Volkswagen Golf (2011)
17.8.2011Nakolko sme sa prestahovali blizsie k nasmu "velkomestu",kde obaja pracujeme,rozhodli sme sa kupit s partnerkou auto.Moja skusenost s autami zacala este…
Volkswagen Golf VI (SCHROJF)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- GOLFEM K RADOSTI 17.08.2011 10:25 GTI
- 4x4? 17.08.2011 10:28 Mirasr
- trochu reality 17.08.2011 10:42 roman.rs
- Golf 17.08.2011 11:12 Nerez
- cital som spravne? 17.08.2011 11:14 bordeaux
- Golfík 17.08.2011 11:22 white label
- Krásne železo 17.08.2011 11:24 touran
- priplatok 17.08.2011 12:28 objekt21
- VÝDRŽ 17.08.2011 14:22 GTI
- DSG 17.08.2011 17:32 bicak77
-
Spotreba 17.08.2011 19:08
CommonUser
-
Re: Spotreba 17.08.2011 22:14
white label
- Re: Re: Spotreba 18.08.2011 08:28 pario
- Re: Re: Spotreba 18.08.2011 11:36 CommonUser
-
Re: Spotreba 17.08.2011 22:14
white label
- Spotreba 6 litrov ?!! 17.08.2011 19:29 Dušan10
- Pěkná kombinace 21.08.2011 02:33 Ronault.
- Super auto 12.09.2011 22:53
- Madlá tam sú 25.09.2011 21:48 tomm123
- DSG 20.10.2011 20:56 gabo19
- DSG 21.10.2011 12:54 gabo19
- folie na střeše 23.10.2011 23:26 Thomasino
- jazyk v pc 18.12.2011 17:44 pacific
- Zajíc 10.02.2012 22:13 Kajuška
- Dotaz na DSG. 17.02.2012 20:56 mare.k
- Slevy 18.02.2012 13:35 mare.k
- :-) 06.04.2012 09:31 Thomasino
- motor 11.11.2012 14:36 tai
- pondelok a pneu... 19.11.2012 19:34 kekso
- látka na sedadlech 07.01.2013 16:42 Herbi TSI
- Doplňky 05.02.2013 15:08 Pavlas
- Monza 17.09.2013 14:59 idam.i
- HODNOTENIE a HATE LIST 31.03.2014 12:44 SCHROJF
-
ODPLATA 09.08.2014 07:14
SCHROJF
-
Re: ODPLATA 12.08.2014 00:51
michalpneu
-
Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 06:46
SCHROJF
-
Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 10:55
michalpneu
-
Re: Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 12:33
SCHROJF
- Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 13:06 michalpneu
- Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 13:10 NoSwear
-
Re: Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 12:33
SCHROJF
-
Re: Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 10:55
michalpneu
-
Re: Re: ODPLATA 12.08.2014 06:46
SCHROJF
-
Re: ODPLATA 12.08.2014 00:51
michalpneu
- Vtip??? 27.04.2015 08:59 Kuhnta89
- 100tisic 14.08.2016 22:06 Nicco
-
-
roman.rs 17.08.2011 10:42
trochu reality
Pozorně jsem si přečetl článek, GTi se mnou asi nebude souhlasit, ale realita je jiná.
Za 1, ten motor bude udejchanej a odepsanej do 200.000km.
Za 2, TURBO nevydrží víc než zmíněných 200tis.km
Za 3, krade se, krade se, krade se..... :no: :no:
Za 4, tuckovka se stodvacítkovým motorem nafoukaná turbem.
Za 5, psal jste, že chcete 4kolku a skončíte v golfu?
Ale jinak hodně šťastných kilometrů.... :yes:-
-
-
-
CommonUser 19.08.2011 14:24
« Re: Re: Re: Re: trochu reality
S tymto suhlasim. Mozno trochu kritiky na TSI neuskodi ...
- 2x 1,4 TSI v perdeli a 1x 1,8 TSI:
[odkaz]
Dodam, ze dany GOLF bol 74x v oprave.
[odkaz]
Goglovy link na motorschaden uz nebudem znova kopirovat.
Nie je to 1,2 TSI, takze bacha. Fakticky ta 1,2 moze byt na tom skutocne lepsie, ak necakam spolahlivost az do mrte.
-
-
-
-
-
palokalo 19.08.2011 11:38
« Re: trochu reality
Moc aut kde vydrzi turbo viac ako 200 tisic nepoznam.. snad len nejake 3l a viac kde neni vysootackove. Mne odislo na mojom saabe niekde pri 180 tisic. Je to vec s ktorou bud musis ratat ak take auto kupujes alebo tolko na nom neplanujes najazdit a vymenu turba nechas na buducom majitelovi. Mimochodom to piditurbicko pri 1,2 tsi bude mat aj pidicenu oproti drahym turbodieslovym turbam a to uz nehovorim o vstrekovani, vahe vzduchu atd. co je problem ako citam pri CR.
-
Nerez 17.08.2011 11:12
Golf
Dobrá volba, ať slouží. Jinak nevím jistě, ale myslím, že tento motor nemá 4 ventily na válec, ale jen 2. -
-
bordeaux 17.08.2011 11:14
cital som spravne?
nedocital som sa ze by si siel na nejaku testovacku. To si naozaj kupil auto bez toho aby si ho spolu s konkurentmi vyskusal?-
iudex 17.08.2011 11:47
« Re: cital som spravne?
Veľká časť ľudí si kúpi auto bez toho, aby konkrétny model, ktorí chcú kúpiť, aj otestovali. Typická situácia je, že predajca má 1 - 2 predvádzačky s najbežnejšou konfiguráciou, ktorú očakáva, že budú ľudia kupovať. Typicky Passat s 2,0TDI. Ak chceš napr. 1,4TSI, máš problém, možno niekde majú ešte 1,8TSI, tak to musíš tak nejak odhadnúť. Ja tiež mám skúsenosť, že som chcel vyskúšať v Golfe 1,2TSI, ale mali iba 1,4TSI alebo 1,6TDI. Myslím, že schrojfova konfigurácia 1,2TSI s automatom rozhodne nebude bežne ako predvádzačka. -
Brandon Walsh 23.08.2011 11:41
« Re: cital som spravne?
nevidim na tom nic hrozne, taktiez som nikdy v leone nesiel pred kupou, stacilo mi si donho sadnut v salone a ziskal si ma, akurat som si vyskusal motor 1,9 tdi v kamaratovej octavii >:D >:D nepotrebujem mat vedla seba predajcu ktory hovori tu podte, spomalte, je to nove takze opatrne >:D
-
-
touran 17.08.2011 11:24
Krásne železo
Gratulujem ku krasnemu autu. Mojej zene som vybral G5 sice uplne zakladny motor, manual, stredna vybava a za cenu, ze sa z nej smejeme dodnes...
Je velkou pravdou, ze cely proces kupy auta je zazitok, velmi pekne si to popisal a kazdy co to mame za sebou sme sa v tom nasli. Zvlast ak narazis na normalneho predajcu.
Tak vela spolocnych kilometrov :-)
Ps: Zober wapku do ruky a tu zelen v zamkovej dlazbe posli do pekla, ja byt Tvojim Golfom tak vystrazne raz nenastartujem... -
GTI 17.08.2011 14:22
VÝDRŽ
Ta starost o výdrž přeplňovaných motorů od VW (proč zrovna těchto?) je až odzbrojující. Naštěstí si ty starosti povětšinoiu dělají ti, kteří žádný motor nemají, neboť ti ostatní, ti s těmi motory jezdí.
Pominu-li naivitu starosti, totiž, že přeplňovaná jednadvojka nic nevydrží v komapktním autě a například přeplňovaný dvoulitr, že je světovým motorem roku a s přehledem uveze střední třídu, pak obecně si napišme, že produkční motory v produkčních vozech mají výkon redukovaný asi tak na polovinu. Životnost takovýchto motorů dosahuje v předsériových testech hodnot v řádech pěti set tisíců kilometrů a více. Jinak je samozřejmě potřeba vědět jak chápat životnost morou, nejde o to, jestli dokáže na jedničku a na plnej ujet ten půlmilión, ale zda dokáže ve standardním režimu tu vzdálenost zvládnout. Ano, dokáže, s přehledem.
Konečně si napišme, že největší zátěží pro motory obecně není jejich pracovní cyklus, nýbrž zmršenej šofér.
A to je vše, tedy pamatuj - snaž se hlavně ten půlmeloun dokázat ty, pokud umíš auto i ovládat, tvůj motor je poslední, co se ti během té doby vysype.-
Bully_ 17.08.2011 15:13
« Re: VÝDRŽ
Sice si Golf a zvlast s timhle motorem nikdy nekoupim a proto s vami nestrikam s takovou radosti ;-) , ale tenhle tvuj posledni prispevek hlavu a patu urcite ma a podepisu se pod nej :yes: "Jednadvojku" s turbem si nekupuji zadni zavodnici, ale normalne jezdici lidi a s timhle autem dokaze motor zahybat dost slusne kdyz to je obcas potreba. Sam jsem se svezl s 1,2 TSI v automatu ve Skode Yeti a prijemne me prekvapila. -
BeranK 17.08.2011 16:54
« Re: VÝDRŽ
Nedělej tady ze sebe troubu, oba přece víme, že jediné turbomotory, které vydrží ne dvě sta, ale dokonce tři sta a možná i pět set tísíc bez poruchy jsou ty jediné správné - ty, jak se jim říká ...ér...multikultiér a pokud možno jenom se dvěma válci, čím míň válců, tím víc motor :-) ty jsou věčné, jsou věčnější než diamanty od Bonda.
A teď už vážně, máš samozřejmně recht, je zajímavé, že tady nikdo třeba neřeší trvanlivost dieselů, kde je vyšší plnící tlak. A zmršenej šofér - mohu potvrdit. Jeden můj známej neznalostí způsobu řízení a ovládání "upek" turbo Passatu a od té doby se vyžívá v účasti na nejrůznějších fórech (především německých), kde se slétavají všichni ti podobně postižení a navzájem se utvrzují v tom, jak je Passat blbý poruchový auto a jak je blbej ten motor. Jinak bezvadnej chlap ale i z jiných "motoristických" důvodů - řidičák bych mu sebral jednou provždy, nejhorší řidič, co jsem zatím poznal.....-
GTI 17.08.2011 19:44
« Re: Re: VÝDRŽ
:-) Souhlas, u motoru jde hlavně o to jak se s ním zachází, dvojnásob to platí o motorech přeplňovaných. Dodatečné prochlazení třeba vodou po zastavení je sice účinné, ale já stejně po náročnější jízdě nachám vždy motor odfrknout minutku na volnoběh.
Řada lidí se domnívá, že se řadí akorát při rozjezdu... >:D A pak to dřou na šestku při osmi stech otáčkách, s tím by nezmohli nic ani motoráři od Rollse... :-) -
-
-
CommonUser 18.08.2011 13:08
« Re: VÝDRŽ
Preco prave tychto ? Pretoze turbo a priamy vstrek benzinu VW ako low cost (rozumej "tazky" spotrebak) este neprodukoval.
Ten co kupil uz musi jazdit - vacsinou za to vysolil tazko usetrene peniaze.
Ten zvysok sa snazi prist na to, preco google.de odporuca pri napisani "tsi " (dodrzujte medzeru) na 4 pozicii slovo "motorschaden" :-O
[odkaz]
-
tomm123 25.09.2011 21:45
« Re: Re: VÝDRŽ
1,4 TSI sa vyrábajú tuším od 2003. FSI ešte dlhšie. Dávali sa aj do Golfa V.
Inak ten tvoj google, prečo tam musí byť tá medzera? A prečo úvodzovky? S vyhľadávačom sa dajú robiť rôzne fígle a toto bude jeden z nich :-) Čo vyhodí keď tam napíšeš TDI? :-) Známe sú veľké problémy s 2,0......
A nekuvikaj zo závisti >:-[]
-
-
-
bicak77 17.08.2011 17:32
DSG
Já sice jezdím za "jinou značku", ale tvůj Golf se mi líbí jak motorem a převodovkou, výbavou a zvolenou barvou :yes:
Chtěl jsem se zeptat podrobněji na převodovku DSG. V testech uvádějí, že "suché" sedmi stupňové DSG provází silné cuknutí při rozjezdu, popř.při couvání. Prostě že jim chybí takový ten plynulý rozjezd jako mají klasické automaty s měničem. Registruješ něco takového nebo je to nafouklá bublina přecitlivělých novinářů? ;-) Přeci jen máte oba i s drahou polovičkou zkušenosti s automatem, takže můžete porovnat.
Díky předem za odpověď.-
SCHROJF 17.08.2011 18:14
« Re: DSG
Myslim si,ze to je fakt iba nafuknuta bublina novinarov,ako si povedal,ziadne silne cuknutie (ala bus Ikarus) som si vobec nevsimol.Rozjazd je uplne plynuly,cuknutie akurat,aj to jemne pocitis trebars iba pri cuvani do strmeho kopca...ale to su situacie,kde by bolo zrejme aj trosku uz "citit"spojku na prevodovke klasickej!-
bicak77 17.08.2011 20:46
« Re: Re: DSG
Tak jsem si myslel. Jak napsal white lable, při přímém srovnání asi nějaký rozdíl bude, ale nevěřím, že je to tragedie :-) Člověk se nesmí ovlivnit jen tím, co napíší novináři. Ti mají zmlsané jazýčky a "obyčejný řidič" to může vidět jinak. Není nad vlastní zkušenost, ale 1.2 TSI s DSG je v našich končinách jako předváděčka asi utopie...
-
-
white label 17.08.2011 18:16
« Re: DSG
Taky jsem zvědavý co ti odpoví, moje zkušenost je taková, že je to o malé poznání horší, než u mokré DSG, ale do nějaké tragedie to má fakt sakra daleko, samozřejmě může být případně nějaká vada na určitém konkrétním kuse jako u všeho...
edit - takže už mě o minutu předběhl... -
FauVee 17.08.2011 22:09
« Re: DSG
Rozdiel medzi 6st mokrou DSG a 7st suchou DSG pri rozjazde je prakticky ziaden. Kedze DSG je prevodovka so spojkou( spojkami) je to aj o urcitom cviku, ako sa touto prevodovkou da radit, resp rozbiehat z pokoja ( myslim tym v automatickom rezime D, alebo S). Je teda viac citliva na sposob ako sa s nou zachadza, ako klasicky automat s menicom.Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze cuknutie pri rozbiehani je skor zalezitost rozdielu medzi silu pouziteho motora ( rozumej krutiaceho momentu), ako suchej, ci mokrej skrine. 7st DSG sa kombinuje s motormi do krutiaceho moment 250Nm a 6st DSG do silnejsich. Cize klasicka situacia u 1.2 TSI s DSG je ze ak na cervenu preradis volic prevodovky do P a nasledne na oranzovu presunies do D, vznikne podvedome potreba rychlejsie vyrazit vred a ono to tak ako u klasickej prevodovky so spojkou pri rychlom pusteni spojkoveho pedala autom cukne. Dalsie preradovania su uz velmi plynule. AK na krizovatke stojis na brzde s volicom v D, tak to cuknutie vznikne lenk fakt zarazis plyn do podlahy. U silnejsich motorov so 6st DSG, ked presuvas nohu z brzdy na plyn, motor ma dost krutiaceho momentu na to, aby auto uz v tom momente rozbiehal a vtedy staci len jemne pridat plyn na plynuly a relativne rychly rozjazd.
-
-
CommonUser 17.08.2011 19:08
Spotreba
Pekna spotreba, nic proti Golfu ci motoru, ale kebyze pisem recenziu na Avensisa kombi so 108 kW a 1,5t ... co by som mal napisat, ked mam rovnaku spotrebu ? :-! Asi kricat Aleluja Bratia !
Pekny vecer s auto.cz.-
white label 17.08.2011 22:14
« Re: Spotreba
Možná bude pro začátek stačit, když zakřičíš: "jezdím jako důchodce"... >:-[]-
-
CommonUser 18.08.2011 11:36
« Re: Re: Spotreba
Biela etiketa ( :-) ): Ja to pisem na margo silnych stranok:
"-spotreba(s lahkou nohou okolo 5.5-5.8l/100km"
Dochodcovsky styl ide u mna za 5. Dynamicka jazda znamena nieco cez 7.
Jazdim casto aj long distance streky so zatazenim 250 kg a viac, ale o tom potom.
Viem, ze pre VAG je to tazko stravitelne, ze benzinovy motor bez priameho vstreku (turba) moze ist za tolko v aute strednej triedy.
Uz radsej dost, nebudem tu kazit radost majitelovi noveho auta :yes:-
miromen 18.08.2011 12:06
« Re: Re: Re: Spotreba
Nemaš co kazit protože vyhodou 1.2 TSI je pravě spotřeba a patři mezi nejuspornějši benzinove motory ktere jsou na trhu. Je to motor ktery se dost přibližil ke spotřebam dieslovych motoru takže pořidit si diesel už neni tak vyhodne jak tomu byvalo dřiv. Samozřejmě se bavim v ramci stejnych nebo podobnych kategorii.
Jinak samozřejmě spotřeba 2.0i Avensise neni nejhorši ale na chvalu to taky neni.
[odkaz]-
-
-
CommonUser 18.08.2011 12:38
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Pokial sa divam len na spotrebu, tak nemam namietky. Patri do tej skupiny benalov, ale pomer vykon / spotreba - tam uz som si nie taky isty.
(BTW nie som fanda ziadnej znacky - predtym som vlastnil VAGy a dalsie znacky)
[odkaz]-
miromen 18.08.2011 12:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Ono nemužeš čekat že spotřeba bude rozdilna v litrech a je jedno jestli jde o auto nižši středni nebo středni. Pruměrna spotřeba už bude klesat tak po dl. Ona se da taky očekavat že auta středni třidy budou jezdit častěji delši trasy a menši auta budou častěji litat kolem komina a po městě. A vyhodou 1.2 TSI je pravě i to že neni tak rozežrana jak jine turbobenziny při hrubšim zachazeni s plynovym pedalem. Jezdit s 1.2 TSI v kombinaci přes 7l znamena už dost svižna jizda nebo hrubějši zachazeni. Samozřejmě se nebavim o krabicich stylu Yeti atd kdy zvlašť při vyššich rychlostech bude ta spotřeba znatelně větši ale to plati pro všechny motory.
-
-
-
-
-
white label 18.08.2011 13:47
« Re: Spotreba
To byla spíš taková srandička, když už si tak pěkně nahrál na smeč... ;-)
Jinak viz 13:42, ale při mé představě o opravdu dynamické jízdě by se ti těch 7 litrů rozplynulo jak pára nad hrncem. Žádný benzín neumí jet skutečně úsproně, pokud jej častěji vytáčíš až téměř k omezovači, rozdíl mezi spotřebou srovnatelného dieselu a benzínu je logicky největší právě při takovémto podobném "režimu"...
Kdyby byly benzíny tak pohádkově úsporné, jak čteme na podobných diskusích, nemohl by být v Evropě takový dlouhodobý boom dieselových motorů v osobních vozech, a to včetně prémie lux. třídy.
P.S. S tím doslovným překladem mého nicku ses netrefil, zkus to vzít jako "sousloví", nikoli dvě samostatná slova... :-)-
CommonUser 19.08.2011 13:58
« Re: Re: Spotreba
Kazdy ma pravo na nazor. Ak si to nevlastnil, tak tazko mozes posudzovat. :*)
Mozes skusit este nejake "nezavisle" testy (Adac, AMS, atd.) Je to na tebe, hadat sa nema vyznam. V podstate mi je to jedno. Benzin nezlacnie, ci veris alebo nie.
Od tohto motoru ale nemozes cakat zatah ako od turba a valvematic ma tiez jemny delay, co jemne nasiera, ked ta nejaky pako "zatvara" na dialnici.
Dolezitejsie pri spotrebe je to - kde jazdis. Ano dokazem sa dostat aj ku 10 tim litrom. Konkretne moje osobne maximum 9,7 na dialnici Mnichov - Passau. A92 / A3. Cca 20:00, polozatazene auto (kombi) a priemerka cez 150. Casto tempomat na 200. Proste som skusal, co si s tym mozem dovolit. Ak to nemas daleko, tak si to skus sam s nejakym autom.
Ale okresky SK s prazdnym autom sa daju za 5, bez toho aby si brzdil premavku.-
white label 19.08.2011 20:54
« Re: Spotreba
Můj příspěvek/reakce se týká benzínů/dieselů obecně, nemusím mít zkušenost s úplně každým modelem a jeho motorizacemi, abych k podobnému (obecnějšímu) závěru dospěl. Těch "tvých" možných deset litrů, to je právě ten režim (časté vytáčení blízko k omezovači) o kterém jsem psal, pojem dynamická jízda totiž může být velmi subjektivní... :-)
-
-
-
-
-
CommonUser 19.08.2011 14:03
« Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Ako som pisal hore, nema vyznam sa hadat. Ja ti verim, lebo "mozem" / mam. Tak ako som ja pucil oci, ze nejazdim za 3L s najlepsim vtedajsim TDI 81kW.
Ja som pod 6 tazko liezol, ale ani cez 8 som nikdy nemal.-
-
CommonUser 19.08.2011 14:49
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Spotreba
Neviem, co si tam hladal, ale 1.8 108kW od roku 2009 ma celkovo aj s CVT 7,62 a bez CVT prevodovky 7,54
[odkaz]
Pricom Avensis je skor sluzobne vozitko. Hmmm.
Ty si tam asi zaratal aj predosly 2.0i s rovnakym vykonom. A takto potom vznika flame ... >:D
A POZOR ! Ja netvrdim, ze Avis ma celkovu priemerku 5,5 ! Ale ze dokaze jazdit v eko rezime za tolko ako tu popisany GOLF 1,2 TSI. To je vsetko co com s tym chcel povedat.
-
-
-
-
-
-
-
-
Dušan10 17.08.2011 19:29
Spotreba 6 litrov ?!!
Viem si takú spotrebu predstaviť, ale len pri "katolíckej" jazde, kde na diaľnici sa to nemôže veľmi rozbiehať ... pri trošku razantnejšej jazde ide spotreba pri malých benzínových turbomotoroch veľmi rýchlo hore ....
Je to spotreba podľa PC, alebo vypočítaná ?
-
radekoo 18.08.2011 23:35
« Re: Spotreba 6 litrov ?!!
Tak k té spotřebě nafta vs benzin- trasa cca 100 km 40% dálnice, 40% okresky, 20 % město, jeli jsme 60kou město( v rámci možností), 130 na dálnici a 90- 110 na okreskách.
Octavia scout 2.0 tdi 140 ps - spotřeba 6,0l vs Golf 1.4 Tsi 122 ps - spotřeba 6,4l
;-)-
white label 19.08.2011 00:04
« Re: Spotreba 6 litrov ?!!
I kdyby, tak Scout je zvedlá 4x4 (s objemem 2,0), což je podstatně "odporovější" verze Golfu, který má předním pohon (s objemem 1,4).., je třeba srovnávat srovnatelné, kdyby měli tyhle dva vozy prohozené motorizace, bude rozdíl jejich spotřeb mnohem větší! ;-)
-
-
-
-
gabo19 20.10.2011 20:56
DSG
Ahoj chcem sa opýtať ohľadne DSG. Uvažujem o kúpe tohto rabbita 1.2 TSI DSG. Bol som u predajcu aj na testovacej jazde. No a na začiatku ako sme išli z parkoviska tak keď brzdíš, tak tak trochu zapiští brda, potom po prejdení chvíľky sa už to nezopakovalo. Predajca mi povedal že to robí keď za po dlhšom čase keď je zaparkované auto tak to tak robí. Aj tebe to tak robí? Díki za odpoveď.-
SCHROJF 21.10.2011 12:06
« Re: DSG
Cau,osobne som si to nevsimol,ale podla mna ma predajca pravdu,ked auto dlhsie stoji,a ked este prsi,tak na brzdovych kotucoch je vidiet povlak hrdze,co moze mat za nasledok "pistanie" brzd.Inac kupu DSGcka ti mozem iba doporucit...hlavne ak jazdis viac v meste,tak ako my...zo zaciatku som nevedel co s pravou rukou...teraz uz viem...mozem drzat partnerku za koleno (-:
Ale teraz vazne...je to fakt dobra vec,a ked chces radit,tak mozes,a ak nie,tak ides ako na auticku z kolotocov(len tocis volantom,a stlacas plyn).A este by som ti doporucil si priplatit za bezklucovy vstup a startovanie(okolo 350,-EUR),parada,ziadne hladanie klucov...iba sa dotknes,pohladkas svojho GOLFa a je zamknuty!Vela zdaru pri vybere Rabbita,a dufam,ze ho hned po kupe zavesis na tuto stranku!Maj sa
-
-
gabo19 21.10.2011 12:54
DSG
Pokračovanie. nejde mi reagovať na odpoveď,tak píšem takto. Díki za odpoveď. No chcem tú DSG, len uvidím ako mi to finančne výjde aj celkovo s autom, lebo je to dosť tých 1800,- . Ale hej je to super, čo som testoval. Testoval som ale 1.4 TSI DSG, ale že aj tá 1.2TSI je svižná v DSG. Myslíš že 1.2 man. a DSG je porovnatelne svižné? Napr pri predbiehaní mimo obce, alebo rýchly štart na zelenú na križovatke? No ak by som si ho kupoval(uvažujem v 12/11, kým bude ešte v ponuke, lebo budúci rok nevedia či ešte bude) , potom by som to sem časom zavesil. Inak tiež som bol u Kravarika zhodou okolnosti:-), Hej je to v pohode predajca.Ja by som chcel v bielej farbe, tak tá športová verzia pekne vynikne a ešte ušetrím aj za metalízu, Inak v myšlienkach na auto som presne ako ty, furt kukám do katalógov, netu a každý deň na to mylsím, až som už z toho "na nervy":-) Tak dúfam že my to výjde a budem mať auto a kľud:-) Maj sa zatiaľ -
-
-
-
white label 24.10.2011 00:18
« Re: folie na střeše
Někde ve foťáku mám, ale já mám jinou folii, lesklou a kontrastnější černo-šedo-stříbrnou, tyhle 3D jsou teď velmi rozšířené, dělá se s nima hodně dobře, jdou dát třeba i na zrcátka (viz švihákova 911) apod., ale v reálu vypadají hodně plastově a matně, origo carbon střechy (M3/M6) mají obvykle leský finiš.
-
-
-
-
pacific 18.12.2011 17:44
jazyk v pc
hello, da sa nastavit jazyk v palubnom pc? napr na anlignu? alebo da sa to objednat pri zadavani objednavky? -
-
-
mare.k 17.02.2012 20:56
Dotaz na DSG.
Zdravím ze zasněžených Vizovic :-) Vážně zvažujeme koupi vozu Golf 1,2 TSI DSG (77kW) a poslední pochybnosti které mám jsou ohledně dostatečné síly tohoto motoru v kombinaci s DSG. Měli jsme možnost vyzkoušet si tento motor bez DSG, a to i do kopce, a byl jsem naprosto spokojen. Netuším ale jak se auto, jeho dynamika při rozjezdech na křižovatkách a při předjíždění změní, když bude řazení provádět DSG. Jeli jsme také před pár dny s Yarisem s automatem s motorem o stejném výkonu, a to byla hrůza (aspoň pro mě), při rozjezdech velmi líné auto. Prosím o názor a zkušenosti. Děkuji a krásnou zima na všech čtyřech kolech a mimo příkopy přeje Marek!-
white label 17.02.2012 21:15
« Re: Dotaz na DSG.
Ohledně toho co píšeš se vůbec nemusíš bát, dsg žádné znatelné ztráty nemá, navíc se v tomto případě jedná o suchou 7st. dvojspojku, to znamená ještě menší ztráty a jedna rychlost k dobru navíc. Jediná nevýhodou proti automatu s hdm (ale i mokré dsg) může být nižší kultivovanost např. při parkování apod. Osobně bych dal i v tomto případě přednost dsg před manuálem.-
-
mare.k 18.02.2012 13:32
« Re: Re: Re: Dotaz na DSG.
Děkuji za odpověď. Asi se tedy nebudu hnát na zkušebí jízdu s tímto autem do Pardubic (se mi fakt nechce :-) ) a přímo ho objednám. Mějte se!
PS: Od pondělí zavádí Volkswagen řadu Comfort Edition (převzato z Německa), takže se lze dostat na ceny podstatně nižší než dřív. Na webu to není, ale při návštěvě dealera rádi nabídnou. Pokud někdo zvažuje Golfa, ideální využít.
-
-
SCHROJF 20.02.2012 16:03
« Re: Re: Dotaz na DSG.
Cau,zdravim Vizovice,u vas je dobra koralka...slivovica,a ine liehoviny,ze?Co sa tyka DSGecka nemusis mat ziadne obavy,jazdim s nim uz pol roka,a mozem povedat,ze co sa tyka dynamiky a "odpichoch" na krizovatke,tak potrapis a "vytres zrak" aj silnejsim autam.A ked sa naucis rucne podradovat,nebudes mat problem ani pri predbiehani.A samozrejme je tu este poloha SPORT,ktora rychlejsie reaguje,a dovoli vytocit motor do vyssich otacok ako rezim DRIVE.Tak dufam,ze som ti troska pomohol s rozhodovanim,podla mna sa aj tak nieje nad cim rozmyslat,ved uvidis sam!!!Maj sa pekne
-
-
-
mare.k 18.02.2012 13:35
Slevy
Jaké máte zkušenosti se slevama u dealerů? U první nabídky jsem dostal 15.000 Kč, u druhé od jiného 24.000 Kč a říkal že šel na kost :-) Cena vozu v tuto chvíli po slevě je 429.000 Kč. Myslíte že lze usmlouvat i víc? Děkuji za reakce. Marek-
-
-
-
-
-
talio2 20.02.2012 23:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Slevy
no ono kdybys věděl jaký jsou na Citroenech marže tak by jsi se sakra divil, že se to ještě někomu vyplatí prodávat.. jediný na čem se dá trochu vydělat jsou C5 a modely DS .. ale u těch je problém, že je skoro nikdo nekoupí.. pokud půjdeš do Citroenu, řekni jim ať se ti podívají co mají v seznamu Last Minute .. tam se dá vybrat hodně a za dobrý peníze..
-
-
-
-
-
tai 11.11.2012 14:36
motor
Ahoj, chci se zeptat na motor. Měl jsem párkrát možnost jet s tímto motorem, ale jen ve Škodě Octavii. S Golfem, ať už 6-kovým nebo teď o víkendu 7-čkovým jsem měl k dispozici jen 1,2 TSI 63kW. Není to špatný motor, jen mi chyběl výkon. Motor byl sice nazajetý a na první tři rychlostní stupně táhal skvěle, pak je 4 a 5 jen ekonomická. K tomu jsme seděli v autě 4 dospělí lidé. Proto se ptám jak je to s 1,2 TSI 77kW v Golfu? Sedmá generace Golfu mi úplně učarovala a chci ji mít co nejdřív doma, jen se rozmýšlím o motorizaci.-
Jetty 11.11.2012 17:14
« Re: motor
Ahoj sice to není dotaz na mě, ale i tak malá poznámka - pokud ti chyběl výkon u 63kW verze, tak počítám že 77kW ještě nebude to pravé. Možná ze začátku jo, ale časem ti bude výkon zase chybět. Není lepší oželet nějakou prkotinu v příplatkové výbavě a koupit 1.4TSI? 20tis Kč není zas tak moc v porovnání k ceně nového auta a jízdně ti to určitě vynahradí ;-)-
SCHROJF 15.11.2012 16:04
« Re: motor
Presne tak ako hovori Jetty,na tvojom mieste,ak chcete jazdit aj styria,by som si priplatil za 1.4ku.Ja jazdim sam,maximalne s manzelkou,tak mi 1.2 (77kW)bohate staci,a ked som sam,da sa povedat,ze je to aj svizny a zabavny motor!Inac kupu VII ti vrele doporucujem,tiez sa na nu chystam ;-)
-
-
-
kekso 19.11.2012 19:34
pondelok a pneu...
No servus tak to teda nepoteší... Ja som tiež rád že je auto už v garáži bez ujmy lebo čo sa dnes na ceste dialo... 8-s Min. dvaja kokotnáci ma zasa skoro odrovnali a keby mali aspon nejaké káry ale staré šunky a vezmú sa v kolóne prebiehať no... :no: :no: :no: Inak k tomu pneu neviem čo máš za poisťovňu ale švagrovi prepichli pred panelákom 4 ks peu tak asi pred rokom a komunálna zacvakala (havarijná...), tak neviem... Prajem pekný večer a pevné nervy pri riešení, mám potuchy čo máš za pocity... ;-)-
-
Jetty 20.11.2012 18:16
« Re: pondelok a pneu...
Ahoj,
já být tebou, tak se s pojišťovnou vůbec nes.... Vidím, že máš i poškozený elektron. Jestli ti můžu poradit, odvez to do autorizovaného servisu VW, řekni že jsi trefil patník na kruháči a o zbytek se postarají. I o jednání s pojišťovnou (já s likvidátorem ani nemluvil), i o opravu. Zaplatíš pouze spoluúčast po opravě a jedeš, nový disk + nová guma. Mluvím z vlastní zkušenosti ještě když jsem měl Opela Calibru (servis Moto Morava) :yes: Snad ti to pomůže ;-)
-
-
-
Herbi TSI 07.01.2013 16:42
látka na sedadlech
Zdravím. Mohl bych mít dotaz k reklamaci potahů na sedadlech? Mám stejné sedačky i potah. Jezdím sám, maximálně o víkendech s manželkou. Nejzatěžovanější sedadlo řidiče nevykazuje tvarové opotřebení, ale na bočnici z něho v jednom místě lezou nitky. Měl jsem za to, že se jedná o mechanické poškození (např od cvočků na kapsách každých jeansů). A že asi nemám šanci nic vyreklamovat(jinak je to jediná závada na autě:) Nevím jestli to je přesně ten stejný problém? Sedadlo ti teda přečalounili?? Jestli mi můžeš prosím celou situaci víc popsat, třeba i do osobní zprávy?Předem moc děkuji ;-)-
-
Herbi TSI 30.01.2013 22:03
« Re: Re: látka na sedadlech
Díky,díky!! taky bez problému přečalouňěno :-)Nebýt tvého příspěvku a zkušeností s dealerstvími jiných značek, asi bych nezkoušel cokoliv reklamovat. Ten koncern je fakt hrozný "samolibý sadista" :-) Potíže můžou nastat asi u každé značky..., v mém případě se k problému chlapíci postavili už po druhé velice kladně :yes:
-
-
-
Pavlas 05.02.2013 15:08
Doplňky
Moc pěkný Golfák, ty sportovní doplňky mu sedí a ta šedá ocelová barva mi taky ladí... Ať slouží co nejlíp a mnoho šťastných kilometrů! :yes: DSG chválím, osobně bych do něj taky možná šel, jsou to povedené převodovky.-
SCHROJF 06.02.2013 13:18
« Re: Doplňky
Dik,len skoda,a ty ako ex vlastnik GTI,to urcite vies,ze chyba nejaka moznost zo strany VW na hlavne opticku vonkajsiu individualizaciu modelu,ktory si u nich kupujes,niekto by urcite chcel farebnu strechu,rychle pruhy a podobne...snad iba Up ma teraz tu moznost...no mozno im to casom pride,ze aj vodici v takto hojne predavanych autach sa chcu troska odlisovat od seba,a mat to auto "nacackane" po svojom.
-
-
idam.i 17.09.2013 14:59
Monza
Pekný popis hlavne VC Italy.
Inak pre upresnenie,najkratšia cesta z BA do Lignana je 590km. :-).Garmin je podvodník. >:D :yes: -
SCHROJF 09.08.2014 07:14
ODPLATA
Vidim,ze novacikovia,ako napr.( moje.auto.cz/Fe/romeo-ii.html ) zacinaju pouzivat razne metody...ak nebude 3x10...tu mas 3x1 a rychle zapisat na hate list...TRAPNE :no:-
michalpneu 12.08.2014 00:51
« Re: ODPLATA
Víš, já se Tě nechci nějak dotknout, ale Tvoje hodnocení jsou trochu mimo realitu. Za fotky dáváš všem kolem pěti bodů, atd a to je ještě dobrý. Ale do svého svědomí si nesáhneš. Ty máš sice 81 fotek což je hezké, ale takových cca 20 je úplně o ničem. Například nechápu, co má společného VW Golf a fotky Tvého psa, jak zaclání před nárazníkem, nebo ty někde na závodech F1...to jako sorry ale to do recky o Tvém autě trošku nepatří. Pak se nediv, že když se podívají na tvé fotky, že se Ti mstí...
tak bych zvážil, jestli si tyhle žabomyší spory neděláš tak trochu sám....:-)-
SCHROJF 12.08.2014 06:46
« Re: Re: ODPLATA
Auto sa v realnom zivote pouziva na cesty do zamestnania,na chalupu,dovolenky,a nakolko si myslim,ze recenzie na tomto portaly by mali vychadzat tiez z kazdodennych zazitkou a udalosti so svojim vozidlom,odrazaju moje fotky prave toto.A hodnotenia:davat 3x10 za dve,tri fotky?Snazim sa byt objektivny...a skus sa pozriet na akukolvek recenziu pred 2-3rokmi,neviem ci tam najdes take "inzeraty" ako poslednu dobu,cest vynimkam!
P.S.chytit fotoaparat a za desat minut urobit fotku z kazdej strany auta je sice pekne,ale take fotky podla mna patria skor pod testy na auto.cz... ;-)-
michalpneu 12.08.2014 10:55
« Re: Re: Re: ODPLATA
Správně, tak má na těch fotkách být všude zachyceno to vozidlo, ty máš minimálně 11 fotek, které s golfem nemají nic společného...
A hlavně my jsme na auto.cz a sem patří fotky jako do testu, protože každý si to auto vlastně sám testuje, tak myslím, že když by jsi chtěl mít galerku zažítků, tak bych být Tebou změnil server.-
SCHROJF 12.08.2014 12:33
« Re: Re: Re: Re: ODPLATA
Auto som mozno testoval,ked sam mal zaujem ho kupit...teraz ho pouzivam,a pri roznych prilezitostiach aj fotim.Poukazujes nato,co sam porusujes,nevidim dovod,naco mas z 9tich fotiek dve svojho predosleho auta?A hlavne tvoje hodnotenie vypoveda samo o sebe...
P.S. u nas na Slovensku sa kupa "okridleneho sipu" povazuje skor za diagnozu ako za racionalny vyber!
a
A nezabudni si ma dat na hate list!-
michalpneu 12.08.2014 13:06
« Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA
Já na Tebe s nějakým hate listem celkem kašlu. A co je u Vás na slovensku považováno za diagnozu je celkem váš problém. nechápu, co má škodovka společnýho s naší diskuzí o hodnocení fotek, jestli se mě tím pokoušíš urazit, tak seš obyčejnej chudák s mindrákama, víc Ti k tomu asi nemá smysl říkat.
jedinej, kterýho to hodnocení tady sere jsi Ty, protože nikdo jinej to nemá potřebu ventilovat ve zprávách, já se s Tebou snažil jednat slušně, ale jaksi to evidentně nejde.
-
-
-
-
-
-
SCHROJF 01.09.2014 10:27
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA
Ako vidim,tvoja garaz zmizla,ci uz tvojim pricinenim,alebo cinom administratora,po tvojich hate listoch,a vulgarnych a urazlivych sukromnych spravach,ktore tu vypisujes ludom,ktory si dovolili ti dat hodnotenie ake dali,a nebolo to 3 x 10 ako si asi cakal,a tym padom je uplne zbytocne zasierat tento portal JEDINYM DALSIM PISMENOM na tvoju adresu... :no:-
Fe 01.09.2014 10:34
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ODPLATA
Moja garáž zmizla tvojim pričinením a nemienim tu nechávať svoje recenzie aj pre tvory ako si ty, ktoré ich znehodnocujú. Je maximálne trápne, že si tu zakladáš ďalšie účty, aby si si mohol riešiť svoje komplexy >:D
Mimochodom. Môj hate list je prázdny a moje súkromné správy pre zdravých ľudí sú bez vulgárností. Lenže to by si tu nesmel oxidovať cez viacero účtov, že? :-!
Čo sa týka hodnotenia. Zamysli sa, či hodnotenie po 4 body je adekvátne pre rozpísanú recenziu, pridaných množstvo fotiek, pričom je jasné, že recenzia sa iba rozrastá. Ty tu máš milión oničom fotiek, ktoré nesúvisia s recenziou, množstvo nepotrebných informácií, ktoré sú nejasné a neprehľadné. Nevieš jede dĺžeň napísať, nič. Tak o čom sa tu bavíme?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kuhnta89 27.04.2015 08:59
Vtip???
Si děláš srandu ne? Do mé recenze si stěžuješ, že tam dám fotku z konfigurátoru a sám máš z devadesáti fotek padesát staženejch z netu, absolutně se netýkajících tvýho auta :D:D:D Ale pochopil jsem tvou primitivitu ze tří indícií: rádoby carbonová střecha (pro mě známka naprostýho ignorantství), jablko nalepený na zadní části vozu (všichni víme jaký lidi mají slabost pro produkty Apple) a konečně tvoje národnost... Ani si nebudu tvůj kritický rozbor číst a hodnotit gumo >:D-
DODINO 27.04.2015 17:28
« Re: Vtip???
Ej ty si ale husty typek zpoza monitora?Podla tvojho vyjadrovania,pravopisu,a hlavne hodnotenia a posudzovania ludi a ich inteligencie podla nalepky apple,carbonovej folie,alebo narodnosti myslim ze mas 15!A nasiel si v pocitaci fotku tatkovho vysneneho auta?Ked niekto ohodnoti auto vo svojej recenzii 1kou,tak asi bude ta guma on,nie?
-
Nicco 14.08.2016 22:06
100tisic
Takze 100tisic uz nebudeme oslavovat? Postupom casu sa ukazalo, ze kombinacia 1.2TSI a sucha 7stupnova DSG je najhorsia kombinacia, co do spolahlivosti. Dokonca ma vraj ta prevodovka problem s poskakovanim v kolonach ( a tahanim privesov, co isto nie kazdy robi). Nie kazdy moze mat problem, nemas vela najazdene, ale niekomu stacilo aj ovela menej k problem. Mozno dobry kus, mozno dobry servis.
Nieco k dvojspojkam:
[odkaz]-
SCHROJF 16.08.2016 10:05
« Re: 100tisic
Neviem ci 1.2 TSI a DSG je nachylnejsia na poruchu ako ine motorizacie, v okoli poznam troch znamych a tak isto jazdia bez problemu,tak to asi nebude take zle ako sa hovori,resp.pise,okrem ineho som mal uz motor po modifikacii retaze.Prives netaham,nemam na com! ;-) A poskakovanie v kolonach a pri parkovani s DSGeckom je neustale sa opakujuci mytus testovacich novinarov,ja som nic take nezaznamenal.Aj s DSGeckom,ako s kazdou vecou sa clovek musi zzit a naucit ju spravne pouzivat.A servis nezanedbavam,teraz som napriklad na radu servisaka zmenil specifikaciu oleja na 0w40...
-
Tedy přečti si článek o tom, jaké to je, když se kupuje auto, když se kupuje nejlepší auto třídy. To víš, chce to mít ovšem hlavu s mozkem. Mít však hlavu a uvnitř ní místo mozku dva litry tapetovacího lepidla, to holt na Volkswagen nestačí.
Tedy, ano, BRAVO :yes: