Volkswagen Golf (2011)
17.8.2011Nakolko sme sa prestahovali blizsie k nasmu "velkomestu",kde obaja pracujeme,rozhodli sme sa kupit s partnerkou auto.Moja skusenost s autami zacala este…
Volkswagen Golf VI (SCHROJF)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
GTI 17.08.11 14:22
« VÝDRŽ
Ta starost o výdrž přeplňovaných motorů od VW (proč zrovna těchto?) je až odzbrojující. Naštěstí si ty starosti povětšinoiu dělají ti, kteří žádný motor nemají, neboť ti ostatní, ti s těmi motory jezdí.
Pominu-li naivitu starosti, totiž, že přeplňovaná jednadvojka nic nevydrží v komapktním autě a například přeplňovaný dvoulitr, že je světovým motorem roku a s přehledem uveze střední třídu, pak obecně si napišme, že produkční motory v produkčních vozech mají výkon redukovaný asi tak na polovinu. Životnost takovýchto motorů dosahuje v předsériových testech hodnot v řádech pěti set tisíců kilometrů a více. Jinak je samozřejmě potřeba vědět jak chápat životnost morou, nejde o to, jestli dokáže na jedničku a na plnej ujet ten půlmilión, ale zda dokáže ve standardním režimu tu vzdálenost zvládnout. Ano, dokáže, s přehledem.
Konečně si napišme, že největší zátěží pro motory obecně není jejich pracovní cyklus, nýbrž zmršenej šofér.
A to je vše, tedy pamatuj - snaž se hlavně ten půlmeloun dokázat ty, pokud umíš auto i ovládat, tvůj motor je poslední, co se ti během té doby vysype. -
iudex 17.08.11 11:47
« Re: cital som spravne?
Veľká časť ľudí si kúpi auto bez toho, aby konkrétny model, ktorí chcú kúpiť, aj otestovali. Typická situácia je, že predajca má 1 - 2 predvádzačky s najbežnejšou konfiguráciou, ktorú očakáva, že budú ľudia kupovať. Typicky Passat s 2,0TDI. Ak chceš napr. 1,4TSI, máš problém, možno niekde majú ešte 1,8TSI, tak to musíš tak nejak odhadnúť. Ja tiež mám skúsenosť, že som chcel vyskúšať v Golfe 1,2TSI, ale mali iba 1,4TSI alebo 1,6TDI. Myslím, že schrojfova konfigurácia 1,2TSI s automatom rozhodne nebude bežne ako predvádzačka. -
-
touran 17.08.11 11:24
« Krásne železo
Gratulujem ku krasnemu autu. Mojej zene som vybral G5 sice uplne zakladny motor, manual, stredna vybava a za cenu, ze sa z nej smejeme dodnes...
Je velkou pravdou, ze cely proces kupy auta je zazitok, velmi pekne si to popisal a kazdy co to mame za sebou sme sa v tom nasli. Zvlast ak narazis na normalneho predajcu.
Tak vela spolocnych kilometrov :-)
Ps: Zober wapku do ruky a tu zelen v zamkovej dlazbe posli do pekla, ja byt Tvojim Golfom tak vystrazne raz nenastartujem... -
-
roman.rs 17.08.11 10:42
« trochu reality
Pozorně jsem si přečetl článek, GTi se mnou asi nebude souhlasit, ale realita je jiná.
Za 1, ten motor bude udejchanej a odepsanej do 200.000km.
Za 2, TURBO nevydrží víc než zmíněných 200tis.km
Za 3, krade se, krade se, krade se..... :no: :no:
Za 4, tuckovka se stodvacítkovým motorem nafoukaná turbem.
Za 5, psal jste, že chcete 4kolku a skončíte v golfu?
Ale jinak hodně šťastných kilometrů.... :yes: -
GTI 17.08.11 10:25
« GOLFEM K RADOSTI
Bravo, čistý výtrysk nefalšované silniční a garážové radosti. Takhle se to má dělat. Oceňuji vědomí cesty, oceňuji, že majitel věděl kam má jít a ovšem i kam vlastně ani chodit možná nemusí. Samozřejmě, že si střihnul i logickou (skoro)národní cestu. Finanční limit mu sice nedovolil pořídit další koncernové eso, totiž Yetiho, avšak nakonec ho cesta dovedla do vwelechrámu rozkoší. Jistě, o předmětné konfiguraci tu redakce napsala podrobný test. Jedním slovem - balada.
Tedy přečti si článek o tom, jaké to je, když se kupuje auto, když se kupuje nejlepší auto třídy. To víš, chce to mít ovšem hlavu s mozkem. Mít však hlavu a uvnitř ní místo mozku dva litry tapetovacího lepidla, to holt na Volkswagen nestačí.
Tedy, ano, BRAVO :yes: