Volkswagen Golf (2009)
26.12.2009*** V NOVINCE Z 19.9.2011 NAJDETE ODKAZ NA ČLÁNEK K NAŠEMU VÝLETU DO ALP Z ČERVNA 2011, KTERÝ JSEM PODNIKL SPOLEČNĚ S DALŠÍMI BLÁZNY DO AUT ***…
Volkswagen Golf VI (Thomasino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
woody-alien 21.03.12 00:14
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Thomasino: Už jsi se zmiňoval o takové představě mít "víkendové" auto na řádění a zároveň bežnou "šmudlu" pro všední den. To chápu. Ovšem pokud nemáš GTI ojetý jak fleetovýho Passata, tak se mi výměna za i30 (i kdyby ti nakrásně opravdu těch 100 tisíc zbylo) zdá jako čirá bláhovost. Možná je ti líto GTI používat pro běžný ježdění, ovšem tenhle způsob řešení je opravdu trochu absurdní. Ale to je tvoje věc. ;-) -
Thomasino 20.03.12 22:20
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Víš kam běž s tou plynatostí? >:D To už raději naftu, ale ne plyn >:-[] >:-[]
No představa byla taková, že by mě mělo tak 100 tisíc zůstat ;-) A ještě bych něco šetřil na benzínu, ikdyž nic zásadního. Ale na ty sedadla v GTI jsem si tak zvykl, že cokoli jiného mimo sportovních sedadel v běžném Golfu budu těžko zkousávat :-( Ale líbí se mi i nový Swift Sport, jsem zvědavý až se s ním projedu. Ale to bych vůbec nic neušetřil >:-[] >:-[] Ale máš pravdu doktore, že za další 3 roky by byl pokles ceny u Hnůjdaje znatelně větší než u GTI ;-) :yes:
GTI nyní na letních funguje na těch lehce rozbitých silnicích až ve větších rychlostech, tak budu muset jezdit svižněji >:-[] -
Ronault. 20.03.12 21:51
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Thomasino: Tak koukal jsem, že js nějak zklamaný z i30... nevím, co jsi čekal :-O >:D 1,6 CVVT nemá vůbec smysl, pokud neplánuješ do toho LPG, tak bych neváhal. Lépe zpřevodované auto, nižší spotřeba a relativně dynamické, teda v rámci atmosférických jednašestek.
A už vůbec bych nepřemýšlel o nesmyslu typu "prodám ten nejpraktičtější hot hatch na každý den a vyměním ho za stejné peníze za línou (ve vší možné úctě, kterou si Hyundai zaslouží) jen koreu"... když máš na Golfu prd najeto a více jak dobře znáš jeho servisní historii.
Já jsem extrémně pragmatický člověk, co se týče výběru auta, však mám kombi na LPG >:D a na tomhle bys ještě prodělal ke všemu. Navíc za dalších 5 let bude cena GTI možná vyšší než o těch pár let novější i30.
A už to neřeš.... bo je tu zase Thomasinův syndrom. >:D -
Thomasino 20.03.12 21:02
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
O i30 jsem přemýšlel jako o levném autě na každý den (samozřejmě že Golf beru výše), ale bohužel mě dost zklamaly krátké sedáky s malým rozsahem nastavení a podpory stehen :-( Osobně bych si ho ale koupil raději než Megana, P308, C4, Bravo apod. Ještě se s ním pak pojedu projet až bude předváděčka s tou obyčejnější 1.6 benzín :-!
Bohužel do příplatkových sport.sedadel v obyč. Golfu to má daleko :-( :'-( O těch v GTI ani nemluvě... Když bude "nejhůř", nechám si GTI na běžné ježdění a k tomu nějakou tu zadokolku v kupátku :-! -
woody-alien 20.03.12 18:33
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
WL >:D , na druhou stranu to se občas stane každému, že myslí, že má nejlepší káru na širým světě... ;-) "Obrana" GTI je zcela legitimní, jen mi tam nějak nesedí občasné Thomasinovi projevy přízně vůči např. i30. Nemám žádné předsudky, ale když Golf a Focus tolik ční nad konkurencí, tak se nemá ostatním "póvlem" smysl vůbec zabývat... :-| >:-[] -
soulfly1983 20.03.12 13:50
« CSC5
Zdar,
tak dneska som prezul na CSC5 a moje postrehy su zatial take ze oproti CSC2 mierne nizsi hluk a tiez o nieco lepsie tlmenie drobnych nerovnosti (guma je ako keby "maksia"). Na kruhaci som skusal aj hranicu prilnavosti a musim povedat ze sice neni nejak extremne daleko ale pneu sa utrhavaju postupne a teda auto je krasne citatelne. Uvidime jak budu fungovat za mokra, to by mala byt jedna zo silnych stranok, ale predpokladam ze po mojich predchadzajucich letnych pneu ktore uz toho dezenu moc nemali to bude zasadny skok k lepsiemu :-) Takze celkova spokojnost, diky white label za dobru radu :yes: ;-) -
Thomasino 20.03.12 09:39
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Jezdil jsem s japoncema, s francouzema (proto již NE, vyjímku bych udělal u Clia RS nebo Megana RS), poslední roky jezdím s němcema. Rád porovnávám auta a chodím na různé dny otevřených dveří, předváděčky, občas se svezu s auty kamarádů.... To jestli auto jezdí normálně, nebo zadní náprava odskakuje na nerovnostech pozná u přímého srovnání i laik, jen neví čím je to způsobené >:-[] Ale hodně lidí vybírá podle designu a barvy, tak je to fakt jedno a většinou se ani neobtěžují v daných autech projet. Ale protože tohle je tak nějak web pro nadšence do aut, nepředpokládal jsem, že by to mohlo být jedno i zdejším aktivním členům ;-) :-) Proto jsem nadneseně psal, že Matii míchá jablka s hruškama >:D -
matii 20.03.12 07:18
« Re: GTI - oblíbený objekt prznění
Nechci tady vyvolávat nějakou šílenou diskuzi ale:
Jediný důvod, proč bych váhal nad Bravem, je stejně jako u "francouzů" pověst o kvalitě. Možná jsem divný, ale mně se tohle fakt líbí:
[odkaz]
Navíc s vynikajícím motorem 1.4 MultiAir edice Sport (103kW) se dá sehnat okolo 450 000Kč, možná když přitlačíš dealera i o chlup méně.
Když to porovnáš s VW, tak za tuto cenu máš buď 1.4TSI (90kW) v základní Trendline, pokud budeš chtít lepší výbavu (Highline) musíš se spokojit s 1.2TSI (77kW). Jestliže bys chtěl trochu přidat, pak už jsi na ceně 200koníků u P308GTi (475 000Kč).
Takže vidíš, že jak psal woody, že v dané cenové kategorii je nad čím uvažovat. Nikdy jsem v Bravu nejel, ale zas takový rozdíl proti základnímu Golfu i co se týká jízdních vlastností nebude.
Souhlasím, teda až na to pouhé "trochu". >:-[]