Volkswagen Golf (2009)
26.12.2009*** V NOVINCE Z 19.9.2011 NAJDETE ODKAZ NA ČLÁNEK K NAŠEMU VÝLETU DO ALP Z ČERVNA 2011, KTERÝ JSEM PODNIKL SPOLEČNĚ S DALŠÍMI BLÁZNY DO AUT ***…
Volkswagen Golf VI (Thomasino)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
David Silver 13.12.12 17:36
« placka
Čau Thomasino,
tak nám v Budějcích dali do nákupního centra Toyotu GT86. Jak jsem jí z fotek obdivoval atd. tak na živo jsou dojmy ještě lepší! Krátká, široká, placatá. Prostě správný sporťák na dovádění :-) :yes: Když jsem pak vyjel po eskalátorech nahoru, a koukl na ní shora, přišla mi ještě širší než předtím :-) Kráásný auto! Skvělý výběr!!! :yes: :yes: -
Bully_ 02.12.12 13:59
« Re: Sportovní vzduchový filtr
Jde o sportovni filtr (tedy nejake komplet sani bez airboxu), nebo o bavlnenou filtracni vlozku misto origo papirove? Pokud jde o druhy pripad, nepomuze to- ale na druhou stranu za predpokladu spravne pece ani neuskodi- zadnemu autu, at turbo, nebo atmosfere.
Snad jenom k tomu cisteni- na vetsine bavlnenych filtru byva naopak vyslovne uvedeno ze se ma pouzivat vyhradne cistici prostredek + impregnacni olej k tomu urceny (a je vcelku jedno jestli napr. ke K&N pouzijes Green apod.) a ze se nesmi foukat stlacenym vzduchem kvuli poskozeni jeho struktury [odkaz]
Vlhky a studeny vzduch prospiva taky vsem autum a nejenom turbomotorum, naopak atmosfericke motory jsou na teplotu, tlak (nadmorska vyska apod.) a vlhkost vzduchu podstatne citlivejsi. Ale i tam jde o sotva postrehnutelne rozdily. -
Thomasino 02.12.12 12:33
« Re: Sportovní vzduchový filtr
Ahoj, popravdě jsem žádné větší rozdíly nezaznamenal, ani moc k lepšímu, ani k horším. Osobně si myslím že jde spíše o placebo efekt ;-) :-) Ale prý to malý nárůst zátahu mít může, ale těžko říct. Každý rok v březnu při pravidelné výměně oleje ho technik (za mé přítomnosti) důkladně profouká stlačeným vzduchem a vyčistí, takže údržba pro mě v pohodě >:-[] Když je vlhký vzduch, je poznat že motor jede o něco lépe a malinko více chraptí, ale to je prý obecná vlastnost turbomotorů a netuším nakolik to sportovnější filtr ovlivňuje.
Každopádně můj mazlík už má zřejmě svého kupce a během dvou týdnů jde pryč a bude se mi po něm hodně stýskat :-O :'-( :'-( :'-( :'-( -
britas1 02.12.12 09:10
« Sportovní vzduchový filtr
Ahoj Tomáši, rád bych se tě zeptal na tvý zkušenosti se sportovním vzduchovým filtrem. Chtěl sem si ho pořídit do svýho miláčka, ale odradily mě pak některé nalezené příspěvky od tvrzení že u turbomotoru je takový filtr k ničemu, přes názory typu, že vzhledem ke změnám tlaku vzduchu muže dojit k poškození turba až po něco takovýho jako že je třeba resetovat nastavení škrtící klapky při instalaci filtru. Nevěřil sem tomu sice, ale zase nejsem žádný odborník a....co kdyby přece... :-) Není nad osobní zkušenost a proto sem zajásal když sem v tvém popisu zahlédl zmínku o sportovním filtru (u podobného motoru jaký má muj miláček), mohl bys prosím alespon stručně shrnout svý zkušenosti? -
Thomasino 01.12.12 16:26
« Re: EsEs
Bílého jsem měl v létě půjčeného asi na dvě hodiny, ale v té vínové metalíze je podle mě hezčí. Nejvíce by se mi stejně líbil v šedé metalíze. Ale vzhledem k tomu, že to má být praktické auto na denní ježdění, asi to nebude třídvířko, ale nějaké pětidvířko s běžným motorem se zrychlením z nuly na sto kolem 10-11 vteřin :-! Takže asi ta i30 1.6 120 koní nebo Golf VI Comfort Edition 1.2 TSI 105 koní ;-)