Diskuse

Citroën C4 (2012)

13.6.2012

Citroen C4 1,6 Vti, Selection 88 Kw - 120 koní při 6000 ot/min. max rychlost 193 Km/h (technická) - jede i 220 Km/h ( zkoušel jsem max.) spotřeba…

 

Citroen C4 (Michal86)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto zetr007

    zetr007 13.06.2012  13:01

    C4

    C4 je moc pěkný auto a za celkem slušný peníze. Jsem zvědavej na tu spotřebu u tohohle motoru bez šestky. Mohl by si víc rozepsat recenzi a doplnit foto. Desítku za foto máš odemne protože tam neni pěkný jen to auto >:D >:D . Jinak gratuluju k autu a hlavně at dobře slouží!
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 13.06.2012  13:19

      « Re: C4

      Ty peníze nejsou slušné, ale hodně dobré. Podle mě je levnější než třeba i30.
      Šestka sice chybí, ale pětka je stejně dlouhá jako šestka u 1,4 CVVT, to jen pro tvou představu :-)

      Spotřeba bude hodně podobná CVVT, tady je pár kousků ze spritmonitoru:
      [odkaz] autem není problém jezditview/12-Citroen/594-C4.html?fuelty… Je tu ale málo kusů, Citroeny se hodně kupují v naftě, protože nafta je u nich docela levná, tedy v Německu se hodně kupují v naftě, u nás v benzínu.
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 13.06.2012  13:44

        « Re: Re: C4

        Souhlasim s tebou a hlavně vim a i jsem to psal v své recenzi že šestka v i30 1.4 CVVT je krátká, tak proto mám obavu jestli ten pětikvalt tady u tý C4 nebude málo,hlavně na dálnici. Ještě když píšeš že ta pětka je stejně dlouhá jako šestka u hjondé. Ale spotřeba neni vše, hlavně že se C4 líbí novému majeteli a bude mu dobře sloužit!
      • 00 Reagovat !

        foto Michal86

        Michal86 13.06.2012  13:50

        « Re: Re: C4

        Právě před koupí jsem měl možnost se projet se všemi aktéry mezi, kterýma jsem se rozhodoval : i30,ceed, astra,c4 ( jiný francouze moc nemusím) a ve všech jsem seděl. A prostě nejlépe mi vyšla c4, protože má dle mého nejvíce prostoru a cítím se v ní jako o třídu větším autě a motor mě rovněž velmi překvapil. Co postrádám je 6 a led diody , které jsou skoro ve všech autech nicméně do nových citronů to již dávají takže jak bude facelift tak je tam pak asi dají. C4 je cca rok na trhu.
        Jinak C4 v exkluzivu e-hdi dream automat (pilot) má ještě kámoš někdy od loňského roku a je nadmíru spojen jezdí do 4l na sto a jede jak víno tak to taky napohlo k rozhodování.
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 13.06.2012  13:43

      « Re: C4

      Bez té 6 je to škoda hlavně když to chceš pořádně rozjet a na spotřebu to svůj jistý vliv má také, ale právě spotřeba mě zarazila, protože to fakt tolik nežere :-) pokud jezdím normál provoz dostávám se v pohodě i pod 6 litrů a to je velmi slušný. Já jsem taky uvažoval o naftě, ale nakonec jsem sáhl po benzínu, vyšel ekonomicky lépe :-) Jinak špica v autě je blootooth. Fotky dodám musím ještě dofotit, ale je teď hnusné počasí.
      :-)
      • 00 Reagovat !

        foto zetr007

        zetr007 13.06.2012  13:48

        « Re: Re: C4

        Tak kolem 6l je slušná spotřeba na tohle auto s tímto motorem! :yes: :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Michal86

          Michal86 13.06.2012  13:51

          « Re: Re: Re: C4

          jj fakt jsem byl překvapen ale ikdyž to auto jde do otáček tak si nelokne tolik samozřejmě to sleduji takže bude dávat info jak se vše vyvíjí. Teď to ještě zajížím takže jak si vše sedne bude to super.
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 13.06.2012  15:13

        « Re: Re: C4

        Ahoj kolego a krajane :-)
        Gratulace, v bílé se 17kama je to špica!

        Co se týká absence šestky. Taky to ve své recenzi hodnotím jako mínus.....ale na druhou stranu, na pořádné snížení otáček nám chybí nějaké ty Newtonmetry (čili turbo). Upřímně, jestli nám auto ve 130km/h točí 3800 nebo 3500ot možná ani nepoznáš. Ideální by bylo max.3000ot, ale to by auto na dálnici i v mírném stoupání asi umíralo. Nakonec jsem dospěl k závěru, že pro náš motor je zpřevodování asi optimální. Hluk je ve snesitelné míře a ani ve vysokých rychlostech nechybí autu razance při zrychlování.

        Spotřeby se neboj. Já mám sice průměr přes 8 litrů, ale denně jezdím dálnici (min.130) a město, okresky velmi málo. Ale když jedu OV-Frenštát-OV, pěkně o víkendu na pohodu, dostanu se pod 6 litrů i s klimou. Jinak jsem zkoušel tempomat 135 dle tacho a průměr v obou směrech mě dostane na něco málo přes 7 litrů. Když jedu jako pes (160-190) např. OV-Olomouc-OV, tak se se spotřebou nakonec dostanu i tak těsně pod 10 litrů. Což není vůbec špatné! Otázka, jak se spotřebou zamíchají tvoje 17-ky.

        Na závěr, otázka, kterou tady prudím každého s 1.6VTi. Registruješ mírné cukání při akceleraci mezi 2-3 tis.ot.?

        P.S. Závidím originál bluetooth, nemusíš si k.rvit interiér jako já. Přidej pak postřehy, jak funguje. Až něco dodáš z dalších zkušeností a přidáš ještě nějakou fotku, rád ohodnotím 3x10.
        • 00 Reagovat !

          foto Michal86

          Michal86 13.06.2012  17:13

          « Re: Re: Re: C4

          Ahoj Kolego,

          Zatím to hodnotím skvěle otázka je až najedu více, chci motor dobře zajet pak můžu podrobněji hodnotit. Chtěl jsem si vzít C4 v exkluzivu budˇ s 1,6 Hdi nebo ten dvoulitr už to byl balík, ale je to pak mazec. JJ to turbo je super věc nadruhou stranu ber víhodu v tomto motoru, že je atmosferický a životnost i údržba je lepší.Mám ještě 5 letou záruku tak je to supr. Já čím víc s tím autem jezdím tím více jsem spokojený:) samozřejmě, že jsem uvažoval třeba o tom novém passatu CC jenže vzhledem k tomu, že nemám garáž nechtěl jsem riskovat. Teď 3 roky pojezdím a pak se uvidí. Jinak to bluetooth je fakt špica jen přijedeš do auta už ti pípne telefon a můžeš pouštět hudbu volat nebo listovat kontakty.Spotřeba je zatím supr, cukání jsem zatím neregitroval,ale zvykám si na převodovku. Foto dodám
  • 00 Reagovat !

    foto robert78

    robert78 13.06.2012  16:43

    Také jsem byl rozhodnut pro C4

    , než jsem se následně svezl v Golfu...

    Prostě jsem byl rozhodnut a měl C4 na den půjčenou a zdálo se mi to jako opravdu dobré auto, hnědá Hickory, světlý interiér, akorát od motoru sem čekal víc. Pocitově bych ty kilowaty rozhodně nehádal. Totálně lineární průběh zazdí alespoň pokus o pocit minimálního sportovního svezení, ač k tomu podvozek není stavěn.

    Pak jsem se ale čistě pro porovnání svezl s předváděcím Golfem a dokonce i s nejslabším 1.2 63kw a nevěřil jsem vlastním pocitům a tomu ůsměvu, který ve mě auto celou dobu jízdy vyvolávalo. Tam prostě všechno tak dokonale hrálo pohromadě, že sem nedokázal tomu autu nic vytknout, snad jen kromě utlačované pravé nohy od středového panelu. Pak už jsem nemohl jinak a objednal Golf, ač bych tomu nikdy nevěřil...

    Jinak ale C4 moc pěkné, jen ten pocit z řízení a všem pocitům s tím souvisejícím se oproti Golfu prostě nevyrovnala a ani všechna ta krása a výbava rozhodnout nemohla v její prospěch...

    Všem jejím kupůjícím, ale naprosto rozumím a sympatizuji s nimi! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 13.06.2012  17:23

      « Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

      JJ chápu wagen je wagen ale to je lepsi uz jit do passata cc to je svezenicko. Jako o wagenovi jsem vubec neuvažoval je to sice super auto a motory a jízdní vlastnosti znám takže tě chápu jsou špice. Mě se u C4 líbí koplexnost a vyšla mi pro mě nejlépe. Rozhodoval jsem se vo tomto segmentu mezi C4,astrou,i30 a ceedem - vyšla mi nejlépe respektive jsem se v ní cítil jako doma. Všechno je o pocitech a možnostech. U mě zvolil střed - chtěl jsem už i bixenony atd. nakonec jsem udělal kompromis a jsem spokojen. M
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 13.06.2012  18:08

      « Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

      Chceš říci, že naVTi ti vadila linearita a proto jsi dal přednost TSI 63kw? To si z nás tady děláš legraci, ne? TSI 63 kW je právě extrémně lineární bez gradace, to VTi jde daleko lépe do otáček (i díky kratším převodům) než TSI. Navíc pokud jde o motor, tak rozhodně slabší verze TSI s pětikvaltem moc úsměvu na rtech nevyvolá,.resp. jediné místo, kde kraluje nad VTi je dálnice, kde prostě dlouhé převody způsobí nižší hlučnost a lepší akustickou pohodu, ale bohužel zrychlení a pružnost je u slabší 63 kW verze nic moc. 77 kW verze je na tom lépe, taky díky šestikvaltu.

      Prostě beru, že když někdo chce auto na každý den a nevadí mu, že to až tolik nejede, že dá přednost TSI 63 kW, ale pro úsměv na rtech to není. 77 kW verze spíše.
      • 00 Reagovat !

        foto Tymkoo

        Tymkoo 13.06.2012  21:21

        « Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

        njn to by si nekdo musel nejdriv prostudovat otackove charakteristiky motoru a znat pojem pruznost.

        220 km/h? no to me poser.
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 13.06.2012  22:37

          « Re: Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

          Tyboo, já už projel TSIček více, vlastně ty downsizingové skoro všechny, stejně tak jsem projel třeba T-Jet, TCe, THP, ale 63 kW TSI je možná dobré tak do Fabky, ale v Golfu to nění žádné terno. Má své výhody, je nenápadné, ale oproti 77 kW verzi je prostě slabé.
      • 00 Reagovat !

        foto robert78

        robert78 13.06.2012  21:32

        « Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

        To jsem se nejspíš špatně vyjádřil. Myšlenka měla být napsána tak, že i těch 63kw v předváděcím kusu mi přišlo neuvěřitelně živých, až při kick downu za hranicí města se chybějící výkon výrazněji projevil. O pocitech jsem ale mluvil jako o celkovém dojmu z jízdy, nejen motoru. Předváděčku se 77kw totiž neměli k dispozici, ale samozřejmě jsem od počátku uvažoval pouze o ní, už jen kuli tomu šestikvaltu a také tak byla objednána.
        C4 byla láska na první pohled a za super cenu člověk dostane pěkné auto vybavené co hrdlo ráčí, ale prostě v tom Golfu sem byl pocitově okamžitě jako doma a ta celková vyváženost prostě vyhrála.
        Ač mi bude chybět spoustu vychytávek, jako třeba funkce REST u klimy, když člověk veze psa a odskočí si pro zmrzlinu... a tak dále... Ale je to vždy otázka priorit. Systém příplatků u VW je příšerný, pokud chci jen vyhřívané sedačky, mám smůlu, musím koupit celý Winter paket atd... Ale o tom všem se doufám rozepíšu až v recenzi.
        Nicméně, za cé čtyřkou se i teď pokaždé ohlédnu... ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Michal86

          Michal86 13.06.2012  22:18

          « Re: Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

          OK v pohodě :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 13.06.2012  22:39

          « Re: Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

          S tou 77 kW jsi udělal dobře :yes: Právě za městem 63 kW verze začíná pokulhávat.

          Jinak souhlas, Golfa znám včetně ceníku velmi dobře, ale z druhé strany věz, že ten ceník Golfa je pořád lepší než třeba ceník Civicu ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tycoon

          Tycoon 15.06.2012  15:14

          « Re: Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

          Ono to bylo asi tím, že u koncernových aut je pedál plynu nastaven "chytře" tak, že v první polovině dráhy pedálu se otevře škrtící klapka prakticky naplno a člověk si při jízdě v městě řekně "ty jo, super zátah" ... no a pak při nájezdu na dálnici člověk sešlápne pedál na podlahu a už se nic moc neděje. Své udělá taky to, že atmosferické benzíňáky mají zpravidla hodně dlouhý druhý a třetí převodový stupeň, takže ve městě se k výkonu motoru ani nemáte šanci dostat, pokud tedy v případě potřeby akcelerace nepodřazujete na jedničku :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Michal86

        Michal86 13.06.2012  22:08

        « Re: Re: Také jsem byl rozhodnut pro C4

        ahoj nene já jsem spíše pro VTI a c4 jen jsem reagoval na kolegu co dal přednost vw golf a motory znám mají ho rodiče,ale já jsem spokojen s mojím VTíčkem takže v poho:)
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 13.06.2012  21:43

    Dodací lhůta?

    Ahoj, gratuluju Ti k novému vozu - Citrouš vypadá cool s těma 17"Phoenixama :yes: Mám prosbu, já mám nového C4 objednanou - taky Selection a 1,6 HDi - disky 16 Boston + prahové lišty, metalíza a výhřev sedadel... No jo, ale čekám už od 28.4.2012, minuý týden mi volal prodejce, že bude až na konci června - skoro 2 měsíce... Tys asi neměl taky skladovku, protože máš v autě taky výhřev sedadel, kterej Selection výbava standardně neobsahuje - jak dlouho jsi na auto čekal? Díky za odpověď :-) PS: ty Phoenixy jsou moc pěkný, jen mě už trochu od nich zrazoval prodejce, že už je auto tvrdší - ale byl za ně příplatek už jenom 5tisíc... Jaká je na nich jízda? Oaklandy 16 palců vypadají podobně, jenom je tu majitelé dost kritizují za to, že se špatně vyvažujou a klepou...
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 13.06.2012  22:16

      « Re: Dodací lhůta?

      Ahoj no budeš se divit šlo to rychleji než jsem čekal byl to necelý měsíc a a čekal jsem, že přijde min o dva týdny později takže spokojenost. Ty 17 jsou úplně skvělý samozřejmě větší rozměr se trošku odráží v komfortu, ale nicméně má je soused již téměř rok a úplně v klidu hlavně auto mnohem lépe vypadá a taky drží a je sportovnější, mě zatím neklepou a jede to skvěle:) Takže se jich nebát. Jen nedoporučuji navigaci tu jsem chtěl byla s velkým displeyem, ale není dotyková a nastavování je dost složité. Já auto obejdnával někdy 9.5.2012 a minulý pondělí jsem s autem odjel takže rychlovka.1,6 HDI je super, ale je lepší s manuálem než s pilotem.
      • 00 Reagovat !

        foto ZPablo

        ZPablo 14.06.2012  17:27

        « Re: Re: Dodací lhůta?

        No určitě, ty Phoenixy jsou ze všech nejhezčí, mě právě trochu mrzí, že budu mít jen ty 16", ale zase jsou v Selection zdarma - dříve za ně chtěli obludných 16tisíc(!). A tvé Phoenixy určitě neklepou - to jest právě zmiňovaný případ těch Oaklandů, na které si tu majitelé ve fórech stěžovali... Teda, tak to fakt závidím tu dodací lhůtu, no tak budu doufat, že to bude co nejdříve, i když jsem si nechal od nich ještě vyřídit nové SPZ (poplatek 1 500,-).. a co prodejce, dal třeba nějakou slevu nebo třeba přidal koberečky? Mně ty pouze ty koberečky, plastovou vanu do kufru už platím :-) Ale zase mi udělal super cenu - odkoupil ode mě stávajícího Passata (rv 2005) protiúčtem a mile mě překvapil, co za něho po 7 letech služby nabídl, takže vlastně celkově spokojenost :yes: PS: moje 1,6 HDI je v manuálu - robota nechci - to mi nabízeli s neskutečnou slevou skoro 200 tisíc za verzi 1,6 THP 156k v exkluzivu - jenže když jsem s tím jel, vůbec mi to nepřipadalo rychlý na turbobenzín - auto hrozně cukalo a ty pádla pod volantem působila velice plastově a lacině...
        Já budu mít ale jen tu "nejlínější" verzi 92k, ale mně to už vyhovuje - mám rodinku a potřebuju spořit palivo a kombíka už nepotřebuju - ten mi posloužil v Passatu variant.. Jen je škoda, že šestikvalt je až v HDI 112k..
        • 00 Reagovat !

          foto Michal86

          Michal86 14.06.2012  20:32

          « Re: Re: Re: Dodací lhůta?

          sorry jsem se spletl v selectionu je vlastně jen 1,6 HDI 92. ale je to super motor má jinou linearitu a turbo.Táhne již od malých otáček takže budeš spokojen já jsem jel s tímto motorem ve furiu a super tedy ten motor. jj To THP je jeden z nejleších silných motorů, ale taky bych nechtěl ty pádlo prostě to není ono a trpí tím potenciál motoru,jen s 6 manuálem by to bylo super. Je to i o zvyku s tím řazením.Kámo, lae zase ta spotřeba to bude bomba budeš jezdit za čtyřku a to se někde projeví.
          • 00 Reagovat !

            foto ZPablo

            ZPablo 14.06.2012  22:53

            « Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?

            A co prvotní každodenní zkušenosti? Co zadní senzory, co aut. klima a ta funkce REST? Bluetooth - s iPhonem 4s nebyl v testovacím sebemenší problém, jen jsem třeba neměl možnost zkoušet MP3 přes USB port - zkoušels už? Vidíš, my chlapy řešíme tyhle věci a manželku zajímá, jestli může vozit malýho vepředu ve vajíčku a dá se vypnout airbag (což se samozřejmě dá a bylo to první na co se ptala v autosalonu) >:D A ten výhřev sedadel stejně vyzkoušíme až v zimě, páč když byla teplota nad 15C v Passatu, tak se to nedalo aktivovat kvůli čidlu v aut. klimě a aktuální venkovní teplotě, předpokládám, že tady to bude stejný.. Jj, i ten základní diesel pojede vcelku svižně - má krouťák 230Nm a to na tu hmotnost v poho stačí... Stejně se mi líbí jak dneska všichni prahnou po výkonech motorů - jak to nemá nad 120 koní je to šnek apod., jakoby všichni už zapomněli, že před 10ti lety proháněli svoje služební (či vlastní) Oktávie I. 66kw (90k 210Nm) v levým pruhu 180 km/h - v tu dobu si nikdo na nic nestěžoval a značka TDI byla in :-) Vida, pak objednáš C4 68kW a práci se mi ti samí kolegové chechtají, že kupuju šneka, že budu do kopce tlačit apod. podotýkám ti samí, kteří měli za služebáka O I. a chodili jako kingové od auta po parkovišti před pizzérkou s mladou buchtou... Jo, holt časy se mění a předsudky doufám taky, takže Citroenu zdar a ať nám všem majitelům slouží!
            • 00 Reagovat !

              foto Michal86

              Michal86 15.06.2012  09:07

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?

              Ahoj, Mé zkušenosti jsou zatím špicovní trošku si zvykám na řazení měl jsem předtím Grande punto Multijet racing a řazení bylo trošku odlišné Citrón je více konfortní. To auto mám čím dál radši velmi dobře se v něm jezdí a motor se čím dál lepší tankujju do něj shell v power. Rest funguje dobře, já mám nokii e52 a bluetooth je bomba můžu pouštět mp3 i z mobilu usb rovněž funguje, špica je i tempomat dne jsem s ním zrovna ráno jel. Jak říkám auto je velmi povedené zpracování je na nejvyšší úrovni, nic neskřípe plasty měkké.Dobré jsou i sedačky pěkně drží, byl jsem zvklyý na tvrdší. Vyhřívání má 3 stupně to je hlavně kvůli přítelkyni ta ho chtěla na zimu jelikož je jí často zima :).Já jsem nikdy nebyl na francouzské auta,ale nová c4 mě opravdu přesvědčila a hlavně je dobré to el. sklápění zrcátek a pod zrcátkama přímo zespod jsou Led diody (nemyslím směrové u zrcátek a když v ve tmě otevřeš klíček tak to stylově modře svítí:) Jinak pokud máš paket komfort rozhodně doporučuji ( pokud máš rest tak máš), dostaneš krásný sylový klíč kovový ne ten obyč, pokud podržíš na dálkovém ovládání při otevíraní nebo zavírání prast tak se ti automaticky dotáhnou okénka nebo naopak může na dálku okna všechny stáhnout a pokud zmáčkneš ještě jednou a měl jsi okna stažené pamatují si původní polohu:) vychytávky, které se cení a nemusíš mít auto za 700 tis., k senzorům (máme pouze zadní) fungují opravdu dobře dokonce ti hlídají i zadek postraně a pakring je jednoduší je tam akustický doprovod ukazatel je na tom displeji po zařazení spátečky. Výkon je je super, ale já jhsem spokojen nepotřebuji závoďáka, lae auto, které má solidní spotřebu a když dupnu tak umí solidně jet.
              • 00 Reagovat !

                foto ZPablo

                ZPablo 18.06.2012  16:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?

                Tak je to tady: dodací lhůta vozu tento čtvrtek 21.6.2012 v 9:00 ráno >:D Až bude trochu času a vůz bude na SPZ, založím mu profil a přidám také fotky :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Michal86

                  Michal86 19.06.2012  12:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dodací lhůta?

                  Ok, to bude super
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 13.06.2012  22:40

    C4

    věř mi, že 1,6VTi ani BMW nepomůže..
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 14.06.2012  07:20

      « Re: C4

      Co máš konkrétně na mysli, poruchovost?
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 14.06.2012  11:32

        « Re: Re: C4

        Ne, že pořád nebudeš mít auto s logem toho spravwného vwýrobce >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 15.06.2012  10:49

          « Re: Re: Re: C4

          o to nejde, jde o to, že jsem je ještě do nedávna prodával nový a vím až moc dobře co 1,4 i 1,6vti dokážou ;-) .. to zlatý pověsti o BKP od VW >:D >:D >:D >:D .. a Ronaulte, ty víš, že sice mám auta z koncernu, ale i tak jsem pořád tak trochu normální kluk :-)
  • 00 Reagovat !

    foto matii

    matii 14.06.2012  12:03

    Bílá

    Už dlouho se mi žádné auto tak nelíbilo, ale tahle C4 v bílé je nádherná. Nevím, co všichni vidí na té pokakané.
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 14.06.2012  13:09

      « Re: Bílá

      JJ Taky jsem se rozhodoval a trochu měl z ní strach, ale ted jsem se zamiloval je fakt krásná
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 15.06.2012  00:08

    Michale...

    Jako, nic ve zlém, ale jaksi nechápu hodnocení mé recenze na Peugeota? Fotky 6 a recenze 4? Recenze 4? To si ze mně děláš legraci, ne?
    • 00 Reagovat !

      foto umo

      umo 15.06.2012  05:14

      « Re: Michale...

      A prečo si myslíš, že tvoja recenzia sa musí páčiť každému? Ako sa hovorí, 100 ľudí 100 chutí. Niekomu sa môže zdať vtipná a zaujímavá, inému zase zbytočne dlhá a nudná. Tak to prosím rešpektuj.
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 15.06.2012  09:10

      « Re: Michale...

      Zdarc, nevím tvé komentáře jsou jaksi zvláštní, ale chápu 100 lidí 100 chudí jinak nic ve zlém, legraci si jistě dělám. Respekt
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 15.06.2012  19:37

        « Re: Re: Michale...

        Ještě dokážu pochopit, když mi dá za mé auto kdosi jakési ohodnocení nižší, OK... ale pokud mluvíme o recenzi a fotkách, tak bych rád věděl, kde je to měřítko podle něhož by má recenze zasloužila 10. Čili co mám na ní a i na fotkách vylepšit.
  • 00 Reagovat !

    foto hajny

    hajny 15.06.2012  13:35

    Gratulace

    Ahoj.
    Gratulace ke krásnému autíčku ( ta bílá mu opravdu sluší). Hodně šťasných a pohodových km s tímto povedeným vozem. Vím o čem mluvím.
  • 00 Reagovat !

    foto Kuski

    Kuski 17.06.2012  12:21

    Ahoj kolego

    Ahoj, předně musím říci, že jsem nevěřil, že to auto bude v té bílé tak supr. Kola Phoenix jsem chtěl taky, ale nakonec se mi nechtěli kupovat k tomu ještě 17" gumy, tak jsem vzal Oaklandy a všichni už tu asi víme, jak jsem si je hned z kraje užíval. :-) Za auto máš ode mě 10, recenze a fotky už jsou slabší, tak to zlepši a hodnocení se zvedne. To auto si to zaslouží. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto jahatik

    jahatik 22.06.2012  13:54

    Další new majitel

    Slušný výběr autíčka "-). Mám také novou C4 asi dva měsíce ve stejné motorizaci a dokonce od stejného prodejce v Orlové, ale v pískové barvě. Za týden mě čeká první delší cesta do Chorvatska, takže se těším na poznatky. Zatím max spokojenost co se týče spotřeby a kultůry cestování. Po dálnici jsem moc nejezdil, takže plný očekávaní, jak se auto předvede :-)
    • 00 Reagovat !

      foto ZPablo

      ZPablo 22.06.2012  17:40

      « Re: Další new majitel

      Já mám pískovou mativoe 2 dny a už jsem s ní po dálnici ujel 200km :-) Mám 1,6 HDI - spotřeba zatím 6,2 průměr, ale motor si teprve dost sedá, ale i tak super... Do Chorvatska se Ti pojede určitě parádně, jo, a nemůžu se ubránit dojmu, že si ostatní účastníci provozu tak trochu okukují ty naše C4 - přeci jen - za celý dnešek jsem potkal jen jedinou new C4 v Hradci Králové v bílé barvě, asi začnu na ostatní kolegy v C4 poblikávat stejně jako se takhle zdraví majitelé SAABů - těch je taky jako šafránu ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto jahatik

        jahatik 23.06.2012  21:15

        « Re: Re: Další new majitel

        Tak to máme ty naše krasavce ve stejné barvě. To okukování můžu potvrdit z dnešní zkušenosti :-) Nechali jsme dceru se psem na chvíli samotnou v autě na zadních sedačkach, kde je zatemněné sklo, takže nebyla vidět. Prý přišel nějaký pán s paní a auto si prohlíželí a nakukovali dovnitř, aniž by si všimli, že tam někdo sedí. Dcera byla z toho celkem vyhukaná. Snad to teda nebyli zloději >:D Ale tyhle naše auta se asi moc krást nebudou. Já mám 1,6 VTi, ale také spokojenost se spotřebou. Počítač mi po tisícovce kilometrů ukazuje 6l/100km a to jezdím hodně město. Vždy mi pak průměr vylepší víkendové výlety s rodinou. Ve čtvrtek vyrážím do Chorvatska, takže jsem dnes nabral plnou nádrž a ukazovalo mi to dojezd 1100km, což by mi mohlo stačit až do cíle, takže jsem zvědavý na realitu...
        • 00 Reagovat !

          foto ZPablo

          ZPablo 23.06.2012  22:30

          « Re: Další new majitel

          No přesně, dnes jsem na parkovišti s naším malým Tobíkem, který spinkal ve vajíčku, kde jsou zatmavená okna, zažil něco podobného v Praze Bráníku - a ejhle, pak jsem zjistil, že oni okukovači byli z dealerství Kopecký Peuegot, který sponzoroval sportovní akci kam jsme se s manželkou vydali - mimo jiné chválím funkci REST - vyzkoušeno :-) Nemyslím si, že by ty sympatie lidí přitahovalo to, že byl (je) vůz umytý a nový, ale určitě tím, že je má nádherný design :yes: A další postřeh, dnes ho máme třetí den a ta spotřeba stále klesá respektive pal. PC udává stále větší dojezd - bravo, Citroen! U předchozího Passatu TDI to byl pravý opak, ve městě stoupala raketově až jsem přestal věřil o pověstné úspornosti technologie TDI..
        • 00 Reagovat !

          foto Michal86

          Michal86 24.06.2012  20:30

          « Re: Re: Re: Další new majitel

          Ahoj Gratuluji k C4 super auto a pěknou dovču to je super další člověk z Orlové. Co vím je jich tady 5 co jsem, viděl většina je právě v pískové 3 ,1 šedá, a 1 bílá.Ale určo jich je více taky jsem dnes viděl jednu v orlové u shellky. Já jsem zrovna dnes jel do čech tak jsem moji krásku protáhnul když jsem dal tempomat a nastavuju 135 Km/h tak si bere v rozmezí od 5,5-8,8 záleží zda jedeš rovinu nebo trochu do kopce. S potřebu mám zatím v průměru 7,4 l ( po delší trase). Na nádrž najedu zatím dle spotřeby cca 900 Km což je super.Auto taky zajíždím takže to jde pomalu dolu.Často mi na auto lidi taky okukují a otáčí se maska vypadá fakt majestátně.Já mám zabezpečení mister lock na řadící páku takže mě s tím nikdo neodjede.
      • 00 Reagovat !

        foto Michal86

        Michal86 24.06.2012  20:35

        « Re: Re: Další new majitel

        U toho hdi to bude spúotřeba, že ti ji závidím to budeš jezdit vpoho do 5 l a to je super. Auto je třeba zajet a pak to bude padat. C4 je povedené auto a myslím, že jsem udělali dobře. Mě se moc dobře řídí a mám dost místa i na levou ruku kde mě to vždycky trochu vadilo ( větší ramena ) :-) .Mnoho šťasných kilometrů.
        • 00 Reagovat !

          foto jahatik

          jahatik 24.06.2012  22:41

          « Re: Re: Re: Další new majitel

          Můžu se zeptat na kolik Tě vyšel ten zámek zpátečky? To Ti dělali přímo v Meteorcaru? Momentálně mám auto pojištěné proti krádeži, ale do budoucna o něm také uvažuji. Já bych si zase nebyl tak jistý, že tímto zabezpečením je auto úplně v bezpečí, ale dost to případné chňapky odradí. Tak to se jistě budeme ve městě potkávat, protože tam jezdím prakticky každý den s dcerou do školy. U moře udělám nějaké fotečky a pak také vystavím.
          • 00 Reagovat !

            foto ZPablo

            ZPablo 25.06.2012  09:15

            « Re: Re: Re: Re: Další new majitel

            Chlapi, zpátečku si samozřejmě zamykejte a hlídejte, ale hlídejte si taky kola - Michale - ty máš 17"tky, páč já blbeček jsem je cca před hodinou odřel o obrubník když jsem parkoval u dopravního inspektorátu - já *! Pláču - úplně nové auto! :-( :no: Hlavně jak jsem se bál, ať mi ho neodře manželka a přitom já sám, no jsem fakt vůl - snad mi ho vypískujou to přední kolo...
            • 00 Reagovat !

              foto Michal86

              Michal86 25.06.2012  10:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

              Ty jo to je na prd, ale každého nás to čeká taky to pučuju přítelkyni a kola jsem měl i u minulého odřené. Ted se snažím ji poučovat nato dává bacha,ale s babama je to trošku těžší no. Na kola má speciální bezpečnostní šrouby za ve slevě za 900 Kč a kola střežím, ale jak jsem psal hatikovi 1 , tak synci jsou dneska šikovní :-) To fakkt naštve nové autíčko a hned oděr,ale čeká nás to všechny. Doufám, že ti to zapískujou.
            • 00 Reagovat !

              foto Michal86

              Michal86 01.07.2012  11:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

              Ahoj kolego, chtěl jsem se tě zepat jak máme pod zpětnými zrcátky navíc zespodu ty led diody bočního osvětlení tak nemohu přijít nato kdy svítí nebo jak aktivovat´,aby svítili. Jednou jsem v garážích otevíral dálkáčem auto a krásně modře to pod zrcátky svítilo. Teď prostě nevím jak to mám aktivovat nebo jak to čidlo pracuje nebo kdy to svítí. Nevíš náhodou čím se provádí aktivace těch led diod nebo kdy svítí ?? Vím, že je tam čidlo na denní režimy a noční, ale nemohu nato přijít. Ty je tam máš myslím také ne?Díky
              • 00 Reagovat !

                foto ZPablo

                ZPablo 01.07.2012  12:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                Chlape, mně se to aktivuje pouze při snížené světelnosti - tudíž jen taky když jsem v garáži nebo když je venku tma (čidlo vyhodnotí) - závisí to na senzoru okolního světla - to se mi mimochodem dost líbí - jakmile zajedu do tunelu nebo pod delší most - samo mi to rozsvítí světla a pak zas hned deaktivuje po výjezdu z.. Takže si myslím, že ty LEDky v zrcátkách se aktivujou jen za snížené viditelnosti (abys před vystoupením z vozu viděl na zem - a nešlápl třeba do louže, lejna..) Jo a dá se i v menu auta nastavit světlomety "Follow me home" na určitou dobu - super věc - jdeš třeba v noci od auta na chalupu/zahradu/lesní cestu a auto ti normálně po zamčení svítí na cestu :-) ale to zas není taková novinka - koncern VW už to má dávno, ale tady je milé, že už to máme v základu ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Michal86

                  Michal86 01.07.2012  13:58

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                  tak díky za info myslel jsem si to, ale ted mi to nesvítilo. Follow ... to už znám je to dobré. v režimu auto je to super nemusíš nic dělat vše je automatické a taky je super to přisvícení mlhovek do zatáček . Měj se M
            • 00 Reagovat !

              foto Michal86

              Michal86 09.07.2012  08:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

              Ahoj kolego,
              chci se tě zeptat jak jsi natom se spotřebou ? Měl jsem na autě stálou průměrnou spotřebu 6,4 l byla i pod 6, ale ted´ auto trochu tahám a mám tam kombinovanou 7,5 l a teď mi to nechce nějak dolů :-) Jak jsi na tom ty a jak bylo v Chorvatsku ? Teď když dám plnou tak mi to ukáže max 820 Km. Jinak auto dobře zajíždím a jede čím dál lépe fakt tahá dobře a zvykl jsem si i na řazení už mi dá se říci plně vyhovuje...
              • 00 Reagovat !

                foto jahatik

                jahatik 09.07.2012  12:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                Zdravím.Tak jsem zpět z Chorvatska. Dovolena byla parádní a hlavně děti si moře užily. A auto? Max. spokojenost. Cesta tam mi ukazala 1300km a po dojezdu jsem měl průměr 6,1! Z toho bylo 80 procent po dálnici. Ale musím zase říct, že jsem to nehnal, protože jsme trochu neodhadli čas odjezdu z domova a byli bychom na místě brzo ráno, kdy všichni ještě spali. Tempomat jsem měl na 125. Cesta zpět už byla o něčem jiném a vidina domova nás hnala po dálnici i s 140 km/h na tempomatu. Průměr v cíli 6,5. To jsem opravdu nečekal v dobrém slova smyslu :-). Jen sa nám málem nevyplatilo spoléhat na ukazatel dojezdu. Ze 150 km byly rázem po několika stoupání v Chorvatských dálničních kopcích tři čárky a my se modlili, abychom nezůstali o půlnoci stát na totálně prázdné a temné dálnici bez benzínu. Když jsme zase naopak sjeli z dálnice do prázdných měst, dojezd se nezměnil ani po ujetí 80 km. Teď už radějí koukám jen na ukazatel paliva. Nakonec se tedy mé obavy o chybějícím šestem převodovém stupni zase tolik nenaplnily. Dokonce i to odhlučnění do 130 km/h je slušné a vzhledem k tomu, že po dálnici mimo dovolené téměř nejezdím, jsem s autem spokojen. Ani po 4 tis. kilometrů zatím žádný problém. Klepu na dřevo.... :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Michal86

                  Michal86 09.07.2012  13:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                  Tak to je super, ta spotřeba ta je myslím na naše auto špica. Mě to Te´d vylezlo trošku víc si a sutem hraju. Taky jsem zaregistroval, že počet KM na ukazateli neodpovídá realitě může to být i mnohem více upravuje se rto dle aktuální spotřeby a někdy i po umazání dílku je spotřeba i delší. JJ ten tempomat je super věc taky ho často využívám a je dobrý i na spotřebu.S hlučností jsem taky spokojen do těch cca 140 Km/h je to úplně v pohodě. Šestka by se hodila kvůli poklesu otáček a spotřeby, ale ten motor je tak nastaven a svědčí mu to. Teď tomu dám trošku klid a zaměřím se na eko jízdu ať netankuju zas tak často a pohybuju se na původních hodnotách :-) Ta spotřeba 6,1 to je teď můj cíl. Je teda fakt , že tam mám zase sedmnáctky kola a balonové gumy 225/45 takže to bude o něco málo asi horší než u tebe. Čím více je najeto tak spotřeba začne padat.Je skvělé , že se dovča vydařila. Jsem rád, že auto super slouží, a že byla max spokojenost. Další týden jedu na slovensko tak to taky trošku protáhnu.
                  • 00 Reagovat !

                    foto jahatik

                    jahatik 09.07.2012  13:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                    Já právě nejvíce ocenil na tak dlouhé trase ten tempomat. V předešlých autech jsem ho neměl a dost často mě při delších cestách braly křeče do pravé nohy. Jeli jsme přes noc a aby se děti zbytečně nebudily zastavováním, jel jsem co to šlo. Dokázal jsem ujet něco kolem 500km bez zastavení a vůbec jsem se na té sedačce netrápil. Občas jsem trochu pozměnil posed díky tomu, že jsem měl obě nohy na zemi a bylo to :-). Na spotřebu je tempomat super, ale mohl by pomaleji akcelerovat na nastavenou hodnotu. Když nastavím například na 130 a díky překážce klesne rychlost na 90, po opětovném zapnutí auto vyrazí jako střela. To spotřebě moc neprospívá. Mohlo by to být plynulejší. Dá se sice na původní rychlost dostat manuálně, ale kdo by pořád hledal ten plyn, když jsem měl nohy pěkně natahnuté :-). Já si myslím, že u tebe bude hrát ta velikost pneumatik také roli ve spotřebě. Za 6 litrů se určitě dá jezdit, ale spíš tak nějak přirozeně po městě do 7 litru to bude optimální. Už se pomalu začínám koukat po netu po zimních gumách.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Michal86

                      Michal86 09.07.2012  16:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                      jj moje řeč s tou nohou někdy kreč do holeně znám to. Tem tempomat jak zapneš tak to hned vyrazí jak střela to je fakt, ale já to vždycky dojedu manuálně a pak ho zapnu.Ja se to snažím honit, aby auto více táhlo a je to znát, čím více to tahám tak to lí a líp jede. I zrychlení je už spica. Ale přece je to spíše auto na pohodu a ne na žádné divočiny. Přece jen naše auto něco váží :-) Jinak auto se mi čím dál více líbí
                      • 00 Reagovat !

                        foto dino77

                        dino77 09.07.2012  18:01

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Další new majitel

                        tie krce poznam este ked som jazdil na Oktavke na Ukrajinu. tempomat je podla mna este lepsi napad ako elektricke okna >:D inak nereaktivujem ho skoro nikdy ked je "puaznuty" ten rozdiel rychlosti, ktorou idem a na ktoru by sa auto muselo zase vysplhat je vela krat vysoky a aby ma to vzdy opieralo o sedadlo pri tom zrychleni, to nepotrebujem :-)
                        mam zlozvyk ho vypnut potocenim koliecka do neutralnej polohy a potom ked ho potrebujem zase ho zapnem, ale idealnejsie je po jeho deaktivacii na znovuziskanie tej istej rychlosti dostat sa na tu rychlost "manualne" a potom len stlacit +, alebo sa niekedy len pohybujem 5km/h intervalmi hore pri pridrzani +
          • 00 Reagovat !

            foto Michal86

            Michal86 25.06.2012  10:45

            « Re: Re: Re: Re: Další new majitel

            Vyšel mě asi púřesně nevím myslím že 6700 Kč nebo 7700 Kč. Jinak to dělají přímo v Meteorcaru a tam mi to namontovali, je tam pak mírná sleva na pojistku. Jasně dneska jsou kluci od krádeží šikovní, ale jak říkáš je to na autě ze všech stran naspané , že je zabezpečeno mister lockem.Myslím, ale že je to takový základ zabezpečení dneska a jednoduchý a velmi funkční. Foto pak ukaž. Ja jsem už na dovolené byl v květnu v Dominikánské republice a byl to mazec.
  • 00 Reagovat !

    foto jahatik

    jahatik 12.07.2012  13:33

    Zimní pneu

    Ahoj. Už máš zimní pneu? Začínám pomalu procházet net a koukám na zkušenosti s různými značkami. Myslím si, že je ideální čas na nákup, protože před sezónou půjdou určitě ceny alespoň minimálně nahoru. Líbi se mi Michelin Alpin A4 a na fórech mají dobrý ohlas. Také jsem byl dneska v Meteorcaru vyměnit zámek patých dveří. Stávalo se mi, že se otevřel až na několikeré zmáčknutí. Ani to nijak neřešili a hned objednali nový kus, takže si asi jsou vědomi nějaké vadné série. Prostě přístup na jedničku :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Michal86

      Michal86 12.07.2012  14:21

      « Re: Zimní pneu

      Ahoj, no zkus se zeptat v meteorcaru na ty kola, kámoš je tam bral prej za super cenu. Já tam budu volat do konce měsíce tak se na zimáky zeptám jak to vypadá. Jo tam, je přístut fakt dobrej v tom Meteorcaru. Mě zámek zatím funguje dobře :-) Na ty Alpin A4 se taky podívám. jak vychízejí cenově? Co se týče disku tak jedne se dá sehnat nový pod 1000 Kč za kus.
      • 00 Reagovat !

        foto jahatik

        jahatik 12.07.2012  14:51

        « Re: Re: Zimní pneu

        No to mě nenapadlo se zeptat. Mi stačilo se zeptat na zástěrky. Za čtyři chtěli 2500kč :-( , takže jsem se zatím na to vykašlal. Našel jsem pneuservis v Karviné, kde chtěji za disk 939kč a ty 16,205,55 Michelinky vyjdou na 2370kč.
        • 00 Reagovat !

          foto dino77

          dino77 12.07.2012  15:14

          « Re: Re: Re: Zimní pneu

          ak su to alpin A4 tak to je dobra cena, ja som micheliny 16'' kupoval pred minulou zimou v novembri a vysli ma v prepocte na 2950 kc. je pravda ze to uz vlastne bolo akoby zima takze ceny boli asi najvyssie...dobre rozhodnutie kupovat ich teraz.....michelin mam aj letne aj zimne a nestazujem sa..i ked tu okolo bratislavy toho snehu zase nie je tolko vela a ja chodim aj tak dost opatrne, takze ich vlastne ani poriadne neotestujem...ale to mi nevadi ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto bicak77

      bicak77 12.07.2012  16:19

      « Re: Zimní pneu

      Loni jsem hodně googloval a podle zahraničních testů jsou v našem rozměru nejlepší pneu Michelin A4 (mám já) nebo Goodyear Ultra Grip 8. Jestli to není finanční problém, jiné bych určitě neřešil...
      • 00 Reagovat !

        foto jahatik

        jahatik 12.07.2012  17:40

        « Re: Re: Zimní pneu

        Tak ty Michelin A4 i Goodyear 8 mají za úplně stejnou cenu 2370kč. Koukal jsem, že ty pneu mají i hodně podobný vzorek. Ještě jsem byl upozorněn, že konkrétně u tých Goodyear se vyskytuje polská výroba a proto je ta cena tak nízko...tak nevím ;-\ A jak jsi dopadl s tou kapotou a lakem? Když jsem seškrabával milióny mušek z přední masky, tak jsem to kontroloval a vypadá to, že vysoké teploty laku neublížily.
        • 00 Reagovat !

          foto bicak77

          bicak77 12.07.2012  17:58

          « Re: Re: Re: Zimní pneu

          Já chtěl původně Goodyear UG8 po vynikajících zkušenostech s UG7, ale protože jsem to bral ze Citroenu s novýma elektronama, vzal jsem od nich i ty Micheliny. S tou polskou výrobou jsi mě dostal...pořád by to měla být stejná kvality made in Goodyear, ale v dnešní době člověk opravdu neví ;-\

          Jinak puchýřek sice stále trošku roste, ale já jsem líný se domluvit v servise. Musím si zajistit náhradní auto (jestli mi nepůjčí předváděčku) a nějak se mi v tom horku a ještě ke všemu po dovolené nechce nic řešit ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto dino77

            dino77 12.07.2012  18:14

            « Re: Re: Re: Re: Zimní pneu

            btw. jeden chlapik na anglickom fore spominal ze vraj citroen spravil recall na tie problemy s farbou, tak cakam ake dalsie informacie sa objavia
      • 00 Reagovat !

        foto dino77

        dino77 12.07.2012  17:59

        « Re: Re: Zimní pneu

        www.tyrereviews.co.uk

        kto nema problem s anglictinou, toto je super stranka
        mimochodom, hodne su ospevovane aj Continental WinterContact TS 830. uz ako sa pohybuju cenovo to neviem...take a look :-)
        • 00 Reagovat !

          foto bicak77

          bicak77 12.07.2012  18:09

          « Re: Re: Re: Zimní pneu

          Dooost dobré stránky!

          Takže podle testů je to jasný, v našem rozměru vyhrály Goodyearky UG8 skoro všechno, co se dalo! Šel bych do nich.
        • 00 Reagovat !

          foto Adept

          Adept 13.07.2012  07:19

          « Re: Re: Re: Zimní pneu

          Já jsem koupil Semperit Speed Grip 2 a měly by být taky dobré a za dobrou cenu

          [odkaz]

          Mne stály 4ks asi 8.500,-Kč

          Bohužel jsem je neměl minulou zimu možnost vyzkoušet >:D

          tady jsem našel nějaký odkaz ke koupi

          [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto jahatik

      jahatik 24.07.2012  00:32

      « Re: Zimní pneu

      Ceny zimních pneu jdou stále dolů :-). Ty Michelin Alpin A4 205/55 R16 už mají za 2290Kč. Také plecháče zlevnily na 900Kč. U těch si ale nejsem jistý rozměrem. V techničáku mám jen rozměr 7Jx16 na 205/55 R16 pneu, ale v konfiguratorech na www mi to většinou nabízí rozměr 6,5Jx16. Asi v té šířce disku nebude problém, když vemu 6,5 ne?
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 31.08.2012  14:30

    Tak jak?

    Čau Michale, tak jak? Spokojenost s autem? Jak proháníš těch svých 120 koníků? >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Michal86

    Michal86 02.09.2012  20:38

    Jak ty ?

    Ahoj, s autem jsem velmi spokojen. Spotřeba se ustálila okolo 7 litrů takže normál. Zatím jsem nespozoroval žádný negativní jev. Dneska jsem auto protáhl a na dlouhé cesty je bych řekl ideální když máš lehkou nohu dá se jet i do 5 litrů.Krásně jede, auto jsem myslím dobře zajel a jede fakt super (spokojenost). Každý je z auta nadšený. Uvažoval jsem taky o načipování mám známého, který toto provádí s certifikací a šlo by tam nějakých 25 koní nahoru,ale stále to zvažuju :-) nevím zda je to reálně potřeba,ale dynamika by šla nahoru. (trošku i spotřeba).Jak jsi spokojen ty s HDíčkem?
    • 00 Reagovat !

      foto dino77

      dino77 02.09.2012  20:42

      « Re: Jak ty ?

      co sa tyka toho cipovania, tak na anglickom fore chlapici hovoria ze na tychto novych citronoch sa to uz neda.....ze to maju od vyroby blokovane. Takze si to radsej poriadne over a inak zaruka by ti na tom automaticky padla..tak bacha ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Michal86

        Michal86 03.09.2012  09:52

        « Re: Re: Jak ty ?

        Ahoj,
        však bych si to nechal prověřit než bych to nechal čipovat a přišel o 5 letou záruku to by byla škoda.
        Bacha si rozhodně dám. Jinak díky za info.
        ;-) ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto matii

          matii 03.09.2012  14:19

          « Re: Re: Jak ty ?

          1) 1.6 VTi 88kW vyženeš čipováním maximálně o nějakých 14 koníků

          [odkaz]

          2) Rozhodně bych do toho nešel, za to riziko to nestojí, zvlášť u tak citlivého motoru jako VTi. Certifikace nic nezaručuje. Když vyházíš z auta pár krámů, pořádně dohustíš gumy, třebas koupíš KN filtr, natankuješ kvalitnější benzín, tak ten efekt (zanedbatelný) máš taky.
          • 00 Reagovat !

            foto ZPablo

            ZPablo 03.09.2012  15:39

            « Re: Re: Re: Jak ty ?

            Já docela Michale souhlasím tady s "matii", jak píšete asi by těch 14koní znát bylo, ale za riziko potencionálních problémů s motorem to nestojí... A hlavně taky spojka by dostala pěkně zabrat kdyby se tím očipováním změnil (zvýšil) točivý moment motoru... Prď na to, máš super káru a 120koní jde, hele, mně ten línej 92k diesel jede skoro 180 a stačí to, stejně ti tu po dálnici v čechách vjede hned kamion do levýho a musíš brzdit, solidně pálit se to dá podle mě leda tak po D11 či někdy D8 :-)
        • 00 Reagovat !

          foto bicak77

          bicak77 03.09.2012  16:10

          « Re: Re: Re: Jak ty ?

          Přidám se k matii a ZPablo s vlastními zkušenostmi.

          První byla kamarádova Felicie 1.3MPI 50kw. Nechal si ji před více než 10lety "načipovat" na 60kw. Dostavil se klasický placebo efekt. Zdálo se nám, že jede opravdu líp. Až do doby, než jsem vytáhl tatíkovu felinu v combíku se stejným motorem 50kw a na semaforech dali vedle sebe sprinty. Jaké bylo naše nemilé překvapení, když jsem se v tatíkově káře dral i napotřetí čumákem před kámoše...

          Člověk je nepoučitelný a za pár let jsem si nechal přeprogramovat Fábii 1.4 16V...Jó prej 20 koní...ani h.vno!

          Nechat si jedině na brzdě směřit výkon před chipem a potom hned po chipu a až potom platit.

          Ale obecně u atmosféry toho přeprogramováním asi moc nedokážeš.

          Nicméně, kdybys do toho přeci jen chtěl jít a měl v ruce oba grafy z měření, jak píšu výše...byl bych ti vděčen a šel taky do toho

          ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Michal86

            Michal86 06.09.2012  07:40

            « Re: Re: Re: Re: Jak ty ?

            JJ chlapi však se nato vyprdnu, jízdní vlastnosti a dynamikaj sou pro běžný život dostačující takže t byla jen úvaha. VTi jsem se díval, že citroen nabízí i v silnější verzi 1,6 Vti 99 Kw jenže ho dovážení číňanům atak.., Jinak jsem s motorem pokojen myslím, že u takového motoru je to asi zbytečné mu dávat nějakým 9 - 16 KW navíc, ale asi bych si nechal pro jistotu změřit ten výkon. Nechám ho vklidu na svoji vlně. ;-) zatím >:D
            • 00 Reagovat !

              foto bicak77

              bicak77 06.09.2012  10:08

              « Re: Re: Re: Re: Re: Jak ty ?

              Těch 99kw v Číně je možných proto, že ještě nemusí prznit motory emisníma normama...já bych tu čínskou verzi klidně bral ;-\

              S myšlenkou změřit si výkon na motorové brzdě koketuju už dlouho, fakt by mě to zajímalo. Kdybys do toho šel, tak dej vědět kde a za kolik...
              • 00 Reagovat !

                foto ZPablo

                ZPablo 23.09.2012  21:05

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak ty ?

                Bicáku, tu čínskou verzi bych bral taky - predikuju jí facelift naších C4ek - LEDky apod.. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto ZPablo

    ZPablo 23.09.2012  21:08

    Více foto..

    Michale, přidej, prosím, nějaké další fotky, já furt ty Tvoje kola obdivuju - ty 17ky vypadají pořád parádně - nafoť ještě něco a přidej... A klidně už bez Tvé sličné partnerky ;-) ... Pavel
  • 00 Reagovat !

    foto Michal86

    Michal86 18.07.2013  13:01

    Info 20 000 km/rok

    Po téměř 20 000 km, za tu dobu jsem byl pouze jednou na jarní prohlídce zdarma a měnili mě zdarma ventil v olejové vaně, že může dle výrobce prosakovat. Ceklový dojem z auta je velmi dobrý spotřeba se ustálila okolo 7 litrů, lze jezdit i okolo 6,ale to jen pokud se jezdí klidovka a ne do kopce, ta sedmička je celkem v pohodě.Po této době mi kupodivu fungují zámky a zatím nemohu říci větší negativa auto funguje a startuje jak v zimě tak v létě, zatím se mi osvědčilo. Tak doufám, že to tak bude i nadále.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…