Diskuse

Audi A4 (2009)

25.7.2010

Audi jsem zakoupil přímo od importera Audi, takže za nejnižší možnou sumu, jelikož prodej nešel klasicky přes dealera. Sice jsem si nemohl auto přesně…

 

Audi A4 (peťáka)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Deutscher

    Deutscher 24.09.2010  18:18

    jo

    pekna. dobra volba motoru ja mam iba 105kw a avant a chcelo by to tych 20kw viac. :-| interier a sedacky mam rovnake ako ty- niektori vravia ze je dost fadny, ale mne sa paci viac ako cierny.... ja mam na aute iba jeden problem. a to ze pri rychlosti okolo 120-140 mi vybruje predna naprava. nepocul si o niecom podobnom ? a este jedna vec. ja nemam vypinanie airbagu v palubke. neviem preco ty ano. myslel som, ze ro reaguje na to cidlo podla ktoreho aj vie ci ma byt pas zapnuty ci nie :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Petaka

      Petaka 22.10.2010  11:24

      « Re: jo

      Ahoj, díky za komentář:)
      20kW je fajn, ale myslím, že u takového auta by mělo být ideálě 200k - mrzí mě, že nic takového Audi ve 2L nenabízí...

      Co se týká těch vybrací, tak já nic takového nepozoruji, takže bych se na to zeptal raději v servisu (ale mám 4x4, takže se auto bude chovat asi lehce jinak).

      Vypínání airbagu mám na klíček v kaslíku, takže je divné, že to ty nemáš. Každopádně si myslím, že kdyby náhodou došlo k nehodě a na místě spolujezdce by nikdo neseděl, tak se airbag neaktivuje. Když nad tím tak přemýšlím, tak já mám vlasně sadu isox na dětské sedačky, takže když mám na místě spolujezdce dětskou sedačku a sedačka je tedy zatížená a dítě sedí jako v protisměru, tak si airbag vypnu a on se pak v případě nehody neaktivuje a tak nenarazí do dětské sedačky...

      Kolik máš vlastně najeto km, vše funguje ok?
      • 00 Reagovat !

        foto Deutscher

        Deutscher 06.11.2010  16:11

        « Re: Re: jo

        mam 30tis a vsetko OK az na tu prednu napravu. chcel by som ju aj chipnut.... predsa tam len ta spotreba z tych necelych 7l klesne a vykon by mal stupnut na +- 170-180PS
        • 00 Reagovat !

          foto cajkowski

          cajkowski 25.02.2011  23:41

          « Re: Re: Re: jo

          zdravim. prezouvas auto na zimu? delaji ti ty vibrace porad? rodicum jsem nechal privest A4 a pri prezouvani na zimni mi to zacalo od cca 120km/h lehce vibrovat do volantu. v pneu mi predni napravu znovu prevazili a bylo vse ok. pak bych jeste zkusil geometrii ci si nekde nevzal nejakou vetsi diru a nerozhodilo to ty tycinky co jsou na naprave. treba si jednu ohnul. a zasadni vec nakonec. nemas auto nahodou v zaruce a nevyplatilo by se to nechat opravit? me se na dovezenem rozbil changer. dal jsem to do ceskeho servizu a vymena v zaruce bez problemu.
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 14.11.2010  19:15

    Po roce používání

    Stále vše pracuje bez chybiček, takže 100% spokojenost:) (doufám, že to i nadále vydrží). Za pár tisíc km mě čeká druhá servisní prohlídka, takže pak přidám postřehy ke zkušenostem se servisem.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 14.11.2010  20:05

    Ahoj

    moc hezká audinka, jen jsem se chtěl zeptat: opravdu má psanou maximálku 228km/h? Beru to podle svého auta (VW - viz recenze) s tím samým motorem a váhou 1480kg, kde je uvedeno 223km/h... Jasně že reálně se dá jet víc (osobně mám na GPS rekord 239km/h). Ptám se ze zajímavosti ;-)

    EDIT: tak je to tak, už jsem si to našel na netu (je vidět že platí interní hierarchie Audi-VW-Škoda) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 22.04.2011  18:15

    Pohon Haldex nebo Torsen?

    Poslední dobou vedu s kamarády diskuze nadtím, zda má má A4 pohon 4x4 od Haldexu nebo od Torsenu, či jiný. Někdo mi tvrdí to a jiný zase ono, faktem ale je, že gumy se mi sjíždějí na předku i zadku rovnoměrně (stejně) a nikdy jsem vlastně nezaznamenal, že by se mi zadní náprava při prokluzu dodatečně připojovala - pocitově mi to tedy přijde jako 4x4 se stálým pohonem. Můžete mi to někdo potvrdit/vyvrátit?? Díky:)
    • 00 Reagovat !

      foto Vampix-Diesel-Power-

      Vampix(Diesel Power) 22.04.2011  21:42

      « Re: Pohon Haldex nebo Torsen?

      Jednoduchá odpověď, Torsen ;)
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.04.2011  22:20

        « Re: Re: Pohon Haldex nebo Torsen?

        Torsen. Ale mě se na Octavii s Haldexem taky sjížději gumy všechny stejně ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Petaka

      Petaka 23.04.2011  12:04

      « Re: Pohon Haldex nebo Torsen?

      aha, takže když mám Torsen tak to znamená - permanentní stálý pohon?
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 23.04.2011  12:18

    Zkušenosti s firmou AutoChip

    Zdravím auto nadšence a prosím o radu:
    Mám Audi A4 2,0 TDI Quatrro (125kW CR) a vážně uvažiju o chiptuningu od firmy AutoChip. Nabízejí celkem lákavé zvýšení výkonu na 212k ([odkaz] )což by bylo fajn a s autem by to asi pěkně zahejbalo, jen si nejsem jistý že takový výkon určitě dokáží (bohužel na brzdu to dát u nich nemohu, protože je to stálá 4x4 a oni mají brzdu pouze na 2x4 :-( ) a protože jsem auto před tím nikdy žádne chipovat nenechával, tak ani nevím zda jsou oni těmi pravými. Budu rád, když mi dáte nějakou zpětnou vazbu na ně, popřípadě doporučíte někoho jiného:) Díky
    • 00 Reagovat !

      foto kexxik

      kexxik 23.04.2011  13:47

      « Re: Zkušenosti s firmou AutoChip

      bez odbržděnýho výkonu kupuješ zajíce v pytly. Já u nich bohužel nemám dobrou zkušenost s tím, že nabízely čip na Hondu, ale na místě zjistily, že to čipovat nejde. Ale v nabídce to měli, což je nefér a vypovídá to něco o znalosti místních týpků...
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 23.04.2011  15:29

        « Re: Zkušenosti s firmou AutoChip

        Ahoj, já bych ti doporučil úpravu provést tady [odkaz] Kamarád má od nich čiplou Octavii a velká spokojenost...
        Cena je sice trochu vyšší, ale to je daň za profesionálně odvedenou práci ;-) Pokud mi časem nebude výkon stačit, tak pojedu k nim :yes:
        P.S. Válcovou zkušebnu mají 4x4 ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 23.04.2011  17:45

    Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

    Mám Audi A4 (B8) s elektrony 225/50/17 na ráfku 7,5J a když se tak dívám po cenách nových letních pneu, tak mě překvapuje, že větší kola 245/45/17, která mám mimochodem ve velkém TP jako schválená a mohl bych je tak použít, jsou levnější než ty 225-tky... Asi se jich produkuje více a tak vývojové náklady se rozpočítávají do více vyrobených kol, nevím:( Každopádně mám jen obavy, aby tento rozměr pasoval na můj ráfek. Bohužel nikde nomohu dohled nějakou tabulku, kde by to bylo 100%-ně uvedené, nejaký přehled nebo tak něco... Neví někdo o něčem takovém?? Moc díky:)
    • 00 Reagovat !

      foto Chobot

      Chobot 23.04.2011  20:19

      « Re: Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

      Teoreticky jo, ale zkusil bych se raději poptat ještě svéhu pneuservisáka pro jistotu. Je to na pokraji.

      [odkaz]

      245/45 R17 7.5 - 9.0
      • 00 Reagovat !

        foto Thomasino

        Thomasino 23.04.2011  20:26

        « Re: Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

        Podle mě to není dobrý nápad :-( To chce ráfek aspoň 8,5". Já mám 225/40 R18 na 8" a před tím jsem měl 225/45 R17 na 7,5" (což je standard z výroby) a v ostře projížděných zatáčkách jsem cítil jak se ta guma "hejbe" :-O Nyní na ráfku 8" to drží o hodně lépe, ani se to nehne, obzvláště na okruhu >:-[]
        Já bych na ráfek 7,5" více jak 225 nedával (max.235), pokud s tím chceš jezdit rychle. Raději kup širší ráfky, nebo nech pneu 225 ;-) :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Martin911Turbo

          Martin911Turbo 23.04.2011  22:02

          « Re: Re: Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

          Naprosto souhlasím :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 24.04.2011  06:45

          « Re: Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

          Thomasino, to že se to "hejbe" je taky ten rozdíl v profilu. Nemůžeš srovnávat R17 s R18... :-| Ale máš pravdu, že s širším ráfkem to bude lepší ;-)
          Osobně bych na tuto motorizaci ve spojení s 4x4 nedával širší pneu než 225... můj názor ;-)
          Jinak nevím, kde jsi ty ceny hledal, ale například podle tohodle neušetříš - pro srovnání pneu Continental - 245/45R17 [odkaz] a 225/50R17 [odkaz] :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Vampix-Diesel-Power-

        Vampix(Diesel Power) 23.04.2011  23:38

        « Re: Re: Lze mít 245/45/17 na ráfku 7,5J ?

        tak koukám, že moje 255/40 17 patří na 8.5-10 a já je mám z výroby na 8.5 a žádný problém, takže v tom případě bych řekl, že to asi půjde no. Ale je pravda že je mám vzadu
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 23.06.2011  18:14

    Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

    Mrkněte na toto video: [odkaz]

    Dokáže mi někdo vysvětlit, jak je to možné??? - quattro má mít přeci permanentní pohon (Torsen) a xDrive je právě ten, který se pouze připojuje v případě potřeby, stejně jako 4Motion u VW (Haldex), takže by to mělo být spíše obráceně.

    To mě opravdu překvapilo (nemyle...)
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 23.06.2011  20:03

      « Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

      Quattro je napevno 60 na zadek a 40 na předek. X-drive pošle tolik výkonu kolik je potřeba na kterékoliv kolo. Nicméně v nové A6 už je to taky vymakanější...
      • 00 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 24.06.2011  06:37

        « Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

        Nechci se Audi nijak zastávat, ale jelikož je to reklamní akce na X-drive, tak nevím nevím. Četl jsem pár článků, že tyto dvě značky si zvláště na německém trhu jdou dost po krku a často i dost neregulerními způsoby, bohužel... tady na tom videu se Q5ce absolutně nepřipíná zatížená náprava (nikdy nehrabe víc jak jedna náprava)... Takhle by v zimě vyjela v kopci víc stará 120...
        Audi jsem sice neviděl na takovéhle překážce, ale nového Touarega ano a zvládl ji naprosto bez problémů. Tady je i jedno video s haldexem nové generace, který sice na rovině, ale zvládne naprosto bez problémů rozjezd i s jedním kolem na pevném povrchu... Takže s tímto by taky neměl problém... [odkaz] :-|
        • 00 Reagovat !

          foto Rubb

          Rubb 24.06.2011  07:00

          « Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

          Tak jsem se díval na pár videí a je pravda, že Quattro upřednostňuje zadní náhon. Ale pokud je to nestranné video, tak Quattro problémy s připojením přední nápravy nemá... BMW [odkaz] Audi [odkaz] ;-)
          A tady je důkaz, že pokud za volantem nesedí člověk od BMW, tak to Audi zvládne taky [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 24.06.2011  11:18

          « Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

          Jestli si myslíš, že Xdrive je technicky něco jiného než Haldex, tak se šeredně mejlíš. Aktuální Xdrive taky neni nic jinýho než elektronicky řízená lamelová spojka ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 24.06.2011  07:41

      « Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

      no tohle spíš vypadá jako kdyby z Q5 vyndali pojistku na ABS .. klasickej podvod
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 24.06.2011  11:22

        « Re: Re: Quattro vs xDrive - kdo neuvidí neuvěří

        To ani nemusí bejt tak úplně podvod. On je totiž značný technický rozdíl mezi aktuálním Xdrive a Quattrem. Quattro v tomto pojetí je šnekový diferenciál, zatímco Xdrive je elektronicky řízená lamelová spojka (víceméně totéž, co nenáviděná Haldexka). Xdrive, popř. Haldex v současné generaci je při rozjezdu vždy zablokován a funguje tak jako uzavřený mezinápravový diferenciál. Šnekový diferenciál Torsen se za určitých podmínek (když jedna náprava zcela ztratí trakci) chová jako klasický otevřený diferenciál. To buďto může zachránit EDS přes brzdu sama, nebo úplně postačí, když řidič při rozjezdu krom plynu ještě lehounce přišlápne brzdu. Torsen se pak zablokuje a jede se dál.
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 10.08.2011  16:23

    Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

    Občas se mi stane, že např. stojím na semaforech a z ničeho nic jakoby se motor přepnul, zvuk se hodně zhluční i zhrubne a auto se lehce chvěje a po nějaké době se vše vráti do normálu. Teplota motoru na to nemá žádný vliv. Nevíte co by to mohlo být, případně co s tím lze dělat?

    Předem moc díky za pomocnou radu:)
    • 00 Reagovat !

      foto Wiii

      Wiii 10.08.2011  20:59

      « Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

      Čím to je ti nepovím, zní to divně a doporučoval bych návštěvu origo servisu!! ;-) Jediné co ti můžu říct je - jak se takovémuto problému říká - Vorsprung durch Technik!!! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 10.08.2011  23:19

      « Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

      Kde tankuješ? Přidáváš do toho nějaký aditiva?
      Jezdíš hodně po městě se studeným motorem?
      Když se motor chvěje, ukazuje palubní počítač vyšší spotřebu než normálně?
      Co je v chybové paměti? Nech ji vyčíst.
      • 00 Reagovat !

        foto Petaka

        Petaka 11.08.2011  10:34

        « Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

        Tankuju pouze tu nejlepší možnou naftu (hlavně Diesel Verva). Po městě jezdím hodně, ale když je motor studený, tak ho samozřemě netůruju. Co se týká spotřeby, tak mi počítač ukazuje právě o cca 0,7l nižší spotřebu než je real, což mě trochu štve. V paměti nic není - vše ok.
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 11.08.2011  10:58

          « Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

          1) Ukazovaná spotřeba: Není problém nechat počítač v servisu zkalibrovat. Trvá to asi 5 minut.
          2) Nafta: Mám sice PDčko, ale prémiová paliva mu ani trochu nechutnaji ;-) Když to do něj naleju, tak žere a řve.

          Čistě teoreticky se může jednat o normální chování EU5 TDI bez systému SCR (nějaké řízení emisí; u benzínových motorů se to objevuje taky). Možná by bylo vhodné podchytit to s připojeným počítačem, aby bylo vidět, co všechno se děje.
          • 00 Reagovat !

            foto

            "-- skrytý --" 11.08.2011  11:04

            « Re: Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

            eště ad město: Zavítáš občas mimo město, abys vypálil filtr částic?
            • 00 Reagovat !

              foto Petaka

              Petaka 12.08.2011  16:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

              díky za postřehy. To překalibrování počítače znamená přehrání celého SW nebo jen jeho části?

              Mimo město jezdím taky, ale myslím že v tomoto případně to nemá vliv - uvidím až pojedu delší trasu, jeslti to přestane... (dám vědět ) :-)
              • 00 Reagovat !

                foto

                "-- skrytý --" 12.08.2011  16:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

                To překalibrování znamená pouze přepsání jedné hodnoty.
                [odkaz]
                • 00 Reagovat !

                  foto Petaka

                  Petaka 17.08.2011  15:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

                  Tak jsem byl v sobotu na Šumavě a po návratu do Prahy je auto zase ok. Pravděpodobně to chtělo ujet pár km v kuse, aby se filtr částic vyčisitl...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Jetty

                    Jetty 17.08.2011  16:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Změna chování motoru 2,0TDI 125kW

                    Ahoj, při častém popojíždění se občas stává, že elektronika motoru blbě vyhodnotí přísun paliva pro volnoběh. Když je auto v pohybu a vyřadíš, tak motor normálně drží asi 950ot/min, jakmile zastavíš otáčky klesnou na cca 700/min to je normální volnoběh motoru, když auto stojí. Všiml jsem si, že když se auto při popojíždění v koloně už skoro nehýbe, ale cesta je třeba mírně z kopečka, takže pořád jakoby popojíždí, tak jednotka neví jestli má zvolit otáčky vyšší, nebo ty nižší a začne to kolísat mezi těmito dvěma hodnotami - pak je cítit, že se motor jakoby chvěje (zvuk mi ale rozhodně nezhrubne). Je to vždycky takový 2sec interval, než se jednotka rozhodne. Normálně to nedělá, stane se to většinou, když hodně jezdíš po městě, to ji pak někdy prostě nachytáš na švestkách. Někdy se stane, že ikdyž auto pak zastaví, tak motor zůstane držet ten zvýšený volnoběh. Stačí jen klepnout po plynu a otáčky se pak normálně vrátí na nižší hodnotu... Dělal to motor i v mé předchozí Jettě.
                    Na funkci jako takovou to nemá vliv ;-)
                    Tady jsem ještě našel stručný odborný popis toho, proč to motor někdy udělá:
                    "Zakolísání otáček při přechodu na volnoběh je u vašeho vozu dáno tím, že řídicí jednotka nastaví volnoběžné otáčky, ale hned poté je motor opět krátce roztočen doběhem setrvačníku. Řídicí jednotka okamžitě zareaguje korekcí (snížením dávka paliva), jenže v tu chvíli je již setrvačník zpomalen a roztáčí se ke druhému dorazu, kdy motor naopak zbrzdí. Toto kolísání otáček může mít dokonce charakter kmitání, když se korekce motoru a nadměrná pružnost setrvačníku střetnou v té „správné“ frekvenci".
  • 00 Reagovat !

    foto Petaka

    Petaka 14.02.2012  14:50

    Speed booster - zrychlená reakce plynu

    Chtel bych se zeptat, jestli s tím mate nejaké bližší zkušenosti ? Je pravda, že kdyz autem jezdím v nízkých otackach a pak chci náhle rychle akcelerovat, tak je znat menší prodleva. Kdyz jezdím s autem opačné, tedy ve vyšších otáčkách, tak auto reaguje pri akceleraci okamžitě - pedál je citlivější. Pravděpodobně si to pocitac sám řídí. Speed booster by tuto regulaci měl asi eliminovat a auto by mělo okamžitě zrychlovat za každých okolnosti. Co si ale myslíte o dopadu na spotřebu nebo na spolehlivost auta - díky za každy koment idealne z praxe:)
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 14.02.2012  16:02

      « Re: Speed booster - zrychlená reakce plynu

      Nevím, jestli to myslíš vážně, nebo jako vtip, ale ta prodleva je způsobena turbem, kterému prostě v nízkých otáčkách trvá, než se pořádně roztočí. Takže malá rada, buď neakceleruj z nízkých otáček, nebo si kup atmosférický motor ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 14.02.2012  16:17

        « Re: Re: Speed booster - zrychlená reakce plynu

        to spíš motor s turbem a kompresorem >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Petaka

          Petaka 14.02.2012  17:22

          « Re: Re: Re: Speed booster - zrychlená reakce plynu

          To je mi jasný... Každopádně kdyz pojedu s motorem např. ve 2 tis otáček kdy mam nejvyssi kroutak, tak okamzita akcelerace bude horší po dlouhodobe klidnější jízdě než kdyz před tím budu motor neustale vytáčet do otáček, protože pak žádná prodleva nebývá. Proste ta reakce je vždy pomalejší a zajímalo mě jestli ma někdo s tím speed boostrem zkušenost a jakou. Ten by měl jakékoli prodlevy pry eliminovat, ale za jakou 'cenu'...
          • 00 Reagovat !

            foto Ondrej-Samal

            Ondřej Šámal 14.02.2012  18:30

            « Re: Re: Re: Re: Speed booster - zrychlená reakce plynu

            To je, holt, daň za emise a nižší spotřebu. Pokud ti to vadí, budeš si asi muset koupit auto s jiným motorem ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Petaka

              Petaka 14.02.2012  20:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Speed booster - zrychlená reakce plynu

              Nene, jsem spokojenaj, jen mi ten SB připadala jako šikovný věcicka... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mixo

    Mixo 31.08.2012  21:37

    MM system

    Zdravim, jak jste spokojen s multimedialnim systemem? Mate ten priplatkovy bez navi s ovladanim na klimatizaci. Jde mi zejmena o hudebni funkce mp3 pres usb. Funguje vse spolehlive jak ma? Je ovladani v pohode?
  • 00 Reagovat !

    foto poterienko

    poterienko 11.01.2013  10:26

    Výkon a spotřeba

    Trochu mne zaráží, co píšeš o výkonu a spotřebě. Mám 3.0tdi s tiptronicem a dle tankování mám spotřebu rovných 8l/100km. K tomu mám opravdový výkon a zátah šestiválce, který nelze srovnávat s načipovaným dvoulitrem. O zvuku motoru ani nemluvě.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…