Mercedes-Benz E (2014)
10.12.2014Vsiml jsem zi, ze lide tu popisuji nejen sva, ale i sluzebni auta. Tak jsem si rekl, ze zde neco take napisu. Treba to nekomu do budoucna pomuze v…
Mercedes-Benz E (Medved009)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
- Převodovka 10.12.2014 23:49 honzamo
- Malé Éčko 14.12.2014 18:47 TomasPT
- Pěkné 15.12.2014 19:44 mobilcarl
- Garančka 02.01.2015 11:41 idam.i
- Smart 02.01.2015 14:00 Xylo
- S212 09.01.2015 19:52 boost.
- Odpružení 29.07.2015 19:43 narona
- Podvozek 28.12.2015 15:24 Michal911
- E350 cdi 20.01.2016 21:20 Londonbridge
- Nove E 27.04.2016 11:44 Londonbridge
- Proc se nepochlubit ze? 07.06.2016 07:03 cobra.s
-
-
Medved009 11.12.2014 08:04
« Re: Převodovka
Ahoj Honzo,
diky za prispevek. Bylo na vyber, ale znas to, sto lidi, sto chuti. 211ku mam prave v kombinaci sestivalce s manualem (tehdy byla druha jedina mozna zadokolka s manualem jeste BMW5, ale nevim, jak je to dnes) a je to velmi prijemna kombinace. Navic mi ke ctyrvalci automat nejak nejde. Zitra mame Vanocni vecirek, mrknu se Ti v garazich, kolik je ve firme jeste manualu :-)
PS: Predpokladam, ze oba automaty, o kterych pises, jsou 7G. Take se Ti stava, ze prevodka pri zastaveni, treba na svetlech tak nejak cukne. Nekdy se to stava i pri rozjezdu, pak uz to radi normalne. Osobne nejsem pritelem mokrych ani suchych spojek v "automatu".-
honzamo 11.12.2014 10:04
« Re: Re: Převodovka
Je to právě docela vzácná kombinace, na českém i německém trhu je éček v manuálu méně než 10%. Zastánci manuálních převodovek asi kupují spíše BMW :-D.
Co máš za motor ve W211? 320CDI už myslím s manuálem ani neprodávali, takže 280CDI?
7G tronic řadí výborně, občas je trochu línější, ale oproti koncernovému DSG se mi právě líbí, že řadí mnohem plynuleji a necuká při rozjezdech. Bude zajímavé, jak se rozšíří nová 9G převodovka...
BTW ještě jsem byl překvapený, co jsi psal o měchách na zadní nápravě. Auto by mělo stále držet stejnou výšku a při parkování by rozhodně nemělo padat dolů, ani se vytahovat nahoru.-
Medved009 15.12.2014 11:41
« Re: Re: Re: Převodovka
Tak jsem se v patek prosel po garazich a zjsitil jsem nasledujici. Automaty prevladaji hlavne u Audi a BMW. Konkretne z sesti pritomnych Ecek byla presne tri v manualu a tri v automatu.
Kdyz vypnu motor a zamknu auto, tak si casto jakoby "upsoukne" a zadek trochu klesne.
-
-
-
-
TomasPT 14.12.2014 18:47
Malé Éčko
Moc pěkná recenze. Možná by časem bodlo ještě pár fotek.
Zarazilo mě, že máte z Éčka pocit, že je menší než A6 nebo 5er. Mně naopak přijde největší. Hlavně ta černá díra, kterou má kombík za zadními sedačkami, to je neskutečné.
Zajímavá kombinace 220 s manuálem. Ono když se člověk musí vejít do budgetu, nebo si to kupuje za vydělané peníze, tak najednou rozmýšlí příplatek za automat, jestli by ty peníze nešly utratit nějak líp. Nedivím se, tak bych bral manuál.
Můžu se ještě zeptat....je éčko pětimístné, nebo čtyřmístné? Vím, že vzadu jsou 3 pásy a opěrky, ale spíš mi jde o to, jestli můžou vzadu cestovat tři lidé.
Děkuju za recenzi super auta a přeju, ať dobře a dlouho slouží.-
Medved009 15.12.2014 12:36
« Re: Malé Éčko
Dobry den,
Dekuji za pekny prispevek. Auto mi pripada, ze je mensi a hlavne uzsi, ikdyz proti BMW5 jsou to jen milimetry a proti A6 centimetry. Myslim, ze pricina tohoto dojmu je hlavne fakt, ze E-cko je z onech tri nejvyssi a jeste ma na strese robustni podelne hagusy.
Ja jsem puvodne snil o bile 250 take v manualu (to by asi bylo i auto, ktere bych si koupil i za sve, kdybych potreboval). Ale bohuzel. Zato jsem si v patek vsimnul, ze v garazi stoji jeden 300 Bluetec Hybrid. Uvidime za dva roky, jestli to bude firma nejak subvencovat, pak bych do toho klidne sel. Ale to uz bude stejne novy model.
Vzadu je obrovsky, temer dokonale ctvercovy stredovy tunel. Ctyri dospeli v tom vydrzi cestovat cca. 6-7 hodin (700-800km), ale na delsi cesty bych volil o tridu vetsi auto nebo SUV (ale to je zase pomalejsi). Uchyty Isofix jsou jen v obou krajnich sedadlech (viz. pridane foto). Takze za me je auto ctyrmistne. A jeste jedna zajimavost ke kufru: je sice obrovsky, ale kvuli nemu jsou ve srovnani s limuzinou zadni sedacky posunuty asi o 10cm vpred. Pokud je prioritou misto vzadu, doporucuji vyzkouset nekde na salonu i limuzinu.
Fotky rad pridam, jakmile auto umyju a to udelam hned, jakmile se trochu umoudri pocasi :-)
-
-
mobilcarl 15.12.2014 19:44
Pěkné
Ahoj,
chválím recenzi i auto. Docela mě překvapuje, že můžete mít prémiová auta jako služební. Holt asi jinej oddíl >:D
Tak hodně spokojených kilometrů.
PS: všichni čekáme recenzi na W211 ;-)-
Medved009 21.12.2014 11:29
« Re: Pěkné
Ahoj,
dekuji za mily prispevek. Zase nemuzeme mit treba Volvo, Jaguar & Land Rover nebo nic z Asie Vlastne ano, jednou pry u nas byl nekdo z Hyundai, ale asi nic neprodal ;-)
Diky za prani. Recenzi 211ky mozna dodam pres svatky, ale koho by zajimalo stare auto, ktere se stejne uz ani nevyrabi? A jeste nevim, jak to udelam s fotkama. Vcera jsem umyl 212 a odpoledne zase prselo :-(
-
-
idam.i 02.01.2015 11:41
Garančka
Som nemilo prekvapený prácou v servise MB.Navyše ešte v Nemecku.Asi to bude tým,že bývali DeDeRóni ešte zďaleka nedosahuju kvalitu svojich západných bratov. :-O -
Xylo 02.01.2015 14:00
Smart
Vše nejlepší do Nového roku a díky za postřehy se Smartem .... Jen pro upřesnění, většina Smartů ForTwo je vybavena posilovačem, měl jste dovybavenou základní verzi Pure např. elektrickým stahováním oken a "automatem", ale bez radia a posilovače ....-
Medved009 02.01.2015 14:57
« Re: Smart
Dobry den,
Dekuji za Vas prispevek a taktez preji vse nejlepsi do Noveho roku! V tom pujcenem Smartu Radio bylo a melo i vstup na USB a AUX IN.
Osobne bych si dokazal predstavit jezdit Smartem snad jen na dovolene treba na Malte nebo v Rime, jinde bych pro auto nenansel vyuziti.
Mejte se hezky!
-
Xylo 02.01.2015 18:05
« Re: Re: Smart
Děkuji za upřesnění. Je to podivné, že jste měl tak "bohatě" dovybavené mikrohybridní vznášedlo a na posilovač řízení trochu pozapomněli .... Ono se s ním dá přejet ledacos. Já ho používal pro přesuny z Vídně do Č.Krumlova, když jsem pracoval v zahraničí (pár fotek mám tak jako vy u aut v profilu). Pro mě osobně je Smart kouzelné auto, vždycky když z něj vylezu, jsem překvapený, jak je z venku malý ....-
Medved009 03.01.2015 22:42
« Re: Re: Re: Smart
Dobry vecer. Mate uplnou pravdu, Vas Smart kabriolet vypada skutecne kouzelne. Mozna jsem tomu auticku trochu krivdil, ale mel jsem za to, ze jeho hlavni vyhoda spociva hlavne v moznosti parkovani v huste mestske zastavbe. Presto me pohyb s nim po meste neprisel nijak komfortni. Mozna ze na vylety mimo mesto je Smart vhodnejsi...
-
-
-
-
boost. 09.01.2015 19:52
S212
Pěkná recenze, stručná, věcná a s informační hodnotou. :yes:
Osobně preferuji predfaceliftové provedení v AMG paketu nebo ještě lépe 63 AMG :-) . To byl krásný kombík. Teď bohužel nastala doba čínsky-kolotočářská. Nový předek na hranatém zbytku prostě fungovat už principu nemůže; tento problém je podle mě hodně vidět na base specs a AMG Line. Nicméně jsem měl tu čest vidět naživo vidět kombi E 63 AMG S a tam to záhadným způsobem docela funguje... Každopádně mi přijdou designy nejnovějších Mercedesů (a i některých nových BMW) čím dál hůře stravitelné, prostě to trvá, než o daném autě si řeknu, že nakonec nevypadá tak špatně.
Je to takový klasický kombík od MB a to mi na této generaci přijde celkem zajímavé. Ale myslím, že pro příští generaci půjde MB cestou např. nového C - více "lifestyle".
Hodně štěstí a spokojenosti nejen s mercedesy.
P. S. Ty Sasy z Niederlassung Dresden bych profackoval. Drzí a ještě k tomu poškodí auto zákazníka.
:no: -
narona 29.07.2015 19:43
Odpružení
Moc pěkný test, ale zajímalo by mě ještě víc to odpružení. Je cítit rozdíl jestli vjedete do díry a nebo naopak třeba na retardér - padlého policajta? Myslím tím co dokáže vyžehlit líp.-
Medved009 31.07.2015 14:10
« Re: Odpružení
Zdravim a diky za prispevek. Podle me, dira nebo retarder je citit (a hlavne slyset) u jakehokoliv auta. Nevim, jestli bych pouzil termin "zehli", ale 211ka se "prenasi" pres nerovnosti s vetsi gracii. Jestli je to duvodem viceprvkoveho zaveseni, tezkeho sestivalce nebo obojiho, to si netroufam odhadnout.
-
-
Michal911 28.12.2015 15:24
Podvozek
Pokial si prestudujete technicke parametre podvozku tak vas mercedes ma vpredu viceprvkove zavesenie,ziadny McPherson ;-) -
Londonbridge 20.01.2016 21:20
E350 cdi
Zdravim. Ja som rozmyslal o 250 cdi nakoniec som kupil e 350 cdi . Ten motor je uplne niekde inde ako 220 a 250. Vobec nehuci len jemne mrmla Ked mu sliapnem na krk. 620Nm je super a 260 koni je v reale nevyuzitelne. Mam rv 2014 este stara 7G prevodovka trosku pomala hlavne v eco mode. Mam tam nejake extry zhruba za 20000 euro vela z inch nepouzivam. Mam najazdenych 6 000 km , kupil som ho z 5200 km ako predvadzacie vozidlo. Zatial uplne spokojnost aj Ked bez chyb nie je v segmente je to najpohodlnejsie auto a ten 6 valec je uzasny....
-
Medved009 08.02.2016 16:49
« Re: E350 cdi
Zdravim a dekuji za mily prispevek. Predne gratuluji k vyberu! Sestivalec je proste uplne jina liga. Ja bych osobne 250 misto 220 take nebral. Neni to o vykonu, ale o tom vsem ostatnim, co sestivalec ma (kutlura projevu, zatah, atd.). Souhlasim, ze auto neni bez chyb, ale v dane kategorii mi proste vyhovuje nejlepe. Takze pokud nemohu mit alespon 300, tak mi ta 220ka staci.
-
-
Londonbridge 27.04.2016 11:44
Nove E
Nove E je uz v predaji, pockam tak 2 roky a vymenim to zase za 350 bluetec tie ceny budu zase o dost nizsie. Ten interier je uplne inde ako v starom E cku a ma to 9 st. rychlejsi automat tiez to zrychluje pod 6 s myslim koli lepsej prevodovke. Ta 7 G je len sedy priemer. Zatial som bez poruch okrem nej. malickosti prestal mi fungovat easy entry / odklapanie kormidla pri vytiahnuti klucika / mozno poistka nechyba mi ta funkcia kedze nemam nad 100 kg. Najazdenych zatial len 5 000 mil = 8 000 km , servis mi pise za nej 120 dni to je ten rocny servis. 80 % jazdim po meste co je skoda na dialnici to je uzasny voz ....
V rodině máme jak W211 320 CDI facelift, tak W212 350 CDI před faceliftem, takže jsem s nimi taky něco najezdil. Na chvíli jsem měl půjčené i faceliftované W212 350 CDI 4matic ve velmi slušné výbavě a je to super svezení. Hlavně bych si rychle zvyknul na masážní sedačky.
Automat beru jako základní věc, která patří do každého mercedesu. Jednou jsem řídil w211 s manuálem a přišlo mi to jako úplně jiné auto. Vůbec mi k němu neseděla.
Jinak chválím volbu vzhledu, hvězda na kapotě k éčku patří a je škoda, že se od ní upouští v některých výbavách, které se tváří jako sportovní.