Škoda Favorit (1994)
8.3.2007Toto auto vyjelo z Mladé Boleslavi v roce 1994. Pravděpodobně až po překročení 1 milionu vyrobených kusů nebo velmi blízko k němu. Jedná se už o novější…
Škoda Favorit (Special-line)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "Stefi" [85.135.237.XXX] 12.05.07 15:51
« Re: parada
Moj favorit jazdil pred par rokmi cca 155 max. (136L, 46kW) ale potom aj napriek namontovanemu filtru king dragon to s maximalkou islo dole - akceleracia isla hore - za chvilocku hravo dosiahnem 90 kmh - na dvojke to vytiahnes na 80 a na trojke 120 kmh ! Potom po zaradeni 4ky to uz j slabsie. Mam podozrenie ze je potrebne vymenit rozvody (su este povodne - najazdenych 80 000 km)+ sviecky a pod. Inak motor aj lak su este povodne z roku 1989 ! Ten motor je uplne spolahlivy - štartuje to v každom počasí na 1x - aj v najväčších mrazoch, kúri slušne a hlavne rýchlo, náklady sú fakt minimálne - auto jednoduché - karburátorová verzia, spotreba solídna, akurát to hnije čo je fakt. Takisto brzdy sú kus poddimenzované (na to ako rýchlo sa to rozbehne tak so zastavením má problém trochu viac). Na šprinte na 400 m bol môj čas o 3s horší ako porsche 911 (19s vs 16s). Dokonca chlapec s Fiatom Punto (1,2 Fire) rv 2002 zahanbene odišiel keď videl moje koncové svetlá z cca 20 m pri cieli. čo som to vlastne chcel povedať? Aha - že to auto sa fakt celkovo podarilo. Áno - doba pokročila, nové autá sú fakt technicky vymakané, plné elektroniky, tapacírungov a tvária sa ako tanky plné luxusu, ale odíde na nich nejaká serepetička a pán majiteľ za to vysolí 40-70 litrov v autorizovanom serve - ale však on na to má ... Ja nie. Preto mám ešte Fávo. Možno si ho ešte pár mesiacov podržím, lebo sa bojím. Bojím sa kúpiť niečo, na čom mi odíde napr lambda alebo RJ, príp. škrtiaca klapka a ja ostanem s ovela novším autom, ale nemobilný. -
Special-line 11.05.07 20:05
« Re: fáva nikdy
Hochu kdybych rovanl cement a cihly do fáva a vyndyl sedačky tak ti říkám že to ani neuvezu kolik by toho tam bylo. Fávo le lepší na prostor má kufr v jednom a dají se sklopit sedačky. Horský kolo vezu úplně v klidu zatímco ve škodovce bych ho dovnitř nenarval a do kufru bych ho nedal, jediině že bych jel s otevřeným. Do škodovky co neprojde bočníma dveřma tak tam nedáš, fávo má ještě pátý takže větši televizi, nebo malou ledničku tam dáš v pohodě. -
neregistrovaný: "Ludva" [82.99.146.XXX] 11.05.07 06:50
« fáva nikdy
Měls koupit š120. Ta má prostor. V kufru 48 cihel a na zadních sedadlech 4 pytle cementu a 28 cihel. (zatím rekord). Co narveš do fáva ty :! Fáv je na dvě věci. Na hov.. a na nic. Jó bych zapomněl. Ještě je dobrý do rotu. -
"-- skrytý --" 01.05.07 13:48
« Re: Re: Co to je za lenocha?
Měl jsem taky Favorita 135 Le( to je ten hybrid pro Německo)V techničáku měl napsanou maximálku 137km/h, ale po dálnicí to rozjel dle tachometru na 175 km/h. Samozřejmě je tam nějaká odchylka v proměření, ale "valil" dobře. A to neměl žádné upravy na motoru a podvozku. Máš Pěkného krasavce. Ať Ti slouží. :yes: -
"-- skrytý --" 01.05.07 12:46
« Re: palubní deska
presne tak, jde vsechno kdyz se chce... po zmereni bys vedel vic, ale myslim, ze nejvetsi problem by byl spis napasovat elektroniku na favo... Nejsem si jisty, ale fabie ma pohanenej tacho elektronicky, kdezto favo ma nahon... ale uz jsem videl i ve Wartburgu palubku z R19 a sedla tam krasne... -
neregistrovaný: "kohi" [217.117.217.XXX] 28.04.07 17:08
« Hezké
Zatim jsem neměl možnost pochválit na skodafavorit.cz tak pochválím aspoň tady: NÁÁÁÁÁÁÁÁDHERA :yes: :yes: Moje fáčko si vyzvednu v pondělí z lakovny, takže taky bude vypadat dobře, ale ne tak dobře jako to tvoje. Fakt krása ;-) -
Special-line 25.04.07 22:09
« Re: 7b
Díky moc ;-) Je fakt že největší podíl na tom má první majitel, jelikož to auto mám teprve rok. Ale snažím se to dobře udržovat. Předchozí majitel s tím zas tak moc nejezdil jezdil do zančkovýho servisu, posledních pár let garážoval a dokonce až do konce si na něj platil havarijní pojištění. ;-) -
Martin_ko 19.04.07 22:52
« Re: Re: Co to je za lenocha?
mnohem lip? 50KW je citelne silnejsi ako 40KW a pokial ho mas vo vybornom stave, troska rozmazlujes (olej, sviecky ...) a das mu papat 98 okt. benzin, nieje problem jazdit s nim z casu na cas na hranici 170-180 km/h. Mal som Forman 1.3 BMM 50KW (1994) a po doblokovani obmedzovaca otacok a po montazi kapanek ostrejsej vacky, a vymene palivoveho cerpadla sa s nim dalo 180 jazdit kedykolvek. Akceleracia sice nebola nijak oslniva, ale ked sa rozgulal... :) Samozrejme bacha na podvozok a brzdy, ani jedno nieje na taketo extremy stavane, ale ak mozem poradit, ja osobne som mal namontovany kit prednych brzd Brembo, podvozok HP Special, zosilnene ramena pr. napravy, polyuretanove silentbloky, predny aj zadny stabilizator z Felicie 1.9D a jazdil som na 195/50/15 Fulda Carat Extremo. Auto drzalo stopu velmi slusne, nenaklanalo sa uz tak extremne v zakrutach a pri rychlostnych rekordoch sa na tento podvozok aj dalo troska spolahnut :)) -
MikyJ 17.04.07 13:56
« Re: palubní deska
Vzhledem k tomu, ze felda neni nic jinyho nez facko po faceliftu, tak palubka pasuje uplne presne sroubek na sroubek, neni treba nic upravovat a nacpes ji tam. Ale fabina je uplne jine auto, jiny sklon predniho okna - podle me je o hoooodne delsi ale rozmerove nevim, kazdopadne vsechno jde kdyz se chce, ale tohle by byla prestavba asi fakt na dlouho..