Citroën C4 (2012)
13.6.2012Citroen C4 1,6 Vti, Selection 88 Kw - 120 koní při 6000 ot/min. max rychlost 193 Km/h (technická) - jede i 220 Km/h ( zkoušel jsem max.) spotřeba…
Citroen C4 (Michal86)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Michal86 18.07.13 13:01
« Info 20 000 km/rok
Po téměř 20 000 km, za tu dobu jsem byl pouze jednou na jarní prohlídce zdarma a měnili mě zdarma ventil v olejové vaně, že může dle výrobce prosakovat. Ceklový dojem z auta je velmi dobrý spotřeba se ustálila okolo 7 litrů, lze jezdit i okolo 6,ale to jen pokud se jezdí klidovka a ne do kopce, ta sedmička je celkem v pohodě.Po této době mi kupodivu fungují zámky a zatím nemohu říci větší negativa auto funguje a startuje jak v zimě tak v létě, zatím se mi osvědčilo. Tak doufám, že to tak bude i nadále. -
bicak77 06.09.12 10:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Jak ty ?
Těch 99kw v Číně je možných proto, že ještě nemusí prznit motory emisníma normama...já bych tu čínskou verzi klidně bral ;-\
S myšlenkou změřit si výkon na motorové brzdě koketuju už dlouho, fakt by mě to zajímalo. Kdybys do toho šel, tak dej vědět kde a za kolik... -
Michal86 06.09.12 07:40
« Re: Re: Re: Re: Jak ty ?
JJ chlapi však se nato vyprdnu, jízdní vlastnosti a dynamikaj sou pro běžný život dostačující takže t byla jen úvaha. VTi jsem se díval, že citroen nabízí i v silnější verzi 1,6 Vti 99 Kw jenže ho dovážení číňanům atak.., Jinak jsem s motorem pokojen myslím, že u takového motoru je to asi zbytečné mu dávat nějakým 9 - 16 KW navíc, ale asi bych si nechal pro jistotu změřit ten výkon. Nechám ho vklidu na svoji vlně. ;-) zatím >:D -
bicak77 03.09.12 16:10
« Re: Re: Re: Jak ty ?
Přidám se k matii a ZPablo s vlastními zkušenostmi.
První byla kamarádova Felicie 1.3MPI 50kw. Nechal si ji před více než 10lety "načipovat" na 60kw. Dostavil se klasický placebo efekt. Zdálo se nám, že jede opravdu líp. Až do doby, než jsem vytáhl tatíkovu felinu v combíku se stejným motorem 50kw a na semaforech dali vedle sebe sprinty. Jaké bylo naše nemilé překvapení, když jsem se v tatíkově káře dral i napotřetí čumákem před kámoše...
Člověk je nepoučitelný a za pár let jsem si nechal přeprogramovat Fábii 1.4 16V...Jó prej 20 koní...ani h.vno!
Nechat si jedině na brzdě směřit výkon před chipem a potom hned po chipu a až potom platit.
Ale obecně u atmosféry toho přeprogramováním asi moc nedokážeš.
Nicméně, kdybys do toho přeci jen chtěl jít a měl v ruce oba grafy z měření, jak píšu výše...byl bych ti vděčen a šel taky do toho
;-) -
ZPablo 03.09.12 15:39
« Re: Re: Re: Jak ty ?
Já docela Michale souhlasím tady s "matii", jak píšete asi by těch 14koní znát bylo, ale za riziko potencionálních problémů s motorem to nestojí... A hlavně taky spojka by dostala pěkně zabrat kdyby se tím očipováním změnil (zvýšil) točivý moment motoru... Prď na to, máš super káru a 120koní jde, hele, mně ten línej 92k diesel jede skoro 180 a stačí to, stejně ti tu po dálnici v čechách vjede hned kamion do levýho a musíš brzdit, solidně pálit se to dá podle mě leda tak po D11 či někdy D8 :-) -
matii 03.09.12 14:19
« Re: Re: Jak ty ?
1) 1.6 VTi 88kW vyženeš čipováním maximálně o nějakých 14 koníků
[odkaz]
2) Rozhodně bych do toho nešel, za to riziko to nestojí, zvlášť u tak citlivého motoru jako VTi. Certifikace nic nezaručuje. Když vyházíš z auta pár krámů, pořádně dohustíš gumy, třebas koupíš KN filtr, natankuješ kvalitnější benzín, tak ten efekt (zanedbatelný) máš taky. -
Michal86 02.09.12 20:38
« Jak ty ?
Ahoj, s autem jsem velmi spokojen. Spotřeba se ustálila okolo 7 litrů takže normál. Zatím jsem nespozoroval žádný negativní jev. Dneska jsem auto protáhl a na dlouhé cesty je bych řekl ideální když máš lehkou nohu dá se jet i do 5 litrů.Krásně jede, auto jsem myslím dobře zajel a jede fakt super (spokojenost). Každý je z auta nadšený. Uvažoval jsem taky o načipování mám známého, který toto provádí s certifikací a šlo by tam nějakých 25 koní nahoru,ale stále to zvažuju :-) nevím zda je to reálně potřeba,ale dynamika by šla nahoru. (trošku i spotřeba).Jak jsi spokojen ty s HDíčkem? -
jahatik 24.07.12 00:32
« Re: Zimní pneu
Ceny zimních pneu jdou stále dolů :-). Ty Michelin Alpin A4 205/55 R16 už mají za 2290Kč. Také plecháče zlevnily na 900Kč. U těch si ale nejsem jistý rozměrem. V techničáku mám jen rozměr 7Jx16 na 205/55 R16 pneu, ale v konfiguratorech na www mi to většinou nabízí rozměr 6,5Jx16. Asi v té šířce disku nebude problém, když vemu 6,5 ne? -
bicak77 12.07.12 17:58
« Re: Re: Re: Zimní pneu
Já chtěl původně Goodyear UG8 po vynikajících zkušenostech s UG7, ale protože jsem to bral ze Citroenu s novýma elektronama, vzal jsem od nich i ty Micheliny. S tou polskou výrobou jsi mě dostal...pořád by to měla být stejná kvality made in Goodyear, ale v dnešní době člověk opravdu neví ;-\
Jinak puchýřek sice stále trošku roste, ale já jsem líný se domluvit v servise. Musím si zajistit náhradní auto (jestli mi nepůjčí předváděčku) a nějak se mi v tom horku a ještě ke všemu po dovolené nechce nic řešit ;-) -
jahatik 12.07.12 17:40
« Re: Re: Zimní pneu
Tak ty Michelin A4 i Goodyear 8 mají za úplně stejnou cenu 2370kč. Koukal jsem, že ty pneu mají i hodně podobný vzorek. Ještě jsem byl upozorněn, že konkrétně u tých Goodyear se vyskytuje polská výroba a proto je ta cena tak nízko...tak nevím ;-\ A jak jsi dopadl s tou kapotou a lakem? Když jsem seškrabával milióny mušek z přední masky, tak jsem to kontroloval a vypadá to, že vysoké teploty laku neublížily.