Škoda Octavia (1998)
27.3.2007První Škodovka postavená na koncernovém podvozku což mělo své výhody i nevýhody. MOTOR:Vpředu napříč uložený řadový zážehový čtyřválec zdvihový…
Škoda Octavia (Přemek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Přemek 22.02.08 11:54
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Při pohledu na otáčkoměr nevidím nic nenormálního co by nebylo i v ostatních motorizací abych z auta dostal těch 92Kw stačí pořádně šlapnout na plyn a ze 130 na vyší rychlost to jde naprosto okamžitě podřadit musím jen když předjíždím na okreskách něco hodně pomalého a velkého například traktor s vlekem ale to musí podřazovat uplně každý aď jede s čímkoliv -
"anonym" [89.103.72.XXX] 21.02.08 22:31
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Ale tady nejde jen o kW, ale o celkový charakter motoru, zpřevodování...92kW papírově vypadá výborně, nicméně k jejich dosahu je třeba tenhle motor vytáčet jako krávu. Vzdyť se někdy zkus podívat na otáčkoměr, kolik Ti to bude hlásit při běžných 130/km na dálnici? Pak se taky podívej, jak se nechce těm otáčkám dolů ani při přezaní na volnoběh. To není tím, že ta má naštěstí bývalá 1,8 by byla vadná či zanedbaná, stejné jsou hodnoty i ve velkém TP, tak se na ně mrkni a nechláchol se tím, žes měl auto na export do SRN či že máš 92kW, když v reálu než se k nim dostaneš, je zas třeba podřadit -
-
Přemek 19.02.08 08:57
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Tak jak jsem říkal je hodně málo lidí kteří na tento motor nenedávají a já také netvrdím že je 1.8 20V ta nejlepší motorizace v octavii proto bych v budoucnu volil 1.8 turbo nejlépe verzi 132KW ale s tím motorem co mám já v autě jsem spokojen že by netáhla toho jsem si nikdy nevšiml protože tahné okamžite po přidání plynu žádná mezera se nekoná při spotřebě okolo 8 litrů do 150 km/h si opravdu nemám na co stěžovat ;-) -
"anonym" [89.103.72.XXX] 18.02.08 21:47
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
No 1,8 20V je katastrofa, věř mi, z vlastní zkušenosti (ročník 1998) a s čistým srdcem ti můžu doporučit kolem této motorizace běžet obloukem! Reakce na plyn pomalá, netáhne teda táhne až někde kolem 3tis. Pokud chceš benzín, záleží, kde budeš jezdit. Když to bude jen městské přibližovadlo, šel bych klidně jen do 1,6 55kW na město stačí, dnes už je za babku a narozdíl od 1.8 bez turba si nehraje na trhače asfaltů. Ta 74kW respektive 75kW není takové žihadlo, jako 1,8 Turbo anebo dvoulitr. -
Přemek 15.02.08 11:55
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Pokud jde o Octavii tak z benzínovích motorů tak hodně lidí doporučuje 1.6 74kw ale asi nejlepší by byla naftová 1.9 já bych volil asi 1.8 T a co se týká fabie tak z benzínu bych si asi nevibral protože jedničková neměla žádný výhodný benzín tak tam bych volil asi 1.4 TDI protože ten jezdí docela dobře -
Přemek 14.02.08 10:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Neumann
Za to přání děkuji ta finanční stráta při dalším prodeji dude opravdu značná vývoj cen neustále sleduji protože záčínám uvažovat o novější verzi nejlépe o verzi RS ktérá jistě bude o něco lepší ale já jsem docela rád že mám 1.8 než 2.0 protože jním jsem měl také možnost nějakou dobu jezdit a připadala mi mnohem linější než ta tolik kritizovaná 1.8 20V a co se týká té spotřeby tak jak píšu okolo 8l mi nepřipadá zas tak závratná zvlášte když kamarád jezdí za stejnou spotřebu z fabii 1.2 -
"anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.08 16:02
« Re: Re: Re: Re: Neumann
Ale jo, v pohodě, to auto klidně mohlo být určeno na export do SRN, jen tím chci říct, že bys neměl podléhat klamnému pocitu a obelhávat snad sám sebe, že proto je tvůj vůz motoricky lepší než kdyby bylo v Mladé Boleslavi na expedičním odd. napsáno původně CZ. Motorárna na celou produkci byla jen jedna a změny v proexprotu byly jen v drobnostech výbavy (resp. jen v balíčcích výbav), podvozkové kompononety, motory, ŘJ, šasi...prostě je to prašť jak uhoď. Pro Tebe je určitě hlavní, že si spokojenej a o to jde. Nicméně budeš-li mít jako já možnost srovnání s jinými motorizacemi, budeš muset souhlasit i se Škodovkou, která stáhnutím tohoto motoru sama řekla, že bylo něco špatně...Ostatně trh sám řekl, že 1.8 92kW bez turba je pro jeho majitele vítr v peněžence a budeš-li auto později prodávat, budeš mi muset dát za pravdu a na to jestli mělo být auto "dle zaručených zpráv" určené pro SRN se ti kupující vymňoukne, ale jinak Ti přeji hodně v poho kilometrů a zdravou pravačku na věčné řazení a strejdu v Saudské Arábii, budeš-li chtít jezdit tak, jak by člověk od 92 kW očekával:-) -
Přemek 13.02.08 11:49
« Re: Re: Re: Neumann
Jelikož pracuji v jednom Pražském autorizovaném servisu tak mám přístup k datum které se na veřejnost tak moc nedostanou a podle těchto ověřených informací je moje auto skutečně určeno pro SRN z jakého důvodu ale zůstalo u nás v republice se mi nepodařilo zjistit nic
A motor mi nepřipadá nikterak špatný je pravdou že znám hodně málo lidí kteří mají na tento motor stejný názor jako já ale pár jich přece jenom je a já jsem docela dost spokojen -
"anonym" [89.103.72.XXX] 13.02.08 02:01
« Re: Re: Neumann
No nechci Ti brát iluze s tím autem pro německý trh, ta drobná úprava v sání a v ŘJ byla dělána na jedné motorizační lince a u všech 92kW modelů (užší sání atp., ale 92kW měli i první vozy) To, že i tato úprava byla nedostačující a 1.8 se ve Škodě prostě nepovedla nakonec uznali i Škodováci, když ji cca po roce od tzv. modernizace úplně přestali vyrábět a namísto toho se vrátili ke koncernové obstarožní 2.0 s 8Vent Ač sám bývalí majitel této tzv. novější 1.8 musím uznat, že při koupi jsem se pěkně spálil a naletěl jsem na současné nízké ceny této motorizace. Po cca půl roce a 10.000 km jsem pochopil, že tento motor je svým charakterem fakt na palici a byl jsem rád, že jsem ji prodal v super stavu, serviskou, SLX i s klimou za 94.000:-( -
Přemek 31.01.08 11:00
« Re: Re: Doplním
140-150 u nás samozřejmě povoleno není ale tato rychlost se dá ještě považovat za cestovní je plno lidí kteří jezdějí mnohem nebezpečneji protože se považují za mistry světa ty opravdu nemám rát já jezdím celkem klidně jen někdy trochu rychleji :-)
A auto je to opravdu povedné samozřejmě chybi by se našly opravdu na všem jak konstrukčních tak i těch co se projevují věkem auta ale obojího je naštestí zatím hodně málo :yes: :-)
Sem si tak říkal že v tom roce to mohlo bejt na náš vozovej park docela dělo >:D Jo jo kde sou ty časy kdy sem v tý době jako malej hltal prospekty na ty auta. To bylo dětství >:D