Seat Ibiza (2010)
26.6.2011Proč SEAT? Kvalita VW a neotřelý sportovní design. Přirostl mi k srdci. Proč výměna za GOLFA V? Golfák mi byl ukraden! :-/ Proč IBIZA ST a ne…
Seat Ibiza (M.E.N.)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
M.E.N. 12.03.12 08:01
« Re: Brzdy Seatu IBIZA ST
Já sám sem s tímhle problém neměl, ale s Ibou jezdí po městě a okreskách moje přítelka a ta má o dost něžnější nohu než já a po mém svezení po cca 3 měsících jsem málem projel křižovaku, jak auto nebrzdilo. Po asi 10 km hodně razantního brždění se to zpravilo, tak jsem zvědavý, jak to bude dál. Každopádně co se týče ošetření podvozku, nevím jak je na tom Seat vs VW, ale vím, že kotouče jsou stejné jako pro koncerny VW, Škoda atd... -
jame68 18.02.12 20:33
« Brzdy Seatu IBIZA ST
Mám 1,2 TSI SPORT od 05/11/2011 nabehané 10000 km, vcelku som spokojný, motor šlape bez problémov, spotreba na tempomat pri 90km - 5,8 l pri 130 - 6,9 l. Podvozok je výborný určite sa o to stará ESP, len mám výhrady bol som na dviháku a už sa prejavuje hrdza na výfuku a to auto má len 10 mesiacov... podvozok asi nie je vôbec ošetrný, ďalšia vec sú brzdové kotúče, hlavne tie vzadu (výbava SPORT) ako nastala zima začali dosť korodovať, je viem že je to bežné a po nejakých km by sa to malo stratiť, ale na jednom kotúči zostáva v strede cca 1,5 cm hrdzavá drážka kde brzdové doštičky neplnia svoju funkciu, bol som stým aj u predajcu a ten mi povedal že málo brzdím , čo pokladám za totálnu volovinu... pátral som preto na nete a zistil som, že s nadmerne hrdzavejúcimí kotúčmi májú Seaty problém, preto sa chcem spýtať máte podobné skúsenosti ??? -
Endroo 03.01.12 15:12
« Pěkný kousek
Vypadá hodně dobře tohle přibližovadlo. :yes: Sice nejsem zastánce kombiků, ale určitě jsou tyhle menší auta v kombi mnohem použitelnější než hatchback verze.
S tím tónováním skel mám taky své zkušenosti a na svého Leona už folie dávat nebudu. Už kvůli té práci při odstraňování a taky kvůli nejasné situaci u nás v CR, jestli to má být trestné či nikoliv. -
"-- skrytý --" 27.08.11 12:52
« krasne auticko
konecne som sa aj ja rozhodol kupit si nove auto, lebo doteraz som mal stále iba jazdenky a dúfam, ze som sa rozhodol správne :-) Tiez som si objednal seat ibizu st 1.2 tsi v sport vybave + vyhrievané sedadla, dig. klima + storage packet, taktiež v bielej farbe na 17 kolesách a s DSG prevodovkou. joooooj uz sa neviem dockat mala by prist niekedy v polovici septembra.
Inac Vlada ta tvoja je neskutocne krasna, som rad ze aj ja som nakoniec zvolil bielu farbu, neskutocne jej pristane.
Ked uz konecne pride ta moja tak tu hned zavesim foto a prvé dojmy z DSG :-) -
berysek 11.07.11 10:29
« Re: Re: krasavec
Jo a u mne to bylo na opak.Napřed jsme chtěli bílou a nakonec to vyhrála černá >:D
Jinak už není tak pěkná!Včera jsem ji umyl a našel jsem 2 malé rýhy na zadních dveřích.Pokud se na ně nezaměříš,tak vidět nejsou,ale já o nich vím a to stačí ;-\ .Asi mi to vorval nějakej grázl dveřma na P.
Tak se asi budu muset kouknout po nějaké retuš tužce,nebo něco podobného.Nemám s tím žádné zkušenosti,protože na felince podobn oprava neměla smysl
>:D >:D -
berysek 09.07.11 22:25
« krasavec
Mooooooooooooc pěkné autí :-) .Chválím,protože jsem si udělal radost a před 2 měsíci jsem si koupil to samé >:D .Akorát v černé metle ,o fous skromnější výbavě a 1.4 63kw . ale taky mi dělá samou radost.Taky jsem si zde dovolil udělat malou recenzi,tak se na ni mrkni.Seátkům zdar :yes: -
"-- skrytý --" 04.07.11 12:31
« Re: Re: Re: Re: Dálkové trasy
Např. modelový cyklus se na zkušební dráze projede autem, které je na měření připraveno (je těžší, má úzké pneumatiky skoro bez vzorku). Naměří se jízdní odpory, na něž se zkalibruje válcový dynamometr, ale na něj se pak postaví auto nepřipravené, které má jízdní odpory poněkud větší. Dynamometr pak v městském cyklu to auto kapánek popotlačuje...
No a vod kolegů z Oak Ridge máme potvrzeno, že BMW programuje řídicí jednotky tak, aby rozpoznaly jízdní cyklus. Oni si jedno dieselové nechali kvůli výzkumu emisí dovézt z Evropy, páč takové v US tehdy nebylo k sehnání. Posadili ho na válce, a všechno vyšlo úplně nádherně podle údajů výrobce. Vycházelo to furt moc pěkně, tak s ním objeli laborku a posadili ho zpátky na válce. No a najednou už byly výsledky daleko horší, ale ŘJ za chvíli zas poznala, že se jede cyklus :-) Ono nebude nic složitého takovou detekci udělat, protože při simulaci jízdního cyklu nesmíte manipulovat volantem (pouze plyn, spojka, řazení, eventuelně brzdy). -
M.E.N. 04.07.11 11:40
« Re: Re: Re: Paráda
Chlapče mi už dlouho nikdo neřekl...pane otče... Že to není homologované vím. Stejně jako vím, jak je to s dodatečně dodělávaným denním svícením alá AUDI atd... ;-)
Machýrek mi taky ještě nikdo neřekl a nevím, dle čeho tak usuzuješ. Do mého auta jde vidět při normální viditelnosti dobře a v noci nejde vidět ani tebe bez folií. A pokud jsi ve střehu, když vidíš machýrky, pak je to jen dobře pro jejich i tvé bezpečí.
PS.: asi zklamu, ale do Německa nejezdím... -
"-- skrytý --" 04.07.11 09:55
« Re: Re: Paráda
Chlapče, to je příliš, to není akorát. Na dveřích u řidiče a spolujezdce musíš mít propustnost oken minimálně 70% (směrnice EHK R43), což už maji ta skla v základním provedení, pokud jsou tónovaná. Jinou než čirou fólii na ně dát nesmíš, i kdyby byla stokrát schválená a měla 200 atestů, neboť v tomto případě není schválená montáž.
Když přijíždím do křižovatky a z boku je tam takovejhle machýrek, tak si dávám sakra majzla. Netuším, kam se kouká, jestli mě vůbec registruje, jestli mi tu přednost náhodou nevezme...
P. S. Zkus si s tim vyjet do Německa. Jakmile tě hlídka zmerčí, přinutí tě ty fólie z předních okének sundat a nepustí tě, dokud to neuděláš.