Citroën C4 (2012)
13.6.2012Citroen C4 1,6 Vti, Selection 88 Kw - 120 koní při 6000 ot/min. max rychlost 193 Km/h (technická) - jede i 220 Km/h ( zkoušel jsem max.) spotřeba…
Citroen C4 (Michal86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Kuski 17.06.12 12:21
« Ahoj kolego
Ahoj, předně musím říci, že jsem nevěřil, že to auto bude v té bílé tak supr. Kola Phoenix jsem chtěl taky, ale nakonec se mi nechtěli kupovat k tomu ještě 17" gumy, tak jsem vzal Oaklandy a všichni už tu asi víme, jak jsem si je hned z kraje užíval. :-) Za auto máš ode mě 10, recenze a fotky už jsou slabší, tak to zlepši a hodnocení se zvedne. To auto si to zaslouží. ;-) -
-
Tycoon 15.06.12 15:14
« Re: Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4
Ono to bylo asi tím, že u koncernových aut je pedál plynu nastaven "chytře" tak, že v první polovině dráhy pedálu se otevře škrtící klapka prakticky naplno a člověk si při jízdě v městě řekně "ty jo, super zátah" ... no a pak při nájezdu na dálnici člověk sešlápne pedál na podlahu a už se nic moc neděje. Své udělá taky to, že atmosferické benzíňáky mají zpravidla hodně dlouhý druhý a třetí převodový stupeň, takže ve městě se k výkonu motoru ani nemáte šanci dostat, pokud tedy v případě potřeby akcelerace nepodřazujete na jedničku :-) -
-
Michal86 15.06.12 09:07
« Re: Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?
Ahoj, Mé zkušenosti jsou zatím špicovní trošku si zvykám na řazení měl jsem předtím Grande punto Multijet racing a řazení bylo trošku odlišné Citrón je více konfortní. To auto mám čím dál radši velmi dobře se v něm jezdí a motor se čím dál lepší tankujju do něj shell v power. Rest funguje dobře, já mám nokii e52 a bluetooth je bomba můžu pouštět mp3 i z mobilu usb rovněž funguje, špica je i tempomat dne jsem s ním zrovna ráno jel. Jak říkám auto je velmi povedené zpracování je na nejvyšší úrovni, nic neskřípe plasty měkké.Dobré jsou i sedačky pěkně drží, byl jsem zvklyý na tvrdší. Vyhřívání má 3 stupně to je hlavně kvůli přítelkyni ta ho chtěla na zimu jelikož je jí často zima :).Já jsem nikdy nebyl na francouzské auta,ale nová c4 mě opravdu přesvědčila a hlavně je dobré to el. sklápění zrcátek a pod zrcátkama přímo zespod jsou Led diody (nemyslím směrové u zrcátek a když v ve tmě otevřeš klíček tak to stylově modře svítí:) Jinak pokud máš paket komfort rozhodně doporučuji ( pokud máš rest tak máš), dostaneš krásný sylový klíč kovový ne ten obyč, pokud podržíš na dálkovém ovládání při otevíraní nebo zavírání prast tak se ti automaticky dotáhnou okénka nebo naopak může na dálku okna všechny stáhnout a pokud zmáčkneš ještě jednou a měl jsi okna stažené pamatují si původní polohu:) vychytávky, které se cení a nemusíš mít auto za 700 tis., k senzorům (máme pouze zadní) fungují opravdu dobře dokonce ti hlídají i zadek postraně a pakring je jednoduší je tam akustický doprovod ukazatel je na tom displeji po zařazení spátečky. Výkon je je super, ale já jhsem spokojen nepotřebuji závoďáka, lae auto, které má solidní spotřebu a když dupnu tak umí solidně jet. -
ZPablo 14.06.12 22:53
« Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?
A co prvotní každodenní zkušenosti? Co zadní senzory, co aut. klima a ta funkce REST? Bluetooth - s iPhonem 4s nebyl v testovacím sebemenší problém, jen jsem třeba neměl možnost zkoušet MP3 přes USB port - zkoušels už? Vidíš, my chlapy řešíme tyhle věci a manželku zajímá, jestli může vozit malýho vepředu ve vajíčku a dá se vypnout airbag (což se samozřejmě dá a bylo to první na co se ptala v autosalonu) >:D A ten výhřev sedadel stejně vyzkoušíme až v zimě, páč když byla teplota nad 15C v Passatu, tak se to nedalo aktivovat kvůli čidlu v aut. klimě a aktuální venkovní teplotě, předpokládám, že tady to bude stejný.. Jj, i ten základní diesel pojede vcelku svižně - má krouťák 230Nm a to na tu hmotnost v poho stačí... Stejně se mi líbí jak dneska všichni prahnou po výkonech motorů - jak to nemá nad 120 koní je to šnek apod., jakoby všichni už zapomněli, že před 10ti lety proháněli svoje služební (či vlastní) Oktávie I. 66kw (90k 210Nm) v levým pruhu 180 km/h - v tu dobu si nikdo na nic nestěžoval a značka TDI byla in :-) Vida, pak objednáš C4 68kW a práci se mi ti samí kolegové chechtají, že kupuju šneka, že budu do kopce tlačit apod. podotýkám ti samí, kteří měli za služebáka O I. a chodili jako kingové od auta po parkovišti před pizzérkou s mladou buchtou... Jo, holt časy se mění a předsudky doufám taky, takže Citroenu zdar a ať nám všem majitelům slouží! -
Michal86 14.06.12 20:32
« Re: Re: Re: Dodací lhůta?
sorry jsem se spletl v selectionu je vlastně jen 1,6 HDI 92. ale je to super motor má jinou linearitu a turbo.Táhne již od malých otáček takže budeš spokojen já jsem jel s tímto motorem ve furiu a super tedy ten motor. jj To THP je jeden z nejleších silných motorů, ale taky bych nechtěl ty pádlo prostě to není ono a trpí tím potenciál motoru,jen s 6 manuálem by to bylo super. Je to i o zvyku s tím řazením.Kámo, lae zase ta spotřeba to bude bomba budeš jezdit za čtyřku a to se někde projeví. -
ZPablo 14.06.12 17:27
« Re: Re: Dodací lhůta?
No určitě, ty Phoenixy jsou ze všech nejhezčí, mě právě trochu mrzí, že budu mít jen ty 16", ale zase jsou v Selection zdarma - dříve za ně chtěli obludných 16tisíc(!). A tvé Phoenixy určitě neklepou - to jest právě zmiňovaný případ těch Oaklandů, na které si tu majitelé ve fórech stěžovali... Teda, tak to fakt závidím tu dodací lhůtu, no tak budu doufat, že to bude co nejdříve, i když jsem si nechal od nich ještě vyřídit nové SPZ (poplatek 1 500,-).. a co prodejce, dal třeba nějakou slevu nebo třeba přidal koberečky? Mně ty pouze ty koberečky, plastovou vanu do kufru už platím :-) Ale zase mi udělal super cenu - odkoupil ode mě stávajícího Passata (rv 2005) protiúčtem a mile mě překvapil, co za něho po 7 letech služby nabídl, takže vlastně celkově spokojenost :yes: PS: moje 1,6 HDI je v manuálu - robota nechci - to mi nabízeli s neskutečnou slevou skoro 200 tisíc za verzi 1,6 THP 156k v exkluzivu - jenže když jsem s tím jel, vůbec mi to nepřipadalo rychlý na turbobenzín - auto hrozně cukalo a ty pádla pod volantem působila velice plastově a lacině...
Já budu mít ale jen tu "nejlínější" verzi 92k, ale mně to už vyhovuje - mám rodinku a potřebuju spořit palivo a kombíka už nepotřebuju - ten mi posloužil v Passatu variant.. Jen je škoda, že šestikvalt je až v HDI 112k..