Fiat Bravo (1996)
2.5.2011Podle napisu HGT asi kazdy spravne usoudi, ze se jedna o sportovnejsi verzi klasického Fiatu Bravo. Pokusim se Vam tu napsat nejaka technicka data a…
Fiat Bravo (Ondrus84)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Ondrus84 03.05.2011 00:04
re
neco s tim provedu, ale ted jsem v praci a pripojeny z mobilu. Jaka je max.velikst fotek? Registroval jsem se tady dnes vcelku nahodou, potkal jsem na automotodromu v Brne jednoho z fotografu tady z toho webu,ktery me nafotil par fotek jak se moje HGT dnes prohani po draze.-
Ronault. 03.05.2011 00:37
« Re: re
Však to nehoří. Jak bude čas, mrkni, zapracuj, sice za to nic hmotného nedostaneš, ale třeba jen zapadneš do komunity a nabydeš spoustu informací atd.
Maximální datová velikost souboru:
2 MB
Maximální rozměr obrázku (pixely):
1600
Povolené přípony souborů:
jpg
Maximální počet nahraných obrázků za den:
50
Celkový prostor pro obrázky:
30MB
-
-
Deegr 05.05.2011 22:07
HGT
HGT znám velmi dobře,neboť jsem s ním strávil dva roky života,bohužel dopadlo dost špatně.Fotky jsou u mě.
Já osobně na HGT nedám dopustit,to auto bylo úžasné! Jinak musím s tebou nesouhlasit v tom,že ten motor nemá cenu točit přes 6000 a také v tom,že by nějak výrazně zatahoval zespodu,tohle je vysokootáčková koncepce a tak v nízkých otáčkách to vážně nejede.Motor totiž dosahoval 186Nm až ve 4500,což mluví za vše.Zlepšení přinesla až modernizace v roce 1999,kdy kromě navýšení výkone ze 147PS na 154 došlo také k tomu,že motor měl stále 186Nm,ale již při 3750 a podstatně lépe táhl ze spodu,jak se na dvoulitr sluší.
Ten motor se nejlépe cítí mezi 5000-7000 otáčky,teprve za 7000 je cítit,že motor už přestává táhnout a tak ho nemá smysl točit až do 7200,kde je omezovač.Motor začíná pořádně zabírat až od 3500,kde se mění časování a když se na to soustředíš,tak ucítíš najednou vyšší tah.
Musím ale souhlasit,že ten motor byl úžasný a i dvoulitry o několik let novější na tento motor zkrátka nemají.Nechápu,proč více automobilek nedělá pětiválce.Se spotřebou také souhlasím,dá se s nim bezproblému jezdit do 8.litrů a nejsi při tom brzdou,Naopak využívání veškerého temperamentu motoru je spotřeba daleko vyšší,u mě se pohybovala kolem 15.litrů. Asi to nějak šetříš :-)
Za auto máš u mě rozhodně 10,ale za fotky a recenzi bohužel 10 dát nemohu,ale pokud doplníš fotky i recenzi,klidně použí něco ode mě,tak hodnocení mile rád upravím.
K těm fotkám.Já je upravuji ve windows v malování :) Klikneš na změnit velikost,místo procent nastavíš pixely a změníš tu nejvyšší hodnotu na 1600 a je to,pak jen uložit a nahrát-
Ondrus84 06.05.2011 08:37
« Re: HGT
Ještě udělám nějaké fotky interiéru,ale co se týče recenze s tím už asi nic dělat nebudu.
Jinak oni tam sice snížil otáčky kroutícího momentu,což je jedna věc k dobru,ale také tam přidali elektronickou škrtící klapku,která se často mění a plastové sání,které praská....takže ono něco k něčemu,ale víceméně více problémů.-
Deegr 07.05.2011 21:18
« Re: Re: HGT
No vidíš,o tom jsem ani nevěděl.Za fotky dávám teda zvedám na 10 :-) Jinak po Bravu HGT je asi nejlepší volba Stilo Abarth,nebo GT,záleží,zda chceš selespeed,nebo se ho obáváš.Já osobně jsem z Brava šel na Abartha, však koukni na moje auto,třeba ti ta recenze pomůže v rozhodování
-
-