Diskuse

Mazda 6 (2017)

1.7.2018

Vím, že Mazda 6 není nové auto a napsáno o něm bylo snad vše podstatné. Ani jsem neuvažoval, že bych psal vlastní recenzi na Auto.cz, kdyby mě…

 

Mazda 6 (Krabatt)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    U té aplikace se obávám, že už ji v autě nezprovozníme. Novější verze systému jsou uzamknuty. Vnější zásahy tedy nejsou možné. Mazda by udělala lépe, kdyby si podobně šikovné lidi najala a nechala je svůj vlastní systém zlepšit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Nemusí se jednat o účelovou manipulaci. Často jsem si všiml spíše chyb vyplývajících z nedostatečného průzkumu nebo testování. Oni i novináři jsou lidé, mají termíny a často i omezené možnosti. Pokud se oprostím od podezření, že novinář píše na objednávku, pak nejčastější chyba v recenzích je, že Mazda je drahá. Tohle třeba uvedl i Honza Koubek, kterého bych z ničeho nepodezíral. Zkrátka hodně často se srovnávají základní modely, ale člověk se nesmí zapomenout podívat i na to, co dané auto v základní výbavě nabízí.

    U podobného cenového srovnání mě dále překvapuje i to, že novinářská auta jsou nadstandardně vybavená. A u Mazdy jednoznačně platí, že čím lepší výbava, tím je cenově výhodnější v porovnání s konkurencí. Prakticky nikde se to nezmiňuje. Nikdo si s tím nedá moc práci, aby tohle srovnal. Kdo si koupí u takového auta úplný základ? Neříkám, že všichni si kupují maximální výbavu, ale základ je opačný extrém. Člověk je pak často překvapen zjištěním, kolik ušetří oproti konkurenci, stejně jako jsem byl překvapen i já, když jsem si to spočítal.

    Z dalších věcí, které jsem v recenzích zaznamenal a se kterými si dovolím nesouhlasit, jsou to nejčastěji poznámky kolem dílenského zpracování, cen v servisu, případně komfortu jízdy na velkých kolech. Interiér je u Mazdy opravdu precizní, zejména ve výbavě Revolution Top. Tvrdit tedy, že interiér Superbu ve výbavě Style vypadá hodnotněji, to mi doteď vyráží dech. Nechci se k tomu ani vyjadřovat. Jednodušší je vidět obě auta na vlastní oči. A když přeskočím víceméně stejné ceny v servisu jako u koncernu, o tom jsem se v recenzi zmínil, tak mě konečně zaráží zmínky, že auto je na 19" kolech méně komfortní. Snad v porovnání s auty se vzduchovým podvozkem. Mě právě na Mazdě nadchlo, jak skvěle se s ní jezdí i na rozbitých cestách. Je udivující, že obyčejné tlumiče zvládají svou práci líp než auta, která mají adaptivní podvozek. O tom psala snad jen jediná česká recenze, co si tak vybavuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Tady bych se možná znovu vrátil k té nepříliš účinné reklamě Mazdy v masmédiích. Párkrát jsem se bavil s lidmi, kteří v nedávné době kupovali auto a při výběru nového vozu na Mazdu úplně zapomněli. Tzn. že marketing Mazdy není moc dobrý. Ne každý se o auta zajímá podobně jako my. Já jsem navíc ze Zlínského kraje, kde je Mazda úplně neviditelná. V ČR je obecně málo autosalonů, tedy i hůře dostupný servis. To ve spojení se zvláštní reklamou mnoho nových zákazníků nepřiláká. Pravdou ale je, že v poslední době je Mazda v naší TV mnohonásobně častěji i se svou duší v pohybu. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  21:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Človek si predstavuje, že sa svoje peniaze dostane perfektný produkt. Ale povedzme si, že ani za 20 000€ nám nikto nedá perfektný produkt. Prémiové autá stoja 3x a viac toľko a nie sú dokonalé. Isto by sa dalo vyrobiť auto, ktoré by vydržalo "večnosť" - kto by ale také auto chcel? A kto by to zaplatil? Dnešné výrobky majú pomerne krátku životnosť. 20 ročné veci už takmer nikto nepoužíva, lebo morálne zastarali.

    V práci sme za posledné 2 až 3 roky kupovali autá viacerí - povedal by som, že pribudol rekordný počet áut (väčšinou nových). Kupovali sa lacné autá od Dacii, až po Volvo V40, ktoré príde kolegovi o krátky čas. Niektorí kolegovia vyberali dlhé mesiace a mali priveľké očakávania. Povedal som im, že od auta za 11 000€ nemôžu čakať dokonalosť. Nakoniec sme všetci spokojní. Mazdu ale považujú viacerí za skvelú voľbu.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  21:20

    « Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Kolega má napr Suzuki Baleno 1,2. Má to tiež motor s vysokým kompresným pomerom ako Mazda - Suzuki 12:1. Spotrebu to má geniálnu. Nie je to pekné, ani skvelo nejazdí, ale za menej nejazdila asi ani Fábia 1,4 TDi. Navyše je to veľké vo vnútri.

    Dobrý prístup s tou kontrolou podvozku. Predošlé auto som pozeral len tak zbežne, ale asi musím začať pozerať aj ja. Nie preto, žeby som od Mazdy veril, je to asi všeobecne prospešný zvyk. Staré auto bolo po 10 rokoch úplne v pohode. Ale nápravy malo trochu hrdzavé. Chcel by som ale vidieť auto, ktoré by bolo na podvozku dokonalé.
    Rezervné kolesá sa dajú kúpiť aj neoriginálne. Isto to bude niekde na fórach. Do 6-ky vôjde v pohode.

    CD mechanika mohla byť voliteľné príslušenstvo za nejaké drobné - celkom by som prijal voľnejší priestor.
    Vývojar Smart MZD player-u tiež stále vyvíja (zatiaľ), tak možno o nejaký čas to pôjde. Ak by so mbol ale vývojarom v automobilke, tak by so msa snažil obmedziť možnosti zdieľania obsahu mobilov. Potom si viac ľudí vezme originálnu navigáciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  18:28

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Já mám na to podobný názor. Mazda je v mnoha směrech natolik výjimečná značka, že případný nástřik podvozku a dutin překousnu. Samozřejmě by mě to nepotěšilo, ale žádné auto není dokonalé.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  17:42

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Pozeral som a je tam trochu povrchovej hrdze pod poťahom. Na obrázkoch na nete to vyzerá oveľa hroznejšie. Keby som to s niečim proti hrdzi utrel, tak je to OK. Ale spomeniem to v servise ako závadu - nech sa im zbierajú "ohlasy". Každopádne spomínaný nosník na Astre mal horšie koróziu. Predpokladám, že to sedadlo bude aj o 10 rokov rovnaké.
    Zrejme niečo nebolo dodržané pri výrobe, alebo ako hovoríte pri skladovaní. Robotníci bežne nečítajú dokumentáciu a možno niektorý z nich zabudol na určitý krok. Ak mi tú miernu koróziu aj odstránia, tak predpokladám, že z druhej strany je to rovnaké a tam sa k tomu nedostanú.
    Kolega minule spomínal nejaký prípravok, ktorý zreaguje s koróziou a vytvorí úplne neškodný povlak. Na také veci by to bolo veľmi vhodné.
    Každopádne to ale prenechám servisu. Auto je v záruke a nie je na 100% v poriadku, ale len na 99,9.

    Akurát dnes som videl poriadne zhnitý Superb 1. generácie. Najstarší Superb môže mať asi tak 16 rokov. U takého relatívne "starého" autá sa dá očakávať kadečo - napr mohol byť zatopený... Mazda mala poriadny problém s koróziou a ostal na nej tieň. Veľa ľudí, ktorí Mazdu dnes kupujú o tom isto ani nevie. Väčšina nakupuje auto štýlom - "to sa mi páči, chcem ho." alebo sa dajú zlákať zľavou. Ten Superb bola možno výnimka.
    Každopádne som čítal jedno fórum, čo vybehlo po zadaní "seats mazda 3 corrosion" a písali tam ľudia z Kanady, kde sú podmienky vraj veľmi nehostinné k autám. Väčšina nemala problém... až na určité typy 6-ky (starej).
    V oblasti korózie možno Mazde neverím na 100%, ale to auto je v mojích očiach tak dobré, že som ochotný byť trochu pozornejší voči prípadnému problému. Na druhej strane nepatrím k ľuďom, ktorí si na aute nevšimnú problém.

    Vôbec nechcem obhajovať Mazdu - ak niečo nebude OK, viac ju nekúpim a budem šíriť negatívnu reklamu ;). Na druhej strane pracujem v strojarine a viem, že čokoľvek pokaziť je dosť jednoduché. Sú ľudia, ktorí očakávajú dokonalosť a ani netušia, aké komplikované sú procesy pri výrobe napr auta. Samozrejme chyby neobhajujem. Práve Japonci sú ale dostatočne poctivý na to, aby v prípade problému spravili zvolávaciu akciu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  12:17

    « Re: Re: Re: Mazda 6

    V pohodě, rád si počtu zkušenosti jiného majitele Mazdy. Je to příjemné čtení. Jinak mám stejnou zkušenost a i v mém okolí si lidé kupují spíše nová, méně prestižní auta. Dříve si sousedi kupovali třeba ojeté Audiny a Bavoráky, ale dnes mají novou Kiu Sportage nebo Suzuki S-Cross apod.

    Mazdy se v posledním roce doslova vyrojily, i když já potkávám zejména řadu 3, CX-3 a CX-5. Mazdu 6 potkávám asi nejméně. Dokonce častěji než "šestku" zahlédnu i sportovní MX-5. I prodejce Mazdy mi říkal, že tolik aut, jako v minulém roce, ještě neprodali. Přesto ty prodejní žebříčky u nás moc optimismu nevzbuzují.

    Koroze pod plasty je reálné riziko. Hodně se zmiňuje riziko v podbězích, právě pod tím plastovým krytem. Já auto prohlížím dvakrát ročně, když v pneuservisu měním kola. Nechám si auto trochu zvednout a prolezu si ho zespodu. Dokonce si dělám i fotky, možná bych tady měl nějaké nasdílet. :-) Jestli časem narazím na nějaké známky koroze, pochopitelně že to nebudu ignorovat. Do té doby ale neřeším.

    Chybějící rezervní kolo mi také trochu vadí a vím, že se dá koupit. Jenže celá ta sada s novým plastem do kufru stojí snad 12 tisíc Kč! CD mechaniku jsem také nikdy nevyužil, na co? Podpora MP3 stačí. Mám dojem, že nová Mazda CX-3 je první model, který už CD mechaniku nebude mít. 12V zásuvky jsou u Mazdy 6 na ideálním místě pod palubní deskou i v loketní opěrce, takže bez připomínek. Snímače tlaku v pneumatikách jsou u Mazdy 6 stejné jako u M3, naštěstí. A ten Smart MZD Player znám, ale tuším, že nefunguje od verze 59.00.502 a výše, co je přesně můj případ. Automobilka dělá všechno možné, aby tyhle úpravy znemožnila, bohužel. :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  12:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Tak určitě i jiné značky mají nějaké problémy s korozí. Jenže Mazda má tuhle neblahou historii a proto je pod drobnohledem. U těch sedaček je to jen kosmetická vada, která byla náhodně odhalena. Zřejmě špatné uskladnění plechů někde u výrobce. Mazda 3 se tuším vyrábí v Mexiku, minimálně do Evropy se z Mexika vozí.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  11:34

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Pozriem pred servisom, spomeniem v servise a potom skontrolujem. Otázka ale je, či aj iné značky nemôžu mať problémy - predsa len je na aute veľa miest, ktoré sa nedajú skontrolovať.
    Ako som ale niekde písal... Na Astre som mal hrdzavý nosník pod palubnou doskou a za dlhý čas bol stále rovnaký. Predpokladám, že aj v čase, keď pôjde auto do šrotu bude ešte nosník v pohode.
    Nechcem byť prílišný optimista... Sedadlá by nemali byť hrdzavé, ale keby sa nedal dať dole poťah, tak na to nikto nikdy nepríde.
    Auto si môžme užívať a používať ho, alebo hľadať chyby. Platí to aj o iných výrobkoch, dokonca aj o ľuďoch. Niekto hľadá vždy negatíva, iný pozitíva.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  10:45

    « Re: Skvela recenzia

    Díky. Přiznám se, že lak pro jistotu voskuji každé dva měsíce, takže je zatím v naprosto perfektním stavu. Stížnosti majitelů Mazdy na příliš měkký lak mě postrašily. :-)

    Jinak Superb Sportline je to nej, co může Škodovka nabídnout. Za mě je to také výborná volba, i když překvapivě drahá. Škodovka si nechává opravdu dobře zaplatit. Kdyby byl Superb o něco levnější, možná bych dnes Mazdu neměl. Jak jsem uvedl, můj přechod k Mazdě byl tak trochu o náhodě a omezených financích. Superb by mi skočil hodně přes milion Kč, které jsem měl jako limit.

    Ještě dodatek k té kůži. Je to velmi příjemný materiál. Není to taková ta klasická tvrdá rozpálená kůže. V bílé barvě se zahřívá jen minimálně a pocitem se blíží jemné látce. Prostě špičková kvalita.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  09:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Nevím, jestli bych v tomhle směru jakémukoliv servisu Mazdy věřil. Stačí zadat v Google slova 'seats mazda 3 corrosion' a hned první fotka ukazuje, kde je koroze patrná. Na českém Mazda klanu (mazdaklan.cz) se o tom hodně psalo a lidé sdílí své zkušeností s přístupem servisů. Každopádně, kontrola sedaček je opravdu snadná, to čalounění lze jednoduše oddělat. Stačí jen kousek a hned bude patrné, jestli i Vaše auto patří mezi postižené.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  09:44

    « Re: Re: Re: Re: interiér

    Idem o chvíľu na garančnú prehliadku, tak to dám skontrolovať.
    Škoda, že taká automobilka ako Mazda si nedala viac pozor na povrchové úpravy. Ich autá mohli byť "takmer dokonalé". Samozrejme ak by moja začala korodovať, tak by som ďalšiu už nekúpil.
    Čo sa týka korózie - videl som už rôzne autá rôznych značiek, ktoré boli chytené koróziou. Napr aj Golf 4 kombi, ktorý mal dosť zhrdzavetý zadný stĺpik... Niektoré detaily ale pripisujem havárii + neodbornej oprave, prípadne výrobnej vade. Po 15, alebo lepšie 20 rokoch je už ale korózia viacmenej štandardom na každom aute. Brat má Fabiu 1 r.v. 2000 a hoci to auto bolo na svoju dobu veľmi dobre povrchovo upravené, korózia už chytá podbehy, blatníky... Keď sa raz objaví, je to potom ťažký boj.

    Korózia je mrcha - stačí niečo nechať dlhšie stáť a je tu = týka sa to napr plechov pre sedačky. Aj u nás v práci sa stáva, že riešime povrchovú koróziu na rôznych dieloch. Občas to ide do peňazí.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  06:28

    « Re: Mazda 6

    Děkuji za rozsáhlý názor i hezké přání. Važím si toho. Pokusím se odpovědět na zmíněné věci:

    Mazda je opravdu krásné auto, šestka je navíc pořádný kus auta a přestože je lehká, působí takovým kompaktním, velmi pevným dojmem. Mám z ní dojem určité robustnosti zpracování a kvality. Asi jsem to měl v recenzi více zdůraznit, třeba i kvalitu tlačítek, otočných ovladačů apod. Přední kapota je třeba hodně těžká a přitom se o Mazdě traduje, že je dělají z papíru. Nechtěl jsem ale dělat slohovou práci, i když jsem tu četl i daleko delší a přitom velmi zajímavé recenze. Ve finále se mi právě Mazda 6 jevila jako nejlepší volba - kombi střední třídy do 1M Kč, v benzínu, automatu a max. výbavě. Samozřejmě, že jsem požadoval ještě přijatelnou dynamiku a komfort cestování.

    K tomu drag race. Pravdou je, že většinou při rozjezdu na křižovatkách nemám konkurenci. :-) Ale mělo to vyznít tak, že když se vedle postaví šestiválcové BMW a jeho řidič se chce ukázat, tak Mazda bude tahat za kratší provaz. Naopak, nedávno na D1 závodilo jedno BMW X5, auto zcela jiné kategorie, neskonale výkonnější a luxusnější. Přesto, při rozjezdu z dálničního omezení 80km/h mě pokaždé zdržovalo. Pak mi ujelo, ale jen proto, že jsem se držel okolo rychlosti 140-150km/h, nechtěl jsem provokovat. To auto je prostě těžké a pružné zrychlení Mazdy ukazovalo její sílu. Je ale dost dobře možné, že řidič BMW se jen pokaždé rozjížděl s lehkou nohou a provokoval... :-)

    Bílou perleť jsem si vybral, protože se mi opravdu líbila už dlouhou dobu před koupí nového vozu. Ona je opravdu jiná než obyčejná bílá. Nejvíce to vynikne, když stojí bílé auto a bílá perleť vedle sebe. Nádherně vypadá na slunci. Mám dokonce vypozorován čas. Okolo 14h stojím tak, že slunce na auto svítí šikmo zezadu. Vlastně mě na to upozornili kolegové v práci stylem, že se mi to auto až trapně třpytí. A pak okolo 16-17h dostává tahle barva zlatomodrý nádech. V laku lze vidět třpytky těchto velmi jemných odstínů. Vyfotit se mi to ale nikdy moc dobře nepodařilo. :-(

    Manželka a její názor, co jsou sportovní auta? Pro ni byla Octavia Scout sportovní auto. :)) Proč? Protože Scout měl zvýšený podvozek a jí se to strašně líbí. To považuje za znak sportovnosti každého auta. Asi jsem odhalil důvod popularity SUV u žen. :-) Z toho důvodu chtěla i T-Roc, protože uviděla opět zvýšený podvozek a oplastování. Nakonec T-Roc nebude, protože s námi prodejce VW hrál takovou podivnou hru. Více o tom napíšu do recenze o Mazdě CX-3, protože auto k nám už pluje po moři. Mimochodem, zklamalo mě, že tady ani jedna recenze CX-3 není.

    Ad kufr - Vaši recenzi jsem četl a to o tom výpočtu objemu mě velmi zaujalo! Já ale říkám, že cokoliv nad 500 litrů je jeskyně. Kufr v Mazdě je pro mé potřeby dostatečný, odvezl jsem vše, co jsem potřeboval. Nedávno jsem vezl desky přes 2m dlouhé, krásně jsem je do auta dostal, navíc ještě s rezervou. Po sklopení sedaček vznikne rovná plocha, takže úložnému prostoru nemám co vytknout. Snad jedině ten síťový program, ten opravdu moc dobře nefunguje.

    Dodatečný voskový nástřik dostávají v Antverpách všechny Mazdy pro Evropu. Je to taková poměrně silná vrstva, která celkem spolehlivě podvozek ochrání, ale po čase jej smyje voda a sůl. Určitě bych doporučil sledovat stav podvozku a když tak nechat udělat ochranný nástřik. Není to tak drahá záležitost. Ceny se pohybují od 3 do 6 tisíc Kč. Zatím ale mohu říct, že stav mé Mazdy zcela odpovídá tomu, v jakém stavu jsou v tomto věku a nájezdu i koncernová auta. Nijak nevybočuje.

    Ten zmíněný kompromis u Mazdy 6 vyplývá hlavně z toho, že auto samotné je tak dobré, až je škoda, když zmíněné drobnosti chybí. Jak jsem psal, něco napraví facelit 2018. Něco lze vyřešit svépomocí, třeba plynové vzpěry nebo Android Auto. A kdyby sem Mazda přijela i s motorem 2,5T, myslím si upřímně, že i německá prémie dostane nesmírně silného soupeře.

    Jinak přeji podobně, ať Mazda slouží k maximální spokojenosti!
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 03.07.18  05:47

    « Re: Re: Re: interiér

    Nejsem si tak úplně jist, ale pravdou je, že nejvíce se s tím trápí první generace Mazdy 6. Ale v tom období trpěly korozí i další Mazdy. Viděl jsem na vlastní oči hodně rezavou Mazdu CX-7, která se vyráběla v letech 2007-2012, i chycenou Mazdu RX-8.

    Kupříkladu určitý problém dodnes mají i stávající Mazdy 3. Hodně se píše o sedačkách. To je samozřejmě něco jiného, neohrožuje to bezpečnost karoserie, nicméně to ukazuje, že v Mazdě pořád něco tak úplně nefunguje. Doporučuji zkontrolovat a když tak reklamovat. Mazda o tomto problémů ví a v rámci garance jej opravuje. Je potřeba se podívat pod čalounění sedačky. Rez bývá na zadním plechu.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 02.07.18  22:49

    « Re: Re: interiér

    Problém s koróziou mala hlavne Mazda 6 - ako tak sledujem. Skoro všetky hrdzavé Mazdy, ktoré som videl boli práve 6-ky.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 02.07.18  16:40

    « Re: Re: Rozhodoval jsem se podobně,

    Děkuji. Tvou recenzi si zrovna pročítám... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 02.07.18  07:23

    « Re: Rozhodoval jsem se podobně,

    O Subaru jsem tehdy vůbec neuvažoval, protože mi tak úplně nesedl jejich aktuální design. Ale nedávno jsem byl překvapen, jak velký pokrok udělali v interiéru. On na fotkách není možná až tak hezký, jak na mě působil ve skutečnosti. Takže za mě dobrá volba. :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 02.07.18  07:19

    « Re: interiér

    Díky za komentář i přání. Ta koroze u první generace Mazdy 6 byl skutečný průšvih. Co jsem tak vyčetl, zcela spolehlivě jí trpí auta vyrobená ještě v letech 2007 - 2008. Nedávno byl článek, že v Americe mají problém s korozí i Mazdy 2009 - 2010, ale to je snad jiná výroba. Evropy by se to týkat nemělo. Každopádně, jak jsem psal ve své recenzi, budu to sledovat a v případě potřeby zakročím. Zatím má auto za sebou první zimu a podvozek je v perfektním stavu.
  • « 01 Reagovat !

    foto palix

    palix 03.07.18  21:43

    « Re: Re: Re: Re: interiér

    Čítal som veľa skvelých recenzii na Mazdy, kde autor priam ospevuje jazdné vlastnosti, kvalitu interiéru... Prirovnanie ku prémiovým autám sú pomerne bežné. Takých recenzii je asi tak 90% v ČR a SR. Zbytok vyzerá, akoby boli účelovo zmanipulované. Niekedy mám pocit, akoby autor recenzie v aute ani poriadne nejazdil, len sa previezol do supermarketu počas dopravnej špičky. Prípadne sa postaví do porovnania 3 áut Mazda s najslabším motorom. Potom aby vyhrala.
    Nemecké recenzie niekedy pôsobia tak, akoby preferovali naschvál domáce značky.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…