Recenze

M4xicek (muž 29 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Audi A4 1,8T 110KW LPG

8.25 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi A4, foto 1 Audi A4, foto 2 Audi A4, foto 3
 

Technické info

Přezdívka auta Audinka Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:230000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 5 objem [cm3]: 1781 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální zavazadlový prostor [l]: 445 pohon kol: přední

Popis vozu

Zdravím, je to má první recenze, proto bych byl moc rád, kdybyste byli trošku méně kritičtí..

Trochu bych se představil. Jsem 21-letý student, který využívá auto na jízdu do školy, o prázdninách do práce (brigády), Když jsem udělal v 18-ti řidičský průkaz, hned jsem se koukal po nějakém levném, ale dobře vypadajicím autě. Nakonec jsem si pořídil VW Boru 1,9 TDI 66kW, auto bylo černé, zatmavená skla, černé světla...S autem jsem nebyl spokojen, jelikož po čase jsem zjístil že místo tachometrových 150tis. km, má 350tis. km.. po 6 měsících mi začlo odcházet turbo, a veškerá elektronika v autě, rychle jsem ho prodal... Dále jsem dostal příležitost pořízení za dobrou cenu VW Golf 4. generace taky s Tdíčkem v dobrém stavu. Tak jsem neváhal. S autem jsem byl velice spokojen, trošku jsem bojoval s velikostí vozu ( když člověk jezdí do školy v 4lidech, s zavazadlama, tak dostaly tlumiče a celkově motor velkou zátěž)...

V létě 2012 jsem měl něco našetřeno, řekl jsem si, chce to změnu, prodal jsem sousedovi Golfíka, a koukal se po něčem jiným. Později jsem svůj véběr zredukoval pouze na A4, zamiloval jsem se do zádi tohohle vozu. Ze začátku jsem se koukal po 2,5TDI 132KW 4x4, jenže všechna mi přišla utočená, nebo ve špatné kondici a jak jsem viděl jakou mají spotřebu tak jsem se jich vzdal. Potom jsem se koukal po 1,9TDI 96KW, ale taky většina byla utočená a najednou jsem náhodou narazil na 1,8T 110KW na LPG, ikdyž mělo najeto 220tis km, řekl jsem si proč to nevyzkoušet. na LPG automobil byl předělán při 180tis km.. Majitel byl velice hodný, puntičkář, tak jsem auto vzal...

Motor:

Mám zde 1,8T se základním výkonem 110Kw . Myslím si že je to dostatečný výkon, co mě překvapilo, tak auto táhne pěkně od spodu. KDyž jedu v obci 50Km/h, mám zařazenou 4-ku.´, a motor se netrápí. Na rovině je možno už v 60Km/h řadit 5-ku a motor to zvládá s bravůrou. Nejnižší spotřeba je při 90Km/h na 5-ku. Při dálniční rychlosti 130Km/h motor točí na 5-ku 3 700tis. otáček, což je docela dost, ale hlučnost se ve vozidle neprojevuje, proto mi chybí 6-ka, motor by to výkonově hravě zvládl. Mám vykuchaný katalyzátor, takže auto je hlučnější, no a prý je vyšší výkon. Uvidíme v létě na emisích jak projdu. Co na tomhle autě zbožňuji je předjíždění, to je jiná slast než s TDíčkem. KDyž si člověk podřadí na 3-ku, vytočí ji do 140Km/h, je to DROGA !!! No a co se týče spotřeby, tu mám mezi 10-11l LPG, což je po přepočtu krásné...

Výbava:

Myslím si že je to jedna ze základních výbav. El. okna, dvouzónová klimatizace, parkovací senzory vzadu a ukazatel dojezdu na benzínovou nádrž. Chybí mi zde palubní počítač, ale nevím jestli by to šlo nějak synchronizovat s LPG.

Exteriér:

Barva je tmavě modrá metalíza, vzadu mám dvě koncovky výfuku ( to se mi hodně líbí). Na léto používám originální ALU Audi 16", na zimu plecháče 15".

Co na závěr říci, jsem velice nadšený z audinky, líbí se mi výkon, vzhled, a i to LPG, takže náklady na provoz nejsou vysoké. Jediné obavy mám z toho LPG, aby s tím nebyly nějaké problémy. No a 230 000km ??? Toho se vůbec nebojím, 1,8T se říká že to jsou nejlepší benzínové motory v koncernu VW, které kdy vyrobili. A znám auta, které mají i 500 000km nalítáno a jezdí pořád dál. :-)

Silné stránky

Motor
Spotřeba
Vzhled
Přesné řazení

Slabé stránky

Přístup k zavazadlovému prostoru
Prostor na zadních sedadlech

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

žádné

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vozidlo od majitele, velice spokojen

 


Další vozy Audi A4



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9
praktičnost
7
prostornost
7
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
9
náhradní díly
9
výkon motoru
9
spotřeba
9
hlučnost motoru
8
kvalita sedadel
8
brzdy
10
zavazadlový prostor
9





Blesk.cz

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle tituly dojmou, napnou, potěší!

Před podzimním splínem utečte do písmen, tyhle…

Babí léto nás ještě lehce pošťuchuje, ale co naplat – podzim je tady. A jak se zdá, stále ještě budeme spíš…

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek! Prozradil ale i „skromnější“ recept

Jaromír (81) vaří povidla ze 100 kil švestek!…

Jedna na povidla, druhá do sudu na slivovici. Nejdůležitější činností na konci léta je zpracování švestek, tedy…

 

iSport.cz

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

ONLINE: David Dvořák podruhé v UFC, vyzve Espinosu

David Dvořák v březnu zvládl premiéru v UFC, teď jej čeká těžký druhý zápas. Na akci UFC Fight Night 178 v Las…

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé trefil za Plzeň

SESTŘIHY: Slavia přejela Teplice, Ondrášek se poprvé…

Zpátky na vítěznou vlnu se ve 4. kole FORTUNA:LIGY vrátila mistrovská Slavia, která v Edenu jasně přestřílela…

 

Reflex.cz

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými meči i kopími. Stříleli i z luků a mušket, říká odborník

Katana je mladá zbraň, samurajové bojovali s jinými…

Pokud hledáte v Česku odborníka na život samurajů, s mistrem Jakubem Zemanem nesáhnete vedle. Vyzná se totiž…

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme zrušit hromadné akce. Prymula: Druhou vlnu jsem podcenil

Hamáček: Situace kvůli covidu je vážná, musíme…

Ministr vnitra Jan Hamáček (ČSSD) míní, že vývoj epidemie koronaviru je tak vážný, že nastal čas maximálně…