépe, bohužel do Aurisu se nedává).
Ad VVT, to má i 1,6 v Meganu. Vstřikování trochu snížilo spotřebu, toť vše.