Diskuse

Fiat Stilo (2003)

11.2.2015

Rád bych se s vámi podělil o zkušenosti s vozem Fiat Stilo v nejslabší motorizaci 1.2 16V. Výběr auta: Moje první auto VW Golf III 1.9 TD byl po…

 

Fiat Stilo (SpeedyR)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 14.02.2015  11:52

    Jiný pohled

    Asi nerozumím tvému pohledu na věc. Předně kupovat auto jen na obrat od známého za výhodné peníze a pak jej střelit draze? No vo-jebávat své známé mi přijde docela tristní představa 8-s

    Stejně tak slova chvály, kdy při tak zoufale nízkém nájezdu se měnilo mraky dílů (viz odstavec Provedené opravy), které by měly vydržet násobně víc? Čepy? Tyč řízení? Výfuk?

    Tohle na koncernových vozech VAG často nemění ani druhý majitel po nájezdu 250 000 km, tedy vyjma tlumiče výfuku. No nevím, já měnit tyhle věci na tak nejetém autě, tak dvakrát neplesám, ale to je můj názor.
    • 00 Reagovat !

      foto SpeedyR

      SpeedyR 14.02.2015  18:51

      « Re: Jiný pohled

      Díky za názor.
      Bohužel auto v podstatě jen stálo. Ten nájezd 37.000 km byl za dobu cca 9 let. Ten čas se na autě musel nějak projevit. Proto tolik výměn chvíli po koupi. Navíc výměna výfuku byla moje vina. A výměně čepů se nemůžeš divit při kvalitě našich cest. Navíc jejich výměna neproběhla ihned po koupi vozu. Na tyč řízení se teprve chystám - není úplně k.o. ale již začíná mít vůli.
      A známé nevo jebávám - sám mi auto za ty peníze nabídnul.
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 15.02.2015  11:54

        « Re: Re: Jiný pohled

        No jo, ale já bych mu asi řekl, že se to dá prodat za víc, případně se s ním domluvil na provizi za prodej za vyšší cenu ;-)

        Stálo nestálo, nevím, že by stání mělo vliv na životnost čepů či tyče řízení. A i při kvalitě našich cest tyhle díly na koncernových vozech VAG vydrží řádově víc. I na tom choulostivém Passatu B5 s hliníkovými díly na přední nápravě byla životnost těchto poddimnezovaných dílů okolo 50 tis. km...

        No jak říkán - já bych byl spíše zklamán - i když záleží samozřejmě na ceně, za jakou jsi jej získal.
        • 00 Reagovat !

          foto SpeedyR

          SpeedyR 15.02.2015  14:09

          « Re: Re: Re: Jiný pohled

          Čepy byly vyměněny při 75.000 km a tyč řízení bude vyměněna v brzké době a to se blížím ke 120.000 km.
          Bohužel, když auto nejezdí, tak po čase hadice i těsnění ztrácí svou pružnost a tvrdne, při opětovném zprovoznění pak tyto části nezvládají tlak a praskají. A jak říkám, s autem jsem nejezdil jako důchodce pro nákup.
          Ani ten slavný ikonický VW by po 18 měsících bez nastartování nebyl bez závady po opětovném zprovoznění. Části, které by nezarezly tak by začaly praskat. Navíc u VW spousta věcí praská i při běžném provozu, viz. Rozvodový řetěz na TSI, který se natáhne i po 10.000 km nebo hlava na škodě Fabii 1.2, kámoš ji měnil po 15.000 km. To pro VW group není dobrá vizitka.
  • 00 Reagovat !

    foto Tuky

    Tuky 16.02.2015  13:50

    Klimatizace?

    Docela by mě zajímalo jak je to s tou přípravou pro klimatizaci? Co jsem tak zjišťoval, je lepší auto prodat a koupit jiné s klimou.

    Jinak mám stejné jen 5d a také spokojenost. Na netu od 1.2 všude odrazujou, ale zas takovej lenochod to není. Podvozek super, 6 kvalt také, nemám problém ani s řízením které má být přeposilované, na dojíždění do práce a vyzvednutí dětí ve školce super auto a za pár kaček! Až na občasné "airbag failure" příjemné překvapení. >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto SpeedyR

      SpeedyR 17.02.2015  06:25

      « Re: Klimatizace?

      Co se klimatizace týče, tak mi bylo známým řečeno, že stačí pouze kompresor a chladi. A ke kompresoru samozřejmě potřebný delší klínový řemen. Takže realizace bude stát "pár korun". Jedinou nevýhodou je práce. Pokud si na to člověk obětuje čas a udělá si to sám, tak ho to nestojí téměř nic.
      Jsem rád, že se objevil někdo další s 1.2, navíc někdo kdo je s chováním auta spokojen. Ten motor je pro auto výhodou - skoro nic neváží. Proto jsou ty jízdní vlastnosti lepší než třeba u 1.8 nebo Abarthu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Řezník tygrů z Berouskova zooparku: Pytlák bez zbrojního průkazu organizoval lovy zámožným

Řezník tygrů z Berouskova zooparku: Pytlák bez…

V dřevěné chatrči se povalovaly mrtvoly chráněných zvířat, všude byly jejich kosti a maso. Kolem byla špína a…

Zpěvačka Eva Pilarová (78) ruší koncerty! Vážná operace

Zpěvačka Eva Pilarová (78) ruší koncerty! Vážná operace

Vážné zranění jí překazilo plány! Zpěvačka Eva Pilarová (78) zrušila účast na akci, jelikož musela po ošklivém…

 

iSport.cz

Tour ONLINE: Po náročných horách oddych, 13. etapa potěší sprintery

Tour ONLINE: Po náročných horách oddych, 13. etapa…

Po extrémně náročných etapách na Tour de France, které si vyžádaly konec hned několika sprinterů, čeká cyklisty…

Jak si české televize rozdělily fotbal: co a kde uvidíte v této sezoně?

Jak si české televize rozdělily fotbal: co a kde…

Fotbaloví fanoušci si po mistrovství světa užili pár dní oddychu, teď už ale zase musejí zvýšit pozornost.…

 

Reflex.cz

Okno do minulosti: Podívejte se na unikátní koláže z historie budapešťských ulic

Okno do minulosti: Podívejte se na unikátní koláže z…

Maďarský fotograf Zoltán Kerényi se v Budapešti již několik let věnuje projektu, ve kterém se snaží postihnout…

Novou generaci Američanů vychovávají digitální asistentky

Novou generaci Američanů vychovávají digitální asistentky

Rozsvítí světla, pustí hudbu, přečtou zprávy a také zodpoví takřka všechny zvídavé dotazy. Digitální asistentky…