Hyundai i30 (2017)
16.4.2019Jedná se o třetí generaci Hyundaie i30, modelový rok 2017 s označením PDe. Auto už na první pohled nepůsobí tolik korejsky, jak jsme tomu byli zvyklí u…
Hyundai i30 (Mar Si)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
-
Mar Si 18.04.2019 22:59
« divne
Toto je ale auto z roku 2017 s původním motorem D4FB, nové diesely Smartstream začaly nasazovat až v roce 2018 s příchodem Euro 6d.
Co se týká ředění oleje, děje se to přímo mě, opravdu je to tak. Regenerace u tohoto motoru a DPF probíhá přes vstřikovače motoru, kdy ECU vyhodnotí že je třeba regenerovat, vstřikovače začnou dávat naftu, kdy ve válci probíhá 4 takt a nespálená nafta se vyfoukne do výfuku, tam se zapálí a tím se dosáhne potřebné vysoké teploty k regeneraci. Měl by jsi si o tom něco přečíst..... Viz. Filtr pevných částic bez aditiv
[odkaz]
Plechy jsou opravdu slabé, dokonce to vědí i sami v autosalonech. Když jsem chtěl zavřít přední kapotu ne bouchnutím, ale dotlačením, tak se frajer ze salonu mohl poprdět, že jsem to promáčknul, je to pěkná hrachovina.
Čauves
-
Potrebne poupravit - motor 1,6 CRDI smartstream nema s povodnou 1,5 CRDI prakticky nic spolocne.
Rozdiel je velmi vyrazny a motory nie su nijako zamenitelne.
Riedenie oleja palivom - ako si na to prisiel? Tento problem maju standardne benzinove priamovstrekove motory (typicky Honda 1,5 turbo), ale v naftovych motorch dnesnej doby sa jedna o raritu.
Riedenie sa deje u tvojho auta, alebo si o tom niekde iba pocul??
Navyše - ja mam VW TDI a regenerácia prebieha cca po 600 km, pritom jazdim vacsinou dialnice, takze pri kratsich cestach je regerenacia a 500 km uplne standardna vec.
A este k tym plechom - moze byt slabsi lak, nie plechy.
Celkovo u mna
:no: :no: :no: