Seat Ibiza (2010)
26.6.2011Proč SEAT? Kvalita VW a neotřelý sportovní design. Přirostl mi k srdci. Proč výměna za GOLFA V? Golfák mi byl ukraden! :-/ Proč IBIZA ST a ne…
Seat Ibiza (M.E.N.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
berysek 11.07.11 10:29
« Re: Re: krasavec
Jo a u mne to bylo na opak.Napřed jsme chtěli bílou a nakonec to vyhrála černá >:D
Jinak už není tak pěkná!Včera jsem ji umyl a našel jsem 2 malé rýhy na zadních dveřích.Pokud se na ně nezaměříš,tak vidět nejsou,ale já o nich vím a to stačí ;-\ .Asi mi to vorval nějakej grázl dveřma na P.
Tak se asi budu muset kouknout po nějaké retuš tužce,nebo něco podobného.Nemám s tím žádné zkušenosti,protože na felince podobn oprava neměla smysl
>:D >:D -
berysek 09.07.11 22:25
« krasavec
Mooooooooooooc pěkné autí :-) .Chválím,protože jsem si udělal radost a před 2 měsíci jsem si koupil to samé >:D .Akorát v černé metle ,o fous skromnější výbavě a 1.4 63kw . ale taky mi dělá samou radost.Taky jsem si zde dovolil udělat malou recenzi,tak se na ni mrkni.Seátkům zdar :yes: -
"-- skrytý --" 04.07.11 12:31
« Re: Re: Re: Re: Dálkové trasy
Např. modelový cyklus se na zkušební dráze projede autem, které je na měření připraveno (je těžší, má úzké pneumatiky skoro bez vzorku). Naměří se jízdní odpory, na něž se zkalibruje válcový dynamometr, ale na něj se pak postaví auto nepřipravené, které má jízdní odpory poněkud větší. Dynamometr pak v městském cyklu to auto kapánek popotlačuje...
No a vod kolegů z Oak Ridge máme potvrzeno, že BMW programuje řídicí jednotky tak, aby rozpoznaly jízdní cyklus. Oni si jedno dieselové nechali kvůli výzkumu emisí dovézt z Evropy, páč takové v US tehdy nebylo k sehnání. Posadili ho na válce, a všechno vyšlo úplně nádherně podle údajů výrobce. Vycházelo to furt moc pěkně, tak s ním objeli laborku a posadili ho zpátky na válce. No a najednou už byly výsledky daleko horší, ale ŘJ za chvíli zas poznala, že se jede cyklus :-) Ono nebude nic složitého takovou detekci udělat, protože při simulaci jízdního cyklu nesmíte manipulovat volantem (pouze plyn, spojka, řazení, eventuelně brzdy). -
M.E.N. 04.07.11 11:40
« Re: Re: Re: Paráda
Chlapče mi už dlouho nikdo neřekl...pane otče... Že to není homologované vím. Stejně jako vím, jak je to s dodatečně dodělávaným denním svícením alá AUDI atd... ;-)
Machýrek mi taky ještě nikdo neřekl a nevím, dle čeho tak usuzuješ. Do mého auta jde vidět při normální viditelnosti dobře a v noci nejde vidět ani tebe bez folií. A pokud jsi ve střehu, když vidíš machýrky, pak je to jen dobře pro jejich i tvé bezpečí.
PS.: asi zklamu, ale do Německa nejezdím... -
"-- skrytý --" 04.07.11 09:55
« Re: Re: Paráda
Chlapče, to je příliš, to není akorát. Na dveřích u řidiče a spolujezdce musíš mít propustnost oken minimálně 70% (směrnice EHK R43), což už maji ta skla v základním provedení, pokud jsou tónovaná. Jinou než čirou fólii na ně dát nesmíš, i kdyby byla stokrát schválená a měla 200 atestů, neboť v tomto případě není schválená montáž.
Když přijíždím do křižovatky a z boku je tam takovejhle machýrek, tak si dávám sakra majzla. Netuším, kam se kouká, jestli mě vůbec registruje, jestli mi tu přednost náhodou nevezme...
P. S. Zkus si s tim vyjet do Německa. Jakmile tě hlídka zmerčí, přinutí tě ty fólie z předních okének sundat a nepustí tě, dokud to neuděláš.