Škoda Favorit (1994)
8.3.2007Toto auto vyjelo z Mladé Boleslavi v roce 1994. Pravděpodobně až po překročení 1 milionu vyrobených kusů nebo velmi blízko k němu. Jedná se už o novější…
Škoda Favorit (Special-line)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Special-line 16.04.07 18:59
« Re: palubní deska
Tak vzhledem k tomu že Felicie vychází ze základu kroserie Favorita a spodek palubní desky je vlastně stejný, z Felicie do Fáva pak není problém. I elektroinstalace Felicie a posledního Favorita je dost podobná. Z Fabie nevím, ještě jsem to nikdy neviděl, ale říká se že jde všechno. Tady bych viděl problém hlavně v rozměrech, jestli je ta z Fabie širší, tak tam nepůjde a nikde to nepůjde zkrátit. Taky topení je určitě hodně jiné což je vždy základ každé palubní desky, tam bych viděl taky problém. -
-
"anonym" [195.113.168.XXX] 12.04.07 21:52
« Re: Re: Re: P?knej kousek
jj tak to je přesně jak u naší Octávie TDI 66 kW. Pod 4 se dá dostat když to umíš, ale za 8,5 nejezdíme to už musíš tomu hodně dávat když je to na delší vzdálenost. Ty jsi odněkud poblíž Třebíče?? Kupovals Fábku v Třebu?? No každopádně se teď budu koukat po červený RS víc ;-) -
Special-line 02.04.07 14:20
« Re: Special-line?
JJ moc díky za pochvalu. No oficiálně jsem to nikde nezjistil, tak alespoň taková teoretická úvaha: Sice nevím jaký přesně doplňky si majitel u novýho auta za tehdejší 4000Kč pořídil ale mám 4 zástěrky, otáčkoměr, zapalovač, osvětlení kufru, středovou konzolu, kontakty na osvětlení ve všech 4 dveřích (možná dodatečně dodělávaný skrz pager), origoš anténu, otvírání kufru od řidiče, boční lišty, osvětlený digitální hodiny, akustická signalizace rozsvícených světel, jiný čalounění sedadel to už je možná všechno, když bych vycházel oproti základní LX.