Diskuse

Škoda Favorit (1994)

8.3.2007

Toto auto vyjelo z Mladé Boleslavi v roce 1994. Pravděpodobně až po překročení 1 milionu vyrobených kusů nebo velmi blízko k němu. Jedná se už o novější…

 

Škoda Favorit (Special-line)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.2007  16:43

    fesak

    mas to nejaky vypucovany :yes: akorat to chtelo se trochu rozepsat. Meli jsme Comfort-line nez ho ukradli :-( ale zase bych nemel to co mam ted >:D
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [195.22.52.XXX] 08.03.2007  17:05

    facko

    Ty brdo za takovy facko bych se nestydel. Vypada jako novej, jesdis s nim vubec. Fakt peknej.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.2007  19:18

    vyvoněný

    hafo libovej stav ! :yes: :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 08.03.2007  21:00

    parada

    taky zachovaly Fatacik sa uz len tak nevidi...kludne by som ho bral...nech sluzi..
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Stefi" [85.135.237.XXX] 12.05.2007  15:51

      « Re: parada

      Moj favorit jazdil pred par rokmi cca 155 max. (136L, 46kW) ale potom aj napriek namontovanemu filtru king dragon to s maximalkou islo dole - akceleracia isla hore - za chvilocku hravo dosiahnem 90 kmh - na dvojke to vytiahnes na 80 a na trojke 120 kmh ! Potom po zaradeni 4ky to uz j slabsie. Mam podozrenie ze je potrebne vymenit rozvody (su este povodne - najazdenych 80 000 km)+ sviecky a pod. Inak motor aj lak su este povodne z roku 1989 ! Ten motor je uplne spolahlivy - štartuje to v každom počasí na 1x - aj v najväčších mrazoch, kúri slušne a hlavne rýchlo, náklady sú fakt minimálne - auto jednoduché - karburátorová verzia, spotreba solídna, akurát to hnije čo je fakt. Takisto brzdy sú kus poddimenzované (na to ako rýchlo sa to rozbehne tak so zastavením má problém trochu viac). Na šprinte na 400 m bol môj čas o 3s horší ako porsche 911 (19s vs 16s). Dokonca chlapec s Fiatom Punto (1,2 Fire) rv 2002 zahanbene odišiel keď videl moje koncové svetlá z cca 20 m pri cieli. čo som to vlastne chcel povedať? Aha - že to auto sa fakt celkovo podarilo. Áno - doba pokročila, nové autá sú fakt technicky vymakané, plné elektroniky, tapacírungov a tvária sa ako tanky plné luxusu, ale odíde na nich nejaká serepetička a pán majiteľ za to vysolí 40-70 litrov v autorizovanom serve - ale však on na to má ... Ja nie. Preto mám ešte Fávo. Možno si ho ešte pár mesiacov podržím, lebo sa bojím. Bojím sa kúpiť niečo, na čom mi odíde napr lambda alebo RJ, príp. škrtiaca klapka a ja ostanem s ovela novším autom, ale nemobilný.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [85.70.144.XXX] 08.03.2007  21:49

    Co to je za lenocha?

    Maximálka 137? Kde jsi to vzal. Mám taky fáčko, bez úprav a normálně se z něj dá vytáhnout 165km/h. No ale pak spotřeba je do 15l na 100km, ale u tohohle auta to jde. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 08.03.2007  21:58

      « Re: Co to je za lenocha?

      Tohle je údaj výrobce, když sem ho protahoval taky bylo na tachometru 155km/h. Jinak je to 40 kw, 50kW by táhlo ještě mnohem líp.
      • 00 Reagovat !

        foto Martin-ko

        Martin_ko 19.04.2007  22:52

        « Re: Re: Co to je za lenocha?

        mnohem lip? 50KW je citelne silnejsi ako 40KW a pokial ho mas vo vybornom stave, troska rozmazlujes (olej, sviecky ...) a das mu papat 98 okt. benzin, nieje problem jazdit s nim z casu na cas na hranici 170-180 km/h. Mal som Forman 1.3 BMM 50KW (1994) a po doblokovani obmedzovaca otacok a po montazi kapanek ostrejsej vacky, a vymene palivoveho cerpadla sa s nim dalo 180 jazdit kedykolvek. Akceleracia sice nebola nijak oslniva, ale ked sa rozgulal... :) Samozrejme bacha na podvozok a brzdy, ani jedno nieje na taketo extremy stavane, ale ak mozem poradit, ja osobne som mal namontovany kit prednych brzd Brembo, podvozok HP Special, zosilnene ramena pr. napravy, polyuretanove silentbloky, predny aj zadny stabilizator z Felicie 1.9D a jazdil som na 195/50/15 Fulda Carat Extremo. Auto drzalo stopu velmi slusne, nenaklanalo sa uz tak extremne v zakrutach a pri rychlostnych rekordoch sa na tento podvozok aj dalo troska spolahnut :))
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 01.05.2007  13:48

        « Re: Re: Co to je za lenocha?

        Měl jsem taky Favorita 135 Le( to je ten hybrid pro Německo)V techničáku měl napsanou maximálku 137km/h, ale po dálnicí to rozjel dle tachometru na 175 km/h. Samozřejmě je tam nějaká odchylka v proměření, ale "valil" dobře. A to neměl žádné upravy na motoru a podvozku. Máš Pěkného krasavce. Ať Ti slouží. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 08.03.2007  21:50

    farba

    pekna farba, supr stav !! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 09.03.2007  09:41

    krasavec

    uz jsem chvalil na skodafavorit.cz ale je fakt peknej ! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 09.03.2007  09:44

      « Re: krasavec

      jo jeste jsi sem mel dat tu fotku co mas toho popelniku ! ! :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 09.03.2007  12:20

        « Re: Re: krasavec

        Díky moc taky sem tvýho chválil na skodafavorit.cz. Fotku popelníku sem dám ale musím počkat až se všechny načtou ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto ps1818

    ps1818 01.04.2007  11:53

    Special-line?

    Akými konkrétnými prvkami výbavy sa líšil Special line od klasického LX/GLX? Inak fak pekný kus auta :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 02.04.2007  14:20

      « Re: Special-line?

      JJ moc díky za pochvalu. No oficiálně jsem to nikde nezjistil, tak alespoň taková teoretická úvaha: Sice nevím jaký přesně doplňky si majitel u novýho auta za tehdejší 4000Kč pořídil ale mám 4 zástěrky, otáčkoměr, zapalovač, osvětlení kufru, středovou konzolu, kontakty na osvětlení ve všech 4 dveřích (možná dodatečně dodělávaný skrz pager), origoš anténu, otvírání kufru od řidiče, boční lišty, osvětlený digitální hodiny, akustická signalizace rozsvícených světel, jiný čalounění sedadel to už je možná všechno, když bych vycházel oproti základní LX.
  • 00 Reagovat !

    foto Hitachi

    Hitachi 03.04.2007  19:36

    Pěknej kousek

    Je vidět, že se o něj dobře staráš, klobouk dolů. Osobně bych ho bral na takové to domácí ježdění. Super stav, nechť dál dobře slouží :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 04.04.2007  15:00

      « Re: Pěknej kousek

      Díky moc. Snažím se o to starat, aby sloužil dlouho a spolehlivě. Mě musí hold stačit i na víc než domácí ježdění ;-) Ale není s ním problém. Tu tvou Fábku RS bych bral hned musí jet super a za malou spotřebu. A super vypadá. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Hitachi

        Hitachi 12.04.2007  20:02

        « Re: Re: Pěknej kousek

        jo to musím skromně přiznat, jezdí parádně a ta spotřeba je fakt skvělá. V průměru tak 5,5 ale jel jsem i za 3,9 a 8,5 >:D třeba tě v Třebu někdy potkám ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [195.113.168.XXX] 12.04.2007  21:52

          « Re: Re: Re: P?knej kousek

          jj tak to je přesně jak u naší Octávie TDI 66 kW. Pod 4 se dá dostat když to umíš, ale za 8,5 nejezdíme to už musíš tomu hodně dávat když je to na delší vzdálenost. Ty jsi odněkud poblíž Třebíče?? Kupovals Fábku v Třebu?? No každopádně se teď budu koukat po červený RS víc ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto milic

    milic 12.04.2007  20:46

    Pěkné

    Pěkné auto :yes: . Jen doufám, že ve fotografování před hřbitovem není nějaký skrytý smysl. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 12.04.2007  21:58

      « Re: Pěkné

      Moc díky :-) Ne to skrytý smysl není jen se tam zrovna našlo místo na focení.
  • 00 Reagovat !

    foto Johnny-P

    Johnny_P 16.04.2007  18:41

    palubní deska

    čus, hele tak mě napadlo, často vidím, že do favorita dávají palubní desku z felicie a chtěl bych vědět zda by tam sedla i palubka z fabie :-) Víte o tom někdo něco??? Celkem by mě to zajímalo. Možná bych se to pokusil zrealizovat ;-) pokud vít tak napište
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 16.04.2007  18:59

      « Re: palubní deska

      Tak vzhledem k tomu že Felicie vychází ze základu kroserie Favorita a spodek palubní desky je vlastně stejný, z Felicie do Fáva pak není problém. I elektroinstalace Felicie a posledního Favorita je dost podobná. Z Fabie nevím, ještě jsem to nikdy neviděl, ale říká se že jde všechno. Tady bych viděl problém hlavně v rozměrech, jestli je ta z Fabie širší, tak tam nepůjde a nikde to nepůjde zkrátit. Taky topení je určitě hodně jiné což je vždy základ každé palubní desky, tam bych viděl taky problém.
    • 00 Reagovat !

      foto MikyJ

      MikyJ 17.04.2007  13:56

      « Re: palubní deska

      Vzhledem k tomu, ze felda neni nic jinyho nez facko po faceliftu, tak palubka pasuje uplne presne sroubek na sroubek, neni treba nic upravovat a nacpes ji tam. Ale fabina je uplne jine auto, jiny sklon predniho okna - podle me je o hoooodne delsi ale rozmerove nevim, kazdopadne vsechno jde kdyz se chce, ale tohle by byla prestavba asi fakt na dlouho..
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 01.05.2007  12:46

      « Re: palubní deska

      presne tak, jde vsechno kdyz se chce... po zmereni bys vedel vic, ale myslim, ze nejvetsi problem by byl spis napasovat elektroniku na favo... Nejsem si jisty, ale fabie ma pohanenej tacho elektronicky, kdezto favo ma nahon... ale uz jsem videl i ve Wartburgu palubku z R19 a sedla tam krasne...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 18.04.2007  11:43

    hodnocení 2

    auto: 7b; popis a zkušenosti: 9b; fotky: 7b --- celkem: 7b ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto mirastr

    mirastr 23.04.2007  19:32

    fávo

    Moc pěkný kousek...Je vidět, že se o auto dobře pečuje.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 25.04.2007  19:59

    7b

    Pěkně si své auto udržuješ...Ať slouží ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 25.04.2007  22:09

      « Re: 7b

      Díky moc ;-) Je fakt že největší podíl na tom má první majitel, jelikož to auto mám teprve rok. Ale snažím se to dobře udržovat. Předchozí majitel s tím zas tak moc nejezdil jezdil do zančkovýho servisu, posledních pár let garážoval a dokonce až do konce si na něj platil havarijní pojištění. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "milhaus" [88.102.51.XXX] 28.04.2007  09:05

    taky jsem ho měl

    Super stroj,sám jsem ho vlastnil.Udržba téměř nulová,nikdy mě nenechal nikde stát...škoda že tak rychle hnijou :'-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "kohi" [217.117.217.XXX] 28.04.2007  17:08

    Hezké

    Zatim jsem neměl možnost pochválit na skodafavorit.cz tak pochválím aspoň tady: NÁÁÁÁÁÁÁÁDHERA :yes: :yes: Moje fáčko si vyzvednu v pondělí z lakovny, takže taky bude vypadat dobře, ale ne tak dobře jako to tvoje. Fakt krása ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 10.05.2007  16:45

    hodnocení

    Pěkná recenze. Dávám deset bodů!!! >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Ludva" [82.99.146.XXX] 11.05.2007  06:50

    fáva nikdy

    Měls koupit š120. Ta má prostor. V kufru 48 cihel a na zadních sedadlech 4 pytle cementu a 28 cihel. (zatím rekord). Co narveš do fáva ty :! Fáv je na dvě věci. Na hov.. a na nic. Jó bych zapomněl. Ještě je dobrý do rotu.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 11.05.2007  20:05

      « Re: fáva nikdy

      Hochu kdybych rovanl cement a cihly do fáva a vyndyl sedačky tak ti říkám že to ani neuvezu kolik by toho tam bylo. Fávo le lepší na prostor má kufr v jednom a dají se sklopit sedačky. Horský kolo vezu úplně v klidu zatímco ve škodovce bych ho dovnitř nenarval a do kufru bych ho nedal, jediině že bych jel s otevřeným. Do škodovky co neprojde bočníma dveřma tak tam nedáš, fávo má ještě pátý takže větši televizi, nebo malou ledničku tam dáš v pohodě.
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "jakob" [89.235.30.XXX] 11.05.2007  20:37

      « Re: fáva nikdy

      a koukam znalec aut z vesnice to se hned pozna
    • 00 Reagovat !

      foto

      "anonym" [217.115.254.XXX] 13.05.2007  15:38

      « Re: fáva nikdy

      vojta nepotřebuje tahat cihly a cementy. On není takový dement aby si špinil favo. kufr bych řekl že má favo větší. jo a ty škodofkáři... co motor-myslíš si že jej máš lepší?? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto White-line

        White_line 13.05.2007  15:46

        « Re: Re: fáva nikdy

        to jsem psal já... White_line z favo klubu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 13.05.2007  20:33

        « Re: Re: fáva nikdy

        No tak je fakt že na tohle bych si vzal asi naši octávku s vlekem, ale když potřebuju něco převést tak dám hadry a deky abych to nezašpinil a kdyžtak vysaju. Od toho přece auto je aby sloužilo.
  • 00 Reagovat !

    foto White-line

    White_line 14.05.2007  15:04

    doksy

    jedeš na doksy?? :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.2007  09:10

    10b

    Skvělá recenze, výstižná :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ifesj" [85.70.1.XXX] 19.05.2007  21:01

    Zachovalé

    To fávo je hezky zachovalé,i ten motor,fakr pekny
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ifesj" [85.70.1.XXX] 19.05.2007  21:22

    Re : Zachovalé

    ..ten favorit vypada diky tomu ,,spoileru´´ celkem sportovne.
    jo a podle me ty kola co tam mas sou nejhezci,jaky se dali v zakladu na favo sehnat.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 19.05.2007  21:37

      « Re: Re : Zachovalé

      Moc díky ;-) No je fakt že na tý úvodní fotce to tak vypadá. A to je ten spoiler naprostá sériovka přímo z výroby. A když jsem tam ještě neměl přední mlhovky tak to vypadalo taky celkem dobře. Škoda že nejsou ostřikovače světel s těma to vypadá i líp. To o těch kolech je pravda, i když žádný jiný krom hliníkovejch na tahle Fáva nebyly. Jen se musí udržovat ráfky bez koroze, aby to vypadalo dobře. U mě jsou už taky pupeny na nich. Ale nechci žádné poklice z marketu, takhle to vypadá líp a sériově.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "ifesj" [85.70.1.XXX] 19.05.2007  21:24

    Re : *****

    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy…
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 19.05.2007  21:24

    body

    veľmi zachovalé auto..musíš ho mať veľmi rád.. ;-) ..10
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 19.05.2007  21:39

      « Re: body

      To je pravda. Vždy sem chtěl svý vlastní auto a když ho mám tak se o něj starám. Favorit a vlastně Škodovky vůbec jsou mi hodně sympatická auta. A tyhle nový Favoriti s předním spoilerem novou maskou a interiérem se mi vždy hodně líbili.
  • 00 Reagovat !

    foto rogerer

    rogerer 19.05.2007  22:54

    dobré

    no vypadá pěkně, tihle novější fáčka to bylo jiný kafe. 10b
    jo a u nasi 136L ci cosme to meli sem jel max 155 :)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 20.05.2007  18:03

    Hezké

    Favorit když je v dobrém stavu vypadá velice dobře...tenhle se mi líbí...oceňuju snahu udržet ho v origo stavu... :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto petrzel1

    petrzel1 24.05.2007  20:47

    Paráda!!

    Auto v perfektním stavu. Je vidět, že v zimě stálo na špalkách. Ale pokud s ním prožiješ pět zim, rozpadne se ti pod zadkem. Jinak recenze super!!!
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 24.05.2007  22:33

      « Re: Paráda!!

      No ono v zimě jezdilo ale ne moc. To je jasný že za pár let to bude rezatý. Ale tak se to vyvaří vyměněj se blatníky a bude to zas ok. Holt to není pozinkovaný auto no, ale tak s tím člověk počítá a když na to nebude s*át, tak se to auto doslova nerozpadne.
  • 00 Reagovat !

    foto EricCartman

    EricCartman 03.06.2007  22:29

    Fávo

    Pěkný favál. Tady je vidět, že se o něho fakt dobře staráš. Všechno na leštěné, jak kdyby právě sjel z výrobní linky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 17.06.2007  13:48

    Fáčko

    Tvůj Fáva vypadá dost dobře :yes: ...podstatně zachovalejší než můj...
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "xman" [85.70.1.XXX] 04.07.2007  22:36

    Bezva

    Paradni autak, ocenuju ten puvodni stav. Tunit favo, ok, ale jenom pokud bude nic moc vomšely. Takhle tam mas udrzovany origo veci, takze je skoda tunit, ale tu puvodni vazelinu nebastim, pokud jo, tak mas klenot!!
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 04.07.2007  22:41

      « Re: Bezva

      Díky moc. Tunit nebudu nelíbí se mi to a nemám na to peníze.
      Tu vazelínu bych viděl jako originál v tom autě se nikdy nekouřilo a nevěřím že by někdo přemazával popelník čerstvou vazelínou ;-) Navíc se s tím známej ještě chlubil že to je z výroby :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 05.07.2007  22:11

    Fakt pěkný!!!

    Fakt pěkný kousek! :yes: :yes:Dávám 10bobů :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.07.2007  19:02

    Re: Bodíky

    Ďakujem chválu a bodíky ja tebe dávam 10b!
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "TOMYNO" [88.212.20.XXX] 09.07.2007  13:09

    FAVORIT

    Ahoj tu je TOMYNO čo nevie poriadne písať i/y.Ale ta ŠKODA 100
    je podľa mna RACHOTINA. No ale ten tvoj FAVORIT je pekný. Motor
    aj interier je čistý (aspoň na fotkách).Auto také v pohode.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "TOMYNO" [88.212.20.XXX] 09.07.2007  13:11

    r.v.

    A jaky ročník???
    • 00 Reagovat !

      foto

      neregistrovaný: "Special-line" [213.191.111.XXX] 09.07.2007  18:47

      « Re: r.v.

      Je to ročník 1994 vyrobený někdy mezi květnem a červencem.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 15.07.2007  18:27

    hodnocení...

    Dávám za 9... konečně někdo, kdo fávu vzhledově neprasí... ať ti to vydrží, je fakt pěknej...
  • 00 Reagovat !

    foto White-line

    White_line 23.07.2007  12:42

    jede dobře....

    tak jo dal jsem ti 10 bodů, protože už vím,jak jezdí a jak vypadá z blízka. Jde ti s ním dobře hrabat >:D :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 13.08.2007  02:31

    Krasavec

    Nahodou jsem na tento Favorit narazil a doslova mi vyrazil dech! Tak krasny Favorit (zachovaly a v puvodnim stavu, coz ja ocenuju) jsem naposledy videl snad pred 10 lety! Krasavec, chvalim a preju, at ti dela jen radost! Davam 4x po 10 bodech :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto filko

    filko 05.09.2007  21:44

    Světla, tachometr a tak dál.

    Vojto, divím se, že si pochvaluješ světlomety. Dobré teda nejsou. Původně navíc měly mít nižší tvar, ale nikdo je v Československu neuměl vyrobit.
    Proč jsi na přístrojovce ještě nerozsvítil přední mlhovky a dálkovky? To by bylo něco. (A ručku.)
    To osvětlení zavazadlového prostoru je úplně děsné. Prostě klasická ukázka naroubování nějakého prvku do nepřipraveného systému (podobně jako levná asijská elektronika dnes).
    S konstrukcí vypínání blinkrů souhlasím, stejně jako s hydroregulací světel - obojí je klasická, opakující se závada.
    Ta GPS navigace je cool.
    Víš jak zvýšit hodnotu Favorita dvojnásobně?
    Já tu mám Formana [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 08.09.2007  10:52

      « Re: Světla, tachometr a tak dál.

      No ten tvar si nijak extra nepochvaluju to jo, ale ta svítivost se mi zdá dobrá.
      Já sem hlavně fotil ten tachometr se samejma sedmičkama ;-) Navíc sem stál na krajnici. Ale jednou sem taky rozsvítil celej ten střední panel :-) Někdy musím vyfotit všechny kontrolky co tam jsou.
      jj osvětlení kufru. Je to nedořešený ale věřím že u Formanů to asi fungovalo. Já si musel totiž ještě dodělat kabel na kostru a teď budu tahat stálej proud dozadu aby mi to svítilo i bez světel.

      Tvou recenzi sem viděl a ještě sem nestačil napsat. Je super a máš nádherný fotku, úplně úžasný :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 08.09.2007  11:07

        « Re: Re: Světla, tachometr a tak dál.

        Ono vlastně ty kontrolky mlhovky a vyhřívání nesvítěj ale jak jsou oranžový tak to tak vypadá. Tohle je u všech Fáv s novou palubkou ale u mě možná víc...kdybych už to rozsvicoval tak všechno ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto filko

        filko 08.09.2007  14:01

        « Re: Světla, tachometr a tak dál.

        Aha, tak to mě vůbec nenapadlo, že na té fotce se 777 ty oranžové kontroly nesvítí...
        U Formana je to světélko úplně stejně nedořešené jako u Favorita. Prostě svítí, pouze pokud jsou zapnuté parkovačky. Ono je to částečně kvůli tomu, aby světýlko, pokud to zapomeneš vypnout, nevybilo akumulátor... Tak si na to dej bacha. Musel by tam být spínač otevření dveří 5. dveří.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "anonym" [213.191.111.XXX] 08.09.2007  14:21

          « Re: Re: Světla, tachometr a tak dál.

          Spínač ten tam právě mám. Mám tam pager a tak je tam ten spínač dodělanej. Takže to není problém. Natáhnu proud a přes ten spínač to zapojím.
        • 00 Reagovat !

          foto hruodolf

          hruodolf 04.01.2008  12:56

          « Re: Re: Světla, tachometr a tak dál.

          Stejně nedořešené to měla i Felicia.
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 23.01.2008  00:13

            « Re: Re: Re: Světla, tachometr a tak dál.

            Ty první asi jo. My ale měli kombíka 98 rok s novou maskou a tam už to chodilo normálně. Spínač toho světla byl v závoře v pátých dveřích. Když se nechal dlouhou otevřenej kufr dali jsme do tý závory kapesní otvírák na flašky zámek zacvkal jako by byly dveře zamčený a světlo zhaslo. Pak sme ho vyndali zatažením za páčku která je ovládaná páčkou velde řidiče na otvírání kufru.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Psychobolos" [195.113.65.XXX] 25.10.2007  01:32

    Parádní kousek

    Už jsem Ti ho možná komentoval na klubových stránkách, ale tady jsou lepší snímky. Blahopřeju k takovémuhle kousku a přeju další pohodové tisíce kilometrů.

    Taky jsem chtěl rapida, ale nakonec mám fáčko a jsem s ním spokojený. Hned po koupi jsem si ho vezl asi 6 h jízdy domů - naprosto v pohodě a bez ostudy. Navíc se hned projevily menší mušky (např. skákající ručka palivoměru, když je plná nádrž, nebo nevracející se levá páčka směrovky). Není na pohled tak dravý a vnitřek není tak oslovující jako béžová varianta v rapidu, ale zase musím uznat, že má fáčko, co se vnějšku týče, velmi osobitý styl, který už novější škodovky nemají. A má české srdce (135 l, VI/1992).

    Tak mnoho zdaru a příští rok snad na nějakém srazu na shledanou!

    PS: Sem chodím výjimečně, tak je jen náhoda, že jsem Tě objevil tady, kde jsou hodně čisté snímky, ale na klubových stránkách jsem téměř pořád. Možná tady svého Bartíka taky vystavím. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 25.10.2007  15:40

      « Re: Parádní kousek

      Díky moc to se asi fakt poštěstí jednou za život koupit takovouhle ojetinu od prvního majitele:)

      Jo jo taky sem ho chtěl už se o tom trochu vážně mluvilo ale doa pak postoupila a tak nějak se to promlčelo tak sem vzal tohle, taťka ho už stejně zamluvil asi půl roku předem možná jetště víc. Tak to by bylo aby se na takovým zánovním autě něco kazilo:) No mě se taky nevracej spravoval sem to asi 3x ale dlouho to nevydží takže sem si zvykl že je vypínám sám, někdy je to i lepší.
      Přesně tak béžová varianta rapidu, palubka, volant a to všechno je opravdu super. A ty sedačky :yes: Měl ho dobře zachovalýho, sice přední blatníky už byly druhý ale jinak vše origo a bez rezu. Ale taky už měl 130 tisíc, takže za chvilku by šla spojka a byla to ještě 130tka takže ještě ne Fáčko motor takže by za chvilku byla potřeba generálka i když ten motor měl pořád tlaky slušný takže třeba ani ne. Taky ho měl jako první majitel a prej to byl vývozní kus...
      No ale dopadlo Fáčko a sem spokojenej navíc je dobrý že mám lepší kufr přecejen občas potřebuju něco převést a Fávo je v tom bezkonkurenční, 2 kola se dovnitř v poho vlezou akorát škoda nedělenejch sedaček vzadu. Jo jo české srdce jednoduchost, spolehlivost, nenáročnost, levné opravy.

      No na sraz se určitě chystám doufám že mi vyjde termín.
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 25.10.2007  19:16

    Snímky Bartíka

    Tak jsem chybky opravil (kromě "doladění", musím si to nejdřív v hlavě přeformulovat) a přidal ještě pár snímků. Víc povedených zatím nemám... Jak pořád řídím, tak ani nemám čas fotit. >:D
  • 00 Reagovat !

    foto petr16

    petr16 01.12.2007  18:20

    recenzička

    jedna z moc povedených recenzí na fávo,zaslouží 10b ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 09.12.2007  23:25

      « Re: recenzička

      Díky máš v garáži takový malý nenápadný děla :yes: často zoufám o vyšší výkon motoru aspoň o ten 50kW motor co byl v sérii. Velká škoda že do Fáv nedělal lepší motor, i třeba ta 1.6 100 koňová co je v tom vínovým Formanu v muzeu. Dal by se ten můj motor upravit ale nejspíš to nechám být, bylo by mi líto peněz ty si můžu schovat pak na lepší auto, i když to v dohledné době nebude. Stejně v dnesšní době ůepší přijet o 10 minut později než se někde roznejtovat. Ale je to o otm jak kdo umí přizpůsobit rychlost podmínkám. SPíš bych chtěl nějaký turbodiesel aby tak nějak táhl furt a hlavně ve vyšší m obsazení při příznivý spotřebě. I když ta cena nafty teď....
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 11.12.2007  09:26

    Bartík

    Tak jsem konečně přidal nové snímky - kaju se, že až teď, ale dřív to vážně nešlo.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 13.12.2007  11:54

      « Re: Bartík

      Už jsem koukal prostě super stav. Taky jsem si sem přidal pár lahůdek ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Psychobolos

        Psychobolos 14.12.2007  01:35

        « Re: Bartík

        No jo, pěkné, pěkné... Jen jsem si všimnul, že u hodnocení v pravém sloupci máš asi příliš dlouhé texty - jejich konce mizí v nenávratnu. Jinak děkuju za pochvalu Bartíka (já mu to vyřídím >:D ), však Ty máš taky parádní vozítko. V mém autě chybí otvírání kufru od řidiče - chápu sice jakousi bezpečnostní logiku, kterou to naplňuje, ale přece jen vypínat motor před každým otevřením kufru, to může působit zvláštně. Ale zvykl jsem si a nemusím se bát, že mi s tím někdo odjede. ;-)

        A prosím, prosím: tu zásuvku se zapalovačem máš původní, nebos ji měnil? Já mám tu starou a rád bych ji vyměnil za novou, ať ji také můžu používat, když už tam je.

        Ať nám to dobře jezdí! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 14.12.2007  10:57

          « Re: Re: Bartík

          Jo jo taky sem si toho všiml zatím se mi moc nechce do opravy. No to otvírání je hlavně hrozně pohodlný. Mě by hrozně otravovalo pokaždý vypínat motor. Kdybys měl už tu kličku na kufru co se pak dávala, mohl bys to nechat odemčený a otevřít ko kličkou kdykoliv bez klíčku. Ale to by ti ho mohl zas někdo na křižovatce otevřít. Tohle je super mám ho furt zamčenej jen vždy zatáhnu a je to. Zůstane pak zas zamčenej.
          Ta zásuvka se zapalovečem je originál, Special-lini měli obě ve výbavě. Takže ty si ji musísš předělat. Na Favorit klubu na tom byla diskuze. Stačí ji najít. Musíš tam dát ale tu větší ISO ne tu na dlouhej kolík tam nic nedáš. Myslel sem že 94ky měli tyhle velký ve výbavě ale od neexe sem se dozvěděl že měl na 94ce originál tu úzkou a ta je dnes k ničemu. Předělat to není problém akorát je tam málo místa a originál osvětlená stojí 160 Kč.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "anonym" [147.231.68.XXX] 14.12.2007  11:27

            « Re: Bartík

            Není to málo, ale zase za tu možnost vrazit tam pak cokoli to stojí! >:D

            (u kufru mám otáčecí kličku, ale celý mechanismus funguje podobně jako u víčka nádrže - po zacvaknutí se hned zamkne; mimochodem - u toho víčka je to geniální řešení, mohla by to tak mít i nová auta)
          • 00 Reagovat !

            foto Psychobolos

            Psychobolos 14.12.2007  11:28

            « Re: Bartík

            A ještě maličkost: ten anonym jsem já! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hruodolf

    hruodolf 04.01.2008  12:57

    Pěkné

    Máš pěkné auto v perfektním stavu, moc takových se už nevidí.

    Hlavně ať slouží ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Chuck-Norris

    Chuck Norris 04.01.2008  20:30

    IQ + srdce = škoda

    přesně tohle jsme měli na svém fialovém formanu.. doteď na něj vzpomínám jak nás vždycky spolehlivě a pohodlně dovez... a ta fotka s tím závodním favoritem a tímhle znakem mi to silně připomněla :yes: :yes: :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 04.01.2008  21:18

      « Re: IQ + srdce = škoda jak si ho vykládáte???

      Jo jo ten nápis byl častej. Tak fialovaj to byl Forman prima že? Nebo že by vínová metla na špičkovým Solitaire? ;-) Jo byly to nenáročný auta, trocha údržby a sloužili pořád.

      Zajímalo by mě jak si ten nápis vykládáte. Já asi tak že rozum + věrnost a fandovství značce volí koupit Škodu.
      • 00 Reagovat !

        foto Chuck-Norris

        Chuck Norris 19.01.2008  18:07

        « Re: Re: IQ + srdce = škoda jak si ho vykládáte???

        já jednoduše: srdce: tzn že to auto volí člověk od srdce, pro radost či z lásky, IQ si myslím že by mělo znamenat chytrost výběru atp a sloučením těchto dvou požadavků nebo zkrátka srdce a rozumu či IQ vychází jako vítěz čili výsledek Škoda :-) ano byl to fialový favorit (forman) Prima, na boku s pruhem a pod posledním bočním okénkem nápisem prima. ty časy... až tohle jednou budu vyprávět nějakým vnukům >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 19.01.2008  18:26

          « Myslel jsi tohle Veselyte? :)

          Vidíš a zrovna dnes mám pro tebe nachystanou malo specialitku. Mrkni do galerie :-)

          • 00 Reagovat !

            foto Chuck-Norris

            Chuck Norris 19.01.2008  19:11

            « Re: Myslel jsi tohle Veselyte? :)

            pěkný :-) copak to je zač? skoro to vypadá (jak tam vykukuje to S) jako sevisní knížka :-) na tom papíru ten favorit vypadá výborně... škoda že dneska favoritama u nás jezdí ukrajinci a různí jiný lidi co se k tomu chovaj jak dobytci a pak to podle toho vypadá... sousedi měli ještě donedávna silverlina... nádherný auto... neustále ho čistili a to fest! starali se o něj výborně ale pozor! nikdy nebyl garážovanej a prodali ho je to tak 1,5roku a do tý doby jsem na něm neviděl jedinej kaz.. jediný rezavý místo... ale naopak krásnej lak! zato taky vidím favority s lakem připomínajícím stodvacítku před pádem do propasti a dírama v prazích nebo i dveřích... je to všechno jen o tom jak se člověk o auto stará... a jakou má péči... jo a tahle rodina není jediná... není tak daleko favorit který je prakticky úplně stejný jako ten tvůj a také absolutně bez kazu a přitom je z 90% veškerýho života negarážovanej a jezdí celeročně stejně jak ten silverline a také jsem na něm neviděl jediný kaz a doteď jezdí bez problémů... má ho jakýsi profesionální řidič.
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 19.01.2008  19:30

              « Re: Re: Myslel jsi tohle Veselyte? :)

              No dneska jsem to v PC vyhrabal. Je to odfocený z Autokatalogu. Jo vypadá tam fakt dobře, hezká barva, elektrony a co to udělá. Až se divím.
              Jo je fakt že dnes je to auto za pár šupů leckdy už na dosluhu. Ale věřím že Vietnamci u nás si vnitřní prostor Formana nemůžou vynachválit >:D U nás ve městě je to pomalu jejich nejběžnější auto >:D
              Jo dřív jich u nás jezdilo taky hodně. Ještě nedávno krásnej Solitaire, nejlepší akční model Favorita s maximální výbavou. A kolem jednoho Silver-line jsem chodil na základku, to samý perfektní stav.
              A na druhý straně třeba Fáčko s totálně zrezlejma prahama, dveřma, blatníkama, prostě vším.
              Jo je to přesně jak říkáš o údržbě. I to nejlevnější auto budo sloužit dloho když se o něj bude člověk dobře starat. Hodně často Fáčka sloužej i jen tak přibližovadla do práce atd. protože maj hodně levný náklady na provoz a když je to nějakej řemeslník kterej moc daleko nejezdí a koupí si třeba Pick-up nebo Forman Plus tak je to ideální auto s velkým prostorem. Hned poblíž mýho baráku jsou takový Plusy 2 nějakejch živnostníků a jsou v dobrým stavu.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.03.2008  23:23

        « Re: Re: IQ + srdce = škoda jak si ho vykládáte???

        Vykládám si to tak, že ty auta dělaj chytrý lidi s láskou ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Zetec

    Zetec 04.01.2008  21:37

    Duše

    Stodváca, Favo a Filc se mi jeví jako pár posledních aut, se kterýma se dalo povídat.(Kolikrát jsem tehdá prosil moji Š105, ať už ten kamion předjede...) Prostě že to auto má jakousi plechovou dušičku. A taky si myslím, že lidé měli tyhle vozy jako rodinné příslušníky, ne jako auta - sluhy...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 04.01.2008  22:29

      « Re: Duše

      Jo to je pravda dřív to tak bylo. Tak ono teď si může člověk povídat taky, záleží jakej má k autu vztah. Dřív to bylo intenzivní dřív byla koupě auta těžší než teď lidi auta měnili až dosloužili, auta vyžadovala víc péče pořád bylo co opravovat a zlepšovat (známe kvalitní socialistickou výrobu), díly nebyly.... takže člověk byl s tím autem spřízněnej víc. Dneska je ten trend sednu, nastartuju, jedu. když něco rozsvítí se kontrolka, spravte mi to.
      Když si člověk ze sídliště nebo hlavně z vesnice koupil novou Škodovku, ještě líp Ladu nebo nedej bože prvního Favorita byl hned king >:D Tu dobu sem nezažil ale myslím že to tak nějak bylo.
      • 00 Reagovat !

        foto Zetec

        Zetec 05.01.2008  00:18

        « Re: Re: Duše

        :-) Máš 100% pravdu s tou intenzivnější koupí, holt v dnešní době už se auto bere jen jako spotřební zboží. Dokud jezdí, jezdí, pak se vymění... My jsme si jako první auto kdysi před 7 lety koupili Š120 se 168 000km, rezavou, flekatou, kouřila, smrděla... Ale já si stejně připadal jako king. Ale to mi bylo 12 let... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Sprint

    Sprint 08.01.2008  18:04

    Díky za 10b.

    Octávku ti hodnotit nebudu. Kvůli fotkám bych nemohl dát ani 9, natož 10b. ;-\
    Tahle recenze se mi líbí a zachovalý favorit taky, fotky jsou slušný.
    A navíc jsi z Třebíče a tam to mám rád, takže 10! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 08.01.2008  18:36

      « Re: Díky za 10b.

      Taky moc díky. U tebe nebylo co rozmejšlet škdovky i fabie mám rád, hezká barva a kola. Pěkná řadička. Fotky jsou super a je jich hodně.
      Jo ty fotky. To je potíž u nás to vypadá tak že když já přijedu z koleje tak taťka jede na chalupu a pak zas naopak takže zatím nejsou. ;-\
      Jezdíš do Třebíče často?
      • 00 Reagovat !

        foto Sprint

        Sprint 08.01.2008  19:34

        « Re: Re: Díky za 10b.

        Letos jsem tam byl hodněkrát, naposledy teď 29.12. u Winklera v restauraci. A nebo taky jezdím do Výčap do motorestu.... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 09.01.2008  17:42

    Změna hodnocení

    Ty syčáku! :-) Tak usilovně jsem se snažil o co nejlepší recenzi a snímky, i video jsem přidal, a Ty ses teď jako mávnutím kouzelného proutku dostal přepočítáním bodů nade mne!!! Ale budiž - klobouk dolů. Blahopřeju! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 09.01.2008  20:13

      « Re: Změna hodnocení

      No já to taky nechápu. myslle jsem že když se vezmou všechny známky tak to musí klesmnout protože když někdo dal třeba 8, 10, 10 celkově 10 tak ta 8 to musí schodit. Ale za tohle může určitě vymazání jen celkových známek. Taky jsem v tý době neměl takovou recenzi takže asi proto.
      U Tebe jednotlivý už myslím nebyly a koukal sem že ti podle mě lidi dávali až docela málo bodů za auto. Záleží kdo hodnotí ale podle mě takový rozdíly mezi našema autama nejsou. Ty máš navíc míň rezu a míň najeto.
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 09.01.2008  21:45

    Má to něco do sebe...

    Nevznikne kult osobnosti, pač se hezky prostřídáme! >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 09.01.2008  21:48

      « Re: Má to něco do sebe...

      No u mě to bude víc kolísat. Ty máš skoro 2x tolik hodnotitelů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    neregistrovaný: "Libčák" [217.197.150.XXX] 19.01.2008  14:21

    prosím o radu

    Nazdar máš to moc pěkny je vidět že máš poctivou Českou motoristickou duši... já si chci koupit Favorita ale jemi až hanba že nevím ani ventilovou vulu,zapalování atd. nemohl by si mi prosim poradit kde bych to tu na netu sehnal??? sháním ale marně... předem ti moc děkuji libcak@email.cz Ps: jemi lito že semi nedochovali fotečky mého prvního auta Škoda 100l v dobové sportovni úpravějistě by to potěšilo všechny Škodovácky fandy...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 19.01.2008  17:23

      « Re: prosím o radu

      Ahoj no tu už hold takovou mám od malička. Českou.
      Tak to není problém ti to napsat rovnou sem třeba se to někomu bude hodit.
      Ventilová vůle: U Favorita je rozvod OHV takže se vůle seřizuje mezi ventilem a vahadlem. Dostaneš se tam ventilovým víkem. Tak jak to vidíš u mě na fotce. Vůle je 0,20 mm u sacích i výfukových v případě ocelových rozvodových tyček. Pokud jsou tyčky hliníkové u sacích ventilů (mají nahoře pod vahadlem velký průměr) je pro sací 0,25 mm a pro výfukové 0,20 mm.

      No zapalování. Favorit s karburátorem má bezdotykový elektronický a seřizuje se pouze základní přestih zážehu. Úplně stejně jako u ostatních aut. Přerušovač s kladívkama jako u Škodovek tu už není.
      Favorit se stříkačkou má plně elektronický zapalování řízený řídící jednotkou. Tady se neseřizuje nic akorát rozdělovač musí být v tzv. základní poloze. Buď tam jsou rysky nebo je to podle úhlu. Tohle přesně nevím protože sem to nešteloval, u mě do toho nikdo od výroby nevrtal a auto táhne dobře.
      Jinak když si chceš kupovat Fáčko tak největší problém je koroze. Prvně a hlavně se vybírá podle stavu a korozea až pak dle ostaních věcí. Protože pak sou vyleký investice.
      No jinak mi ještě napiš co víc by tě zajímalo ale doporučím ti náš web www.skodafavorit.cz a tam najdeš všechny rady a zkušenosti a taky uživatelský příručky a knihy.
      Tak hodně štestí při nákupu Fáva.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "anonym" [81.201.60.XXX] 21.01.2008  06:50

    sali

    tak jestli da nekdo za faVORITA KTEREJ MA NAJETO PRES 20000 KM A VIC sumu vetsi jak 39000 tak sorry ale zda se mi to hrozne prehnany to je blaznovstvy je bezne k sehnani v takovym stavu kdyz mas trochu stesti za 15000 kc a ta udrzba linearne celkem stejna nemluve o povrchovy .mam facko r.v.1993.verze LX najeto 20152km za 25000kc technicky ok ! :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 21.01.2008  15:11

      « Re: sali

      No jo jenže to už bude taky 2 roky co jsem ho kupoval. V tý době ty ceny byly ještě trošku jinde. Samozřejmě že se mohl jít do bazaru a koupit tam za menší peníz ale zase by to třeba nebyl 1. prověřený majitel, měl by určitě víc najeto, nemusel by bejt garážovanej a měl by i víc koroze třeba. Navíc sem dostal 4 zimní gumy, příčníky na střechu, sněhový řetězy a známej zaplatil půl přepisu.
      Auto bylo po servisní prohlídce s výměnou náplní, byla nová technická a nový výfuk.
      Spravoval jsem jen termostat a měním manžety a silentbloky který samozřejmě za ty roky zteřej a běžný věci jako olej, filtry, svíčky. Takže si myslím že to nebyl vůbec špatnej kup.
  • 00 Reagovat !

    foto Poustnik

    Poustnik 01.03.2008  05:18

    Velice podobného Favorita jsme měli.

    R.v. 1994, tmavě modrý. Jen tam nebyla ta středová konzole a neměli jsme otevírání kufru od řidiče. Kupovali jsme ho ve Francii a vydržel nám až do r. 2004, kdy jsme ho prodali s najetými 145 000 km. Říkali jsme mu Alfons a zase jsem si na něj nostalgicky vzpomněl...Dobře se mi s ním jezdilo! Jen žena občas malinko klela při parkování v centru Prahy. Bez posilovače je to přeci jen trochu posilování....Ať ti ten tvůj slouží! Hoj! :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 01.03.2008  10:08

      « Re: Velice podobného Favorita jsme měli.

      Jo jo díky moc za pochvalu ;-) Proč jste ho kupovali ve Francii? To i v tý době byl ten cenovej rozdíl takovej? No v tý době šly ceny třeba o 100% nahoru a platy jen mírně. Tohle auto stálo nový přesně 200 000 Kč. Taky byly v cizině akční modely který se u nás nikdy neprodávaly třeba: Škoda Favorit Kiwi, Paprika, Jazzman, nebo Prague.
      Tomuhle zase říkali Toník >:D Ale to se mě moc nelíbí tak mu neříkám nijak.
      Jo jezdí se s ním dobře, je to malý auto takže se s ním dobře manévruje, to parkování už je těžší to je fakt, ale jiank se řídí dobře.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 23.04.2008  01:21

        « Re: Re: Velice podobného Favorita jsme měli.

        Já, co by muž silných paží jsem s parkováním problémy neměl, ale musíš mít sportovní, nikoli uživatelský přístup. A levnější byl, je to tak....aj mi přišlo, že na dodávkách do zahraničí je přísnější výstupní kontrola, ale to byla možná jen taková psychologická vzpruha...a v základu měl lepší výbavu než tady. Nahrávalo k tomu samozřejmě to, že můj miláček tam studoval, takže ve Francii byl pečenej vařenej...A říkal jsem si dneska při pohledu na tu krasavici reklamní z devadesátého roku- proč jsem tě vlastně neobodoval??? Nebo zas mé hodnocení zmizelo, jako u majkovy Mazdy 2 třikrát?????? Tak tam máš plný kotol, jak říká black jacket, nejen za auto, ale i za tvoje příspěvky na moje.auto. Ať jezdí!!! Hoj! :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 23.04.2008  09:39

          « Re: Re: Re: Velice podobného Favorita jsme měli.

          Myslím že pro vývoz tak kvalita určitě byla lepší, zvlášť na západ a navíc v době kdy ŠKodovka potřebovala dohnat tu ztrátu z minulýho režimu. Takže si museli dávat dost pozor na kvalitu. S tou výbavou jakbysmet.

          No já když sem tu reklamu viděl tak si říkám to bude prča až to dám sem >:D To nevím jestli zmizelo, já to ani nijak nesleduju ale za body samozřejmě moc děkuju. Jo plný kotol to už tady zdomácnělo ta hláška >:D
          A díky i za hodnocení za příspěvky, je fakt že MACZ pomalu vytlačuje i naše klubový stránky, kde už je trochu nuda a navíc sem svoje pole působnosti rozšířil na blog ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mira83

    Mira83 01.03.2008  19:17

    Fávo

    ahoj,pěkně zachovalej kousek.to už se moc nevidí.ode mě to máš plně za 10b. i když jsem fanda škodovek120.taťka má přesně takovýho jako máš ty včetně odstínu laku,ale tak pěknýho ho už nemá.takže ať Fávo slouží.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 01.03.2008  20:05

      « Re: Fávo

      Moc díky za pochvalu. Taky určitě ohodnotím. 136tka se už moc nevidí. Tak ani mě ani moc nevaděj starší Škdovky mám rád všechny český auta. No jo hlavně koroze s tou se musí opravdu bojovat. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 02.03.2008  17:08

    super

    Je v super stavu.. překvapil mě i extra čistý motor .muselo to dat asi more prace... 10 bodiku..:-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 02.03.2008  20:47

      « Re: super

      Díky moc. No práce ani ne musím se přiznat že takhle sem auto už koupil a jen to takhle udržuju ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Konwi

    Konwi 04.03.2008  17:11

    vynikající

    Auto je na svůj věk v očividně dobrém stavu. Recenze je precizní a fotky kvalitní. Ať slouží! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto automekanik

    automekánik 23.03.2008  23:03

    nádhernej,jen bych chtěl víc fotek...sedačky atd

    tak tohle je krasavec.........dneska sem jezdil s kámošem kterej si taky koupil Favorita...ještě ze starou palubkou z roku 89 a jako i tak to neni špatný auto.....a když sem viděl toho tvýho tak řikám fakt nádhera....hned ti jdu dát 10 bodíků. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 24.03.2008  20:25

      « Re: nádhernej,jen bych chtěl víc fotek...sedačky atd

      Tak to hrozně moc děkuju. Snažím se ho pořád udržovat aby byl v cajku. Až konečně bude léto nebo trochu slušnějc na jaře tak se v něm musím zas trochu povrtat. Vyměnit žárovku kontrolky na tlumený světla, nějakou tu korozi kde zase vyrašila vybrousit, vyměnit olej atd. pokud možno sundat stěrače a stříknout je černou barvou, sundat zrcátka a ty drýáky stříknout na černo (snad tím rozhejbu i spolujezdcový zrcátko co najednou nejde sklopit), zase pořádně ručně umejt a vyčitit pořádně vnitřek, nastříkat palubku a plasty sprejem na plasty, přeleštit Tempem, dodělat konečně přívod proudu na světlo do kufru, nalepit na vnitřky dveří reflexní fólie atd. co mě napadne a co bude potřeba. No a pak konečně budu moct nafotit nějaký nový fotky >:D Je fakt že sou pořád stejný, tenkrát sem použil co sem je měl jen tak nafocený a speciálně pro MACZ sem zatím nefotil. A to ještě musím vyreklamovat foťák, takže budou až později. Určitě ale nafotím víc detailů. No a taky uvidím co všechno z tohohle stihnu udělat >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 01.04.2008  16:30

    Lehoučká autohádanka

    Myslím že to hned uhodnete. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

      Novic (Porsche team/GT-R team) 01.04.2008  16:33

      « Re: Lehoučká autohádanka

      je to projekt Tatry,navrhoval ho jeden dnes uz zemrely cesky navrhar.je to model 1:2 nebo tak nejak.ikdyz tenhle moizna 1:1 je ale takovych vyrobily i 1:2 nebo i jako 1:3.
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 02.04.2008  12:50

      « Re: Lehoučká autohádanka

      Ha ha, a já to vim, heč. >:-[] Je pravda, že je to český výtvor, ale jmenuje se to Innotech Mysterro [odkaz]
      Na tohle autíčko si moc dobře pamatuju. Byl jsem z něj celkem paf, když jsem ho poprvý uviděl. Mimochodem tahle firma má na svědomí i motorku jménem Innotech Crea
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 02.04.2008  13:28

        « Re: Re: Lehoučká autohádanka

        Jo jo správně správně :yes: Je fakt že na těžkou hádanku je potřeba jít co nejdál, ale myslel sem že zafunguje rčení pod svícnem je největší tma >:D

        Ta mašina má tak perfektní design že se to nedá ani popsat, musí se to vidět. Je fakt špicová :yes: :yes:
        Takž gratuluji k uhodnutí ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 02.04.2008  13:31

          « Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

          Teď teda na netu koukám že mám doma na fotce asi nějakej prototyp a sériovka je usedlejší, ale to neva naskenuju a dodám foto, protože tam mašina je super.
        • 00 Reagovat !

          foto Ondrej-Samal

          Ondřej Šámal 02.04.2008  14:31

          « Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

          Přesně, nejdřív jsem si myslel, že to další supersport z Emeriky, ale dost mě překvapilo, že i u nás se dá vyrobit takhle pěkný a výkonný auto.
          • 00 Reagovat !

            foto Special-line

            Special-line 02.04.2008  15:00

            « Re: Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

            Jo mě by dost zajímalo (už sem čuměl že prej byly asi 4 kusy) jestli tam fakt aspoň do jednoho narvali ten skoro 10litr. Pak by to byl sporťák s nejobjemnějším motorem na světě. Tak nějak to bylo v článku na nějakým tuningovým serveru kde je o otm dost podrobnej článek. Pak jsem taky zjistil že prototyp tý karoserie dělali v Eccoře. To je firma kde se renovujou veteráni, hlavně Tatry a staví se prototypy. V Eccoře taky postavili tu Tatru 700 na okruhy co byla v AMR na ČT 1.
            No jo tak to že se dá vyrobit už dokazuje Tatra MTX, která měla se vstřikováním skoro 300 koní.
            • 00 Reagovat !

              foto Ondrej-Samal

              Ondřej Šámal 02.04.2008  15:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

              Jo jo, červenou Eccoru, postavenou na základech Tatry 613, jsem taky viděl. Nevim to přesně, ale z toho tatrováckýho osmiválce snad dostali 400 koní, což je celkem mazec :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 02.04.2008  16:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

                Jo je to tak. To auto bylo prvně postavený na rychlostní rekord a pak se přestavělo na okruhovej závoďák.
                Jo přesně měl 400 koní. Ten motor se dával i do normální Tatry 700 a prodávala se pod názvem GT. Maximálku to mělo prej 316 km/h!!! Ten motor je i ve sporťáku Grafit což je domácí výroba. Má 2 svíčky na válec a 9 litrů oleje.
                • 00 Reagovat !

                  foto Chuck-Norris

                  Chuck Norris 23.04.2008  00:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

                  zejtra jdu fakt k psychologovi... asi už trpím schízou... jednou mám za nejobjemnější motory ty americký a pak zjistím že nějaká česká firma vyráběla skoro desetilitr 8-s a že 9litrů oleje a dvě svíčky? kde mám tu čezetu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Special-line

                    Special-line 23.04.2008  09:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

                    No hele vygůůůgli si to najdeš podrobnej článek tam to všechno je o otomhle autě. Stačí zadat Innotech Mystero.

                    No tolik oleje a ty svíčky maj sportovní Tatrovácký motory co sou v tý okruhový Eccoře V8 Sport.
            • 00 Reagovat !

              foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

              Novic (Porsche team/GT-R team) 02.04.2008  15:41

              « Re: Lehoučká autohádanka

              nejobemnejsi motor?tsss....Bugati Veyron 16,4 >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto Special-line

                Special-line 02.04.2008  16:04

                « Re: Re: Lehoučká autohádanka

                Aha no Veyron mě hned nenapadl. Máš pravdu ten článek je z roku 2003 a to ještě veyron nebyl, takže pardon. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Chuck-Norris

                  Chuck Norris 23.04.2008  00:36

                  « Re: Re: Re: Lehoučká autohádanka

                  Bugatti EB 16.4 Veyron Má objem 8litrů... né 9,6L....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 07.04.2008  20:22

    Krásný auto

    ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto bobas

    bobas 11.04.2008  11:37

    Moc pekne!!!

    tak to je fakt krasne Facko... :-) mas to za 10 b. :-) :-) jinak jsem narazil na Facko 89 s 15000tkm ,to auto bylo jako nove,nechel jsem tomu az verit proste drsne...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 11.04.2008  12:03

      « Re: Moc pekne!!!

      Moc děkuju. Snažím se o něj starat ale koroze je někde silnější ;-\ Jo ještě se dají vidět takovýhle krásný auta je to fakt mazec. Když takový zachovalý auto seženeš tak ti pak krásně slouží. Někdy to je ale kus od kusu někdy jsou starší auta lepší co se týče stavu jak ty novější roky výroby.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.04.2008  10:53

    DPFJ

    Koukám, podobná duše jako já, zachovalý favorit a ta recenze je fakt povedená. za 10b
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 12.04.2008  11:12

      « Re: DPFJ

      JJ díky moc ale jen malá chybka: Naše škola ja DFJP, ale to já jen tak >:D ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Psychobolos

    Psychobolos 23.04.2008  09:03

    Obrázek profilu

    Hele, nic proti, ale ta ženština je hrozná... 8-s Nějakou koukatelnější bys tam neměl? >:D

    Ale teď vážně - pěkně vedený profil, ale jedenáctek se tu v hodnocení nedostává! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 23.04.2008  09:31

      « Re: Obrázek profilu

      Já souhlasím, ale taky si uvědomte že už toje 20 let co se začaly vyrábět Favority takže ta fotka nebude o moc mladší >:D >:D >:D
      Dám tam jinou až naskenuju další dobovou reklamu, ta je určitě o něco lepší >:D

      Díky moc, když má člověk čas a chuť tak se to vede v pohodě.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.05.2008  21:45

    hodnocení

    Koukám přoč ti najednou tak kleslo hodnocení a on se ti tam vyřádil nějakej "jaguarXJ" samejma 1... :-( nic si z toho nedělaj, mě taky kazí hodnocení jen nějakej borec s Roverem, kterýmu se nelíbí Favority... ;-\
    Taky koukám nový fotky, hlavně ať ti to Fávo vydrží ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 03.05.2008  21:51

    Re: hodnocení

    Ále mě o obdy nejde. Radši sem když někdo mi něco napiše do diskuze. Někomu se nelíběj ale já vim proč sem si ho koupil ne? Na to moje ježdění optimální auto.
    Jo už to chtělo něco malinko nafotit přece jen ty fotky už tu strašej rok. No doufám že vydrží zatím s korozí bojuju jak můžu tak uvidíme, ale však už to znáš. Tobě to přeju taky ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 03.05.2008  22:11

      « Re: Re: hodnocení

      Nj, taky jsem zase upravoval fotky a přidával novinky ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Special-line

        Special-line 03.05.2008  22:16

        « Re: Re: Re: hodnocení

        Jo jo koukal sem fotka krásný, ale zatímco ty přidáváš do novinek úpravy tak já přidávám jen opravy >:D >:D
  • 00 Reagovat !

    foto jmurjr-H22A7-

    jmurjr (H22A7) 06.05.2008  08:04

    betonarka

    vzdy ked idem zo slavkova u brna do brna priamo mimo dialnice, tak u fotim. to je naozaj super napad upravit ju takym sposobom.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 06.05.2008  08:37

      « Re: betonarka

      Jo je to fakt suprovej nápad a to řešení těch sil s tím dopravníkovým pásem k tomu přímo vybízí. Ta firma se jmenuje ZAPA a i na její auta je radost pohledět. Jsou krásně barevný po celý ploše. Nicméně ostatní provozovny jso taky takhle veselé. Jen si tak říkám když projíždím tu jejich galerii kolik to muselo stát prachů ty airbrushe, fakt mazec :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 12.05.2008  10:36

    rally special

    Myslim že ta rallyova verze měla motor převrtany na 1600, a jeden kus je vystaven v technickém muzeu v brně.
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 12.05.2008  11:33

      « Re: rally special

      Moc díky za příspěvek. No ono to bylo mírně jinak. Ty auta pro rallye vycházeli z normální 1,3 OHV 3x uložená klika. V tý době musel bjt sériovej typ karburátoru tak ty auta měly jen 77 kW. Pak co byly Felicie Kit-Car tak to byly 1,3 OHV 3x uložená klika už s dvojitým vícebodovým vstřikováním. Pak tenhle motor předělali na 1500. O něco pozdějc pak byly Feldy Kit-Car 1600 a to už byl motor VW 1,6 OHC 5x uložená klika.
      Ty asi mluvíš o tom okruhovým speciálu ten měl fakt motor Škoda 1,6 OHC 5x uložená klika.
      Ale to neznamená že ty 1.6tky na rallye nemohly bejt, klidně mohli ale podle mě to nemohl bejt tovární tým, a kdybych se držel slůvka převrtaný tak si nejsem jistej jestli to na 1,6tku jde. Myslím že ta 1,5tka je už strop.

      Jo a jinak v Brně je nějaký takový muzeum? Napiš mi o tom prosím trošku víc info, v blízký době se do Brna chystám. Díky moc ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 12.05.2008  17:34

        « Re: Re: rally special

        a ta hadanka : odpoveď je Škoda 130 RS ? ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 12.05.2008  18:21

          « Re: Re: Re: rally special

          Hádanka byla Škoda 200 RS s dvolitrem OHC z dílny Škoda. 130 RS měly jen 1,3ku OHV. Na stotřícu se můžeš podívat zde ;-)

          [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  09:54

    muzeum

    [odkaz]
    Ta expozice aut neni moc velka je jich tam asi jen 8 nebo 10. Ale zase je tak videni Sentinel. A spousta motorek včetně mtx 125 mtx 250 nebo libenak a nějake plochodrážni jawy
    Ale fakt prvnio muzeum kde mě zaujalo uplně vše když jsme odchazeli tak malem ukapla slza ze jsme tam byli jen 1,5 hodiny pac jsem fakt neprosel ani polovinu.
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 13.05.2008  10:11

      « Re: muzeum

      Ty jo jako vypadá to fakt zajímavě, díky moc za tip třeba se tam fakt někdy vypravím. Ještě bych chtěl do Prahy do NTM ale to se teďka prej nějak přestavuje. No a do budoucna samozřejmě do muzea do Boleslavi, ale to je dost z ruky. Zatím sem byl akorát v Kopřivnici a to byl mazec.
      • 00 Reagovat !

        foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

        TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  10:17

        « Re: Re: muzeum

        tak kopřivnice je klasa tam uz jsem byl dvakrat.
        NTM no byl jsem tam asi 6let zpatky takže newim jak vypada dnes ale tehda to byla bida největší zklamani z navštěvy prahy, jo sice pěkna expo motorek nějake ariel, nortony atd ale u každeho jen štítek se jmenem a konec, prošli jsme to za 30min a byli znechuceni ale jak ted to newim jeslti tam budes pak napis jestli tam mam přijet na revizi.
        No a do boleslavi seš taky chystam, mam tam v archivu domluve kopie planu na nějáke části motoru rs ale celkově se do toho muzea těším ale mam to teda ku*va z ruky.
        • 00 Reagovat !

          foto Special-line

          Special-line 13.05.2008  10:24

          « Re: Re: Re: muzeum

          Ty jo ty máš domluvený nějaký info a dokumenty? No tak to čumím ty tam máš známý? Jo archiv tam bych se chtěl podívat a asi bych vypustil nějakou tekutinu, to musí bejt mazec. Ale jako co se týče těchto věcí tak ve ŠKodovce sem se vždy setkal s ochotou. Ať už sem jako kluk chodil do prodejen pro prospekty, nebo ať už sme potřebovali nějakou radu na info-line, a nebo že mě poslali tu knížku atd.
          • 00 Reagovat !

            foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

            TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  10:36

            « Re: Re: Re: Re: muzeum

            žadneho znameho jsem tam volal že bych chtel stavet to a to a jestli by byla tak hodna, jasne panacku prijed si to okopirovat
            • 00 Reagovat !

              foto Special-line

              Special-line 13.05.2008  10:40

              « Re: Re: Re: Re: Re: muzeum

              Hm no tak to je opravdu bomba. To bych mohl taky vyzkoušet jestli by mě tam třeba nenechali na chviličku nahlídnout nebo tak něco. Říkám tady sem se setkal vždy s ochotou.
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  09:55

    hadanka

    hadanky jsem si nevsiml kua
  • 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 13.05.2008  11:22

    auto

    Zkoukni mi auto a ohodot snad zas trochu poskočím
  • 00 Reagovat !

    foto Tommy100

    Tommy100 25.05.2008  12:26

    Koupím...

    Krásnej Favorit. Kdybys ho prodával, koupím >:D
    Pořád nemůžu tak pěknýho sehnat :-(
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 25.05.2008  12:28

      « Re: Koupím...

      Na sautu.cz jich je...
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 25.05.2008  12:42

      « Re: Koupím...

      >:D Bohužel, neprodám a ani nemůžu prodat >:D Nemám teď na jiný ale slouží mi super. A vůbec zatím bych při mým nájezdu km ani lepší auto moc nevyužil. Jo pěknejch fáček už ubejvá, chce to hledat. Čím dál tím víc s nima jezděj cikáni a i třeb s akčníma modelama s nej výbavou jezděj lidi do práce. To je mi trošku líto.
  • 00 Reagovat !

    foto Novic-Porsche-team-GT-R-team-

    Novic (Porsche team/GT-R team) 25.05.2008  13:02

    hadanka

    skoda 100/110 RS :-)
  • 00 Reagovat !

    foto sportivo

    sportivo 04.07.2008  22:30

    krasavec

    ahoj, fáčko máš v obdivuhodnom stave , gratulujem, v každom pohlade na fotografie je to vidieť že je o auto pečovane. recenzia pekná, zaujme. takže prajem veľa štastných km. a je to za 3x10 :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hacek-hacek

    hacek.hacek 20.03.2009  14:56

    :-)

    Diky za pochvalu, snazim se o nej starat jak jen nejlepe to jde :-) A takova pece spolika celkem dost penizek, ale co bych pro nej neudelal, ze jo :-) Srdecni zalezitost :-) Vsak to znas, protoze se o toho sveho taky hezky staras :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 03.04.2009  14:12

    přihrádka spolujezdce

    čau mam takovej menší dotaz,jestli se na přihrádce spoluzejdce dělal zámek seriově?děkuji za odpoved:)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 03.04.2009  19:10

      « Re: přihrádka spolujezdce

      Byl to fabrickej doplněk a dělal se buď na přání a nebo standartně do lepších výbav nebo některých akčních modelů.
  • 00 Reagovat !

    foto ToumextCZ

    ToumextCZ 27.08.2009  09:46

    Problém u prvního modelu Favorita

    Uplně u prvních modelů, se často vyskytoval problém,že auto popojelo pár metrů a celý motor se urval a spadl na zem.Později byl tento problém vyřešen. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Special-line

      Special-line 28.08.2009  13:13

      « Re: Problém u prvního modelu Favorita

      Jako už v sériové výrobě? Nikdy jsem to oficiálně neslyšel, ale neříkám že to není možné. Je fakt že u některých Favoritů praskala vpředu podlaha. ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…