Fiat Stilo (2003)
11.2.2015Rád bych se s vámi podělil o zkušenosti s vozem Fiat Stilo v nejslabší motorizaci 1.2 16V. Výběr auta: Moje první auto VW Golf III 1.9 TD byl po…
Fiat Stilo (SpeedyR)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
SpeedyR 14.02.2015 18:51
« Re: Jiný pohled
Díky za názor.
Bohužel auto v podstatě jen stálo. Ten nájezd 37.000 km byl za dobu cca 9 let. Ten čas se na autě musel nějak projevit. Proto tolik výměn chvíli po koupi. Navíc výměna výfuku byla moje vina. A výměně čepů se nemůžeš divit při kvalitě našich cest. Navíc jejich výměna neproběhla ihned po koupi vozu. Na tyč řízení se teprve chystám - není úplně k.o. ale již začíná mít vůli.
A známé nevo jebávám - sám mi auto za ty peníze nabídnul.-
rohYpnol 15.02.2015 11:54
« Re: Re: Jiný pohled
No jo, ale já bych mu asi řekl, že se to dá prodat za víc, případně se s ním domluvil na provizi za prodej za vyšší cenu ;-)
Stálo nestálo, nevím, že by stání mělo vliv na životnost čepů či tyče řízení. A i při kvalitě našich cest tyhle díly na koncernových vozech VAG vydrží řádově víc. I na tom choulostivém Passatu B5 s hliníkovými díly na přední nápravě byla životnost těchto poddimnezovaných dílů okolo 50 tis. km...
No jak říkán - já bych byl spíše zklamán - i když záleží samozřejmě na ceně, za jakou jsi jej získal.-
SpeedyR 15.02.2015 14:09
« Re: Re: Re: Jiný pohled
Čepy byly vyměněny při 75.000 km a tyč řízení bude vyměněna v brzké době a to se blížím ke 120.000 km.
Bohužel, když auto nejezdí, tak po čase hadice i těsnění ztrácí svou pružnost a tvrdne, při opětovném zprovoznění pak tyto části nezvládají tlak a praskají. A jak říkám, s autem jsem nejezdil jako důchodce pro nákup.
Ani ten slavný ikonický VW by po 18 měsících bez nastartování nebyl bez závady po opětovném zprovoznění. Části, které by nezarezly tak by začaly praskat. Navíc u VW spousta věcí praská i při běžném provozu, viz. Rozvodový řetěz na TSI, který se natáhne i po 10.000 km nebo hlava na škodě Fabii 1.2, kámoš ji měnil po 15.000 km. To pro VW group není dobrá vizitka.
-
-
-
-
Tuky 16.02.2015 13:50
Klimatizace?
Docela by mě zajímalo jak je to s tou přípravou pro klimatizaci? Co jsem tak zjišťoval, je lepší auto prodat a koupit jiné s klimou.
Jinak mám stejné jen 5d a také spokojenost. Na netu od 1.2 všude odrazujou, ale zas takovej lenochod to není. Podvozek super, 6 kvalt také, nemám problém ani s řízením které má být přeposilované, na dojíždění do práce a vyzvednutí dětí ve školce super auto a za pár kaček! Až na občasné "airbag failure" příjemné překvapení. >:-[]-
SpeedyR 17.02.2015 06:25
« Re: Klimatizace?
Co se klimatizace týče, tak mi bylo známým řečeno, že stačí pouze kompresor a chladi. A ke kompresoru samozřejmě potřebný delší klínový řemen. Takže realizace bude stát "pár korun". Jedinou nevýhodou je práce. Pokud si na to člověk obětuje čas a udělá si to sám, tak ho to nestojí téměř nic.
Jsem rád, že se objevil někdo další s 1.2, navíc někdo kdo je s chováním auta spokojen. Ten motor je pro auto výhodou - skoro nic neváží. Proto jsou ty jízdní vlastnosti lepší než třeba u 1.8 nebo Abarthu.
-
Stejně tak slova chvály, kdy při tak zoufale nízkém nájezdu se měnilo mraky dílů (viz odstavec Provedené opravy), které by měly vydržet násobně víc? Čepy? Tyč řízení? Výfuk?
Tohle na koncernových vozech VAG často nemění ani druhý majitel po nájezdu 250 000 km, tedy vyjma tlumiče výfuku. No nevím, já měnit tyhle věci na tak nejetém autě, tak dvakrát neplesám, ale to je můj názor.