Recenze

Stepix (muž 34 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Volkswagen Touran 1,9 TDI PD 77kW

5.33 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Touran, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Vwiagra Rok výroby 2005 Koupeno ojeté najeto [km]:189000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1896 výkon [kW]: 77 maximální rychlost [km/h]: 205 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6.6

Popis vozu

klasické menší rodinné MPV které u nás vyhrálo při výběru nad Octavií 2. generace. Mé hodnocení je po 4 letech užívání, takže euforie z nového auta jsou dávno pryč a myslím že mé hodnocení bude po letech užívání pro někoho užitečné. Vozidlo jsme zakoupili od člověka co jsi ho dovezl z Německa, nájezd byl pravdivý a stav pěkný. Celkem jsme tedy 3. majitelé. V době pořízení (konec roku 2010) měl vůz najeto 152000 a měl kompletní servisní historii. Tento model jsme vybrali hlavně kvůli předpokladu rozmnožování a tím pádem využitelnosti takovéto krabice.

Silné stránky

Touran není bůh ví jak designově vyladěný švihák, zato je to dobrý a ochotný sluha který věrně čeká na svého pána a dá se použít skoro ke všemu.

Slabé stránky

Nejsilnější 1,9 Tdi není kdo ví jaký zázrak.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Běžný pravidelný servis, nad rámec odešly hydroštely s vačkou a dvouhmotnostní setrvačník

 


Přidat názorDiskuse: Volkswagen Touran 1,9 TDI PD 77kW

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Volkswagen Touran



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

1,9 TDI = klasika, ve 170 tis km se vydřel hydroštel a podřel vačku. Výfuk tak střílel zpátky do sání. Poměrně nákladná oprava výměna za nové díly. Cca 180 tis km se ozval dvouhmotnostní setrvačník = výměna za nový. Pak už pouze běžná údržba - olej, brzdy

praktičnost
8

Kratší jak Sharan = lepší parkování ve městě. Zadní sedačky se dají jednotlivě vyjmout či polohovat. Zadní vrata se otvírají do nižší polohy - přizvednutím pak od vyšší (originál funkce) - vyšší jedinci budou mít omlácenou hlavu.

prostornost
7

Po vyjmutí zadních sedaček se z auta stává náklaďák. Ty se dají pak různě kombinovat což je fajn pro převoz kol nebo lyží. Vyšší posed, stolečky a , všechna sedadla jsou plnohodnotná! Velké PLUS jsou dlouhé zadní pásy, ocení rodiče pro uchycení vajíčka.

jízdní vlastnosti
8

Výkon motoru není nějak závratný, ale na rodinné auto určitě pohodlně dostačující i pro svižnou jízdu a rychlé předjíždění. Podvozek netrpí na nějaké hlučné projevy, v zatáčkách dokáže podržet (nezávislé zavěšení zadních kol). Se 17" koly trochu tvrdší

jízdní komfort
9

Pohodlné sezení pro celou posádku - 5 plnohodnotných sedadel = žádné mačkání a nedostatek místa pro nohy. Klimatizace nebo šíbr v klidu dostačuje na vytvoření příjemného klima v interiéru.

provozní náklady
7

má představa o spotřebě a servisu byla jiná viz. bod spolehlivost, ale není to žádné drama.

náhradní díly
8

běžná cenová relace, dobrá dostupnost.

výkon motoru
7

mohl by být lepší (77kW), přeci jen na 1680 Kg Váhy auta by to chtělo víc kobylek, kdo umí jezdit s turbonafťákem tak ho dokáže pěkně rozparádit, rozhodně není brzdou provozu.

spotřeba
8

hodně záleží na stylu jízdy. Pohodouvou cestovní rychlostí 100kmh se dá jezdit kolem 5l/100km (tam se dostane ale jen moje manželka). Svižnější tempo je za cca 6,6 - 7,2 l/100km... pozor, ve měste se dá jezdit za 9 litrů!

hlučnost motoru
8

není nějak závratná, spíše jsou slyšet 225ky gumy.

kvalita sedadel
8

Sedačky nejsou nějak měkké, jsou tvrdšího německého charakteru. Potahová látka snese opravdu hodně...

brzdy
8

Ty bych si k autu taky představoval silnější, ale to je tím, že je to poměrně těžké vozidlo. Jinak 4 kotouče mají dost dobrou účinnost. ASR už mi nejednou zachránilo zadek - krásně si pohlídalo nedotáčivost!

zavazadlový prostor
8

Není tak dlouhý jako např. u Ocatvie, zato je podstatně vyšší (výhoda pro kočárky)... i sklon zadního okna výrazně zvětšuje užitnost prostoru. Po celém autě je množství ukládacích prostor. Zadní sedačky jde jednotlivě sklápět a posunovat = spousta variant






Blesk.cz

Kotelnice Jílková 2,5 roku po rozchodu s boháčem: Proč nedošlo na rozvod!

Kotelnice Jílková 2,5 roku po rozchodu s boháčem:…

Z manželského svazku nespěchá. Bývalá kotelnice, nyní moderátorka pořadu Máte slovo na ČT Michaela Jílková (51)…

Bzzzzzzzzzz, život včely není žádný med! Recenze Bee Simulator

Bzzzzzzzzzz, život včely není žádný med! Recenze Bee…

Včely patří podle vědců k nejdůležitějším živočichům na Zemi. Jejich život se zejména dětským hráčům snaží…

 

iSport.cz

Růžička po další prohře Hradce: Pořád se někam ženeme. A nic z toho

Růžička po další prohře Hradce: Pořád se někam…

Další porážka, už čtvrtá v řadě, s Třincem 1:4. Mountfield je na tom z pohledu bodů po 20 zápasech nejhůř od…

Kolářova hořká premiéra: Šilhavý mu volal na pokoj, risk na hraně kiksu

Kolářova hořká premiéra: Šilhavý mu volal na pokoj,…

PŘÍMO ZE SOFIE | V sobotu večer byl na pokoji, ležel natažený na posteli, když mu zazvonil telefon. „Pojď za…

 

Reflex.cz

Marek Stoniš: České dějiny bohužel nepíšou vítězové

Marek Stoniš: České dějiny bohužel nepíšou vítězové

V každé správné revoluci hrají velkou roli symboly. Stejně jako v každých oslavách revoluce. Rok 1948…

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez křidélek. Křídla nám dala až svoboda, říka Ester Geislerová

Logo Občanského fóra jsem malovala na vložky bez…

Minutový film režiséra Ester Geislerové je součástí unikátní projektu časopisu Reflex a České televize. Spolu…