Subaru Impreza (1997)
1.6.2010Čas se posunul a jsme tady zase .... Auto už mám o chvíli déle než když jsem psal recenci a oproti původnímu stavu na tachometru přibylo cca 4 000 km,…
Subaru Impreza (Sklenk@)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Gratuluju 01.06.2010 15:01 zip2016
- Peknej vzhled 01.06.2010 16:55 Slavek-TDM
- Hezký 01.06.2010 17:28 FRPE
- Nový král ... 01.06.2010 21:35 FRPE
- Nazdar skláři 02.06.2010 14:09 Richie10
- No konečně 04.06.2010 08:41 Martin_Happy
- Další přírůstek do Subaru-MACZ klubu 07.06.2010 20:35 Subaru4ever
- sz 16.06.2010 09:33 Ronnyp (RSKa)
- malá-leč závist 17.06.2010 13:42 Đawson
-
zip2016 01.06.2010 15:01
Gratuluju
Pěkně si si pro začátek vybral!! ;-) ;-) ;-) Ať ti to auto co nejdéle a co nejspolehlivěji slouží a udělej ještě nějaké fotky!! I přes to, že jich máš prozatím málo, tak dávám 3 X 10 ;-) ;-) :yes: :yes:-
-
presscott 02.06.2010 00:32
« Re: Gratuluju
Parádní výběr, chválím :yes: . Bratr si taky koupil Imprezu, sice 1999, 92kW kombi, na subaruclubu vystupuje pod nickem maikon, možná ti to něco říká...
Ale k autu. Efektní bezrámová okna, to se ani dnes jen tak nevidí, otočení klíčku do polohy "start" je doprovázeno rozhoupáním vozu do stran, při sešlápnutí plynového pedálu je uspokojeno i sluchové ústrojí >:-[] :yes: . Čeho jsem se ale polekal při prvních jízdách, bylo, když jsem zastavil v kopci a chtěl se rozjet. Pusím brzdu a nic :-O , auto stálo bez hnutí uprostřed kopce. To je tak, když člověk přesedává z Renaultu do Subaru >:-[] . Pak jsem byl poučen o funkci hill-holder. Redukční převodovka u kombíku je taktéž super věc, hlavně v terénu nebo v kolonách....a člověk si připadá jak v náklaďáku :-).
A co se týče zadních sedadel, tak tam je místa po skromnu ;-\ . Když se vepředu usadím pohodlně, tak za sebe si sice sednu, ale kolena a přední opěradlo dělí mezírka tak na 2 prsty. (mám 187cm)
-
Vampix(Diesel Power) 01.06.2010 22:37
« Gratuluju
Taky se připojuji ke gratulacím. Myslím si, že jsi vybral pěkný kousek do začátku. Prvních 1000 je nic, ale když máš řidičák 2 týdny tak ti to přijde dost:) Taky to znám je to nadšení je to krásný pocit, když můžeš řídit :-) Hlavně ať to jezdí a dopřává ti to krásné zážitky :yes: Tohle auto si nekoupí jen tak někdo ;-)-
-
Vampix(Diesel Power) 01.06.2010 23:11
« Re: Gratuluju
Nejdřív sem se trošku zamyslel, ale pak mi to došlo, že tě 1000 km nestojí asi jednu nádrž jako mně, takže tam bude zakopaný pes >:D Však to je jen dobře že v tom nejezdíš pořád, já si zvykl a i když mám v podstatě nudného chrochtáka tak mně řízení stále baví a jezdím kam můžu a to není dobře >:D -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 01.06.2010 23:17
« Re: Re: Gratuluju
sklenko - perfektní kára,počkám až doplníš foto a pak rád dám plnej počet,pokud bych zapomněl,dej mi prosím info přes SZ ;-)
-
-
-
-
Slavek-TDM 01.06.2010 16:55
Peknej vzhled
Ale ja mam radeji to co je vevnitr. Muzes se rozepsat o opravach a udrzbe, kterou jsi po koupi delal?
A kdyz uz mas body packet, neuvazoval jsi o uprave motoru? Na www.subaruclub.cz se resi (pry) cenove prijatelna uprava na 2.2 (vybrus a jiny pisty plus odlehceni setrvacniku) a nebo drazsi na 2.5 od AWD (ale tam je otazka, jak je to s legislativou, protoze se jedna o jiny typ motoru).
Jinak blahopreji k autu, rozhodne s nim vydrz aspon do prvni zimy, pak poznas, co vsechno umi >:-[]-
Sklenk@ 01.06.2010 17:39
« Re: Peknej vzhled
úpravy byly již zmíněnej špatnej tlumič, chcal olej = přetěsnění vany, zadní bubny, přední destičky a kotouče by se ještě snesly, ale táta byl mínění že to dáme dohromady rovnou ať se v tom nezabiju někde. plus těsnění diferáku ten jenom pokapával, údajně hodně lehce. Museli jsme koupit nový gumy, po předchozím majiteli nebyly všechny 4 stejný, což je u čtyřkolky velkej problém. Byly seřízený táhla na otevírání kufru a nádrže. Urezlá příruba vejfucku - nahrazeno pásovcem. Klínovej řemen. Nakonec to byly už jenom detaily typu výměna hadice v motoru.
Obecně bych řek, že cena za kterou jsme to koupili (hodně nízka - míň jak Civic z roku 95), která byla tak nízká prtž prodávající potřeboval něco většího a auto mělo visuální mouchy. Byla nakonec tak akorát adekvátní ke stavu auta.
Do budoucna se v autě bojim asi jenom o motor a převodovku, motor má podle budíků přes 260 000, podle prodejce jsou měněný budíky, že původní se rozbily a našel jenom tyhle víc najetý, ale věř tomu ....
Prostě a jednoduše, pokud odejde motor, chtěl bych tam dát 2.2 nebo 2.5 z legacy (z AWD ne, investice 50k je zbytečně moc na stáří tohohle auta, s tim že za ty peníze by ten půlblok musel bejt skoro panenskej a za to mi to nestojí) a pokud se nedejbože rozbije převodovka, tak redukční z legacy nebo imprezy kombi.
Ohledně lidí a dílů na tákhlen starší auto (přece jenom už je to babička) bych tě odkázal na vrtilku a pak MirekMB (oba na SC.cz a nebo czechsubaruclub.cz) :-) jsou z kladna a MB-
Slavek-TDM 01.06.2010 17:46
« Re: Re: Peknej vzhled
Tak ja mam najeto na mem kombi se stejnym motorem skoro 260 tisic a stale slape, spotreba oleje nulova. Mam uz novejsi ovladace, ale motor jeste s hydrostelama. Dily zatim zadny nepotrebuju, na SC.cz jsem registrovan ;-) Servis mam slibenej od Peterse, ale chystam se k nemu az na podzim nebo pres leto s brzdama na Outbacku. Rozhodl jsem se, ze Imprezu si necham, dokud se uplne nerozpadne nebo dokud by investice presahla cenu auta - coz pocitam bude tak za 4 roky. Chvili jsem uvazoval i o LPG, ale pak by me to asi nutilo vic jezdit (kdyz je to tak levny) a tak na to prdim.-
-
Slavek-TDM 01.06.2010 18:08
« Re: Re: Re: Re: Peknej vzhled
No ja doufam, ze se to obejde jen s vycistenim a rozhybanim pistku a drobnym stocenim kotoucu. Masa maji dost (vzadu jsou snad novy) a desticky jsou tak na 70ti procentech. Jenze auto dlouho stalo (pul roku v bazaru) a tak jsou kotouce trochu plesnivy a pistky zatuhly.
-
-
-
-
-
-
Erl 01.06.2010 17:54
« Re: Hezký
Ahoj. Gratuluju k Impreze :yes:
Nebudu se tu rozepisovat o tom, že jsi začátečník atp... každej začínal.
Ale málokterý(osobně žádného takového neznám), i ostřílený, řidič by si troufnul říct, že se s autem po 14 dnech sžil.
Každopádně je to klasika ze staré školy a mám pro ní velkou slabost a taky bych si přál mít jednu v garáži (můj sen byla/je impreza GT rv2000) Jak už tu bylo zmíněno-počkej si na zimu, to se vyblbneš ;-) :yes:
Závěrem dotaz. Když jste dělali brzdy, osadili jste něco lepšího, nebo jste zůstali u série? Co vím, tak starší ročníky trpěli na poddimenzované brzdy.
Přeju spoustu štastných km a hlavně bez nehod ;-)-
Sklenk@ 01.06.2010 18:00
« Re: Re: Hezký
mno jo, je to sice 14 dní, ale zase dny ti neřeknou nic a když řeknu že s ní mám najeto přes 1000 km, praha a okresky, tak to už něco vypovídá, že jsme se měli možnost poznat :-).
Vzadu klasika bubny, vepředu jsou základní kotouče Brembo -> nejsou ani drážkovaný ani vrtaný.
Ohledně vadnutí brzd si na to ale stěžujou chlapy u všech modelů. Já ale zatim problém nepocítil, pravda ale že na krev jsem s autem ještě nebrzdil.-
Slavek-TDM 01.06.2010 18:06
« Re: Re: Re: Hezký
Tak ony nejen ze vadnou, ale ani moc nebrzdeji a potrebujou velkou silu v noze. Mel jsem nekolikrat moznost primyho porovnani s novejsim MY03, kde jsou vepredu ctyrpistky (snad nekecam) a vzadu kotouce a to auto brzdilo vyrazne lip. Brzdy jsou asi nejvesti slabina starsi Imprezy... -
Erl 01.06.2010 18:10
« Re: Hezký
co to je 1000km >:D >:D
to je jedno... ;-)
U brzd bych spíš koukal, jestli jsou vnitřně chlazený... Vrtaný kotouče maj při velkým zatížení a špatným chlazení dost velkou tendenci praskat.
OK když už to víš, jen jsem chtěl upozornit, pokud jste je ještě nedělali, že by se vyplatilo je lehce vylepšit ;-)-
-
-
Sklenk@ 01.06.2010 18:31
« Re: Re: Hezký
jj bylo to nádherný dyž se všichni zdravili, ale teď už se zdravěj pomalu jenom rézy s kaplí, prtž ostatní netušej. Už je to pomalu prostě jenom auto a né styl života no. Ale čim víc FUji Heavy vydělá, tim dřív pustí do světa nějakou úchylárnu, jako byla třeba STi Type R :-) -
-
-
-
-
-
-
FRPE 01.06.2010 21:35
Nový král ...
... se nám uhnízdil v topu na prvním místě. A nyní si trochu rýpnu : řidič modrého subaru - najeto 1000km, vlastnictví řidičáku 14dní22h15min36sekund ... ;-) >:D
Tím zde naznačuji, že nezáleží kolik máš ujeto km, jak dlouho máš řidičák ale když si koupíš Subárko, od lidí dostaneš desítku a cigárko, to je zaručený top-kárko ... >:-[] :yes:
PS : Pro recenzistu - sranda, není třeba se urážet, já osobně to na 3x10b nevidím, fotek je stále i po doplnění málo ... ;-\-
Sklenk@ 01.06.2010 21:53
« Re: Nový král ...
fotky budou, až nějaký budou >:D
myslim že to přežiju, auto sem dávám abych veřejnost poinformoval jaký všechny možnosti aut jsou, jaký s nim mám zkušenosti a že Impreza s křídlem vážně nemusí člověka zruinovat. Navíc se objevujou za super peníze a atmosféra je ideální auto na naučení ;-)-
FRPE 01.06.2010 21:57
« Re: Re: Nový král ...
Ale jo já to tak beru, doba šla hodně dopředu, vidíš ty začínáš s vozem Subaru, sice r.v. 97 a 85kw a já jezdil jako svý první auto Schade 120L 38KW a z roku * ... >:D
Každopádně jsi udělal radost Subaristce, která tě již obodovala, pak pánům M.Z., Subaru4ever a Thanymu ... ;-) a řadě dalších ... včetně mě. :-)-
-
thanantos 01.06.2010 22:14
« Re: Re: Re: Re: Nový král ...
Zdravíčko :-) moc pěkný přírůstek do rodiny:-) sám tu nejsem moc dlouho ale už jsem si zvykl že my z modrožlutýho souhvězdí držíme pohromadě. Sám ohodnotím až budu mít čas počíst, ale vozítko se mi moc líbí:-) A to bago z kufru dej pryč...takový váhy navíc >:D jinak se mi líbí design světel, netradiční a zajímavé...ikdyž takhle generace byla pěkná sama o sobě :-)-
Sklenk@ 02.06.2010 07:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Nový král ...
Díky moc, po pravdě zadní svvětla si mi moc líběj originální, přední se mi líběj spíš až po FL ale jezdit s tim co tam bylo :-). To bago se vyhodí, ale až přestane hrát a pak pudou pryč třeba i jiný zbytečnosti, ale to má čas, zatim bago hraje >:D -
Slavek-TDM 02.06.2010 12:23
« Re: Re: Re: Re: Re: Nový král ...
Predni svetla jsou z tuning shopu za cca 5 tisic, ale bohuzel nemaji homologaci.
-
-
-
-
-
-
-
Martin_Happy 04.06.2010 08:41
No konečně
Je tady ta správná generace Imprezy. Tedy první po faceliftu. Je to skvělý, má správnou barvu, prostě vše jak má být. Celkem ti závidim že se můžeš v 18-ti prohánět s tímhle. Já o něm jen sním a asi ještě notnou chvíli snít budu. Jen taková drobnost, já osobně bych volil kupé. Aspoň by nikdo nechtěl jezdit vzadu >:D což by znamenalo, že nebudu vozit velkou zátěž. >:D-
Sklenk@ 04.06.2010 13:17
« Re: No konečně
njn jenže kupé jsem na netu našel v čechách jenom jedno :-( navíc stálo skoro jako GT, přičemž kupé v atmosféře byl motor 2.5, dělal se jenom pro ameriku => špatný schánění dílů a celkový odlišnosti stavby auta :-). takže bylo hned jasný, že kvůli ťukancům atd. si vemu něco co je rozšířený :-P.
Jinak 2.0ky nejsou drahý, se koukni na sauto :-) -
Slavek-TDM 04.06.2010 20:54
« Re: No konečně
On teda ten facelift je spis neviditelnej.... >:D Ja uz mam aspon jinej interier. Ja ted ujizdim spis na buldockovi (2001-2002).
-
-
Subaru4ever 07.06.2010 20:35
Další přírůstek do Subaru-MACZ klubu
Zdravím kolegu :-)
Tak máme na MACZu 25. Subárko :yes: ... Rézička je parádní, správně chlapácká. Jedinou elektronikou je to (příšerné) rádio, pak už je jen technika a řidič >:-[] :yes: Tak to má být ;-)
O optickém paketu nemám mínění špatné, spíše naopak. Co mně ale vadí, jsou ty nápisy STI. Co si budeme namlouvat, derivát Subaru Technica International to opravdu není. Věřím, že i s "pouhým" dvoulitrem to bude jezdit parádně, o excelentním podvozku nemluvě. Ale STI to nikdy nebude 8-s ;-)
Předpokládám, že ta "kritika" ultratvrdého podvozku se váže až k domontovávanému podvozku. Staré sériové Imprezy byly přeci známé tím, že zvládnou bez problémů okruhové řádění a přitom je jen tak nějaké díra na silnici při cestě domů nerozhodí.
Opravdu pěkné autíčko :-) :yes:
PS: Prosím, vyhoď tu příšernost z kufru ;-) ... kdyby byla alespoň zastavěná s citem, ale tahle na první pohled odpudivá krabice, navíc upevněná hnusnou lešenářskou ráčnou, je šílená :-(-
Sklenk@ 09.06.2010 23:34
« Re: Další přírůstek do Subaru-MACZ klubu
jj na mysli je ten dodělávanej :-) nějaký nápisy jsem už sundal, z těch co zbyly snad i idiot pozná, že to fakt neni originální a de jenom o znak fanouškovství ke Scoobymu STi :-).
Jak jsem ale řikal, nechci vyhazovat něco co funguje, až odejde, tak pude pryč spolu s dalšíma zbytečnostma, ale zatim hraje no, uvidíme ještě ;-)
Díky @
-
-
Ronnyp (RSKa) 16.06.2010 09:33
sz
ahoj psal sem ti soukromou zpravu a jeste jsi ji necetl.kdybys nahodou nevedel kde si ji precist tak je to v hornim pravem rohu jak je odhlasit a upravit.zatim cau -
Đawson 17.06.2010 13:42
malá-leč závist
trošku čučím co máš za první auto, já si na první auto musel vydělat a byla to škoda favorit s monstroznim výkonem 43 kw v době kdy sem ho měl mělo už asi jen 30 kw:)...a machrovat sem s tim nemohl na silnici ale tak max v terénu kde sem byl nepřekonatelný ;-) jinak hodně štěstí s autem a plno štastných km bez závad:)...