Diskuse

Volkswagen Golf (2011)

17.8.2011

Nakolko sme sa prestahovali blizsie k nasmu "velkomestu",kde obaja pracujeme,rozhodli sme sa kupit s partnerkou auto.Moja skusenost s autami zacala este…

 

Volkswagen Golf VI (SCHROJF)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 11 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 17.08.2011  10:25

    GOLFEM K RADOSTI

    Bravo, čistý výtrysk nefalšované silniční a garážové radosti. Takhle se to má dělat. Oceňuji vědomí cesty, oceňuji, že majitel věděl kam má jít a ovšem i kam vlastně ani chodit možná nemusí. Samozřejmě, že si střihnul i logickou (skoro)národní cestu. Finanční limit mu sice nedovolil pořídit další koncernové eso, totiž Yetiho, avšak nakonec ho cesta dovedla do vwelechrámu rozkoší. Jistě, o předmětné konfiguraci tu redakce napsala podrobný test. Jedním slovem - balada.

    Tedy přečti si článek o tom, jaké to je, když se kupuje auto, když se kupuje nejlepší auto třídy. To víš, chce to mít ovšem hlavu s mozkem. Mít však hlavu a uvnitř ní místo mozku dva litry tapetovacího lepidla, to holt na Volkswagen nestačí.

    Tedy, ano, BRAVO :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 17.08.2011  11:04

      « Re: GOLFEM K RADOSTI

      Fiat BRAVO MultiAir? Vynikajuce auto :yes:
    • 10 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 17.08.2011  11:27

      « Re: GOLFEM K RADOSTI

      Takže ti s mozkem koupí Golfa, ti bez něj koupí jiné auto? Dost ubohý názor 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Me-Myself-and-I

      "-- skrytý --" 17.08.2011  13:31

      « GOLFEM K RADOSTI

      "jaké to je, když se kupuje auto, když se kupuje nejlepší auto třídy"

      Ake to je?

      Lebo z clanku som sa dozvedel len to, ze kupili VW Golf...
  • 00 Reagovat !

    foto Mirasr

    Mirasr 17.08.2011  10:28

    4x4?

    Máš tam nahoře ve sloupečku pohon 4x4? Moc pěkný a koukám asi plná palba :yes:
  • 11 Reagovat !

    foto roman-rs

    roman.rs 17.08.2011  10:42

    trochu reality

    Pozorně jsem si přečetl článek, GTi se mnou asi nebude souhlasit, ale realita je jiná.

    Za 1, ten motor bude udejchanej a odepsanej do 200.000km.
    Za 2, TURBO nevydrží víc než zmíněných 200tis.km
    Za 3, krade se, krade se, krade se..... :no: :no:
    Za 4, tuckovka se stodvacítkovým motorem nafoukaná turbem.
    Za 5, psal jste, že chcete 4kolku a skončíte v golfu?

    Ale jinak hodně šťastných kilometrů.... :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 17.08.2011  11:07

      « Re: trochu reality

      Mozno nevydrzi 200tkm, ale kto si kupi benzin tak najazdi vacsinou 100tkm za 5-6 rokov a potom predava. Ten motor uz moze mat sice inu povest, ale zatial sa o neho ludia trhaju.
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 17.08.2011  11:11

      « Re: trochu reality

      Na soudy je brzo, ale aby vůbec vydržel těch 200 tis. Zatím to asi nikdo nevyzkoušel, tak uvidíme.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 17.08.2011  11:42

        « Re: Re: trochu reality

        Dinar má Golfy 1,4 TSI vo firme a ako tu už písal, stovku už niektoré majú a v pohode. Naviac ako služobáky dostávajú svoje. 1,2 TSI je naviac technicky jednoduchší (8v proti 16V v 1,4), nemyslím, žeby nezvládol 200t pri normálnom spôsobe používania.
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 17.08.2011  11:54

          « Re: Re: Re: trochu reality

          Jasně, je to dáno tím, kdo v nich jezdí. Ale pokud je někdo zvyklej na nějakou nesmrtelnou atmosféru a bude se stejně chovat k turbobenzínům, tak moc nevěřím, že dotyčnému vydrží.
          • 00 Reagovat !

            foto CommonUser

            CommonUser 19.08.2011  14:24

            « Re: Re: Re: Re: trochu reality

            S tymto suhlasim. Mozno trochu kritiky na TSI neuskodi ...
            - 2x 1,4 TSI v perdeli a 1x 1,8 TSI:
            [odkaz]

            Dodam, ze dany GOLF bol 74x v oprave.
            [odkaz]

            Goglovy link na motorschaden uz nebudem znova kopirovat.
            Nie je to 1,2 TSI, takze bacha. Fakticky ta 1,2 moze byt na tom skutocne lepsie, ak necakam spolahlivost az do mrte.
    • 00 Reagovat !

      foto Typhoon

      Typhoon 17.08.2011  20:44

      « Re: trochu reality

      Chtěl bych se Tě zeptat, kolik km vydrží turbo v dieslu?
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 21.08.2011  02:20

        « Re: Re: trochu reality

        A já tebe, to je dieselový motor?
    • 00 Reagovat !

      foto palokalo

      palokalo 19.08.2011  11:38

      « Re: trochu reality

      Moc aut kde vydrzi turbo viac ako 200 tisic nepoznam.. snad len nejake 3l a viac kde neni vysootackove. Mne odislo na mojom saabe niekde pri 180 tisic. Je to vec s ktorou bud musis ratat ak take auto kupujes alebo tolko na nom neplanujes najazdit a vymenu turba nechas na buducom majitelovi. Mimochodom to piditurbicko pri 1,2 tsi bude mat aj pidicenu oproti drahym turbodieslovym turbam a to uz nehovorim o vstrekovani, vahe vzduchu atd. co je problem ako citam pri CR.
  • 00 Reagovat !

    foto Nerez

    Nerez 17.08.2011  11:12

    Golf

    Dobrá volba, ať slouží. Jinak nevím jistě, ale myslím, že tento motor nemá 4 ventily na válec, ale jen 2.
    • 00 Reagovat !

      foto Typhoon

      Typhoon 17.08.2011  20:47

      « Re: Golf

      Myslíš dobře, jen dva, na 3 deci to stačí.
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 21.08.2011  02:21

        « Re: Re: Golf

        Na to jsi přišel jak, že jde o deci, prosím tě?
  • 00 Reagovat !

    foto bordeaux

    bordeaux 17.08.2011  11:14

    cital som spravne?

    nedocital som sa ze by si siel na nejaku testovacku. To si naozaj kupil auto bez toho aby si ho spolu s konkurentmi vyskusal?
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 17.08.2011  11:25

      « Re: cital som spravne?

      Znám pár takových lidí co si auta nezkoušejí, když je kupují ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.08.2011  11:47

      « Re: cital som spravne?

      Veľká časť ľudí si kúpi auto bez toho, aby konkrétny model, ktorí chcú kúpiť, aj otestovali. Typická situácia je, že predajca má 1 - 2 predvádzačky s najbežnejšou konfiguráciou, ktorú očakáva, že budú ľudia kupovať. Typicky Passat s 2,0TDI. Ak chceš napr. 1,4TSI, máš problém, možno niekde majú ešte 1,8TSI, tak to musíš tak nejak odhadnúť. Ja tiež mám skúsenosť, že som chcel vyskúšať v Golfe 1,2TSI, ale mali iba 1,4TSI alebo 1,6TDI. Myslím, že schrojfova konfigurácia 1,2TSI s automatom rozhodne nebude bežne ako predvádzačka.
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 23.08.2011  11:41

      « Re: cital som spravne?

      nevidim na tom nic hrozne, taktiez som nikdy v leone nesiel pred kupou, stacilo mi si donho sadnut v salone a ziskal si ma, akurat som si vyskusal motor 1,9 tdi v kamaratovej octavii >:D >:D nepotrebujem mat vedla seba predajcu ktory hovori tu podte, spomalte, je to nove takze opatrne >:D
  • 00 Reagovat !

    foto white-label

    white label 17.08.2011  11:22

    Golfík

    Pěkně jste to nakonfigurovali, tyhle 16" kola se přesně hodí k šedé united, mají stejný odstín podbarvení, jen je trochu škoda, že vám už nezbylo na rádio s větším dotykovým LCD (500).
    P.S. Volič DSG není stejný jako u modelu GTI, tam je kulatější a má tenčí kovový rámeček:
    [odkaz]
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 17.08.2011  11:49

      « Re: Golfík

      Ona celá DSG je iná, ako v GTI (mokrá vs. suchá, 7st. vs. 6st), ale Tebe to vysvetľovať nemusím.
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 17.08.2011  15:03

        « Re: Golfík

        Jasně, mně šlo čistě jen o design toho voliče o kterém v recenzi tvrdí, že je stejný...
  • 00 Reagovat !

    foto touran

    touran 17.08.2011  11:24

    Krásne železo

    Gratulujem ku krasnemu autu. Mojej zene som vybral G5 sice uplne zakladny motor, manual, stredna vybava a za cenu, ze sa z nej smejeme dodnes...
    Je velkou pravdou, ze cely proces kupy auta je zazitok, velmi pekne si to popisal a kazdy co to mame za sebou sme sa v tom nasli. Zvlast ak narazis na normalneho predajcu.
    Tak vela spolocnych kilometrov :-)

    Ps: Zober wapku do ruky a tu zelen v zamkovej dlazbe posli do pekla, ja byt Tvojim Golfom tak vystrazne raz nenastartujem...
  • 00 Reagovat !

    foto objekt21

    objekt21 17.08.2011  12:28

    priplatok

    hehe, to nedali ani len koberceky ako darcek? hrozne 8-s
  • 01 Reagovat !

    foto GTI

    GTI 17.08.2011  14:22

    VÝDRŽ

    Ta starost o výdrž přeplňovaných motorů od VW (proč zrovna těchto?) je až odzbrojující. Naštěstí si ty starosti povětšinoiu dělají ti, kteří žádný motor nemají, neboť ti ostatní, ti s těmi motory jezdí.

    Pominu-li naivitu starosti, totiž, že přeplňovaná jednadvojka nic nevydrží v komapktním autě a například přeplňovaný dvoulitr, že je světovým motorem roku a s přehledem uveze střední třídu, pak obecně si napišme, že produkční motory v produkčních vozech mají výkon redukovaný asi tak na polovinu. Životnost takovýchto motorů dosahuje v předsériových testech hodnot v řádech pěti set tisíců kilometrů a více. Jinak je samozřejmě potřeba vědět jak chápat životnost morou, nejde o to, jestli dokáže na jedničku a na plnej ujet ten půlmilión, ale zda dokáže ve standardním režimu tu vzdálenost zvládnout. Ano, dokáže, s přehledem.

    Konečně si napišme, že největší zátěží pro motory obecně není jejich pracovní cyklus, nýbrž zmršenej šofér.

    A to je vše, tedy pamatuj - snaž se hlavně ten půlmeloun dokázat ty, pokud umíš auto i ovládat, tvůj motor je poslední, co se ti během té doby vysype.
    • 10 Reagovat !

      foto Bully-

      Bully_ 17.08.2011  15:13

      « Re: VÝDRŽ

      Sice si Golf a zvlast s timhle motorem nikdy nekoupim a proto s vami nestrikam s takovou radosti ;-) , ale tenhle tvuj posledni prispevek hlavu a patu urcite ma a podepisu se pod nej :yes: "Jednadvojku" s turbem si nekupuji zadni zavodnici, ale normalne jezdici lidi a s timhle autem dokaze motor zahybat dost slusne kdyz to je obcas potreba. Sam jsem se svezl s 1,2 TSI v automatu ve Skode Yeti a prijemne me prekvapila.
    • 00 Reagovat !

      foto BeranK

      BeranK 17.08.2011  16:54

      « Re: VÝDRŽ

      Nedělej tady ze sebe troubu, oba přece víme, že jediné turbomotory, které vydrží ne dvě sta, ale dokonce tři sta a možná i pět set tísíc bez poruchy jsou ty jediné správné - ty, jak se jim říká ...ér...multikultiér a pokud možno jenom se dvěma válci, čím míň válců, tím víc motor :-) ty jsou věčné, jsou věčnější než diamanty od Bonda.

      A teď už vážně, máš samozřejmně recht, je zajímavé, že tady nikdo třeba neřeší trvanlivost dieselů, kde je vyšší plnící tlak. A zmršenej šofér - mohu potvrdit. Jeden můj známej neznalostí způsobu řízení a ovládání "upek" turbo Passatu a od té doby se vyžívá v účasti na nejrůznějších fórech (především německých), kde se slétavají všichni ti podobně postižení a navzájem se utvrzují v tom, jak je Passat blbý poruchový auto a jak je blbej ten motor. Jinak bezvadnej chlap ale i z jiných "motoristických" důvodů - řidičák bych mu sebral jednou provždy, nejhorší řidič, co jsem zatím poznal.....
      • 00 Reagovat !

        foto GTI

        GTI 17.08.2011  19:44

        « Re: Re: VÝDRŽ

        :-) Souhlas, u motoru jde hlavně o to jak se s ním zachází, dvojnásob to platí o motorech přeplňovaných. Dodatečné prochlazení třeba vodou po zastavení je sice účinné, ale já stejně po náročnější jízdě nachám vždy motor odfrknout minutku na volnoběh.

        Řada lidí se domnívá, že se řadí akorát při rozjezdu... >:D A pak to dřou na šestku při osmi stech otáčkách, s tím by nezmohli nic ani motoráři od Rollse... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 21.08.2011  02:26

        « Re: Re: VÝDRŽ

        Copak copak, Berane, prošel jsi kolem Pizzerky a naskákaly ti pupínky?
        Nikdo tady nepíše, že Multiair vydrží více jak TSI, jen ty máš halucinace, tak si musíš naplivat.

        Když jsi takový chytrý kluk, tak mi odpověz, může se pokazit turbo v atmosférickém motoru?
    • 00 Reagovat !

      foto CommonUser

      CommonUser 18.08.2011  13:08

      « Re: VÝDRŽ

      Preco prave tychto ? Pretoze turbo a priamy vstrek benzinu VW ako low cost (rozumej "tazky" spotrebak) este neprodukoval.
      Ten co kupil uz musi jazdit - vacsinou za to vysolil tazko usetrene peniaze.
      Ten zvysok sa snazi prist na to, preco google.de odporuca pri napisani "tsi " (dodrzujte medzeru) na 4 pozicii slovo "motorschaden" :-O
      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto tomm123

        tomm123 25.09.2011  21:45

        « Re: Re: VÝDRŽ

        1,4 TSI sa vyrábajú tuším od 2003. FSI ešte dlhšie. Dávali sa aj do Golfa V.
        Inak ten tvoj google, prečo tam musí byť tá medzera? A prečo úvodzovky? S vyhľadávačom sa dajú robiť rôzne fígle a toto bude jeden z nich :-) Čo vyhodí keď tam napíšeš TDI? :-) Známe sú veľké problémy s 2,0......
        A nekuvikaj zo závisti >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 21.08.2011  02:24

      « Re: VÝDRŽ

      Že ty máš minimálně profesorský titul z konstrukce spalovacích motorů, co?
  • 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 17.08.2011  17:32

    DSG

    Já sice jezdím za "jinou značku", ale tvůj Golf se mi líbí jak motorem a převodovkou, výbavou a zvolenou barvou :yes:

    Chtěl jsem se zeptat podrobněji na převodovku DSG. V testech uvádějí, že "suché" sedmi stupňové DSG provází silné cuknutí při rozjezdu, popř.při couvání. Prostě že jim chybí takový ten plynulý rozjezd jako mají klasické automaty s měničem. Registruješ něco takového nebo je to nafouklá bublina přecitlivělých novinářů? ;-) Přeci jen máte oba i s drahou polovičkou zkušenosti s automatem, takže můžete porovnat.

    Díky předem za odpověď.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 17.08.2011  18:14

      « Re: DSG

      Myslim si,ze to je fakt iba nafuknuta bublina novinarov,ako si povedal,ziadne silne cuknutie (ala bus Ikarus) som si vobec nevsimol.Rozjazd je uplne plynuly,cuknutie akurat,aj to jemne pocitis trebars iba pri cuvani do strmeho kopca...ale to su situacie,kde by bolo zrejme aj trosku uz "citit"spojku na prevodovke klasickej!
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 17.08.2011  20:46

        « Re: Re: DSG

        Tak jsem si myslel. Jak napsal white lable, při přímém srovnání asi nějaký rozdíl bude, ale nevěřím, že je to tragedie :-) Člověk se nesmí ovlivnit jen tím, co napíší novináři. Ti mají zmlsané jazýčky a "obyčejný řidič" to může vidět jinak. Není nad vlastní zkušenost, ale 1.2 TSI s DSG je v našich končinách jako předváděčka asi utopie...
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.08.2011  18:16

      « Re: DSG

      Taky jsem zvědavý co ti odpoví, moje zkušenost je taková, že je to o malé poznání horší, než u mokré DSG, ale do nějaké tragedie to má fakt sakra daleko, samozřejmě může být případně nějaká vada na určitém konkrétním kuse jako u všeho...

      edit - takže už mě o minutu předběhl...
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 17.08.2011  20:52

        « Re: Re: DSG

        Nebo to mohl být opravdu problém prvních kusů a za pochodu se doladil...???
    • 00 Reagovat !

      foto FauVee

      FauVee 17.08.2011  22:09

      « Re: DSG

      Rozdiel medzi 6st mokrou DSG a 7st suchou DSG pri rozjazde je prakticky ziaden. Kedze DSG je prevodovka so spojkou( spojkami) je to aj o urcitom cviku, ako sa touto prevodovkou da radit, resp rozbiehat z pokoja ( myslim tym v automatickom rezime D, alebo S). Je teda viac citliva na sposob ako sa s nou zachadza, ako klasicky automat s menicom.Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze cuknutie pri rozbiehani je skor zalezitost rozdielu medzi silu pouziteho motora ( rozumej krutiaceho momentu), ako suchej, ci mokrej skrine. 7st DSG sa kombinuje s motormi do krutiaceho moment 250Nm a 6st DSG do silnejsich. Cize klasicka situacia u 1.2 TSI s DSG je ze ak na cervenu preradis volic prevodovky do P a nasledne na oranzovu presunies do D, vznikne podvedome potreba rychlejsie vyrazit vred a ono to tak ako u klasickej prevodovky so spojkou pri rychlom pusteni spojkoveho pedala autom cukne. Dalsie preradovania su uz velmi plynule. AK na krizovatke stojis na brzde s volicom v D, tak to cuknutie vznikne lenk fakt zarazis plyn do podlahy. U silnejsich motorov so 6st DSG, ked presuvas nohu z brzdy na plyn, motor ma dost krutiaceho momentu na to, aby auto uz v tom momente rozbiehal a vtedy staci len jemne pridat plyn na plynuly a relativne rychly rozjazd.
  • 00 Reagovat !

    foto CommonUser

    CommonUser 17.08.2011  19:08

    Spotreba

    Pekna spotreba, nic proti Golfu ci motoru, ale kebyze pisem recenziu na Avensisa kombi so 108 kW a 1,5t ... co by som mal napisat, ked mam rovnaku spotrebu ? :-! Asi kricat Aleluja Bratia !

    Pekny vecer s auto.cz.
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.08.2011  22:14

      « Re: Spotreba

      Možná bude pro začátek stačit, když zakřičíš: "jezdím jako důchodce"... >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto pario

        pario 18.08.2011  08:28

        « Re: Re: Spotreba

        Nič v zlom, ale prečo myslíš,že Avensis pri tejto spotrebe je brzdou na ceste. Doprial by som Ti previesť sa v Avensise na dlhšiu trasu a možno by si bol prekvapený. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 18.08.2011  13:42

          « Re: Spotreba

          Nemyslel jsem tím zrovna jezdit jako brzda na cestě, spíš jen úsporně, jako spořiví důchodci... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto CommonUser

        CommonUser 18.08.2011  11:36

        « Re: Re: Spotreba

        Biela etiketa ( :-) ): Ja to pisem na margo silnych stranok:
        "-spotreba(s lahkou nohou okolo 5.5-5.8l/100km"
        Dochodcovsky styl ide u mna za 5. Dynamicka jazda znamena nieco cez 7.
        Jazdim casto aj long distance streky so zatazenim 250 kg a viac, ale o tom potom.
        Viem, ze pre VAG je to tazko stravitelne, ze benzinovy motor bez priameho vstreku (turba) moze ist za tolko v aute strednej triedy.
        Uz radsej dost, nebudem tu kazit radost majitelovi noveho auta :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 18.08.2011  12:06

          « Re: Re: Re: Spotreba

          Nemaš co kazit protože vyhodou 1.2 TSI je pravě spotřeba a patři mezi nejuspornějši benzinove motory ktere jsou na trhu. Je to motor ktery se dost přibližil ke spotřebam dieslovych motoru takže pořidit si diesel už neni tak vyhodne jak tomu byvalo dřiv. Samozřejmě se bavim v ramci stejnych nebo podobnych kategorii.
          Jinak samozřejmě spotřeba 2.0i Avensise neni nejhorši ale na chvalu to taky neni.
          [odkaz]
          • 00 Reagovat !

            foto CommonUser

            CommonUser 18.08.2011  12:24

            « Re: Re: Re: Re: Spotreba

            Preco beries stary 2.0 ? Vezmi 1.8 Valve
            [odkaz]
            vs
            [odkaz]

            A stale mame 77kw v mensom Golfe voci 108 kW v Avisovi.
            Toyote mozes vytykat rozne veci ... ale spotrebu benzinov (+naklady) nie.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.08.2011  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

              Tak to ja nemužu čuchat že jde o 1.8i. No ale stale plati že 1.2 TSI patři mezi nejuspornějši benzinove motory takže opravdu nemaš co kazit.
              • 00 Reagovat !

                foto CommonUser

                CommonUser 18.08.2011  12:38

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                Pokial sa divam len na spotrebu, tak nemam namietky. Patri do tej skupiny benalov, ale pomer vykon / spotreba - tam uz som si nie taky isty.
                (BTW nie som fanda ziadnej znacky - predtym som vlastnil VAGy a dalsie znacky)
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 18.08.2011  12:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                  Ono nemužeš čekat že spotřeba bude rozdilna v litrech a je jedno jestli jde o auto nižši středni nebo středni. Pruměrna spotřeba už bude klesat tak po dl. Ona se da taky očekavat že auta středni třidy budou jezdit častěji delši trasy a menši auta budou častěji litat kolem komina a po městě. A vyhodou 1.2 TSI je pravě i to že neni tak rozežrana jak jine turbobenziny při hrubšim zachazeni s plynovym pedalem. Jezdit s 1.2 TSI v kombinaci přes 7l znamena už dost svižna jizda nebo hrubějši zachazeni. Samozřejmě se nebavim o krabicich stylu Yeti atd kdy zvlašť při vyššich rychlostech bude ta spotřeba znatelně větši ale to plati pro všechny motory.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Nerez

                    Nerez 19.08.2011  14:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                    No, ona rozežraná celkem je. S kamarádem jsme jeli v Octavii, jel svižně, ale nikoli na krev a na konci 15ti km cesty, kde asi tak 10 km byly okresky nam počitač ukazal 8,8. Chce se to s tím zkrátka naučit jezdit :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 18.08.2011  13:47

          « Re: Spotreba

          To byla spíš taková srandička, když už si tak pěkně nahrál na smeč... ;-)
          Jinak viz 13:42, ale při mé představě o opravdu dynamické jízdě by se ti těch 7 litrů rozplynulo jak pára nad hrncem. Žádný benzín neumí jet skutečně úsproně, pokud jej častěji vytáčíš až téměř k omezovači, rozdíl mezi spotřebou srovnatelného dieselu a benzínu je logicky největší právě při takovémto podobném "režimu"...
          Kdyby byly benzíny tak pohádkově úsporné, jak čteme na podobných diskusích, nemohl by být v Evropě takový dlouhodobý boom dieselových motorů v osobních vozech, a to včetně prémie lux. třídy.

          P.S. S tím doslovným překladem mého nicku ses netrefil, zkus to vzít jako "sousloví", nikoli dvě samostatná slova... :-)
          • 00 Reagovat !

            foto CommonUser

            CommonUser 19.08.2011  13:58

            « Re: Re: Spotreba

            Kazdy ma pravo na nazor. Ak si to nevlastnil, tak tazko mozes posudzovat. :*)
            Mozes skusit este nejake "nezavisle" testy (Adac, AMS, atd.) Je to na tebe, hadat sa nema vyznam. V podstate mi je to jedno. Benzin nezlacnie, ci veris alebo nie.
            Od tohto motoru ale nemozes cakat zatah ako od turba a valvematic ma tiez jemny delay, co jemne nasiera, ked ta nejaky pako "zatvara" na dialnici.

            Dolezitejsie pri spotrebe je to - kde jazdis. Ano dokazem sa dostat aj ku 10 tim litrom. Konkretne moje osobne maximum 9,7 na dialnici Mnichov - Passau. A92 / A3. Cca 20:00, polozatazene auto (kombi) a priemerka cez 150. Casto tempomat na 200. Proste som skusal, co si s tym mozem dovolit. Ak to nemas daleko, tak si to skus sam s nejakym autom.

            Ale okresky SK s prazdnym autom sa daju za 5, bez toho aby si brzdil premavku.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 19.08.2011  20:54

              « Re: Spotreba

              Můj příspěvek/reakce se týká benzínů/dieselů obecně, nemusím mít zkušenost s úplně každým modelem a jeho motorizacemi, abych k podobnému (obecnějšímu) závěru dospěl. Těch "tvých" možných deset litrů, to je právě ten režim (časté vytáčení blízko k omezovači) o kterém jsem psal, pojem dynamická jízda totiž může být velmi subjektivní... :-)
              • 00 Reagovat !

                foto CommonUser

                CommonUser 22.08.2011  13:31

                « Re: Re: Spotreba

                Ano suhlasim, dynamicka jazda ma pre kazdeho rozne "hodnoty".
                Valvematic je ale vyborny, co sa tyka pomeru vykonu a spotreby - to si mozes vlozit ku tvojim datam :-)

                Skus si urobit priemerku cez 150 km/h na useku 200 km a pochopis.
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 18.08.2011  15:38

          « Re: Re: Re: Spotreba

          Neuraž se, ale téhle spotřebě moc nevěřím.
          • 00 Reagovat !

            foto pario

            pario 18.08.2011  17:43

            « Re: Re: Re: Re: Spotreba

            Myslím,že možem reagovať. Ver,či never Bratislava - Zurich pri dodržiavaní rýchlostných limitov mám priemernú spotrebu 6,5l. Na okreskách v pohode pod 6l.
            • 00 Reagovat !

              foto CommonUser

              CommonUser 19.08.2011  14:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

              Ako som pisal hore, nema vyznam sa hadat. Ja ti verim, lebo "mozem" / mam. Tak ako som ja pucil oci, ze nejazdim za 3L s najlepsim vtedajsim TDI 81kW.
              Ja som pod 6 tazko liezol, ale ani cez 8 som nikdy nemal.
              • 00 Reagovat !

                foto Nerez

                Nerez 19.08.2011  14:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                Dle spritmonitoru ma Avensis s 1.8 benzínem 108 kW průměr všech uživatelů 8,4 l, proto se mi tvoje hodnoty zdají málo dosažitelné. Ale zase vyjímka potvrzuje pravidlo a třeba jsi tou vyjímkou právě ty :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto CommonUser

                  CommonUser 19.08.2011  14:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                  Neviem, co si tam hladal, ale 1.8 108kW od roku 2009 ma celkovo aj s CVT 7,62 a bez CVT prevodovky 7,54
                  [odkaz]

                  Pricom Avensis je skor sluzobne vozitko. Hmmm.

                  Ty si tam asi zaratal aj predosly 2.0i s rovnakym vykonom. A takto potom vznika flame ... >:D

                  A POZOR ! Ja netvrdim, ze Avis ma celkovu priemerku 5,5 ! Ale ze dokaze jazdit v eko rezime za tolko ako tu popisany GOLF 1,2 TSI. To je vsetko co com s tym chcel povedat.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Nerez

                    Nerez 19.08.2011  15:27

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                    Já jsem tam jen nezadaval rok vyroby, proto mi to vyšlo jinak ;-\
                    • 00 Reagovat !

                      foto CommonUser

                      CommonUser 19.08.2011  16:13

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba

                      Tak je to jasne, zaratalo ti aj 2.0 VVTi D4 v starsom modele T25 s rovnakym vykonom. To bol priamy vstrek bez Valvematicu (to je az model T27 - 2009). Ten 2.0 je so spotrebou na tom horsie.
  • 00 Reagovat !

    foto Dusan10

    Dušan10 17.08.2011  19:29

    Spotreba 6 litrov ?!!

    Viem si takú spotrebu predstaviť, ale len pri "katolíckej" jazde, kde na diaľnici sa to nemôže veľmi rozbiehať ... pri trošku razantnejšej jazde ide spotreba pri malých benzínových turbomotoroch veľmi rýchlo hore ....

    Je to spotreba podľa PC, alebo vypočítaná ?

    • 00 Reagovat !

      foto radekoo

      radekoo 18.08.2011  23:35

      « Re: Spotreba 6 litrov ?!!

      Tak k té spotřebě nafta vs benzin- trasa cca 100 km 40% dálnice, 40% okresky, 20 % město, jeli jsme 60kou město( v rámci možností), 130 na dálnici a 90- 110 na okreskách.
      Octavia scout 2.0 tdi 140 ps - spotřeba 6,0l vs Golf 1.4 Tsi 122 ps - spotřeba 6,4l
      ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 19.08.2011  00:04

        « Re: Spotreba 6 litrov ?!!

        I kdyby, tak Scout je zvedlá 4x4 (s objemem 2,0), což je podstatně "odporovější" verze Golfu, který má předním pohon (s objemem 1,4).., je třeba srovnávat srovnatelné, kdyby měli tyhle dva vozy prohozené motorizace, bude rozdíl jejich spotřeb mnohem větší! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Nerez

          Nerez 19.08.2011  14:41

          « Re: Re: Spotreba 6 litrov ?!!

          Ano, pro Golfa ale zase hraje, že je lehčí.
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 19.08.2011  20:47

            « Re: Spotreba 6 litrov ?!!

            Proč to "zase"? Samořejmě, že je lehčí, a to právě přímo souvisí s tím, o čem jsem psal, má totiž lehčí motor i techniku pohonu, navíc je i kratší.
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 21.08.2011  02:33

    Pěkná kombinace

    ... barvy, kol a i motor není nejhorší... tím myslím, že má Golf v nabídce i silnější... :-) Ale chápu, že stačí. :-) Ať slouží a... nohy při zemi ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 12.09.2011  22:53

    Super auto

    Dobrá recenzia dobrého auta s podľa mňa dobrou konfiguráciou, myslím, že bude slúžiť dobre, tak už len veľa šťastných km ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto tomm123

    tomm123 25.09.2011  21:48

    Madlá tam sú

    Veko kufra madlá má.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 26.09.2011  08:55

      « Re: Madlá tam sú

      Ak mas na mysli tie plastove diery na vnutornej strane 5 dveri,tak tam madla su,a chcu na zatvorenie dveri riadny cvik,ale skor som myslel ako madla nejake pracky,alebo remene. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto gabo19

    gabo19 20.10.2011  20:56

    DSG

    Ahoj chcem sa opýtať ohľadne DSG. Uvažujem o kúpe tohto rabbita 1.2 TSI DSG. Bol som u predajcu aj na testovacej jazde. No a na začiatku ako sme išli z parkoviska tak keď brzdíš, tak tak trochu zapiští brda, potom po prejdení chvíľky sa už to nezopakovalo. Predajca mi povedal že to robí keď za po dlhšom čase keď je zaparkované auto tak to tak robí. Aj tebe to tak robí? Díki za odpoveď.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 21.10.2011  12:06

      « Re: DSG

      Cau,osobne som si to nevsimol,ale podla mna ma predajca pravdu,ked auto dlhsie stoji,a ked este prsi,tak na brzdovych kotucoch je vidiet povlak hrdze,co moze mat za nasledok "pistanie" brzd.Inac kupu DSGcka ti mozem iba doporucit...hlavne ak jazdis viac v meste,tak ako my...zo zaciatku som nevedel co s pravou rukou...teraz uz viem...mozem drzat partnerku za koleno (-:
      Ale teraz vazne...je to fakt dobra vec,a ked chces radit,tak mozes,a ak nie,tak ides ako na auticku z kolotocov(len tocis volantom,a stlacas plyn).A este by som ti doporucil si priplatit za bezklucovy vstup a startovanie(okolo 350,-EUR),parada,ziadne hladanie klucov...iba sa dotknes,pohladkas svojho GOLFa a je zamknuty!Vela zdaru pri vybere Rabbita,a dufam,ze ho hned po kupe zavesis na tuto stranku!Maj sa
  • 00 Reagovat !

    foto gabo19

    gabo19 21.10.2011  12:54

    DSG

    Pokračovanie. nejde mi reagovať na odpoveď,tak píšem takto. Díki za odpoveď. No chcem tú DSG, len uvidím ako mi to finančne výjde aj celkovo s autom, lebo je to dosť tých 1800,- . Ale hej je to super, čo som testoval. Testoval som ale 1.4 TSI DSG, ale že aj tá 1.2TSI je svižná v DSG. Myslíš že 1.2 man. a DSG je porovnatelne svižné? Napr pri predbiehaní mimo obce, alebo rýchly štart na zelenú na križovatke? No ak by som si ho kupoval(uvažujem v 12/11, kým bude ešte v ponuke, lebo budúci rok nevedia či ešte bude) , potom by som to sem časom zavesil. Inak tiež som bol u Kravarika zhodou okolnosti:-), Hej je to v pohode predajca.Ja by som chcel v bielej farbe, tak tá športová verzia pekne vynikne a ešte ušetrím aj za metalízu, Inak v myšlienkach na auto som presne ako ty, furt kukám do katalógov, netu a každý deň na to mylsím, až som už z toho "na nervy":-) Tak dúfam že my to výjde a budem mať auto a kľud:-) Maj sa zatiaľ
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 23.10.2011  10:24

      « Re: DSG

      Co sa tyka sviznosti,nerobil by som si starosti ani s manualom.TSI 1.2 ma 105 koni.A Rabbit v bielej farbe krasne vynikne...vela zdaru.
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 23.10.2011  23:26

    folie na střeše

    ahoj, proč ta folie není až k začátku křídla? :-( A nechat pak křídlo bez ní...

    Viz.třeba:
    [odkaz]

    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 24.10.2011  00:03

      « Re: folie na střeše

      Je to pravda, ten kousek tam prostě chybí...
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 24.10.2011  00:11

        « Re: folie na střeše

        WL - máš nějaké foto svojí střechy, jak to pak hezky vypadá? Nikde jsem nenašel :-(
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 24.10.2011  00:18

          « Re: folie na střeše

          Někde ve foťáku mám, ale já mám jinou folii, lesklou a kontrastnější černo-šedo-stříbrnou, tyhle 3D jsou teď velmi rozšířené, dělá se s nima hodně dobře, jdou dát třeba i na zrcátka (viz švihákova 911) apod., ale v reálu vypadají hodně plastově a matně, origo carbon střechy (M3/M6) mají obvykle leský finiš.
  • 00 Reagovat !

    foto pacific

    pacific 18.12.2011  17:44

    jazyk v pc

    hello, da sa nastavit jazyk v palubnom pc? napr na anlignu? alebo da sa to objednat pri zadavani objednavky?
  • 00 Reagovat !

    foto Kajuska

    Kajuška 10.02.2012  22:13

    Zajíc

    Čoveče to byl snad železnej zajíc že to ustál - byl to zajíc?
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 14.02.2012  14:00

      « Re: Zajíc

      Malo to velke usi,tak dufam,ze ano...a skoda bude vacsia ako som si pri mojej prehliadke myslel,musi sa po obhliadke technikom z poistovne menit cely predny naraznik,a plastova vypln blatnika na vodicovej strane...(odhad cca 1.100,-EUR),po oprave pridam koment!
      • 00 Reagovat !

        foto Brandon-Walsh

        Brandon Walsh 14.02.2012  14:02

        « Re: Re: Zajíc

        to je hadam pravidlo ziaden naraznik cez poistovnu nejde pod 1000 eur a este urcite ked ho daju dole zavolaju pane este toto je znicene tamto chcete aby sme to vymenili ? >:D drzim palce nech to spravia poriadne ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Kajuska

          Kajuška 14.02.2012  14:06

          « Re: Re: Re: Zajíc

          mužeš zajíce zkusit zažalovat a nebo mu poslat exekutora na jeho noru ;-)

          Jinak to je tak vždycky, řeknou: no jo když ona se vám utrhla tahle pacička tak se to musí vyměnit celý. Vysledkem je že kuli třem milimetrum platíš 1000eur :-(
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 14.02.2012  14:31

            « Re: Re: Re: Re: Zajíc

            je to tak.. prodej novejch aut je podle mě minimální částka v příjmech (vím jaký jsou marže u dvou automobilek) , ale servis, to jsou dardy !
  • 00 Reagovat !

    foto mare-k

    mare.k 17.02.2012  20:56

    Dotaz na DSG.

    Zdravím ze zasněžených Vizovic :-) Vážně zvažujeme koupi vozu Golf 1,2 TSI DSG (77kW) a poslední pochybnosti které mám jsou ohledně dostatečné síly tohoto motoru v kombinaci s DSG. Měli jsme možnost vyzkoušet si tento motor bez DSG, a to i do kopce, a byl jsem naprosto spokojen. Netuším ale jak se auto, jeho dynamika při rozjezdech na křižovatkách a při předjíždění změní, když bude řazení provádět DSG. Jeli jsme také před pár dny s Yarisem s automatem s motorem o stejném výkonu, a to byla hrůza (aspoň pro mě), při rozjezdech velmi líné auto. Prosím o názor a zkušenosti. Děkuji a krásnou zima na všech čtyřech kolech a mimo příkopy přeje Marek!
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 17.02.2012  21:15

      « Re: Dotaz na DSG.

      Ohledně toho co píšeš se vůbec nemusíš bát, dsg žádné znatelné ztráty nemá, navíc se v tomto případě jedná o suchou 7st. dvojspojku, to znamená ještě menší ztráty a jedna rychlost k dobru navíc. Jediná nevýhodou proti automatu s hdm (ale i mokré dsg) může být nižší kultivovanost např. při parkování apod. Osobně bych dal i v tomto případě přednost dsg před manuálem.
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 17.02.2012  21:20

        « Re: Re: Dotaz na DSG.

        jednoznačně DSG
        • 00 Reagovat !

          foto mare-k

          mare.k 18.02.2012  13:32

          « Re: Re: Re: Dotaz na DSG.

          Děkuji za odpověď. Asi se tedy nebudu hnát na zkušebí jízdu s tímto autem do Pardubic (se mi fakt nechce :-) ) a přímo ho objednám. Mějte se!
          PS: Od pondělí zavádí Volkswagen řadu Comfort Edition (převzato z Německa), takže se lze dostat na ceny podstatně nižší než dřív. Na webu to není, ale při návštěvě dealera rádi nabídnou. Pokud někdo zvažuje Golfa, ideální využít.
      • 00 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 20.02.2012  16:03

        « Re: Re: Dotaz na DSG.

        Cau,zdravim Vizovice,u vas je dobra koralka...slivovica,a ine liehoviny,ze?Co sa tyka DSGecka nemusis mat ziadne obavy,jazdim s nim uz pol roka,a mozem povedat,ze co sa tyka dynamiky a "odpichoch" na krizovatke,tak potrapis a "vytres zrak" aj silnejsim autam.A ked sa naucis rucne podradovat,nebudes mat problem ani pri predbiehani.A samozrejme je tu este poloha SPORT,ktora rychlejsie reaguje,a dovoli vytocit motor do vyssich otacok ako rezim DRIVE.Tak dufam,ze som ti troska pomohol s rozhodovanim,podla mna sa aj tak nieje nad cim rozmyslat,ved uvidis sam!!!Maj sa pekne

        • 00 Reagovat !

          foto mare-k

          mare.k 20.02.2012  21:57

          « Re: Re: Re: Dotaz na DSG.

          Jo, slivovice je tady skvělá, ale domácí, ne od Jelínka :-) DSG bude určitě a připlácet se mi za silnější motor nechce když i tento jede :-) Děkuji za zkušenosti a mějte se fajn!
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 20.02.2012  23:10

            « Re: Dotaz na DSG.

            Od Rudolfa Jelinka je aktuálně suveréně nejlepší kořalka z běžné nabídky tahle:
            [odkaz]
            :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto mare-k

    mare.k 18.02.2012  13:35

    Slevy

    Jaké máte zkušenosti se slevama u dealerů? U první nabídky jsem dostal 15.000 Kč, u druhé od jiného 24.000 Kč a říkal že šel na kost :-) Cena vozu v tuto chvíli po slevě je 429.000 Kč. Myslíte že lze usmlouvat i víc? Děkuji za reakce. Marek
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 18.02.2012  14:07

      « Re: Slevy

      Jakého přesně vozu? Golfu 1,2 TSI 77 kW s dsg?
      Tady je jedna skladovka: [odkaz]

      A tady všechny. [odkaz]

      Bez DSG se dá o hodně níže
      • 00 Reagovat !

        foto mare-k

        mare.k 18.02.2012  14:28

        « Re: Re: Slevy

        Ano, 1,2 TSI DSG 77kW. Skladovky VW znám, tam jsme si nevybrali, protože chceme vybavení které nemají. např. Park Assisst včetně kamery + rádio RCD510.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 20.02.2012  17:18

          « Re: Re: Re: Slevy

          Aha, tak v takové kombinaci to už je solidní nabídka. Co kromě parkasisstu a RCD510 příplacíte?
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 20.02.2012  17:53

            « Re: Re: Re: Re: Slevy

            až budeš řešit Volvo/Citroen tak mi řekni .. tam vím moc dobře jak jít na krev >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 20.02.2012  18:00

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slevy

              Tak Volvo určitě brzo nebude a Citroen... no... popravdě to nějak projíždí C4 s 308... ale kdybys ukecat C4 1,6 HDI 82 kW Tendance za 220t Kč vč. DPH, tak klidně změním názor >:D
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 20.02.2012  18:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slevy

                ha ha ha >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 20.02.2012  20:20

                  « Re: Slevy

                  A to bylo řečí, že víš moc dobře jak jít až na krev...a skutek utek :*) >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 20.02.2012  22:07

                    « Re: Re: Slevy

                    Taky jsem zklamaný, už jsem si šel do komerčky zřídit úvěr a teď díky taliovi ho budu muset rušit a platit za to poplatky... asi mu to nechám proplatit. 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto mare-k

            mare.k 20.02.2012  21:53

            « Re: Re: Re: Re: Slevy

            Palubní počítač Plus a multifunkční volant. Ale vše je ještě otevřené, objednáno ještě není, tak uvidíme jak to dopadne :-)
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 20.02.2012  22:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slevy

              A pakety All in a Comfort asi taky, že? A barvu? :-)
            • 00 Reagovat !

              foto talio2

              talio2 20.02.2012  23:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Slevy

              no ono kdybys věděl jaký jsou na Citroenech marže tak by jsi se sakra divil, že se to ještě někomu vyplatí prodávat.. jediný na čem se dá trochu vydělat jsou C5 a modely DS .. ale u těch je problém, že je skoro nikdo nekoupí.. pokud půjdeš do Citroenu, řekni jim ať se ti podívají co mají v seznamu Last Minute .. tam se dá vybrat hodně a za dobrý peníze..
              • 00 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 20.02.2012  23:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slevy

                Něco podobného jsem teď slyšel s nadáváním u Hyundaie, že prý marže taky nic moc, ale hlavně teď ty náhradní vozidla zdarma a kondiční prohlídky. Asi žádná sranda...
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 20.02.2012  23:13

                « Re: Slevy

                Last Minute? A nepleteš si náhodou autosalon Citroenu s nějakou cestovkou... 8-s >:D
                Ale zase proč ne, když už last Citroen (v životě), tak hezky stylově na last minute/moment. >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 06.04.2012  09:31

    :-)

  • 00 Reagovat !

    foto tai

    tai 11.11.2012  14:36

    motor

    Ahoj, chci se zeptat na motor. Měl jsem párkrát možnost jet s tímto motorem, ale jen ve Škodě Octavii. S Golfem, ať už 6-kovým nebo teď o víkendu 7-čkovým jsem měl k dispozici jen 1,2 TSI 63kW. Není to špatný motor, jen mi chyběl výkon. Motor byl sice nazajetý a na první tři rychlostní stupně táhal skvěle, pak je 4 a 5 jen ekonomická. K tomu jsme seděli v autě 4 dospělí lidé. Proto se ptám jak je to s 1,2 TSI 77kW v Golfu? Sedmá generace Golfu mi úplně učarovala a chci ji mít co nejdřív doma, jen se rozmýšlím o motorizaci.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 11.11.2012  17:14

      « Re: motor

      Ahoj sice to není dotaz na mě, ale i tak malá poznámka - pokud ti chyběl výkon u 63kW verze, tak počítám že 77kW ještě nebude to pravé. Možná ze začátku jo, ale časem ti bude výkon zase chybět. Není lepší oželet nějakou prkotinu v příplatkové výbavě a koupit 1.4TSI? 20tis Kč není zas tak moc v porovnání k ceně nového auta a jízdně ti to určitě vynahradí ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 15.11.2012  16:04

        « Re: motor

        Presne tak ako hovori Jetty,na tvojom mieste,ak chcete jazdit aj styria,by som si priplatil za 1.4ku.Ja jazdim sam,maximalne s manzelkou,tak mi 1.2 (77kW)bohate staci,a ked som sam,da sa povedat,ze je to aj svizny a zabavny motor!Inac kupu VII ti vrele doporucujem,tiez sa na nu chystam ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 19.11.2012  19:34

    pondelok a pneu...

    No servus tak to teda nepoteší... Ja som tiež rád že je auto už v garáži bez ujmy lebo čo sa dnes na ceste dialo... 8-s Min. dvaja kokotnáci ma zasa skoro odrovnali a keby mali aspon nejaké káry ale staré šunky a vezmú sa v kolóne prebiehať no... :no: :no: :no: Inak k tomu pneu neviem čo máš za poisťovňu ale švagrovi prepichli pred panelákom 4 ks peu tak asi pred rokom a komunálna zacvakala (havarijná...), tak neviem... Prajem pekný večer a pevné nervy pri riešení, mám potuchy čo máš za pocity... ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 20.11.2012  17:12

      « Re: pondelok a pneu...

      Dik za podporu...no vidim,ze aj tebe sa co to stalo!Inac vela stastnych kilometrov bez nehody prajem!!!Tie zimne pneu mam aj aj ja (Contiwintercontact TS380) a su podla mna v pohode,aj ked trosku galusky ;-) Maj sa
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 20.11.2012  18:16

        « Re: pondelok a pneu...

        Ahoj,

        já být tebou, tak se s pojišťovnou vůbec nes.... Vidím, že máš i poškozený elektron. Jestli ti můžu poradit, odvez to do autorizovaného servisu VW, řekni že jsi trefil patník na kruháči a o zbytek se postarají. I o jednání s pojišťovnou (já s likvidátorem ani nemluvil), i o opravu. Zaplatíš pouze spoluúčast po opravě a jedeš, nový disk + nová guma. Mluvím z vlastní zkušenosti ještě když jsem měl Opela Calibru (servis Moto Morava) :yes: Snad ti to pomůže ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto kekso

          kekso 20.11.2012  19:30

          « Re: pondelok a pneu...

          Tak, tak ako vraví jetty... Ja som síce netrafil obrubník ani nič podobné ale koleso je nové a pôvodné sa vozí v kufri ako rezerva... Inak zatial tie kontinentaly nemali čo ukzať uvidíme ako im vonia sneh a skutočná zima... Majte sa... ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Herbi-TSI

    Herbi TSI 07.01.2013  16:42

    látka na sedadlech

    Zdravím. Mohl bych mít dotaz k reklamaci potahů na sedadlech? Mám stejné sedačky i potah. Jezdím sám, maximálně o víkendech s manželkou. Nejzatěžovanější sedadlo řidiče nevykazuje tvarové opotřebení, ale na bočnici z něho v jednom místě lezou nitky. Měl jsem za to, že se jedná o mechanické poškození (např od cvočků na kapsách každých jeansů). A že asi nemám šanci nic vyreklamovat(jinak je to jediná závada na autě:) Nevím jestli to je přesně ten stejný problém? Sedadlo ti teda přečalounili?? Jestli mi můžeš prosím celou situaci víc popsat, třeba i do osobní zprávy?Předem moc děkuji ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 12.01.2013  10:59

      « Re: látka na sedadlech

      Cago,som ti poslal sukromnu spravu...ale na tvojom mieste by som to tiez reklamoval...mne to bez akychkolvek problemov za asi 3 hodinky v servise VW precalunili...a fakt,to bola tiez moja jedina reklamacia zatial na aute.
      • 00 Reagovat !

        foto Herbi-TSI

        Herbi TSI 30.01.2013  22:03

        « Re: Re: látka na sedadlech

        Díky,díky!! taky bez problému přečalouňěno :-)Nebýt tvého příspěvku a zkušeností s dealerstvími jiných značek, asi bych nezkoušel cokoliv reklamovat. Ten koncern je fakt hrozný "samolibý sadista" :-) Potíže můžou nastat asi u každé značky..., v mém případě se k problému chlapíci postavili už po druhé velice kladně :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto SCHROJF

          SCHROJF 31.01.2013  09:16

          « Re: Re: Re: látka na sedadlech

          Som rad,ze som ti aspon trosku pomohol,a ze si dobre pochodil...treba ich neustale otravovat so sebemensim problemom,aj topanky,alebo tenisky za 50-100 EUR pri rozparani reklamujes,preco nie sedadlo u auta?!Maj sa ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Pavlas

    Pavlas 05.02.2013  15:08

    Doplňky

    Moc pěkný Golfák, ty sportovní doplňky mu sedí a ta šedá ocelová barva mi taky ladí... Ať slouží co nejlíp a mnoho šťastných kilometrů! :yes: DSG chválím, osobně bych do něj taky možná šel, jsou to povedené převodovky.
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 06.02.2013  13:18

      « Re: Doplňky

      Dik,len skoda,a ty ako ex vlastnik GTI,to urcite vies,ze chyba nejaka moznost zo strany VW na hlavne opticku vonkajsiu individualizaciu modelu,ktory si u nich kupujes,niekto by urcite chcel farebnu strechu,rychle pruhy a podobne...snad iba Up ma teraz tu moznost...no mozno im to casom pride,ze aj vodici v takto hojne predavanych autach sa chcu troska odlisovat od seba,a mat to auto "nacackane" po svojom.
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 17.09.2013  14:59

    Monza

    Pekný popis hlavne VC Italy.
    Inak pre upresnenie,najkratšia cesta z BA do Lignana je 590km. :-).Garmin je podvodník. >:D :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 17.09.2013  16:09

      « Re: Monza

      Dakujem.Najkratsia urcite,ale ja som mal nastavenu najrychlejsiu...co nemusi byt vzdy najkratsia,no aj tak suhlasim...je to velky podvodnik!!! ;-)
  • 11 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 31.03.2014  12:44

    HODNOTENIE a HATE LIST

    Hodnotenie niektorych tunajsich jesitnych ludi je fakt TRAPNE...Ak im vy nedate 3 x 10,tak sa vyburia na vasom hodnoteni a este si vas zaradia na Hate list,ze Spona? :no:
  • 05 Reagovat !

    foto SCHROJF

    SCHROJF 09.08.2014  07:14

    ODPLATA

    Vidim,ze novacikovia,ako napr.( moje.auto.cz/Fe/romeo-ii.html ) zacinaju pouzivat razne metody...ak nebude 3x10...tu mas 3x1 a rychle zapisat na hate list...TRAPNE :no:
    • 51 Reagovat !

      foto michalpneu

      michalpneu 12.08.2014  00:51

      « Re: ODPLATA

      Víš, já se Tě nechci nějak dotknout, ale Tvoje hodnocení jsou trochu mimo realitu. Za fotky dáváš všem kolem pěti bodů, atd a to je ještě dobrý. Ale do svého svědomí si nesáhneš. Ty máš sice 81 fotek což je hezké, ale takových cca 20 je úplně o ničem. Například nechápu, co má společného VW Golf a fotky Tvého psa, jak zaclání před nárazníkem, nebo ty někde na závodech F1...to jako sorry ale to do recky o Tvém autě trošku nepatří. Pak se nediv, že když se podívají na tvé fotky, že se Ti mstí...

      tak bych zvážil, jestli si tyhle žabomyší spory neděláš tak trochu sám....:-)
      • 02 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 12.08.2014  06:46

        « Re: Re: ODPLATA

        Auto sa v realnom zivote pouziva na cesty do zamestnania,na chalupu,dovolenky,a nakolko si myslim,ze recenzie na tomto portaly by mali vychadzat tiez z kazdodennych zazitkou a udalosti so svojim vozidlom,odrazaju moje fotky prave toto.A hodnotenia:davat 3x10 za dve,tri fotky?Snazim sa byt objektivny...a skus sa pozriet na akukolvek recenziu pred 2-3rokmi,neviem ci tam najdes take "inzeraty" ako poslednu dobu,cest vynimkam!
        P.S.chytit fotoaparat a za desat minut urobit fotku z kazdej strany auta je sice pekne,ale take fotky podla mna patria skor pod testy na auto.cz... ;-)
        • 21 Reagovat !

          foto michalpneu

          michalpneu 12.08.2014  10:55

          « Re: Re: Re: ODPLATA

          Správně, tak má na těch fotkách být všude zachyceno to vozidlo, ty máš minimálně 11 fotek, které s golfem nemají nic společného...

          A hlavně my jsme na auto.cz a sem patří fotky jako do testu, protože každý si to auto vlastně sám testuje, tak myslím, že když by jsi chtěl mít galerku zažítků, tak bych být Tebou změnil server.
          • 02 Reagovat !

            foto SCHROJF

            SCHROJF 12.08.2014  12:33

            « Re: Re: Re: Re: ODPLATA

            Auto som mozno testoval,ked sam mal zaujem ho kupit...teraz ho pouzivam,a pri roznych prilezitostiach aj fotim.Poukazujes nato,co sam porusujes,nevidim dovod,naco mas z 9tich fotiek dve svojho predosleho auta?A hlavne tvoje hodnotenie vypoveda samo o sebe...
            P.S. u nas na Slovensku sa kupa "okridleneho sipu" povazuje skor za diagnozu ako za racionalny vyber!
            a
            A nezabudni si ma dat na hate list!
            • 20 Reagovat !

              foto michalpneu

              michalpneu 12.08.2014  13:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

              Já na Tebe s nějakým hate listem celkem kašlu. A co je u Vás na slovensku považováno za diagnozu je celkem váš problém. nechápu, co má škodovka společnýho s naší diskuzí o hodnocení fotek, jestli se mě tím pokoušíš urazit, tak seš obyčejnej chudák s mindrákama, víc Ti k tomu asi nemá smysl říkat.

              jedinej, kterýho to hodnocení tady sere jsi Ty, protože nikdo jinej to nemá potřebu ventilovat ve zprávách, já se s Tebou snažil jednat slušně, ale jaksi to evidentně nejde.
            • 61 Reagovat !

              foto NoSwear

              NoSwear 12.08.2014  13:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

              SCHROJF: Koukam, ze jakoukoli kritiku evidentne nedavas. :-) Pokud ti hodnoceni vadi, nehodnot. Zbytecne nebudes vyvolavat rozepre, kor, kdyz si pak duvody tech rozepri ani neumis smysluplne obhajit. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto SCHROJF

                SCHROJF 12.08.2014  13:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                Swear,ze uz radsej nebudem hodnotit! ;-)
                • 11 Reagovat !

                  foto Fe

                  Fe 24.08.2014  12:54

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                  Si trápny a detinský, ale sám seba osieraš ;-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto SCHROJF

                    SCHROJF 24.08.2014  20:37

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                    Hmm...trafena hus zagagala...tipnem si,kosice? :no:
                  • 00 Reagovat !

                    foto SCHROJF

                    SCHROJF 24.08.2014  20:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                    :no:
                    Mam dojem,ze teba osiera sam zivot!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Fe

                      Fe 31.08.2014  21:47

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                      Ja mám dojem, že máš nejaké nevyriešené komplexy :-)
                      • 03 Reagovat !

                        foto SCHROJF

                        SCHROJF 01.09.2014  10:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                        Ako vidim,tvoja garaz zmizla,ci uz tvojim pricinenim,alebo cinom administratora,po tvojich hate listoch,a vulgarnych a urazlivych sukromnych spravach,ktore tu vypisujes ludom,ktory si dovolili ti dat hodnotenie ake dali,a nebolo to 3 x 10 ako si asi cakal,a tym padom je uplne zbytocne zasierat tento portal JEDINYM DALSIM PISMENOM na tvoju adresu... :no:
                        • 21 Reagovat !

                          foto Fe

                          Fe 01.09.2014  10:34

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA

                          Moja garáž zmizla tvojim pričinením a nemienim tu nechávať svoje recenzie aj pre tvory ako si ty, ktoré ich znehodnocujú. Je maximálne trápne, že si tu zakladáš ďalšie účty, aby si si mohol riešiť svoje komplexy >:D
                          Mimochodom. Môj hate list je prázdny a moje súkromné správy pre zdravých ľudí sú bez vulgárností. Lenže to by si tu nesmel oxidovať cez viacero účtov, že? :-!
                          Čo sa týka hodnotenia. Zamysli sa, či hodnotenie po 4 body je adekvátne pre rozpísanú recenziu, pridaných množstvo fotiek, pričom je jasné, že recenzia sa iba rozrastá. Ty tu máš milión oničom fotiek, ktoré nesúvisia s recenziou, množstvo nepotrebných informácií, ktoré sú nejasné a neprehľadné. Nevieš jede dĺžeň napísať, nič. Tak o čom sa tu bavíme?
  • 02 Reagovat !

    foto Kuhnta89

    Kuhnta89 27.04.2015  08:59

    Vtip???

    Si děláš srandu ne? Do mé recenze si stěžuješ, že tam dám fotku z konfigurátoru a sám máš z devadesáti fotek padesát staženejch z netu, absolutně se netýkajících tvýho auta :D:D:D Ale pochopil jsem tvou primitivitu ze tří indícií: rádoby carbonová střecha (pro mě známka naprostýho ignorantství), jablko nalepený na zadní části vozu (všichni víme jaký lidi mají slabost pro produkty Apple) a konečně tvoje národnost... Ani si nebudu tvůj kritický rozbor číst a hodnotit gumo >:D
    • 01 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 27.04.2015  11:46

      « Re: Vtip???

      Zvycajne na taketo prispevky nereagujem...a aj ked mam vela znamych v Cechach,dufam,ze mi odpustia ked na teba pouzijem slovne spojenie hodne tvojej urovne...BLBY PEPIK... ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto DODINO

      DODINO 27.04.2015  17:28

      « Re: Vtip???

      Ej ty si ale husty typek zpoza monitora?Podla tvojho vyjadrovania,pravopisu,a hlavne hodnotenia a posudzovania ludi a ich inteligencie podla nalepky apple,carbonovej folie,alebo narodnosti myslim ze mas 15!A nasiel si v pocitaci fotku tatkovho vysneneho auta?Ked niekto ohodnoti auto vo svojej recenzii 1kou,tak asi bude ta guma on,nie?
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 14.08.2016  22:06

    100tisic

    Takze 100tisic uz nebudeme oslavovat? Postupom casu sa ukazalo, ze kombinacia 1.2TSI a sucha 7stupnova DSG je najhorsia kombinacia, co do spolahlivosti. Dokonca ma vraj ta prevodovka problem s poskakovanim v kolonach ( a tahanim privesov, co isto nie kazdy robi). Nie kazdy moze mat problem, nemas vela najazdene, ale niekomu stacilo aj ovela menej k problem. Mozno dobry kus, mozno dobry servis.
    Nieco k dvojspojkam:
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto SCHROJF

      SCHROJF 16.08.2016  10:05

      « Re: 100tisic

      Neviem ci 1.2 TSI a DSG je nachylnejsia na poruchu ako ine motorizacie, v okoli poznam troch znamych a tak isto jazdia bez problemu,tak to asi nebude take zle ako sa hovori,resp.pise,okrem ineho som mal uz motor po modifikacii retaze.Prives netaham,nemam na com! ;-) A poskakovanie v kolonach a pri parkovani s DSGeckom je neustale sa opakujuci mytus testovacich novinarov,ja som nic take nezaznamenal.Aj s DSGeckom,ako s kazdou vecou sa clovek musi zzit a naucit ju spravne pouzivat.A servis nezanedbavam,teraz som napriklad na radu servisaka zmenil specifikaciu oleja na 0w40...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…