Diskuse

Mazda 6 (2017)

1.7.2018

Vím, že Mazda 6 není nové auto a napsáno o něm bylo snad vše podstatné. Ani jsem neuvažoval, že bych psal vlastní recenzi na Auto.cz, kdyby mě…

 

Mazda 6 (Krabatt)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 05.10.18  06:33

    « Re: Taky vlastním 6 kombi ve 2,5

    Co koroze, o které se v souvislosti s Mazdou vždycky začne mluvit?
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 25.09.18  18:55

    « Re: Re: Katastrofa

    Ja stále verím,že Vursum len trochu ironizoval. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 11.09.18  21:10

    « Re: Re: Re: Mazda 6 GJ

    S tím rádiem se mi to nezdá. Majitelé M6 vyřešili problém aktualizací MZD Connect. Pokud je auto v záruce, je aktualizace zdarma. Nevím, kolik stojí aktualizace po záruce, ale pochybuji, že by to bylo 700 €. Je to práce tak na 2h. Navíc, ta aktualizace je poměrně snadná a dá se udělat i doma. Na webu se nové verze dají stáhnout a přes USB nainstalovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 11.09.18  20:35

    « Re: Re: Mazda 6 GJ

    Ja som nikde netvrdil, ze problemy toho auta sa nedaju riesit. Len jednoducho zaujemca o to auto musi pocitat, ze uz z fabriky vyslo hotove tak na 60%, a treba do neho este dost investovat, aby bol majitel spokojny. Konkretne tato mazda (GJ) sa kupuje kvoli jazdnym vlastnostiam a dizajnu. O nejakej kvalite, pohodlnom ovladani alebo nedaj boh modernosti, tu nemoze byt ani rec...

    PS: Mazda uznala svoju vinu ohladne radia. Spravila to ale tak 'Volkswagenovsky'. Ti, ktory sa stazovali na radio, dostali modernejsiu verziu. Zial, druhy majitel uz ma len dve moznosti. Bud zaplati 700 eur za to, ze auto si bude pamatat poslednu poziciu, alebo si kupi radio z ciny a dostane take funkcie, ktore tato mazda v originale este dlho neuvidi.
  • 00 Reagovat !

    foto Durak8

    Durak8 06.09.18  20:30

    « Mazda 6 GJ

    Recenzia velmi pekne napisana. Som majitelom preflaknutej cervenej mazdy 6 sedan, ale este verzie GJ, 2.5l 141kw, najazdene 60t km, a tak mi neda napisat par postrehov. Mozno to budu citat nejaky zaujemcovia o tieto auta, tak len aby ste mali par postrehov z realneho pouzivania. Budem tu uvadzat len negativa, na co si dat pozor. Ak by som pouzival neslusne slova, tak sa vopred ospravedlnujem, ale nechal som sa uniest. Zacneme peknym dizajnom. Auto som po dlhom nervovani nechal cele olepit priesvitnou foliou. Kvalita laku je naozaj tragicka. Ked to lepili, tak po vycisteni karoserie sme nasli asi 50 dierok od skaliek. Na plech!! Takze mam teraz pod foliou vela bielych dierok. Podla mna normalne na laku necha dierku aj naraz hmyzu. Ale podme dalej. Otvorite dvere auta. Ti vsimavejsi si vsimnu v mechanizme klucky pur penu. Myslel som si najskor, ze auto je burane, ale je to na vsetkych dverach :-) takze pohoda. Po nasadnuti do auta sa clovek naozaj citi premiovo. Sedacky maju kozu akoby z ventilaciou, ale to je naozaj len naoko. Este sa mi nestalo, aby som z auta nevysiel spoteny. Samotna koza na sedackach sa zvykne rozsypat po velmi malom najazde, takze na to pozor. Prejdeme ku klimatizacii. Je dvojzonova s vyduchmi vzadu, ale oproti akemukolvek inemu autu ma moja dve nastavenia: fukanie na hlavu a na nohy. Fukanie len na sklo nie je, tak ako nie je nastavenie smeru fukania pre spolujazdca. Nastavit si moze len stupne. Ale to sa da prezit. Potom stlacite tlacidlo, a zapne sa radio. To je to prave potesenie GJ verzie mazdy. Na pohlad je tam pekne zasadene, a tiez dobre vyzera. Zabava ale pride, ked tam vlozite svoje usb s pesnickami. Totiz mazda si nepamata, kde ste skoncili naposledy. A tak vas vzdy rano, po nastartovani, bude vitat vasa prva pesnicka. Vzdy ta ista. Neuveritelne otravne. Poradie je samozrejme tiez rovnake, ale je tam aj funkcia premiesania poradia. Jej algoritmus je ale, zial, asi tiez natvrdo, a tak 90% casu vam to zaradi rovnako. Cize mate dva pevne zoznamy hudby.. Hroza. No a potom tu hudbu pustite.. Mazda ma paradne radio, BOSE, ktore dokaze zahrat naozaj dobre. Hned ale odhalite dalsiu paradnu vec na mazde GJ. Odhlucnenie. Totiz zadne dvere nemaju ziadne a repraky su vlastne namontovane na plechu. Tie predne maju asi nejaku podlozku aby nesli na plech. Zvuk je preto, ako by ste asi uhadli, akoby ste si pustili radio v plechovej bude. To ale nie je vsetko. Este aj po jazde mi trha kolenom od toho, ako ich mam oprete o dvere a vibruju celu cestu. Ale co je najskaredsie- drncanie interieru. Nie, len strasim, drnci iba tlacidlo na zamykanie dveri umiestnene na klucke. Riesenie je podla mazda fora jednoduche- staci tam podlozit papierik a je to pohoda.. Tak a nastartujeme a rozbehneme sa. Ako uz bolo spomenute, auto je po dialnici dost hlucne, ale to az od nejakych 120 km. Dovtedy sa to da zniest. Je to zavisle od kvality asfaltu. A teraz pride dalsia lahodka. Staci par nudzovych brzdeni, a hotovo. Auto vacsine ludi potom pri brzdeni hadze volantom. Dovod? Skrutene originalne kotuce, ktoru su pravdepodobne z blata. Nie je vynimkou, ze sa skrutia po 10t km. Mazda samozrejme zaruku neuznava. Najviac ma pobavila hlaska na fore, kde to jeden pan zverejnil. V mazde mu doslova povedali "To Vam nevymenime, museli ste niekde silnejsie zabrzdit" >:D Mne osobne ked idem po dialnici a zabrzdim, ide vytrhnut volant z ruky. Takze vymena brzd = dalsich 300 eur.. No a uz spomenie len klasiku. Moje auto ma takmer styri roky, ale na spodku vsade, kde nie je plast, je hrdza. A nerobim si iluzie o tom, ze pod plastom je zdravy plech. Celkovo by som tuto japonsku kvalitu prirovnal k Dacii, kde mazda boduje dizajnom, a dacia kvalitou a cenou. Za mna mazda uz nikdy viac...
    PS: Ceresnicka na torte. Niektory ludia dokonca riesili problem, ze sa im na nemeckej dialnici pri 180km/h chveje kapota. No comment.
  • 00 Reagovat !

    foto tempe73

    tempe73 27.07.18  21:22

    « Naprostý souhlas

    a výborně napsáno. Já koupil sice jen Mazdu 3, ale mám identické pocity , jen v menším provedení :-) :yes: :yes:
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 09.07.18  14:57

    « Re: Mazda 6

    Jedna taková nepříjemnost týkající se bílé perleťové barvy. Lakýrníci tvrdí, že je to ta nejhorší možná barva, pokud jde o opravy. Tradovalo se, že na opravy je hodně špatná červená Red Soul, ale před časem jsem se dozvěděl, že bílá perleť je prý ještě mnohem horší. Tak opatrně. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 09.07.18  12:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Tak v superbe je kufor ozaj veľký plus rezervné koleso s náradím ho nijako nezmenšuje čo je obrovska výhoda.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 08.07.18  20:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Problém je, že vraj okrem toho, že Mazda 3 má viacprvkovú zadnú nápravu, má podlahu kufra pripravenú pre pohon 4x4 = je vyvýšená. 10 cm je podstatné navýšenie podlahy = neostane žiadne miesto. Je to neakceptovateľné.
    Vraj u Sedanu je ešte OK vopchať tam rezervné koleso.
    Superb má isto obrovský "kufrisko" - tam nie je problém vopchať nič :).
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 07.07.18  18:53

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    U Mazdy je výhodou, že i základní model vypadá celkem dobře a majitel se za něj nemusí stydět. Když jsem objednával CX-3, říkal jsem si, za co vlastně platím, když zvenku i model levnější o víc jak 200 tisíc Kč vypadá skoro stejně. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 06.07.18  21:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Rezervne koleso sa da kupit ale napriklad v mazde3 to zmensi kufor a to sa bavime o tom uzkom, ziadne plnohodnotne. Maju to proste zle vymyslene. Ja som mal rezervu v 3ke a podlaha sla hore o min 10cm. Teraz mam v Superbe 205/55 R16 a kufor ostal nezmeneny.
  • « 00 Reagovat !

    foto 99matthew99

    99matthew99 06.07.18  21:39

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Rezervne koleso sa da kupit ale napriklad v mazde3 to zmensi kufor a to sa bavime o tom uzkom, ziadne plnohodnotne. Maju to proste zle vymyslene. Ja som mal rezervu v 3ke a podlaha sla hore o min 10cm. Teraz mam v Superbe 205/55 R16 a kufor ostal nezmeneny.
  • « 00 Reagovat !

    foto martinST

    martinST 06.07.18  13:04

    « Re: Re: Výborné čtení

    Detaily klidně můžeš přidat do aktualizací recenze.. Tyhle drobnosti, o kterých se člověk moc nedočte jsou často dost zajímavé. Jinak k té MX-5 - je to od Mazdy asi to nejzábavnější auto, to jo, ale nejlepší to asi ne. Jak jsem psal v recenzi, pro řidičské vyjížďky fantastická volba, ale představa, že s ní jezdím každý den, to fakt raději ne :-) Ale je pravda, že japoncema jsem já osobně už definitivně polapen a další auto bude 100% zase japonec.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 06.07.18  12:44

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    Tiež sa čudujem, že to nevyvíjajú ďalej. Cieľom by malo byť mať čo najlepší produkt. Mne síce celkom sériový MZD connect vyhovuje, ale keby mal nejaké zrkadlenie mobilu, tak by to nebolo zlé. Človek by si odzrkadlil navigáciu z mobilu...
    Ale možno to robia naschvál, keďže každá Mazda s MZD má všetko potrebné k navigácii a stačí vložiť správnu SD kartu. Nie je v ich záujme, aby zákazník využíval iný produkt.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 06.07.18  11:59

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Presne to vybavenie áut je problém. Auto s max výbavou je občas iné, ako základ.
    Ono s výbavami je to občas také neisté. Ak chcem napr základnú výbavu, často ju nikde netestujú a ani ju nemajú na predajni = nevidím, ako to auto vyzerá. Môžem vidieť auto s lepšími sedadlami, veľkým displayom, peknými elektrónmi... Pritom základná výbava môže vyzerať otrasne = smiešny maličký display, malé kolieska... Ak si to auto človek objedná, môže byť celkom sklamaný. Sú značky, ktoré v základe spravia auto dosť chudobné. Minule bol kdesi článok, kde porovnávali základné a top výbavy. Boli autá, kde základ vyzeral naozaj dosť odlišne.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 06.07.18  11:51

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Všimol som si, že občas je Mazda vystavená niekde v obchodnom centre.
    Veľa Slovákov a Čechov keď ide kupovať auto - najprv navštívi autosalón Škody / VW, potom skúsi nejakú dobrú cenu na Hyundai... Ak sa dostane k Mazde, tak sa mu bude zdať, že je drahá, prípadne 3-ke bude chýbať kombi... A nakoniec kúpi Rapid.
    Ak človek chce naozaj kúpiť dobré auto, tak si bude vyberať a na nič nezabudne. Ibaže kto by čítal toľko recenzii, prípadne testov? Veď je to iba nejaké auto.
    Aj tak si myslím, že väčšina ľudí nedokáže oceniť hlavnú kvalitu Mazdy = jazdné vlastnosti. Ľudia často ani nepočujú, že niečo v aute nie je v poriadku (hrkanie, pazvuky, kvílenie...). Väčšina ľudí nepotrebuje dobre jazdiace auto - potrebujú premiestňovadlo za výhodnú cenu (nemusí byť malá), ktoré maximálne dobre vyzerá a má nejakú farbu, má veľký, väčší, alebo dokonca obrovský kufor... Prípadne, výborne zrýchľuje na papieri, alebo v priamom smere. Vlastne ešte spotreba je často dôležitá. Predpokladám, že veľká časť áut od Mazdy sa predá len vďaka dizajnu.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 05.07.18  17:30

    « Re: Výborné čtení

    Děkuji, ale zpětně se mi zdá, že jsem se asi měl zmínit o detailech, o kterých se moc neví. Každopádně, co se dívám na Tvou garáž, máš zkušenosti i s Mazdou, dokonce snad s tou úplně nejlepší. :-) Dnes jsem taky nahrál jeden obrázek, který jasně dokládá, že jezdit dlouhodobě za 7,3/100 jde úplně bez problémů.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Mazda 6

    U té aplikace se obávám, že už ji v autě nezprovozníme. Novější verze systému jsou uzamknuty. Vnější zásahy tedy nejsou možné. Mazda by udělala lépe, kdyby si podobně šikovné lidi najala a nechala je svůj vlastní systém zlepšit.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:31

    « Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Nemusí se jednat o účelovou manipulaci. Často jsem si všiml spíše chyb vyplývajících z nedostatečného průzkumu nebo testování. Oni i novináři jsou lidé, mají termíny a často i omezené možnosti. Pokud se oprostím od podezření, že novinář píše na objednávku, pak nejčastější chyba v recenzích je, že Mazda je drahá. Tohle třeba uvedl i Honza Koubek, kterého bych z ničeho nepodezíral. Zkrátka hodně často se srovnávají základní modely, ale člověk se nesmí zapomenout podívat i na to, co dané auto v základní výbavě nabízí.

    U podobného cenového srovnání mě dále překvapuje i to, že novinářská auta jsou nadstandardně vybavená. A u Mazdy jednoznačně platí, že čím lepší výbava, tím je cenově výhodnější v porovnání s konkurencí. Prakticky nikde se to nezmiňuje. Nikdo si s tím nedá moc práci, aby tohle srovnal. Kdo si koupí u takového auta úplný základ? Neříkám, že všichni si kupují maximální výbavu, ale základ je opačný extrém. Člověk je pak často překvapen zjištěním, kolik ušetří oproti konkurenci, stejně jako jsem byl překvapen i já, když jsem si to spočítal.

    Z dalších věcí, které jsem v recenzích zaznamenal a se kterými si dovolím nesouhlasit, jsou to nejčastěji poznámky kolem dílenského zpracování, cen v servisu, případně komfortu jízdy na velkých kolech. Interiér je u Mazdy opravdu precizní, zejména ve výbavě Revolution Top. Tvrdit tedy, že interiér Superbu ve výbavě Style vypadá hodnotněji, to mi doteď vyráží dech. Nechci se k tomu ani vyjadřovat. Jednodušší je vidět obě auta na vlastní oči. A když přeskočím víceméně stejné ceny v servisu jako u koncernu, o tom jsem se v recenzi zmínil, tak mě konečně zaráží zmínky, že auto je na 19" kolech méně komfortní. Snad v porovnání s auty se vzduchovým podvozkem. Mě právě na Mazdě nadchlo, jak skvěle se s ní jezdí i na rozbitých cestách. Je udivující, že obyčejné tlumiče zvládají svou práci líp než auta, která mají adaptivní podvozek. O tom psala snad jen jediná česká recenze, co si tak vybavuji.
  • « 00 Reagovat !

    foto Krabatt

    Krabatt 04.07.18  06:10

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: interiér

    Tady bych se možná znovu vrátil k té nepříliš účinné reklamě Mazdy v masmédiích. Párkrát jsem se bavil s lidmi, kteří v nedávné době kupovali auto a při výběru nového vozu na Mazdu úplně zapomněli. Tzn. že marketing Mazdy není moc dobrý. Ne každý se o auta zajímá podobně jako my. Já jsem navíc ze Zlínského kraje, kde je Mazda úplně neviditelná. V ČR je obecně málo autosalonů, tedy i hůře dostupný servis. To ve spojení se zvláštní reklamou mnoho nových zákazníků nepřiláká. Pravdou ale je, že v poslední době je Mazda v naší TV mnohonásobně častěji i se svou duší v pohybu. :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…