Seat Ibiza (2010)
26.6.2011Proč SEAT? Kvalita VW a neotřelý sportovní design. Přirostl mi k srdci. Proč výměna za GOLFA V? Golfák mi byl ukraden! :-/ Proč IBIZA ST a ne…
Seat Ibiza (M.E.N.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Nicco 28.06.11 10:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: rozmery
Len doprnim, ze prevody sa nastavuju tak, aby auto islo pri 130kmh na vrchole tociveho momentu a dosahovalo optimum v spotrebe (samozrejem od 80kmh stupa odpor vzduchu geometricky, takze najlepsia spotreba bude pri 80kmh). Takze ak pozeram na graf v tvojej galerke, tak mas max Nm od 1600otacok a atmosfera zacina az na 3800ot. -
M.E.N. 28.06.11 07:48
« Dálkové trasy
Ještě mě napadla důležitá věc. S Ibou mám za 4 měsíce najeto už 11.000 km a i delší trasy. Jel jsem do Budapešti po okreskách a spotřeba byla 6,6 tam a 6,8 zpátky - což sice není málo, ale kdo zná cestu přes Slováky ví... Samé kamiony atd. A to jsem si to hezky pral!!! Takže mě spotřeba hodně překvapila.
Po dálnici je to už trošku horší. Tak při rychlostech okolo 140 - 150 při cestě do a z Chorvatska brala Iba 7,1 tam a 7,2 zpátky. Ale to jsem velice trápil 2.0 TDI (103kW) Passaty apd. Audině A4 1.9 TDI (85kW) jsem postupně ujel a to se kluk Rakouskej fest snažil! :-!
Městský provoz je extrémně závislý na síly nohy. Ale při razantní jízdě se dá jezdit někde kolem 7mi litrů... -
M.E.N. 28.06.11 07:36
« Re: Re: Re: Re: Re: rozmery
S tím svícením je Iba fkat třída! V noci svítí potkávačky skvěle, ale dálkové svítí trošku moc usměrněně dopředu a kraje jsou malinko neprosvícené. Podle mě svítí min. stejně dobře jako GOLF V!
POLO s 5kou by mělo při 130km/h točit tuším 2900ot/min. Tam podle mě bude rozdíl spíše ve vyšších rychlostech. Každopádně má 1.2TSI skvělé spřvodování! Jen pozor! Mouze 1.2 TSI!!! 1.4 16V i bývalá 1.6 16V jsou na to úplně jinak! Tam točíte při 130 cca 4000! Resp na 3000ot jede auto jen 110!
Jinak já jsem chtěl LEONa, ale když jsem si vzal, že auto jednou dostane moje přítelkyně a počítám s kočárkem, tak vyhrála Iba. Taky se mi hodily střešní hagusy, na které se perfektně připevňují nosiče a nezasahují do auta jako u aut bez ližin.
S tím kolem bych to ale asi do kufru moc nepraktikoval, (každopádně to vyzkouším a napíšu co a jak) protože jak jsem psal, ibiza je dost oplastovaná a použité plasty jsou extrémně náchylné na podření, takže u mě zvítězily alu nosiče SEAT s THULE alu stojany na kola. To teprve Iba vypadá k světu!
A jinak za 14 dní dodělám zadní senzory a dolakuju přední a zadní podnárazník. :yes: >:-[]