Peugeot 508 (2015)
29.5.2016Omlouvám se hned v úvodu za počet a kvalitu fotek, ale recenze na RXH vzniká v momentě, kdy je pažout ve službách kolegů na firmě a já sedlám jinou…
Peugeot 508 (LEDprojekty)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Verny_2013 05.06.2016 23:39
srovnání s Mazdou
Máš pravdu, nové Mazdy jsou krásná emotivní, spolehlivá auta,sbírají pochvaly odborníků za povedené benzínové atmosféry, ale šetřilo se na nich víc než je zdrávo. Recenze perfektní a po hříchu by to byl jediny Pegueot o kterém bych eventuálně uvažoval. Jako snad jediný totiž nemá ten nemožný i-kokpit.....-
LEDprojekty 06.06.2016 08:18
« Re: srovnání s Mazdou
No mě to celkem překvapilo, když jsem kupoval Mazdu, byl jsem po všech stránkách nadšený, jak píšeš, emotivní design, benzínové motory s vysokou hospodárností, dosahující parametry dieselů...... Jenže po nějakých 10000 km jsem začal vnímat i řadu chyb, o kterých píšu v recenzi, možná by jiný motor než nejsilnější 2,5 benzín byl jiný, ale rozhodně by neřešil plechový zvuk dveří, mizerně provedený lak (měl jsem příplatkovou rudou, která je na všech reklamách), pazvuky od motory, mini sedadla, atd., atd........ Pažout 508 je opravdu příjemný univerzál v jakékoli verzi, pro mě vzhled verze RXH vede, někdo jiný bude fandou GT nebo běžné verze, chybou není nikdy..... Ješte k i-kokpitu, máme na firmě i 308 s i-kokpitem, no a zvykneš si v pohodě, naprosto boží je zážitek z mini volantu.... O to více mě rozladila jízda s 308 GTi, na kterou jsem se těšil, brutálně gumové řízení, dlouhé dráhy převodovky, rázy do řadící páky, to ve mně nechalo větší dojem, než povedený dvoubarevný design a krásné sedačky, tam je golf GTi nebo Focus ST někde úúúúúplně jinde, pažoute promiň.......-
Nicco 06.06.2016 09:21
« Re: srovnání s Mazdou
Verny - to neni o setreni, to je dan za nizkou hmotnost - tenci skla, tenci plechy,...
LED - pruznost neni o nafte ale o turbu. Zkus si naftu bez turba a porovej ji s bezturbim benzinem. Uz jsi nekolikaty co znam, ze se mu benzin Mazdy zda slaby (nepruzny protoze nema rad toceni) a sel bud to twinturba v naftove Mazde nebo do jineho turbo dieselu. Ja mslim, ze atmobenzin ano, ale neni to pro kazdeho. Vetsinu zaujme turbobenzin (pokud zustaneme u benzinu) a asi proto dava turbo 97% automobilek.-
LEDprojekty 06.06.2016 09:59
« Re: Re: srovnání s Mazdou
Jo, šetření je i šetření hmotnosti, to je fakt - mazdy jsou ve své třídě top lehká auta, o tom žádná...... Nafta bez turma snad už ani není, ale pamatuju fabii SDi a to byla raketa jak noha :)..... Jezdím i Genesis sedan s atmosférou, ale to je 3,8 V6 a tam je síly dost i bez turba, nebo jsem měl půjčeno i BRZ od Subaru bez turba a tam se točení hodí, k manažerskému kombi mě prostě nejde...... No rozhodně to pro každého není, jsem důkazem :-) -
Verny_2013 06.06.2016 21:04
« Re: Re: srovnání s Mazdou
Nižší hmotnost je naprosto v pořádku a já za to mazdě tleskám, ostatně v posledních dvou třech letech to dělají všichni výrobci - VW group, Opel Astra, corsa a nově i insignia. Ale pouze u Mazdy je ta nižší hmotnost vykoupena nižším komfortem - vyšší aero hluk a hluk od podběhů, podrozměrné sedačky, vibrující kapota a zrcátka. myslím tím samozřejmě v rámci své třídy a cenové kategorie. A to nevíme jak to bude s antikorozní ochranou. Jak víme z dřívějška 3 i 6 vesele rezly už po 3-5 letech.-
Nicco 07.06.2016 10:48
« Re: Re: Re: srovnání s Mazdou
Na zahranicnych forech jsem videl reznout i nejnovejsi Mazdy, takze s tim maji furt problem. Snizovani hmotnosti mi prijde u Mazdy nejvetsi, tak snad nesli az na kost a nesetrili i na pozinku nebo barve - kdysi se Autounion potreboval vejit do hmotnostniho limitu pro zavody, tak obrousili barvu a prosli ;-)-
LEDprojekty 07.06.2016 20:36
« Re: Re: Re: Re: srovnání s Mazdou
No můj dvorní kouzelník - majitel ruční myčky, byl lakem zděšen, říkal, že to snad ani není možné (opakuji, že jsem měl příplatkovou rudou za těžký prachy), barva měla dost grepový povrch a pod zářivkama viditelné disproporce v odstínech. Měrkou na tloušťku laku jsme to měřili, vrstva stejná všude, ale brutálně tenká, skoro na půlce co na volvu.... Na lak šla hned 5ti letá keramická ochrana, ale po 20ti tisících ježdění se mi oloupaly 19" origo disky, řešilo se to až ve fabrice - asi 2 měsíce, pak vyměnili 3 kola ze 4, na čtvrtém prý nic nebylo a nepočítají, že když jsou vadné 3 disky ze 4, tak bude vadná asi celá série....
-
-
-
-
-
-
michalpneu 07.06.2016 12:24
ad mazda
To bylo auto, které mě neskutečně zklamalo. Já ji tedy neměl, ale pár zákazníků si ji koupilo a zůstala po třech letech jednomu. Jedné zákaznici auto dokonce mazda po dvou letech vykoupila zpět, když byla asi 17x za rok v servisu, z toho 3x na odtahovce a vrchol byl rez po dvou letech na lemu blatníku na obou stranách. Faktem je, že jediný, kdo si ji nechal byl zákoš, co má benzínovou a ta je bezproblémů.
Designem mazda 6 krásné auto, ale když jsem viděl ty závady, co měli v protokolech, tak jsem nechápal.
Ale jinak tenhle peugeot a to francouze moc nemusím je teda klasa, fakt paráda. Moc pěkný! v této outdoor verzi fakt luxusní. -
Mixo 08.06.2016 10:19
508 RXH
Mel jsem skoro 4 roky prvni verzi Peugeot 508 a bylo to velmi solidni auto. Opravdu jsem s tim autem byl spokojen a najel jsem pres 120 tis. km bez zavady. Mel jsem ale manual a zacal jsem ale touzit po automatu. Tak jsem auto prodal a chtel koupit prave RXH s BlueHdi. Za mne jednoznacne nejhezci auto stredni tridy v mainstreamu. Oproti moji stare 508 melo navic citelne vylepseny podvozek a samozrejme automat. Vadilo mi jen nahrazeni puvodniho infotainmentu tim novym dotykovym, ktere mi lezlo krkem a za 30 minut co jsem to auto mel k dispozici jsem si nedokazal nic poradne nastavit.
Nakonec do toho vstoupila zena a ta nechtela koupit znovu 508. Nakonec jsem skoncil u Volvo V60, tj. u trochu mensiho ale jeste o kus kvalitnejsiho auta.
508 RXH vsak mohu s klidnym svedomim doporucit. Predsudky nejsou na miste. Nesmite ale cekat zadnou sportovnost, jen a jen komfort. Prakticky vse od podvozku, pres motor a automat je konstruovano na komfortni a rychlou jizdu po dalnici.