Audi Allroad Quattro (2002)
22.12.2011Jak to všechno začalo: Už v podstatě od dětství jsem se zajímal o auta. Jak jsem vyrůstal začal jsem číst různé časopisy, chodit po výstavách a…
Audi AllRoad Quattro (Mireon)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mireon 07.03.12 07:55
« Re: LPG
Ano je to tak. Pokud budou motory co bez problémů fungují na plyn, není důvod mít pod kapotou hlučnou naftu. Ale je pravda že už jich taky ubývá. Hlavně u audi už to za chvíli nepůjde nikam. U 3.0TFSI si myslím že ten motor bude mít problém najet 200K na benzín kor na plyn. No co ameriky to jistí. ;-) -
-
Lexikon 19.02.12 17:06
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
Neliji 15W40, ale pokuď by měl správnou specifikaci, neviděl bych problém, snad jen v zimě. S těma brzdama máš pravdu, dal jsem ZIMMRMANN sport na celé, ale i tak je to málo. Zvědavost mi nedala a chip jsem dal, po dnešních ostrých testech jsem dlouho neměl takový úsměv na tváři :-) opravdu paráda. Budu testovat a napíši další poznatky. -
Mireon 19.02.12 11:11
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
Tak jsem byl na revizi. A vše je ok. Víš jak je to s těma testama. Já bych tam zase nelil 15W40 to jsem nelil do žádnýho auta co jsem měl. Pokud máš najeto do 100000Km (což pochybuji) tak bych do toho chipu šel. Jinak ne. RS4 je pro příležitostný ježdění ne jako allroad. Navíc by jsi měl i posílit brzdy. Ale každýho věc. -
Lexikon 17.02.12 10:53
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
longlife nebrat, ted to psali ve světě motorů, že po 17 tisících nemá žádnou mazací schopnost a plyn tomu oleji také nepřídává. budeš dělat celej vrch motoru ;-\ nafťák možná je špinavej, ale není zlý, onehda jsem se vezl v chipnutém a byl jsem překvapen. Nechci s allroada dělat sporťák, jen jsi prostě myslím, že tenhle ten motor má na kurevsky více, viz RS4. Beru v potaz, že je to těžká kára, 4x4 a ten tiptronik je hlavně o pohodlí, ale přesto se mi zdá, že ta akcelerace..... možná to je jen můj blbej pohled :-) každopádně když chip tak od solidní firmy a né českých tunerů ala garage :-) koukal jsem na německých stránkách a 50 kobylek a kilečko na kroťáku by se sešlo >:D -
bajza audi 04.02.12 12:32
« měchy
Tak jsme klepal dlouho ke kompresoru se přidal i levý zadní měch :'-( až trochu poleví ty mrazy tak se na to musím podívat dělal to někdo z vás výměna měchu? Díly na kompresor jsou objednány tak uvidíme akorát mě zarazil Lexikon o nějakáme čidle nevím kde ho objednat at když už to dělám tak au je to ok a nemusím to za rok dělat znovu. Jen se zeptám má í se měnit vždy měchy na nápravě nebo stačí vyměnit jen jeden? Děkuji za rady jinak jsme s audi max spokojený pokusím se přidat do recenze až bue vše ok :-)
-
Mireon 23.01.12 16:15
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
5w30 longlife doporučují v autorizovaném servisu. Tak nevím. Ten olej se tam dává od začátku. Taky nejsem moc zastáncem tak dlouhých servisních intervalů, ale zatím mi všichni řekli když to tak má být tak to tak dělej. Motor je krásně čistý ne jak ty nafťáky. Proč chceš chip? Chybí Ti výkon? Já zase toto moc neuznávám. Takže neporadím. Tuning všeobecně moc nemusím. Když chci silnější auto tak si koupím silnější a nebudu se vrtat ve svým. To je můj názor. Z allroada nikdy neuděláš sporťák.
-
Lexikon 23.01.12 16:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
5w30 jak má být? v manuálu jsou psány specifikace olejů které lze použít pro tento motor a lze lít i 15w40, ale to je každého věc, já osobně bych olej v motoru 30 000 km nenechal, raději průměrný, ale co 10 tisíc měním. Já dolívám cca 1l na 3000 km. Je tady někdo kdo má zkušensti s chipem na tento motor? -
Lexikon 23.01.12 14:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
Ahoj, jsem tady :)) potřebjete nějaké info? jinak jestli Ti chrčí kompresor, tak s tím něco dělej, je vylítaný a začne se přehřívat, kilometry na to má. Mě stál repas 4500,- a šlape skvěle. Jen nech vyměnit také teplotní čidlo na něm (zkušenost). Chci se tady kolegů zeptat, kolik Vám papne motor oleje? -
bajza audi 17.01.12 20:40
« Re: Re: Re: Re: Re: Máš u mne obdiv :-))
mazlik je doma výfuk byl špatný jen v objimkách rovnou vyměněny obě dvě a jede krásně potichoučku :-) jinak co se týká měchů tak zatím kelepu na dřevo měchy v pohodě aspon zatím ale trochu zlobí kompresor chrčí jak hrom a dlouho nafukuje tak uvažuji co s tním jestli repas nevím kdo to u nás dělá a nebo nový tak uvidíme :-( -
-
bajza audi 15.01.12 20:06
« Re: Máš u mne obdiv :-))
Ahoj jezdím s tímto vozem taktež jen máme benzín a spotřeba na s mým stylem je okolo 12 litrů ale je to spíš auto pro přítelkyni. Co se týká jízdy jízdních vlastností jsme z toho neskutečně nadšeny opravdu luxus který jsme od toho nečekal. Jen musím souhlasit s brzdama jsou na to auto slabé a podvozek je vidět že to není auto na žádné závodění ale na klidnou dálniční svižnou jízdu. O plynu jsem uvažoval ale mám z toho strach. tak uvidíme jinak vnitřek máme stejný takže za mně 1. ;-) -
Mireon 10.01.12 19:52
« Re: Máš u mne obdiv :-))
Díky moc. Abych pravdu řekl tak asi ty diskuze moc neřeším. Je to moje věc. S autem najedu cca 45000Km ročně a pokud to tomu motoru neubližuje tak proč ne? Taky se mi plyn téměř nepřepíná. A tím že jezdím většinou delší trasy tak mám spotřebu nižší. Město je samozřejmě extrém. V okolí mám ještě 2 stejný audinky na plyn. Určitě můžeme pokecat. Není problém. -
Lexikon 09.01.12 15:38
« Máš u mne obdiv :-))
Ahoj, předem Ti chci říct, že máš u mne respekt, že jsi tady takové auto dal a ještě na LPG!! Disponuji přesně takovým autem i pohonem, ale ač jsem zvažoval ho zde dát, vždy po přečtení pár diskuzí jsem to zamítl. Jinak s tím co zde píšeš vcelku souhlasím, spotřeba u mne 15 - 18l, ale mám 20 kola a s autem se vyloženě nemazlím, přítelkyně dovede i za 11, vše v LPG. Jinak auto má těsně před třetím kilečkem na budíku a jezdí jen na LPG a žádné přepínání ve 4 tisících, dokonce systém je český, liji obyč 10w-40 a tedy musím říct pohoda. Jinak pár problémů už bylo, ale auto si užívám i v terénu, nejsem nedělní leštič. Problémy - prasklý měch a vyšlehaný kompresor ( repase, 3000 a 4500,- kč), měnil jsem oba kineťáky, za převodovkou se rosypala nějaká rozvodka (bylo třeba vyměnit ložiska, hodně to hučelo) a na jaře bude třeba udělat přední nápravu, jinak běžné věci. Rád bych s Tebou probral více věcí, ale raději třeba po emailu, neboť názory některých lopat mě odrazujou tady něco psát.....